2019.05.13. 20:55
2019.05.14. 06:06
dez írta:Sziasztok! A kérdésem alanya az 530i-m. Tavaly kezdte az alapjárati remegést, amit a check engine hibajel kísér. A remegés mindig elmúlt, ha már a motor elért bizonyos hőfokot. Most jutottam el odáig, hogy -szerintem- minden ötletem ellőttem és szükségem lenne 1 sámánra
Röviden elmondom mik a tünetek. Kb idén február-március óta a remegés mindennapossá vált (eddig heti 1-2x fordult elő). Tavaly ősszel kiderült, hogy repedt a szelepfedél, így vettem újat, új tömítéssel, bízva abban, hogy a remegés és az olajfolyás megszűnik (a dadogás megmaradt). Volt gyújtáskimaradás, de cseréltem gyertyákat, megoldódott. Bár nem írta hibának, de a disa szelepem felől fura zajokat hallottam, így raktam bele újat (bízva abban, hogy amiatt volt a dadogás). Pár hétre rá üzemanyagszivattyúm is nyikorogni kezdett, így azt is cseréltem. Persze beírta hibának a termosztátot is, így azt is cseréltem. Csere közben láttuk, hogy a vízszivattyúm is szét van esve, meg a kiegyenlítő tartály is mállik szét, így azokat is cseréltem. Írta még hibának a külső hőmérséklet jeladót, és a bejövő levegő hőmérséklet érzékelőjét. Ezeket is cseréltem. Ekkorra már csak 1 hibakód volt (najó 2, a bűzérzékelő, de azt most nem tartottam fontosnak). Az üzemanyag keverék arányokról regélt. Leszedtük az alapjárati levegő szabályzó szelepet, természetesen szét volt esve benne a lamella, így azt is cseréltük. Ekkor úgy éreztem megvan! De mégsem... a dadogás ugyanúgy maradt. Piszokul zavar, már betege lettem szinte.
Ezekkel a diagokkal nézték át eddig: Würth WoW, Launch X431 (nekem ez van itthon), DIS / TIS, INPA
A lambdaszonda értékek jók, több programmal teszteltük (alapjáraton, 3000-es fordulattal, 5-6000-s fordulattal stb), a légtömegmérő is jó. Ha lecsavarom az olaj kupakot, akkor reagál rá azonnal a motor, tehát elvileg nem szív falsot (elvileg).
Még annyi, hogy alkatrészből, ha volt megfizethető gyári, akkor azt, ha nem akkor bosch, vagy meyle, esetleg mapco került beszerzésre.
Az utolsó hibakód, amire nem tudok rájönni (és gondolom ez a dadogás okozója is):
"1-es hengersor üzemanyag mennyiség határérték szabályozás
2-es hengersor üzemanyag mennyiség határérték szabályozás"
Nem szeretném felgyújtani az egészet ennyi belefektetett munka és pénz után. Ráadásul nem is leharcolt darabot vettem (2.1m-be állt meg átírással), amire azt mondaná az ember, hogy "idd meg a levét".
Bízom benne, hogy valaki tud segíteni
Köszi!
2019.05.14. 07:21
dez írta:
Az utolsó hibakód, amire nem tudok rájönni (és gondolom ez a dadogás okozója is):
"1-es hengersor üzemanyag mennyiség határérték szabályozás
2-es hengersor üzemanyag mennyiség határérték szabályozás"
2019.05.16. 12:53
attila94 írta:Milyen benzinnel jársz? Üzemanyagszűrő volt cserélve amióta nálad van?
atesz155 írta:Az igaz, hogy az egy 2.8-as motor volt, de ugyan ezeket a jeleket produkálta az is, mikor a karter visszavezető cső több helyen el volt törve. Ugyan ilyen hibakódokat írt be. Csere után az élére állított 100 Forintos is megállt a blokkon olyan szépen járt.
2019.05.18. 12:28
dez írta:attila94 írta:Milyen benzinnel jársz? Üzemanyagszűrő volt cserélve amióta nálad van?
Szűrő tavaly lett cserélve, amúgy sima 95ös shell kutas benzint tankolok, az esik útba, de szoktam mol-nál is tankolni, ha épp úgy adódik.atesz155 írta:Az igaz, hogy az egy 2.8-as motor volt, de ugyan ezeket a jeleket produkálta az is, mikor a karter visszavezető cső több helyen el volt törve. Ugyan ilyen hibakódokat írt be. Csere után az élére állított 100 Forintos is megállt a blokkon olyan szépen járt.
Bocs a késői válaszért... 3 napig dúrtuk a motorteret. Bejött a tipped, ketté volt törve a nevezett cső. Vettem egy újat, kicseréltük és most már szépen duruzsol a motor. Szerintem menj el gyorsan lottózni egyet Köszi szépen!
2019.06.05. 11:10
2019.06.05. 22:00
Szerintem kezd a sunivel.Fazer írta:Üdv mindenkinek,
Kis elektromos segítségre szorulnék...
