2017.07.19. 13:29
pubi87 írta:Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.
2017.07.20. 10:19
2017.07.20. 10:55
Az olajszuro haza tipikus szivargasi forras, nezz korul arra.szabozo84 írta:Üdvözletem!
Lenne egy hatalmas problémám tanácsot szeretnék kérni!
Az autom megvétele (lassan egy éve) óta folyamatosan csepegést figyelek meg amit se én se a szerelők (12 szerviz)............nem képes megtalálni. Először azt mondták szelepfedél tömités, aztán szarul csinálták meg még egyszer kicserélték majd a szelepfedelet is eltörték ....azt is kicseréltettem, majd lett szervo csere, mert hát az is csepeg, aztán olajteknő tömités, majd a hűtőre fogták, azt is kicseréltettem. Most a sokadik mester szerviz (németbe) után lehet hogy a kormánymű csepeg. Viszont én hallottam olyasmit ha igaz, hogy a kormányműből csepegő olaj kékes vagy zöldes színű nem értek hozzá. A csepegés nálam meg halvány barna......de néha olyan mintha hűtővízzel keveredett olaj lenne. Szóval nem tudom a kicsepegett olaj színét állagát pontosan meghatározni. A lényeg hogy felülről semmilyen csepegést nem látok. Csak az alsó motortakaró műanyag olajos.
Elnézést a kicsit zavaros fogalmazásért, de már szét........... az ideg. Előre is köszönöm a válaszokat!
2017.07.20. 22:38
szabozo84 írta:Üdvözletem!
Lenne egy hatalmas problémám tanácsot szeretnék kérni!
Az autom megvétele (lassan egy éve) óta folyamatosan csepegést figyelek meg amit se én se a szerelők (12 szerviz)............nem képes megtalálni. Először azt mondták szelepfedél tömités, aztán szarul csinálták meg még egyszer kicserélték majd a szelepfedelet is eltörték ....azt is kicseréltettem, majd lett szervo csere, mert hát az is csepeg, aztán olajteknő tömités, majd a hűtőre fogták, azt is kicseréltettem. Most a sokadik mester szerviz (németbe) után lehet hogy a kormánymű csepeg. Viszont én hallottam olyasmit ha igaz, hogy a kormányműből csepegő olaj kékes vagy zöldes színű nem értek hozzá. A csepegés nálam meg halvány barna......de néha olyan mintha hűtővízzel keveredett olaj lenne. Szóval nem tudom a kicsepegett olaj színét állagát pontosan meghatározni. A lényeg hogy felülről semmilyen csepegést nem látok. Csak az alsó motortakaró műanyag olajos.
Elnézést a kicsit zavaros fogalmazásért, de már szét........... az ideg. Előre is köszönöm a válaszokat!
2017.07.21. 17:07
rockerekhu írta:pubi87 írta:Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.
Diagal nezetek elo adatokat turbo nyomas,oszes vacum csovet atnezni cserelni,igy elsokorben lathatalanul.amugy 520d rol beszelunk es nem nagy motor csodat azert ne varjal gyorsulasnal tole.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2017.07.21. 17:58
pubi87 írta:rockerekhu írta:pubi87 írta:Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.
Diagal nezetek elo adatokat turbo nyomas,oszes vacum csovet atnezni cserelni,igy elsokorben lathatalanul.amugy 520d rol beszelunk es nem nagy motor csodat azert ne varjal gyorsulasnal tole.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Diagra volt dugva semmit nem mutatott, vakum csovek cserelve mind, turbonyomas van (De olyan mintha egyszer van egyszer nincs.) Hibas map szenzor vagy legtomegmero csinal ilyet?
2017.07.21. 20:56
pubi87 írta:rockerekhu írta:pubi87 írta:Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.
Diagal nezetek elo adatokat turbo nyomas,oszes vacum csovet atnezni cserelni,igy elsokorben lathatalanul.amugy 520d rol beszelunk es nem nagy motor csodat azert ne varjal gyorsulasnal tole.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Diagra volt dugva semmit nem mutatott, vakum csovek cserelve mind, turbonyomas van (De olyan mintha egyszer van egyszer nincs.) Hibas map szenzor vagy legtomegmero csinal ilyet?
