2018.12.11. 21:40
Janika13 írta:https://youtu.be/pmFwhqm8G0o
2018.12.11. 22:04
Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.kbhont írta:Janika13 írta:https://youtu.be/pmFwhqm8G0o
Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
2018.12.11. 22:29
Janika13 írta:Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.kbhont írta:Janika13 írta:https://youtu.be/pmFwhqm8G0o
Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
2018.12.11. 22:37
osztin írta:Próbáltam rákeresni a hibámmal kapcsolatos bejegyzésekre, de nem találtam semmi hasznosat, ezért írok, hátha tudtok valami megoldást. Az alany 1996-os 528i sedan.
A hátsó szélvédőm fűtése amióta hidegebb van (vagyis akkor vettem észre) nem működött. Nem hallottam, hogy kattanna a relé, megnéztem a biztosítékát, jónak tűnt, de csere után kattan a relé, boldog is voltam egy pillanatra. Azóta pl. ma reggel is fagyott volt minden az autón, jégoldóztam körben, kivéve hátul, hogy kipróbáljam. Nekem úgy tűnik, hogy csak a + fokos menetszél kezdte leolvasztani kicsit, 6 km alatt vizes lett, meg kissé párás, végig ment a fűtés, de a fagyott ablakon nem látom azt sem, ahogy a jellegzetes "csíkos" módon olvadna ki az ablak, ahogy a fűtőszálak melegítik. A kattanás miatt a relé és a biztosíték jó azt gondolom, hogyan tudnám kideríteni, mi a baja?
2018.12.12. 01:56
Janika13 írta:Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.kbhont írta:Janika13 írta:https://youtu.be/pmFwhqm8G0o
Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
2018.12.12. 07:40
kbhont írta:Janika13 írta:Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.kbhont írta:Janika13 írta:https://youtu.be/pmFwhqm8G0o
Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
Te hihetetlen önfejű egy srác lehetsz!
40 éve BMW-zek! A multimétert dobd a kukába!!! Ilyen teszthez terhelés vizsgáló kell minimum!!!
Cseréld ki az a qrva akut és örülj!!!
2018.12.12. 08:59
attila94 írta:osztin írta:Próbáltam rákeresni a hibámmal kapcsolatos bejegyzésekre, de nem találtam semmi hasznosat, ezért írok, hátha tudtok valami megoldást. Az alany 1996-os 528i sedan.
A hátsó szélvédőm fűtése amióta hidegebb van (vagyis akkor vettem észre) nem működött. Nem hallottam, hogy kattanna a relé, megnéztem a biztosítékát, jónak tűnt, de csere után kattan a relé, boldog is voltam egy pillanatra. Azóta pl. ma reggel is fagyott volt minden az autón, jégoldóztam körben, kivéve hátul, hogy kipróbáljam. Nekem úgy tűnik, hogy csak a + fokos menetszél kezdte leolvasztani kicsit, 6 km alatt vizes lett, meg kissé párás, végig ment a fűtés, de a fagyott ablakon nem látom azt sem, ahogy a jellegzetes "csíkos" módon olvadna ki az ablak, ahogy a fűtőszálak melegítik. A kattanás miatt a relé és a biztosíték jó azt gondolom, hogyan tudnám kideríteni, mi a baja?
Mérd meg az áramfelvételét bekapcsolva.
2018.12.12. 09:38
Janika13 írta:kbhont írta:Cseréld ki az a qrva akut és örülj!!!
Az akku az jó ezer százalék. Köszi az oszinteseged.
2018.12.12. 09:41
igen ezeketba hibákat már orvosoltam engem is zavarnak ezek. De a fő problémám hogy nem indul. Ma szét szedem meg nézem az önindítótBandi1978 írta:Janika13 írta:kbhont írta:Cseréld ki az a qrva akut és örülj!!!
Az akku az jó ezer százalék. Köszi az oszinteseged.
