2015.11.22. 18:55
Zo78 írta:Unlimited írta: Hogy, vagy hol csinálják azt a diagot?
Esetleg nézd a telefonkönyv térképét, van-e diagos kolléga Fehérvár környékén... (akinek a nickneve kék színű).
2015.11.22. 20:28
Unlimited írta:rockolo77 írta:Unlimited írta:Sziasztok!
Van egy e39 tourning-om. Most vettem. Egy nagyon szépen felújított, karbantartott autó, nagyon örülök neki. Azért van 1-2 dolog, ami nem működik rajta. Azért még is csak egy 15 éves autó. Szóval, nem tudom nyitni rajta a hátsó üveget. Hiába nyomom a gombot az ablaktörlő lapát alatt, meg sem nyikkanik. Ablaktörlő lapát pipecül megy, de az nem. Bár, lehet, hogy nincs összefüggés a két alaktrész működése közt. Hol álljak neki a hiba okát felderíteni? Hátha járt már más is így.
Diaggal nyitható az üveg, ha a úgy nyílik, akkkor a mikrokapcsolód ment tönkre. Ha úgy sem megy kábelszakadásod lesz.
A csomagtér ajtó belső burkolatát megbontva alulról hozzáférsz a zárat működtető karhoz, így is ki tudod nyitni, de légy óvatos, a burkolat könnyen törik, teljesen levenni csak az üveg nyitása után tudod, mert alatta is fogja két csavar.
Szia!
Nagyon köszönöm segítő szándékod! Hogy, vagy hol csinálják azt a diagot?
Ténylegesen g nagyon szép, jó állapotba van az autó, ezt az 1-2 apróságot meg szeretném rajt csinlni, hogy ezek is működjenek.
2015.11.22. 20:47
csikes77 írta:Unlimited írta:rockolo77 írta:Unlimited írta:Sziasztok!
Van egy e39 tourning-om. Most vettem. Egy nagyon szépen felújított, karbantartott autó, nagyon örülök neki. Azért van 1-2 dolog, ami nem működik rajta. Azért még is csak egy 15 éves autó. Szóval, nem tudom nyitni rajta a hátsó üveget. Hiába nyomom a gombot az ablaktörlő lapát alatt, meg sem nyikkanik. Ablaktörlő lapát pipecül megy, de az nem. Bár, lehet, hogy nincs összefüggés a két alaktrész működése közt. Hol álljak neki a hiba okát felderíteni? Hátha járt már más is így.
Diaggal nyitható az üveg, ha a úgy nyílik, akkkor a mikrokapcsolód ment tönkre. Ha úgy sem megy kábelszakadásod lesz.
A csomagtér ajtó belső burkolatát megbontva alulról hozzáférsz a zárat működtető karhoz, így is ki tudod nyitni, de légy óvatos, a burkolat könnyen törik, teljesen levenni csak az üveg nyitása után tudod, mert alatta is fogja két csavar.
Szia!
Nagyon köszönöm segítő szándékod! Hogy, vagy hol csinálják azt a diagot?
Ténylegesen g nagyon szép, jó állapotba van az autó, ezt az 1-2 apróságot meg szeretném rajt csinlni, hogy ezek is működjenek.
Szerintem nem kell hozzá diag, ha éppen nincs kéznél. Ha leveszi a kárpitot akkor már meg tudja nézni,hogy megy oda áram vagy nem.Ha megy akkor a kapcsoló,vagy motor. Nekem kapcsoló volt, javíthatatlan ne is próbálkozz vele. Csere
2015.11.22. 21:37
Unlimited írta:csikes77 írta:Unlimited írta:rockolo77 írta:Unlimited írta:Sziasztok!
Van egy e39 tourning-om. Most vettem. Egy nagyon szépen felújított, karbantartott autó, nagyon örülök neki. Azért van 1-2 dolog, ami nem működik rajta. Azért még is csak egy 15 éves autó. Szóval, nem tudom nyitni rajta a hátsó üveget. Hiába nyomom a gombot az ablaktörlő lapát alatt, meg sem nyikkanik. Ablaktörlő lapát pipecül megy, de az nem. Bár, lehet, hogy nincs összefüggés a két alaktrész működése közt. Hol álljak neki a hiba okát felderíteni? Hátha járt már más is így.