2017.07.23. 11:06
2017.07.23. 15:17
atesz155 írta:Sziasztok,
segítség kellene egy régóta fennálló hiba megoldásához, amit eddig nem sikerült megoldani.
Jelenség: nagy gázadáskor befecskendezési hiba:
Résolajmennyiségek hideg motornál 6 és 8 ml egy perc alatt.
Korrekciós értékek üzemmeleg motornál:
1.: 1.16
2.: -0.91
3.: -2.90
4.: -0.12
5.: 0.47
6.: 1.89
Üzemanyagszűrő nem rég cserélve, alapjáraton 4 bar üa. nyomásom van, nagy terhelésen is csak 3.6 bar-ig esik vissza.
Egyedül az a hiba figyelhető meg az élő adatokból, amin el lehetne indulni, hogy az alapjárati rail nyomás az előírt 348 bar helyett 328 és 358 között ugrál. Első körben többek tanácsára emiatt cseréltem nyomásszabályzót, de az ugrálás és a hibajelenség ugyanúgy megmaradt. Még eszembe jutott, hogy esetleg a nagynyomású szarakodik, de nem hinném hogy 210 ezer km-nél kopott lenne, valamint a hengerfejek alól sem szivárog a gázolaj, porszáraz a nagynyomású és az egész blokkom is.
Minden megjegyzést, észrevételt szívesen várok.
Aki használható tippet ad, annak fizetek egy láda sört, vagy egy karton csokit
2017.07.23. 15:38
2017.07.23. 16:47
hamoriarpi írta:Nyomásszabályzó csatija lehet kontaktos, van hozzá javítószett.
3. porlasztó igen sánta.
2017.07.23. 17:34
atesz155 írta:hamoriarpi írta:Nyomásszabályzó csatija lehet kontaktos, van hozzá javítószett.
3. porlasztó igen sánta.
Nem csak a railnyomás-szenzor csatija szokott kontaktos lenni, a nyomásszabályzóé is?
Mi lehet az oka, hogy minuszba korrigálja az értéket a 3-as porlasztó?
2017.07.23. 21:04
Gallaca írta:pubi87 írta:rockerekhu írta:pubi87 írta:Udv. Egy e39 520d touringom van. Szeretem csak sajnos van egy idegesito baja. Hidegen nagyon jol megy, de melegen nem megy csak ha 3000 fole porgetem. Semmi baj nincs addig meg le nem engedem 1500 ala. Utana megint 3000ig kell porgetenem hogy mukodjon rendesen. Otlet? Adagolot felujitotta az elozo tulaj.
Diagal nezetek elo adatokat turbo nyomas,oszes vacum csovet atnezni cserelni,igy elsokorben lathatalanul.amugy 520d rol beszelunk es nem nagy motor csodat azert ne varjal gyorsulasnal tole.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Diagra volt dugva semmit nem mutatott, vakum csovek cserelve mind, turbonyomas van (De olyan mintha egyszer van egyszer nincs.) Hibas map szenzor vagy legtomegmero csinal ilyet?
Nyomásszabályzók is cserélve vannak?
2017.07.23. 22:49
pubi87 írta:Udv. Nem csereltuk oket. De direktbe volt kotve a turbo es akkor is csinalta.
2017.07.23. 23:20
NagyMatyas írta:pubi87 írta:Udv. Nem csereltuk oket. De direktbe volt kotve a turbo es akkor is csinalta.
Ő.
2017.07.24. 07:42
Gallaca írta:NagyMatyas írta:pubi87 írta:Udv. Nem csereltuk oket. De direktbe volt kotve a turbo es akkor is csinalta.
Ő.
Inkább megyek aludni.
2017.07.24. 11:33
2017.07.24. 13:16
hamoriarpi írta:atesz155 írta:Sziasztok,
segítség kellene egy régóta fennálló hiba megoldásához, amit eddig nem sikerült megoldani.
Jelenség: nagy gázadáskor befecskendezési hiba:
Résolajmennyiségek hideg motornál 6 és 8 ml egy perc alatt.
