* *
Pontos idő: 2024.05.21. 17:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 129  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 08:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.28. 22:39
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Majd egyszer osszefuthatnank. Nekem mondjuk most par hetig meloval telik a hetvegem, de majd osszehozzuk.


Nálam úgy nézki, hogy jövőhónap közepéig nem igazán lesz szabad napom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 08:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kizoli írta:
Az Egr vezérlő viszont még nem volt cserélve, csak az egr szelep. AZ egr vezérlőt hogyan tudnám letesztelni, hogy jól működike?

:diag

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 10:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kizoli írta:
Gallaca írta:
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

EGR szelep vezérlőt, légtömegmérőt is kicserélték már? Ha házilag barkácsolta a turbódat, mennyi az esélye, hogy a többi alkatrész jó minőségű amit beletett, ha beletette?


A légtömeg mérő cserélve lett bosch-ra, ugyan olyan volt benne és ezt én cseréltem. Az Egr vezérlő viszont még nem volt cserélve, csak az egr szelep. AZ egr vezérlőt hogyan tudnám letesztelni, hogy jól működike?

Dis légtömeg rendszerteszttel.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 10:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

egy hozzáértő szerelő nagy kincs.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 14:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

egy hozzáértő szerelő nagy kincs.

A kókány szerelő meg nagy átok...

G6-L11

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 15:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.22. 14:55
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528ia
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
humma írta:
hello!
egy ideje randomszerűen előjön az, hogy nem indul a gép. A gyújtást rá lehet adni, de aztán semmi (a műszerfalban zúg egy kicsit valami, de az akkor is ha indul utána). Ha kicsit masszírozom a kormányoszlopborítást vagy a gyújtáskapcsolót, akkor egyszercsak el kezd tekerni az önindító, de csak 4-5 indítózásra röffen be a motor, addig csak teker. Ha eleve beindul, akkor pöccröff, ezt a tekerőzést csak akkor csinálja ah bűvészkedni kell a gyújtáskapcsolóval (illetve nem biztos hogy azzal, mert a környékét szoktam nyomogatni hogy inditózzon). A gyújtáskapcsoló hátrafelé körbeforog szinte mindig, előrefelé csak ritkán, már ezt csinálta jóval a hiba megjelenése előtt is, de elég kehes már szegény. Immo meg egy utólagos riasztó van benne. Találkozott már valaki ilyennel? Diagolható ez vajon? Van itt sporttárs aki otthon van ebben a témában, és esetleg szerel is?
Köszi!


Csak rába**tam, az eddig néha körbeforgó zár végleg megadta magát, előrefelé megakad egy ponton, úgyhogy gyújtás nuku. Természetesen parkolóövezetben, ünnepen :D
SOS kéne segítség, kihez lehet fordulni pesten????
Köszi!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 15:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kizoli írta:
Gallaca írta:
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

EGR szelep vezérlőt, légtömegmérőt is kicserélték már? Ha házilag barkácsolta a turbódat, mennyi az esélye, hogy a többi alkatrész jó minőségű amit beletett, ha beletette?


A légtömeg mérő cserélve lett bosch-ra, ugyan olyan volt benne és ezt én cseréltem. Az Egr vezérlő viszont még nem volt cserélve, csak az egr szelep. AZ egr vezérlőt hogyan tudnám letesztelni, hogy jól működike?

Bosch vidd visza ahol vetted menyi be egy Bmw kereskedesbe ott vegyel egy ujat.gyarit,vagy tedd visza az eredetit es probald ugy ki.vagy ha holnap raersz akkor gyere ell hozzam es van diag sot meg itt van nalam a regi legtomegmerom is e39 St Ives cornwall megye ahogy nezem jo 2 oras ut


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 16:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
humma írta:
humma írta:
hello!
egy ideje randomszerűen előjön az, hogy nem indul a gép. A gyújtást rá lehet adni, de aztán semmi (a műszerfalban zúg egy kicsit valami, de az akkor is ha indul utána). Ha kicsit masszírozom a kormányoszlopborítást vagy a gyújtáskapcsolót, akkor egyszercsak el kezd tekerni az önindító, de csak 4-5 indítózásra röffen be a motor, addig csak teker. Ha eleve beindul, akkor pöccröff, ezt a tekerőzést csak akkor csinálja ah bűvészkedni kell a gyújtáskapcsolóval (illetve nem biztos hogy azzal, mert a környékét szoktam nyomogatni hogy inditózzon). A gyújtáskapcsoló hátrafelé körbeforog szinte mindig, előrefelé csak ritkán, már ezt csinálta jóval a hiba megjelenése előtt is, de elég kehes már szegény. Immo meg egy utólagos riasztó van benne. Találkozott már valaki ilyennel? Diagolható ez vajon? Van itt sporttárs aki otthon van ebben a témában, és esetleg szerel is?
Köszi!