Diaggal nyitható az üveg, ha a úgy nyílik, akkkor a mikrokapcsolód ment tönkre. Ha úgy sem megy kábelszakadásod lesz.
A csomagtér ajtó belső burkolatát megbontva alulról hozzáférsz a zárat működtető karhoz, így is ki tudod nyitni, de légy óvatos, a burkolat könnyen törik, teljesen levenni csak az üveg nyitása után tudod, mert alatta is fogja két csavar.
Szia!
Nagyon köszönöm segítő szándékod! Hogy, vagy hol csinálják azt a diagot?
Ténylegesen g nagyon szép, jó állapotba van az autó, ezt az 1-2 apróságot meg szeretném rajt csinlni, hogy ezek is működjenek.
Szerintem nem kell hozzá diag, ha éppen nincs kéznél. Ha leveszi a kárpitot akkor már meg tudja nézni,hogy megy oda áram vagy nem.Ha megy akkor a kapcsoló,vagy motor. Nekem kapcsoló volt, javíthatatlan ne is próbálkozz vele. Csere
A csere alatt az egész kapcsolót érted az ablaktörlővel együtt?
Vagy hogy van ott az az egész? Még nem szedtem szét, nem láttam, hogy milyen.
2015.11.22. 21:46
2015.11.22. 22:09
csikes77 írta:Automata váltónak mi szokott lenni általában a hibája, ha csak hátramenet nincs? Vagy kicsi pénzből nem orvosolható a dolog?
2015.11.22. 22:21
SvidronyA írta:csikes77 írta:Automata váltónak mi szokott lenni általában a hibája, ha csak hátramenet nincs? Vagy kicsi pénzből nem orvosolható a dolog?
Schnitzer Szabi ITT hirdet "kicsi pénzért" hibátlan váltót. Ennél kevesebből nem tudod orvosolni
2015.11.23. 01:06
csikes77 írta:SvidronyA írta:csikes77 írta:Automata váltónak mi szokott lenni általában a hibája, ha csak hátramenet nincs? Vagy kicsi pénzből nem orvosolható a dolog?
Schnitzer Szabi ITT hirdet "kicsi pénzért" hibátlan váltót. Ennél kevesebből nem tudod orvosolni
Köszi akkor lehet megveszem a kocsit.
2015.11.23. 08:16
Schnitzer írta:csikes77 írta:SvidronyA írta:csikes77 írta:Automata váltónak mi szokott lenni általában a hibája, ha csak hátramenet nincs? Vagy kicsi pénzből nem orvosolható a dolog?
Schnitzer Szabi ITT hirdet "kicsi pénzért" hibátlan váltót. Ennél kevesebből nem tudod orvosolni
Köszi akkor lehet megveszem a kocsit.
attól függ milyen kocsiról van szó
ha dizel jó kis GM váltóval,akkor az zsebbe nyúlósabb lesz azoknál
2015.11.23. 08:22
SvidronyA írta:csikes77 írta:
Köszi akkor lehet megveszem a kocsit.
Ha pontosan van kitöltve az adatlapja, akkor M52 B28-nak kell lenni.
2015.11.23. 08:40
Imco írta:SvidronyA írta:csikes77 írta:
Köszi akkor lehet megveszem a kocsit.
Ha pontosan van kitöltve az adatlapja, akkor M52 B28-nak kell lenni.
Akkor erre nem lenne szükség!
"Köszi akkor lehet megveszem a kocsit."
2015.11.23. 13:42
SvidronyA írta:Imco írta:SvidronyA írta:csikes77 írta:
Köszi akkor lehet megveszem a kocsit.
Ha pontosan van kitöltve az adatlapja, akkor M52 B28-nak kell lenni.
Akkor erre nem lenne szükség!
"Köszi akkor lehet megveszem a kocsit."
Lehet, hogy eddig csak használta
2015.11.23. 16:32
csikes77 írta:SvidronyA írta:Imco írta:SvidronyA írta:csikes77 írta:
Köszi akkor lehet megveszem a kocsit.
Ha pontosan van kitöltve az adatlapja, akkor M52 B28-nak kell lenni.
Akkor erre nem lenne szükség!
"Köszi akkor lehet megveszem a kocsit."