Továbbá alapvető problémák is vannak úgy láttam, ami sokakat nem zavar, de rém gagyin néz ki, ha páros izzókból csak az egyik vagy egyik sem működik! Tehát a rendszámtábla világítás és a tolatólámpa is hibát jelez. Filléres, egyszerűen megoldható hibák!
2018.12.12. 20:03
helló. Meg meregettuk az autót. Alul ahol a pozitív jön az akitől le vettük a kábelt és zárlatot jelez a műszer az oninditobol . Valószínű ott lesz a bibiGallaca írta:Janika13 írta:Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.kbhont írta:Janika13 írta:https://youtu.be/pmFwhqm8G0o
Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
Tegyél bele egy másik akksit, ami tuti, hogy jó! Ha azzal is ugyanilyen lesz, akkor zárlatos az önindítód esetleg, de ha így szívná a jó akkut, akkor már fehéren világítana a padlóban az indítókábel. 25d önindítót be lehet tenni, de kisebb és gyengébb, más a fordulata is.
2018.12.12. 22:40
Janika13 írta:helló. Meg meregettuk az autót. Alul ahol a pozitív jön az akitől le vettük a kábelt és zárlatot jelez a műszer az oninditobol . Valószínű ott lesz a bibiGallaca írta:Janika13 írta:Nincs vegig a video de gyzjtást adok inditozom elalszik minden utanna megint ki gyullad minden. holnap teszek fel videot az aksi mereserol inditozasnál az jo.kbhont írta:Janika13 írta:https://youtu.be/pmFwhqm8G0o
Mint ahogy Gallaca is írta, ez egyértelmű aku gond! Most hogy régi, vagy új, az részletkérdés, de hogy nincs benne szufla, az tuti!
Tegyél bele egy másik akksit, ami tuti, hogy jó! Ha azzal is ugyanilyen lesz, akkor zárlatos az önindítód esetleg, de ha így szívná a jó akkut, akkor már fehéren világítana a padlóban az indítókábel. 25d önindítót be lehet tenni, de kisebb és gyengébb, más a fordulata is.
2018.12.13. 06:19
2018.12.13. 10:04
Janika13 írta:oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?
2018.12.13. 10:05
Janika13 írta:oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?
2018.12.13. 10:39
kbhont írta:Janika13 írta:oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?
Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!
2018.12.13. 10:46
Janika13 írta:kbhont írta:Janika13 írta:oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?
Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!
Én el hiszem de az a baj hogy a második zsír új akut tesszük rá és ugyan az a jelenség
2018.12.13. 11:04
az hol van kerestem igen de nem tudtam merrekbhont írta:Janika13 írta:kbhont írta:Janika13 írta:oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?
Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!
Én el hiszem de az a baj hogy a második zsír új akut tesszük rá és ugyan az a jelenség
Akkor még nézd meg a motor testkábelét!!!
2018.12.13. 11:13
Janika13 írta:az hol van kerestem igen de nem tudtam merrekbhont írta:Janika13 írta:kbhont írta:Janika13 írta:oké akkor teit javasolsz mi a teendő? Mert konkrétan az autó nem indul nem tekeri a motort. Nincs valami biztosítanak ennek vagy más alternatíva hogy ne keljen a quva annyit is szét bontani?
Nem jellemző az, hogy E39-be szét megy az önindító...
Ha szét megy, akkor vagy a bendix, vagy esetleg a bronzkefe hullik szét, de talán eggyel találkoztam a pályafutásom alatt!
Én most is azt mondom, hogy ez egy leszakadt cellájú akkumulátor aminek beesik a feszültsége terhelés pillanatában!
Az önindítónál nincs ilyen jellegű biztosíték, az vagy kattan, vagy nem!
Én el hiszem de az a baj hogy a második zsír új akut tesszük rá és ugyan az a jelenség
Akkor még nézd meg a motor testkábelét!!!
2018.12.13. 12:53
2018.12.13. 14:07
Janika13 írta:kép nincs róla hol van?egyszer fentakadt az alja nem e akkor sérült