Csak rába**tam, az eddig néha körbeforgó zár végleg megadta magát, előrefelé megakad egy ponton, úgyhogy gyújtás nuku. Természetesen parkolóövezetben, ünnepen :D
SOS kéne segítség, kihez lehet fordulni pesten????
Köszi!!

Ne aggódj, ha útban vagy "ingyen" elviszik!
Kép

Amúgy hívnék egy trélert is kivitetném Muhához. Hétfőn tuti a sor elejére rak majd.
:franko:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 18:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
kizoli írta:
Gallaca írta:
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

EGR szelep vezérlőt, légtömegmérőt is kicserélték már? Ha házilag barkácsolta a turbódat, mennyi az esélye, hogy a többi alkatrész jó minőségű amit beletett, ha beletette?


A légtömeg mérő cserélve lett bosch-ra, ugyan olyan volt benne és ezt én cseréltem. Az Egr vezérlő viszont még nem volt cserélve, csak az egr szelep. AZ egr vezérlőt hogyan tudnám letesztelni, hogy jól működike?

Bosch vidd visza ahol vetted menyi be egy Bmw kereskedesbe ott vegyel egy ujat.gyarit,vagy tedd visza az eredetit es probald ugy ki.vagy ha holnap raersz akkor gyere ell hozzam es van diag sot meg itt van nalam a regi legtomegmerom is e39 St Ives cornwall megye ahogy nezem jo 2 oras ut


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sztem ezt az utido kalkulaciot gondold at meg egyszer :) Sokszor meg Exeterbol is necces ket ora alatt St Ivesbe erni.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 18:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
rockerekhu írta:
kizoli írta:
Gallaca írta:
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

EGR szelep vezérlőt, légtömegmérőt is kicserélték már? Ha házilag barkácsolta a turbódat, mennyi az esélye, hogy a többi alkatrész jó minőségű amit beletett, ha beletette?


A légtömeg mérő cserélve lett bosch-ra, ugyan olyan volt benne és ezt én cseréltem. Az Egr vezérlő viszont még nem volt cserélve, csak az egr szelep. AZ egr vezérlőt hogyan tudnám letesztelni, hogy jól működike?

Bosch vidd visza ahol vetted menyi be egy Bmw kereskedesbe ott vegyel egy ujat.gyarit,vagy tedd visza az eredetit es probald ugy ki.vagy ha holnap raersz akkor gyere ell hozzam es van diag sot meg itt van nalam a regi legtomegmerom is e39 St Ives cornwall megye ahogy nezem jo 2 oras ut


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sztem ezt az utido kalkulaciot gondold at meg egyszer :) Sokszor meg Exeterbol is necces ket ora alatt St Ivesbe erni.

Az igaz google szamolta ;) Bar Csabaval Pooleban jobban jar igaz amit olvastam eddig miket csereltetek ki a kocsin azzal kezdi felujitot turbo akkor uj gyari garret.legtomegmero Csak Bmw logos uj,es ez mind tapasztalatbol mondja neki Bmwje van


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 23:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.28. 22:39
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
kizoli írta:
Gallaca írta:
kizoli írta:
Köszönöm, majd meg csörgetem. Az autó volt már egy rakás diagon és soha semmi nem jött ki. Volt menet közbeni teszt is ugyan úgy semmi, a turbó nyomás mindig rendben, azt mondják.

EGR szelep vezérlőt, légtömegmérőt is kicserélték már? Ha házilag barkácsolta a turbódat, mennyi az esélye, hogy a többi alkatrész jó minőségű amit beletett, ha beletette?


A légtömeg mérő cserélve lett bosch-ra, ugyan olyan volt benne és ezt én cseréltem. Az Egr vezérlő viszont még nem volt cserélve, csak az egr szelep. AZ egr vezérlőt hogyan tudnám letesztelni, hogy jól működike?

Bosch vidd visza ahol vetted menyi be egy Bmw kereskedesbe ott vegyel egy ujat.gyarit,vagy tedd visza az eredetit es probald ugy ki.vagy ha holnap raersz akkor gyere ell hozzam es van diag sot meg itt van nalam a regi legtomegmerom is e39 St Ives cornwall megye ahogy nezem jo 2 oras ut

Köszi az ötletet, holnap vissza rakom a règit ès hatha szerencsèm lesz. Egy kicsit messze laksz, mostansàg nagyon be vagyok tàblàzva. Dajna nincs idöm holnap elugrani. Köszönöm

Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 09:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Újabban nem megy gyújtáson a check engine lámpám. Ha akkora szerencsém van, hogy az izzó ment ki milyen izzó kell bele hogy ne szedjem szét 2x?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 10:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Sziasztok,

Újabban nem megy gyújtáson a check engine lámpám. Ha akkora szerencsém van, hogy az izzó ment ki milyen izzó kell bele hogy ne szedjem szét 2x?