Korrekciós értékek üzemmeleg motornál:
1.: 1.16
2.: -0.91
3.: -2.90
4.: -0.12
5.: 0.47
6.: 1.89
Üzemanyagszűrő nem rég cserélve, alapjáraton 4 bar üa. nyomásom van, nagy terhelésen is csak 3.6 bar-ig esik vissza.
Egyedül az a hiba figyelhető meg az élő adatokból, amin el lehetne indulni, hogy az alapjárati rail nyomás az előírt 348 bar helyett 328 és 358 között ugrál. Első körben többek tanácsára emiatt cseréltem nyomásszabályzót, de az ugrálás és a hibajelenség ugyanúgy megmaradt. Még eszembe jutott, hogy esetleg a nagynyomású szarakodik, de nem hinném hogy 210 ezer km-nél kopott lenne, valamint a hengerfejek alól sem szivárog a gázolaj, porszáraz a nagynyomású és az egész blokkom is.
Minden megjegyzést, észrevételt szívesen várok.
Aki használható tippet ad, annak fizetek egy láda sört, vagy egy karton csokit
Nyomásszabályzó csatija lehet kontaktos, van hozzá javítószett.
3. porlasztó igen sánta.
2017.07.24. 15:22
NagyMatyas írta:hamoriarpi írta:atesz155 írta:Sziasztok,
segítség kellene egy régóta fennálló hiba megoldásához, amit eddig nem sikerült megoldani.
Jelenség: nagy gázadáskor befecskendezési hiba:
Résolajmennyiségek hideg motornál 6 és 8 ml egy perc alatt.
Korrekciós értékek üzemmeleg motornál:
1.: 1.16
2.: -0.91
3.: -2.90
4.: -0.12
5.: 0.47
6.: 1.89
Üzemanyagszűrő nem rég cserélve, alapjáraton 4 bar üa. nyomásom van, nagy terhelésen is csak 3.6 bar-ig esik vissza.
Egyedül az a hiba figyelhető meg az élő adatokból, amin el lehetne indulni, hogy az alapjárati rail nyomás az előírt 348 bar helyett 328 és 358 között ugrál. Első körben többek tanácsára emiatt cseréltem nyomásszabályzót, de az ugrálás és a hibajelenség ugyanúgy megmaradt. Még eszembe jutott, hogy esetleg a nagynyomású szarakodik, de nem hinném hogy 210 ezer km-nél kopott lenne, valamint a hengerfejek alól sem szivárog a gázolaj, porszáraz a nagynyomású és az egész blokkom is.
Minden megjegyzést, észrevételt szívesen várok.
Aki használható tippet ad, annak fizetek egy láda sört, vagy egy karton csokit
Nyomásszabályzó csatija lehet kontaktos, van hozzá javítószett.
3. porlasztó igen sánta.
3.-as porlasztó az oka, ebben 99%-ban biztos vagyok. Amikor haveromnak elkezdtek megfáradni a frissen felújított porlasztói, akkor pont ennyit ugrált a railnyomás. Mióta ki lett cserélve a két döglődő porlasztó, azóta áll, ahogy kell. A hármas, hatos porlasztót minimum most azonnal kivenném a helyéről, mert nem kifejezetten segítik egymás munkáját.
2017.07.24. 16:11
atesz155 írta:
Köszönöm a tanácsokat! Akkor szerzek két jó állapotú porlasztót És egyébként rájöttetek, vagy megvan az oka, hogy miért haltak meg a felújított porlasztók?
Ma délelőtt megmozgattam a szabályzó és a szenzor kábeleit, de ugyan úgy maradt az ugrálás. Csináltam egy kis videót az üzemanyag rendszer, és a szívóoldal értékeiről, hátha a guruknak többet mondanak a légtömegmérő értékei, mint nekem (Amíg alapjáraton ketyeg a motor, az idő alatt piszkáltam a kábeleket)
Sajnos a hang nem lett valami jó, mert összegerjedt a laptoppal a mikrofon https://youtu.be/Y12WbNn87zw