Lehet, hogy eddig csak használta
Az enyém 2.8 M52 b28 valóban, amit néztem másikat az is.
Vinném haza eladni,full extrás.
2015.11.23. 18:13
2015.11.23. 19:09
atesz155 írta:Sziasztok,
Idén először kapcsolt be a kályhám, de úgy füstöl mint egy 40 éves ikarus busz, ciki így járni vele, meg dől az autó alól a füst a lakhelytől meg 90kmré vagyok. Hogy tudom kiiktatni a kályhát hogy ne kapcsoljon be? SOS
Köszi!
2015.11.24. 18:14
atesz155 írta:atesz155 írta:Sziasztok,
Idén először kapcsolt be a kályhám, de úgy füstöl mint egy 40 éves ikarus busz, ciki így járni vele, meg dől az autó alól a füst a lakhelytől meg 90kmré vagyok. Hogy tudom kiiktatni a kályhát hogy ne kapcsoljon be? SOS
Köszi!
Köszi, megoldottam. 47es bizti ki az akksi felől. Ha garázs közelében leszek, hagyom, hadd menjen, lehet csak a lerakódott olajnak/parafinnak kell kiégnie.
2015.11.24. 23:45
2015.11.25. 01:08
2015.11.25. 01:12
Kosztics19 írta:Sziasztok Srácok! 4 hónapja ezelőtt vettünk egy E39 et amivel a mai napig idegeskedek és senki sem tudja mi a baja.. 525tds 1999 évjárat. Manuális váltós. Kezdetek óta az a baja hogy Hidegen beinditom a kocsit akkor nincs semmi baj. Megy a rádióm, a belső index jelzés (zöld villogás kattogással) ha a reflektor kart elöre nyomom jelzi kéken a kilométer órán... tolató lámpa megy minden fasza! No de ha a kocsival megyek 5-10 percet amig a viz hőmérséklet középre nem megy! Ez mind levált! A rádióm kikapcsol, az index villogás bellül a müszerfalon leáll a reflektort sem mutatja és a tolató lámpám sem ég és a bc gombom sem müködik mint más kocsinál hogy nyomom és mutatná középen az adatokat hogy hány km ert tudnák még menni az adott üzemanyaggal stb... (Nagy boardos km ora)! Az index kivülről megy , és a reflektor is! De bellül a kilóméter órán nem jelzi! (Index,Reflektor,) és a tolatólámpám kivül sem jó! pedig kicseréltük a váltó alatt azt a kis pöcköt újjra! Újj kilóméter órát is vettünk bele! igy sem jó! Ujj rádiot is vettem bele ugyanaz van mint a régivel! Cseréltünk a kocsiba GM modult ez sem változtatott a hibán! Kérem valami hozzá értő segitsen nekem Mohácson lakom Baranya megyében! Kihez forduljak! Vagy esetleg valaki segitsen nekem mi lehet a probléma? Kérlek csak hozzátok tudok fordulni.. Röviden még 1x leirom ha felmelegszik a motor elmegy az index visszajelzésem bellül, refi visszajelzés , a rádióm és a tolatólámpám! A bc gombom sem müködik pedig azt is ujjat tettem bele! Segitsetek!
2015.11.26. 16:51
Pekka írta:admin írta:Pekka írta:FuReady írta:Pekka írta:Szép napot!
Még mindig a telefonommal szenvedek. E 39 évjárat: 2002 touring 530i
Azt gyanítom, hogy az antenna nincs összekötve a kartámaszban lévő egységgel. A SIM-et felismeri, PIN-t elfogadja, be is indul, de nem talál térerőt. Nem tud a hálózathoz kapcsolódni. Próbáltam a 112-őt is hívni de ott sem megy ki a hívás.
Tudna valaki tanácsot adni?
Előre is köszönöm!
Nem biztos, de nálam pl. azért nem volt térerő, mert Telenor-os volt a kártya... (ők épp leépítik a régi hálózatukat) Próbáld meg T-Mobile vagy Vodafone SIM-mel, hátha... (nekem egy Blue Mobile-os, ami a T-Mobile hálózatát használja, visszahozta a térerőt)
Sajnos egyikkel sem jön meg a térerő. Szóval
Milyen telefon BITII?
Vezeték nélküli, a hátulján BMW felirat. Ha jól tudom Siemens BIT 2 S630A