Ledes.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 10:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
attila94 írta:
Sziasztok,

Újabban nem megy gyújtáson a check engine lámpám. Ha akkora szerencsém van, hogy az izzó ment ki milyen izzó kell bele hogy ne szedjem szét 2x?

Ledes.

Tapatalk


Ez nem hangzik jól. Tapasztalat van ilyennel esetleg? Műszerfalat megéri szétszedni vagy ez szoftveres?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 11:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.01. 10:59
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Keresnék olyan embert aki otthon van a retrofit dolgokban. Lenne egy két kérdésem amit nem igazán tudok.
sorhat24@gmail.com - ra írjatok légszives mert ide ritkán tudok feljönni. Előre is köszönöm 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.05.01. 12:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
2x

Deev írta:
Sziasztok! Keresnék olyan embert aki otthon van a retrofit dolgokban. Lenne egy két kérdésem amit nem igazán tudok.
sorhat24@gmail.com - ra írjatok légszives mert ide ritkán tudok feljönni. Előre is köszönöm 8)


Pedig ha lenne időd olvasni, sok hasznos infót találhatsz itt a témában.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Deev
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 17:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.02. 17:01
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne hogy.: nagy melegben nem működik a bal első elektromos ablakemelőm, úgy vettem észre hogy hőmérsékletfüggő mert télen mindíg teljesen jó. Nyáron, különösen akkor ha megsüti a nap akkor nem működik, (kívülről)kulcsal tudom működtetni, de belül az ablak fel/le húzó gombal nem müxik. A relé kattog, szóval nem tudom mi lehet vele -ha valaki találkozott ezzel a problémával akkor segíthetne.
Ugyanígy a zárak sem működnek mindíg, szintúgy ha a nagy melegben a nap megsüti, a bal hátsó ajtó nem nyílik ki.. csak pár próbálkozás múlva..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.05.06. 17:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.06. 17:16
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!


2002-es 525i Touringom van.

A problémám a következő:

Megjelent a sárga lámpa a műszerfalon. Kiolvastam a hibakódókat. Gyújtás kimaradás a 4-es 5-ös 6-os hengereknél + van egy hibakód ami gyújtás kimaradást ír kevés üzemanyaggal.

Ettől eltekintve van hogy szépen jár a motor csak a kipufogóból hallani halk durranásokat viszont néha alapjáraton leáll 1-2 henger. Ha leállítom és elindítom újra megy mind a 6 henger.
Valakinek volt esetleg hasonló problémája vagy esetleg van ötlete?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.05.06. 18:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi525i írta:
Sziasztok!


2002-es 525i Touringom van.

A problémám a következő:

Megjelent a sárga lámpa a műszerfalon. Kiolvastam a hibakódókat. Gyújtás kimaradás a 4-es 5-ös 6-os hengereknél + van egy hibakód ami gyújtás kimaradást ír kevés üzemanyaggal.

Ettől eltekintve van hogy szépen jár a motor csak a kipufogóból hallani halk durranásokat viszont néha alapjáraton leáll 1-2 henger. Ha leállítom és elindítom újra megy mind a 6 henger.
Valakinek volt esetleg hasonló problémája vagy esetleg van ötlete?


Szia!
Hasonló, bár nem teljesen ilyen hibám volt, a diag "szegény keverék", b2 lambda szabályzó különbség, 3.henger gyújtás kihagyást írt.
Lambda szonda csere után a visszajelző kialudt, de később elkezdett ingadozni az alapjárat, mintha néha 1 henger nem menne.
Az újabb diag 5.henger gyújtótrafó hibát írt, trafócsere után nem változott a helyzet, de a légtömegmérő csere mindent megoldott.
Én ezzel kezdeném, bár valószínűleg a trafócsere is kellet a hiba megszűnéséhez.
Fontos, hogy olyan csinálja a diagot, akinek BMW specifikus a gépe, sokkal részletesebben megmondja a hiba lehetséges okát,
valamint a légtömegmérő "gyári" legyen.
Ãœdv.

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Taxi969 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi525i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.05.07. 21:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.07. 21:35
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!!
Lenne egy kérdésem remélem valaki megválaszolja.
Kérdés: Van egy faces touringom kiírta hogy ellenőrizzem a fékbetéteket. Meg is tettem a hátsók kuka cseréltem is viszont a kopásjelző elszakadt meg rendeltem, de mennem kellett a kocsival. És ekkor lépet fel a hiba hátsó fék nuku semmit nem fog állok a féken nyomom a gázt és simán gumit lehet füstölni mert fékhatás nincs. Én arra gondoltam hogy a jelet nem kapja meg a computer mert ugye nincs kábel és nem oszt ki fékhatást. Jól sejtem mert előtte volt fék viszont az új betétekkel semmi.
Nyugtasson meg valaki, hogy új kábellel meg hiba törléssel minden ok lesz. Ha nem akkor mi a megoldás.
Előre köszi a okos infokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 129  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator