* *
Pontos idő: 2024.05.14. 01:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1706 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5 ... 86  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.05. 21:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
collins írta:
whitehorse írta:
tanktaz írta:
whitehorse írta:
Létezik olyan szervíz, ahol a gyári távirányítót át tudják esetleg programozni úgy, hogy ne csak akkor húzza fel "az összes" ablakot, ha folyamatosan nyomom a riasztó bekapcs gombját?
Azt szeretném, hogy amikor beriasztom, akkor automatikusan emelje fel a nyitva levő ablakokat...

HELP! :sírás:

Esetleg egy cím, elérhetőség, vagy ilyesmi kellene...


Köszönet





Szerintem,próbálj rá valami komolyabb riasztósnál és lehet,hogy megbírkóznak vele,vagy mondanak rá okosságot.



Nem tudom, hogy a Rack Autó komolyabbnak számít-e, de sajnos nem tudtak vele mit kezdeni...
És szerintem nem igazán állnak a helyzet magaslatán...

Esetleg van más "komoly" cég, akinél érdemes megpróbálni...?


továbbiakban is maximálisan tudom ajánlani a wallist. ha a kulcsba ezt el lehet menteni, akkor tutira emg tudják csinálni.



Köszi, megkérdezem őket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Császtok
HozzászólásElküldve: 2007.06.13. 09:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.05.13. 00:00
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

nem tudja ki h mi lehet a baja a kulcsnak nem működik a távirányitója és csak simán lehet vele kinyitni a zárat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.13. 11:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha még elemes, akkor lehet elem gond is.
( 2 db van benne. )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.13. 17:24 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oldboy írta:
Ha még elemes, akkor lehet elem gond is.
( 2 db van benne. )

A 2002-es autójé már nem az.

Használni kell mert akkor tölti ha benne van és használod.Legalábis én ígytudom.Ezért váltogatom énis a kulcsokat.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.13. 19:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Oldboy írta:
Ha még elemes, akkor lehet elem gond is.
( 2 db van benne. )

A 2002-es autójé már nem az.

Használni kell mert akkor tölti ha benne van és használod.Legalábis én ígytudom.Ezért váltogatom énis a kulcsokat.


csak hallottam, h a kulcs akksija gyakori leejtéstől elveszíthetó "képességét" és nem lesz képes túl sok ideig használat nélkül (töltés nélkül) is tartani a megfelelő feszültséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Császtok
HozzászólásElküldve: 2007.06.13. 23:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.26. 00:00
Hozzászólások: 179
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528iA
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Apriliaman írta:
Hello!

nem tudja ki h mi lehet a baja a kulcsnak nem működik a távirányitója és csak simán lehet vele kinyitni a zárat.



Nálam is volt ilyen gond.

Első lépés:
Elemcsere. Nekem 2016-os elem van benne...
Ebből egy db. kb. 300-400 Ft körül van (normálisabb).

Második lépés (ha nincs változás):
Lehet, hogy a távirányítón belülre némi kosz került, így nem jó az érintkezése.
Fedél leszed, kitisztít (pl. körömlakklemosó), majd összerak, kipróbál...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Császtok
HozzászólásElküldve: 2007.06.14. 21:02 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
whitehorse írta:
Apriliaman írta:
Hello!

nem tudja ki h mi lehet a baja a kulcsnak nem működik a távirányitója és csak simán lehet vele kinyitni a zárat.



Nálam is volt ilyen gond.

Első lépés:
Elemcsere. Nekem 2016-os elem van benne...
Ebből egy db. kb. 300-400 Ft körül van (normálisabb).

Második lépés (ha nincs változás):
Lehet, hogy a távirányítón belülre némi kosz került, így nem jó az érintkezése.
Fedél leszed, kitisztít (pl. körömlakklemosó), majd összerak, kipróbál...

De neked a régifajta kulcsod van neki meg az új!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Császtok
HozzászólásElküldve: 2007.06.14. 21:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.05.13. 00:00
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
whitehorse írta:
Apriliaman írta:
Hello!

nem tudja ki h mi lehet a baja a kulcsnak nem működik a távirányitója és csak simán lehet vele kinyitni a zárat.



Nálam is volt ilyen gond.

Első lépés:
Elemcsere. Nekem 2016-os elem van benne...
Ebből egy db. kb. 300-400 Ft körül van (normálisabb).

Második lépés (ha nincs változás):
Lehet, hogy a távirányítón belülre némi kosz került, így nem jó az érintkezése.
Fedél leszed, kitisztít (pl. körömlakklemosó), majd összerak, kipróbál...

De neked a régifajta kulcsod van neki meg az új!


Akk most mit csináljak mert nem vok penge még a bömösben....??????? 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.14. 21:39 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép

Az újfajta kulcsba nincs ellem a régibe van.

Ha rendszeresen használod és úgyse jó akkor nem tudom a megoldást.A letöltések között van egy magyarnyelvü gépkönyv abban írnak a kulcsról olvasd el hátha van valami infó.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.18. 21:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.05.13. 00:00
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Kép

Az újfajta kulcsba nincs ellem a régibe van.

Ha rendszeresen használod és úgyse jó akkor nem tudom a megoldást.A letöltések között van egy magyarnyelvü gépkönyv abban írnak a kulcsról olvasd el hátha van valami infó.