2001 30d
Klíma panel nulla kijelzés teljesen süket semmire sem reagál, ventillátor folyamatos üzem full meleg befúvás..
Jelen pill 9. bizti kihúz így nincs venti de innentől full sötétség my kobak.
Nem tom.. bizti, egyéb vagy klíma panel kapút??
2019.06.06. 10:00
morv írta:Szerintem kezd a sunivel.Fazer írta:Üdv mindenkinek,
Kis elektromos segítségre szorulnék...
2001 30d
Klíma panel nulla kijelzés teljesen süket semmire sem reagál, ventillátor folyamatos üzem full meleg befúvás..
Jelen pill 9. bizti kihúz így nincs venti de innentől full sötétség my kobak.
Nem tom.. bizti, egyéb vagy klíma panel kapút??
2019.06.06. 10:05
Fazer írta:morv írta:Szerintem kezd a sunivel.Fazer írta:Üdv mindenkinek,
Kis elektromos segítségre szorulnék...
2001 30d
Klíma panel nulla kijelzés teljesen süket semmire sem reagál, ventillátor folyamatos üzem full meleg befúvás..
Jelen pill 9. bizti kihúz így nincs venti de innentől full sötétség my kobak.
Nem tom.. bizti, egyéb vagy klíma panel kapút??
Az nem csak hőmérséklet ilyesmit vezérel? Mert hogy kompletten a panel sötét semmilyen gombnyomásra nem reagál azonkívül h a gomb világítás működik.
2019.06.06. 15:10
Bocs, felre ertettem a hibat.Fazer írta:morv írta:Szerintem kezd a sunivel.Fazer írta:Üdv mindenkinek,
Kis elektromos segítségre szorulnék...
2001 30d
Klíma panel nulla kijelzés teljesen süket semmire sem reagál, ventillátor folyamatos üzem full meleg befúvás..
Jelen pill 9. bizti kihúz így nincs venti de innentől full sötétség my kobak.
Nem tom.. bizti, egyéb vagy klíma panel kapút??
Az nem csak hőmérséklet ilyesmit vezérel? Mert hogy kompletten a panel sötét semmilyen gombnyomásra nem reagál azonkívül h a gomb világítás működik.
2019.06.09. 15:34
2019.06.09. 20:29
Nagy97 írta:Hello az alany e39 525tds a klimával lenne a gond. Kezdeném az elején megvettem az autot nem müködött gondoltam csak felkell tölteni na fel is töltettem kiprobálták müködött aztan kezdte hogy beinditottam az autot kapcsolom a klimát nem kapcsolt elmentem vele es par km utan kezdett el müködni kellet neki olyan jo 10km mire bekapcsolt a kompreszor tehat a kompreszor külső része forgott a belső része pedig nem és ez idővel egyre roszabb lett a végén már nagyon sokat kellet menni hogy bekapcsoljon a kompreszor. Válaszokat előre is köszönöm
2019.07.08. 07:26
2019.07.17. 08:52
2019.07.25. 11:49
2019.07.25. 12:56
bimmerati87 írta:Sziasztok!Remélem tud valaki segíteni.E39 525d touring.Hosszú lesz a tünetek sora.Azzal kezdődött az egész hogy kb 4. próbálkozásra nyílt ki a zár az autón.Indítás után sem aludt ki az ASC és az ABS lámpa.Következő indítás után eltűnt és kb 1 hónapig nem is jelentkezett.Tegnap nyitnám az autót,a 2 baloldali nem nyílt ki,csak a masik oldali 2.WTF???Kinyit,becsuk,kinyit,becsuk.Belülről tudtam kinyitni csak.Húznám le az ablakot de csak nyekereg a buzi,a hátsó ablakok meg se mozdulnak.A csomagtérajtó is elég nehezen zárul.Tehát az autón 1 ajtó van amiben működik a központi zár és az ablak is.Tudja valaki mi a lóf..sz lehet ez?
2019.07.29. 08:07
spider2 írta:Üdv! Olyan gondom van hogy Touring hátsó üveg ablak nem nyílik ki. Mi lehet a gond? (Az ablaktörlő az működik rendesen.)
Közben nyomogattam a gombot és hallatszik egy kis hang mintha próbálna nyílni és a relé is kattan jobb oldalt a kárpit mögött.
2019.08.02. 11:38
2019.08.02. 12:09
dzsanni007 írta:Sziasztok.
A kerdesem az lenne h, az alany egy
530da sedan.
Problemam a kovetkezo :
Gyorsitasnal kiirja h Einspritzenlange.
Porlasztok, legtomegmero cserelve.
Ha lehuzom a legtomegmerot, akkor nagyon ritkan tilt le.
Viszont, 9fok alatt tokeletesen megy, semmi tiltas.
Diag is csak annyit ir h, bevecskendezesi hiba.
Valaszotokat es segitsegetek,,, koszonom.
Sziasztok
2019.08.08. 04:32