Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2007.06.05. 21:55

collins írta:
whitehorse írta:
tanktaz írta:
whitehorse írta:Létezik olyan szervíz, ahol a gyári távirányítót át tudják esetleg programozni úgy, hogy ne csak akkor húzza fel "az összes" ablakot, ha folyamatosan nyomom a riasztó bekapcs gombját?
Azt szeretném, hogy amikor beriasztom, akkor automatikusan emelje fel a nyitva levő ablakokat...

HELP! :sírás:

Esetleg egy cím, elérhetőség, vagy ilyesmi kellene...


Köszönet





Szerintem,próbálj rá valami komolyabb riasztósnál és lehet,hogy megbírkóznak vele,vagy mondanak rá okosságot.



Nem tudom, hogy a Rack Autó komolyabbnak számít-e, de sajnos nem tudtak vele mit kezdeni...
És szerintem nem igazán állnak a helyzet magaslatán...

Esetleg van más "komoly" cég, akinél érdemes megpróbálni...?


továbbiakban is maximálisan tudom ajánlani a wallist. ha a kulcsba ezt el lehet menteni, akkor tutira emg tudják csinálni.



Köszi, megkérdezem őket.

Császtok

2007.06.13. 09:00

Hello!

nem tudja ki h mi lehet a baja a kulcsnak nem működik a távirányitója és csak simán lehet vele kinyitni a zárat.

2007.06.13. 11:03

Ha még elemes, akkor lehet elem gond is.
( 2 db van benne. )

2007.06.13. 17:24

Oldboy írta:Ha még elemes, akkor lehet elem gond is.
( 2 db van benne. )

A 2002-es autójé már nem az.

Használni kell mert akkor tölti ha benne van és használod.Legalábis én ígytudom.Ezért váltogatom énis a kulcsokat.

2007.06.13. 19:00

admin írta:
Oldboy írta:Ha még elemes, akkor lehet elem gond is.
( 2 db van benne. )

A 2002-es autójé már nem az.

Használni kell mert akkor tölti ha benne van és használod.Legalábis én ígytudom.Ezért váltogatom énis a kulcsokat.


csak hallottam, h a kulcs akksija gyakori leejtéstől elveszíthetó "képességét" és nem lesz képes túl sok ideig használat nélkül (töltés nélkül) is tartani a megfelelő feszültséget.

Re: Császtok

2007.06.13. 23:13

Apriliaman írta:Hello!

nem tudja ki h mi lehet a baja a kulcsnak nem működik a távirányitója és csak simán lehet vele kinyitni a zárat.



Nálam is volt ilyen gond.

Első lépés:
Elemcsere. Nekem 2016-os elem van benne...
Ebből egy db. kb. 300-400 Ft körül van (normálisabb).

Második lépés (ha nincs változás):
Lehet, hogy a távirányítón belülre némi kosz került, így nem jó az érintkezése.
Fedél leszed, kitisztít (pl. körömlakklemosó), majd összerak, kipróbál...

Re: Császtok

2007.06.14. 21:02

whitehorse írta:
Apriliaman írta:Hello!

nem tudja ki h mi lehet a baja a kulcsnak nem működik a távirányitója és csak simán lehet vele kinyitni a zárat.



Nálam is volt ilyen gond.

Első lépés:
Elemcsere. Nekem 2016-os elem van benne...
Ebből egy db. kb. 300-400 Ft körül van (normálisabb).

Második lépés (ha nincs változás):
Lehet, hogy a távirányítón belülre némi kosz került, így nem jó az érintkezése.
Fedél leszed, kitisztít (pl. körömlakklemosó), majd összerak, kipróbál...

De neked a régifajta kulcsod van neki meg az új!

Re: Császtok

2007.06.14. 21:10

admin írta:
whitehorse írta:
Apriliaman írta:Hello!

nem tudja ki h mi lehet a baja a kulcsnak nem működik a távirányitója és csak simán lehet vele kinyitni a zárat.



Nálam is volt ilyen gond.

Első lépés:
Elemcsere. Nekem 2016-os elem van benne...
Ebből egy db. kb. 300-400 Ft körül van (normálisabb).

Második lépés (ha nincs változás):
Lehet, hogy a távirányítón belülre némi kosz került, így nem jó az érintkezése.
Fedél leszed, kitisztít (pl. körömlakklemosó), majd összerak, kipróbál...

De neked a régifajta kulcsod van neki meg az új!


Akk most mit csináljak mert nem vok penge még a bömösben....??????? 8O

2007.06.14. 21:39

Kép

Az újfajta kulcsba nincs ellem a régibe van.

Ha rendszeresen használod és úgyse jó akkor nem tudom a megoldást.A letöltések között van egy magyarnyelvü gépkönyv abban írnak a kulcsról olvasd el hátha van valami infó.

2007.06.18. 21:27

admin írta:Kép

Az újfajta kulcsba nincs ellem a régibe van.

Ha rendszeresen használod és úgyse jó akkor nem tudom a megoldást.A letöltések között van egy magyarnyelvü gépkönyv abban írnak a kulcsról olvasd el hátha van valami infó.


Kössz mindenkinek a szervizbe azt mondták h mivel nincs még egy kulcsom új kulcsot kell vennem igy most vettem 2uj kulcsot és 81 000ft-ba került a 2 kulcs.
jah és még van itt vmi elhagytam a régi állófűtés távirányitómat most szereztem egy ujat mit kell vele csinálni rá kell hangolni azt is és jó lesz a géphez????

2007.06.21. 09:41

akkor megyek a wallishoz mert kiirta a kocsim hogy key batteries

2007.06.21. 10:54

pappkari írta:akkor megyek a wallishoz mert kiirta a kocsim hogy key batteries


ha jól látom a Tied 96-os, az meg még régi kulcs elemmel. próbáld meg először kicserélni

2007.06.21. 11:10

Találtam egy érdekes oldalt, ahol a Car memory / Key memory összes beállítása össe van szedve.
BMW Treff

Van egy rakás funkció, amit a kulcsokra lehet hangolni, és a két kulcsra különbözőképpen. Pl.:
- ha nyitás után 2 percig nem történik semmi (ajtónyitás), visszazár
- elindulás után zárja be az ajtókat
- nyitáskor első gombnyomásra csak a bal első ajtó nyílik, a többi a második gombnyomásra

és még egy csomó más dolgot be lehet állítani.

2007.06.21. 13:34

efer írta:Találtam egy érdekes oldalt, ahol a Car memory / Key memory összes beállítása össe van szedve.
BMW Treff

Van egy rakás funkció, amit a kulcsokra lehet hangolni, és a két kulcsra különbözőképpen. Pl.:
- ha nyitás után 2 percig nem történik semmi (ajtónyitás), visszazár
- elindulás után zárja be az ajtókat
- nyitáskor első gombnyomásra csak a bal első ajtó nyílik, a többi a második gombnyomásra

és még egy csomó más dolgot be lehet állítani.


Szia Efer!

És ezeket én magam is be tudom állítani, vagy csak a szervízben tudják programozni? Esetleg évjáratfüggő a dolog?

2007.06.21. 13:53

vaszarig írta:
efer írta:Találtam egy érdekes oldalt, ahol a Car memory / Key memory összes beállítása össe van szedve.
BMW Treff

Van egy rakás funkció, amit a kulcsokra lehet hangolni, és a két kulcsra különbözőképpen. Pl.:
- ha nyitás után 2 percig nem történik semmi (ajtónyitás), visszazár
- elindulás után zárja be az ajtókat
- nyitáskor első gombnyomásra csak a bal első ajtó nyílik, a többi a második gombnyomásra

és még egy csomó más dolgot be lehet állítani.


Szia Efer!

És ezeket én magam is be tudom állítani, vagy csak a szervízben tudják programozni? Esetleg évjáratfüggő a dolog?


hát ezeket csak számítógépről lehet beállítani. szervízben mindenképpen, de hogy a laptopos szoftverekkel meg lehet-e csinálni, azt nem tudom.

2007.06.21. 20:12

efer írta:
vaszarig írta:
efer írta:Találtam egy érdekes oldalt, ahol a Car memory / Key memory összes beállítása össe van szedve.
BMW Treff

Van egy rakás funkció, amit a kulcsokra lehet hangolni, és a két kulcsra különbözőképpen. Pl.:
- ha nyitás után 2 percig nem történik semmi (ajtónyitás), visszazár
- elindulás után zárja be az ajtókat
- nyitáskor első gombnyomásra csak a bal első ajtó nyílik, a többi a második gombnyomásra

és még egy csomó más dolgot be lehet állítani.


Szia Efer!

És ezeket én magam is be tudom állítani, vagy csak a szervízben tudják programozni? Esetleg évjáratfüggő a dolog?


hát ezeket csak számítógépről lehet beállítani. szervízben mindenképpen, de hogy a laptopos szoftverekkel meg lehet-e csinálni, azt nem tudom.


Értem! Köszi, akkor legközelebb, ha mennem kell, lehet erre is rákérdezek! :)

2007.07.13. 11:18

Ket hete vasaroltam az autot, vasarlas elott bevizsgaltattam akkor mondtak, hogy a fekek csere erettek. A heten kigyulladt a fekkopas jelzom, mivel szamitottam ra meg volt a tervem. Ma reggel elvittem itt Miskolcon a Szinva motorhoz (BMW szerviz), a reggeli regisztracional amikor a kulcsbol kiolvastak az adatokat kiderult hogy 254E km van az autoban szemben az ora altal mutatott 183E rel? A tulajdonos akitol en vettem maga hozta be nemetorszagbol meg papirt is mutatott hogy o mennyivel vette (150E), tehat ha allitottak az ora allason akkor azt meg odakint. :(

A kulcs mindig jol tarolja ezeket az ertekeket? Ha igen a kulcsot miert nem allitottak at, azt nehezebb? Kulcs honnan veszi az ertekeket?

2007.07.13. 13:38

Tatesz írta:Ma reggel elvittem itt Miskolcon a Szinva motorhoz (BMW szerviz), a reggeli regisztracional amikor a kulcsbol kiolvastak az adatokat kiderult hogy 254E km van az autoban szemben az ora altal mutatott 183E rel? A tulajdonos akitol en vettem maga hozta be nemetorszagbol meg papirt is mutatott hogy o mennyivel vette (150E), tehat ha allitottak az ora allason akkor azt meg odakint. :(

A kulcs mindig jol tarolja ezeket az ertekeket? Ha igen a kulcsot miert nem allitottak at, azt nehezebb? Kulcs honnan veszi az ertekeket?


Több modul (4?) tárolja a futásteljesítményt, a műszerfal mutatja is. Mindet átíratni több pénz.
A tulaj is a Szinvához járt három évig (mint írtad a bemutatkozás topikban), és azalatt nem derült ki neki sem, hogy eltérés van..? Lehetséges, mert a sima hibakódlista-nyomtatáson nem látszik minden modul km-adata, de azért...

Utólag vagyok ilyen okos, én is így jártam egyébként.
Nálam is 30%-kal többet mutat a többi modul, mint a műszerfal.
Nekem még a tankom is tropa, az is utólag derült ki.
Bár ezekkel együtt is megvettem volna :), csak alkudtam volna még egy kicsit...
(a többi hiba kalkulált volt)

2007.07.13. 14:24

Tatesz írta:Ket hete vasaroltam az autot, vasarlas elott bevizsgaltattam akkor mondtak, hogy a fekek csere erettek. A heten kigyulladt a fekkopas jelzom, mivel szamitottam ra meg volt a tervem. Ma reggel elvittem itt Miskolcon a Szinva motorhoz (BMW szerviz), a reggeli regisztracional amikor a kulcsbol kiolvastak az adatokat kiderult hogy 254E km van az autoban szemben az ora altal mutatott 183E rel? A tulajdonos akitol en vettem maga hozta be nemetorszagbol meg papirt is mutatott hogy o mennyivel vette (150E), tehat ha allitottak az ora allason akkor azt meg odakint. :(

A kulcs mindig jol tarolja ezeket az ertekeket? Ha igen a kulcsot miert nem allitottak at, azt nehezebb? Kulcs honnan veszi az ertekeket?


nekem annak idején azt mesélték a szervízben, hogy a kulcsban nem lehet átírni a km-t, mert csak olyan új értéket fogad el, ami nagyobb a legutolsónál. mindíg akkor tárol, amikor bedugod a gyújtáskapcsolóba, a motorvezérléstől kapja a km-t (ha vissza volt tekerve az autóban, akkor addig nem növekszik a kulcsban tárolt km, míg az autóban lévő utol nem éri). ezért azt szokták csinálni, hogy egyszerűen kiütik a kulcsból a km-t (kvázi tönkreteszik a tárolórészt) - ezért ha nincs km tárolva a kulcsban, akkor szinte tuti biztos a mókolás.

2007.07.13. 20:16

efer írta:
Tatesz írta:Ket hete vasaroltam az autot, vasarlas elott bevizsgaltattam akkor mondtak, hogy a fekek csere erettek. A heten kigyulladt a fekkopas jelzom, mivel szamitottam ra meg volt a tervem. Ma reggel elvittem itt Miskolcon a Szinva motorhoz (BMW szerviz), a reggeli regisztracional amikor a kulcsbol kiolvastak az adatokat kiderult hogy 254E km van az autoban szemben az ora altal mutatott 183E rel? A tulajdonos akitol en vettem maga hozta be nemetorszagbol meg papirt is mutatott hogy o mennyivel vette (150E), tehat ha allitottak az ora allason akkor azt meg odakint. :(

A kulcs mindig jol tarolja ezeket az ertekeket? Ha igen a kulcsot miert nem allitottak at, azt nehezebb? Kulcs honnan veszi az ertekeket?


nekem annak idején azt mesélték a szervízben, hogy a kulcsban nem lehet átírni a km-t, mert csak olyan új értéket fogad el, ami nagyobb a legutolsónál. mindíg akkor tárol, amikor bedugod a gyújtáskapcsolóba, a motorvezérléstől kapja a km-t (ha vissza volt tekerve az autóban, akkor addig nem növekszik a kulcsban tárolt km, míg az autóban lévő utol nem éri). ezért azt szokták csinálni, hogy egyszerűen kiütik a kulcsból a km-t (kvázi tönkreteszik a tárolórészt) - ezért ha nincs km tárolva a kulcsban, akkor szinte tuti biztos a mókolás.


Ez egy átkozott jó megoldás!! Jövőbeli tulajok, kulcsokat a szervizbe! :wink:
Hozzászólás küldése

VigLink badge