Kössz mindenkinek a szervizbe azt mondták h mivel nincs még egy kulcsom új kulcsot kell vennem igy most vettem 2uj kulcsot és 81 000ft-ba került a 2 kulcs.
jah és még van itt vmi elhagytam a régi állófűtés távirányitómat most szereztem egy ujat mit kell vele csinálni rá kell hangolni azt is és jó lesz a géphez????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.21. 09:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
akkor megyek a wallishoz mert kiirta a kocsim hogy key batteries

_________________
Az egyetlen út,amit a BMW-t vezetők lerövidítenek: a fékút.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.21. 10:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
akkor megyek a wallishoz mert kiirta a kocsim hogy key batteries


ha jól látom a Tied 96-os, az meg még régi kulcs elemmel. próbáld meg először kicserélni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.21. 11:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Találtam egy érdekes oldalt, ahol a Car memory / Key memory összes beállítása össe van szedve.
BMW Treff

Van egy rakás funkció, amit a kulcsokra lehet hangolni, és a két kulcsra különbözőképpen. Pl.:
- ha nyitás után 2 percig nem történik semmi (ajtónyitás), visszazár
- elindulás után zárja be az ajtókat
- nyitáskor első gombnyomásra csak a bal első ajtó nyílik, a többi a második gombnyomásra

és még egy csomó más dolgot be lehet állítani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.21. 13:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Találtam egy érdekes oldalt, ahol a Car memory / Key memory összes beállítása össe van szedve.
BMW Treff

Van egy rakás funkció, amit a kulcsokra lehet hangolni, és a két kulcsra különbözőképpen. Pl.:
- ha nyitás után 2 percig nem történik semmi (ajtónyitás), visszazár
- elindulás után zárja be az ajtókat
- nyitáskor első gombnyomásra csak a bal első ajtó nyílik, a többi a második gombnyomásra

és még egy csomó más dolgot be lehet állítani.


Szia Efer!

És ezeket én magam is be tudom állítani, vagy csak a szervízben tudják programozni? Esetleg évjáratfüggő a dolog?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.21. 13:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
efer írta:
Találtam egy érdekes oldalt, ahol a Car memory / Key memory összes beállítása össe van szedve.
BMW Treff

Van egy rakás funkció, amit a kulcsokra lehet hangolni, és a két kulcsra különbözőképpen. Pl.:
- ha nyitás után 2 percig nem történik semmi (ajtónyitás), visszazár
- elindulás után zárja be az ajtókat
- nyitáskor első gombnyomásra csak a bal első ajtó nyílik, a többi a második gombnyomásra

és még egy csomó más dolgot be lehet állítani.


Szia Efer!

És ezeket én magam is be tudom állítani, vagy csak a szervízben tudják programozni? Esetleg évjáratfüggő a dolog?


hát ezeket csak számítógépről lehet beállítani. szervízben mindenképpen, de hogy a laptopos szoftverekkel meg lehet-e csinálni, azt nem tudom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.21. 20:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
vaszarig írta:
efer írta:
Találtam egy érdekes oldalt, ahol a Car memory / Key memory összes beállítása össe van szedve.
BMW Treff

Van egy rakás funkció, amit a kulcsokra lehet hangolni, és a két kulcsra különbözőképpen. Pl.:
- ha nyitás után 2 percig nem történik semmi (ajtónyitás), visszazár
- elindulás után zárja be az ajtókat
- nyitáskor első gombnyomásra csak a bal első ajtó nyílik, a többi a második gombnyomásra

és még egy csomó más dolgot be lehet állítani.


Szia Efer!

És ezeket én magam is be tudom állítani, vagy csak a szervízben tudják programozni? Esetleg évjáratfüggő a dolog?


hát ezeket csak számítógépről lehet beállítani. szervízben mindenképpen, de hogy a laptopos szoftverekkel meg lehet-e csinálni, azt nem tudom.


Értem! Köszi, akkor legközelebb, ha mennem kell, lehet erre is rákérdezek! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.13. 11:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2007.06.23. 00:00
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ket hete vasaroltam az autot, vasarlas elott bevizsgaltattam akkor mondtak, hogy a fekek csere erettek. A heten kigyulladt a fekkopas jelzom, mivel szamitottam ra meg volt a tervem. Ma reggel elvittem itt Miskolcon a Szinva motorhoz (BMW szerviz), a reggeli regisztracional amikor a kulcsbol kiolvastak az adatokat kiderult hogy 254E km van az autoban szemben az ora altal mutatott 183E rel? A tulajdonos akitol en vettem maga hozta be nemetorszagbol meg papirt is mutatott hogy o mennyivel vette (150E), tehat ha allitottak az ora allason akkor azt meg odakint. :(

A kulcs mindig jol tarolja ezeket az ertekeket? Ha igen a kulcsot miert nem allitottak at, azt nehezebb? Kulcs honnan veszi az ertekeket?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.13. 13:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tatesz írta:
Ma reggel elvittem itt Miskolcon a Szinva motorhoz (BMW szerviz), a reggeli regisztracional amikor a kulcsbol kiolvastak az adatokat kiderult hogy 254E km van az autoban szemben az ora altal mutatott 183E rel? A tulajdonos akitol en vettem maga hozta be nemetorszagbol meg papirt is mutatott hogy o mennyivel vette (150E), tehat ha allitottak az ora allason akkor azt meg odakint. :(

A kulcs mindig jol tarolja ezeket az ertekeket? Ha igen a kulcsot miert nem allitottak at, azt nehezebb? Kulcs honnan veszi az ertekeket?


Több modul (4?) tárolja a futásteljesítményt, a műszerfal mutatja is. Mindet átíratni több pénz.
A tulaj is a Szinvához járt három évig (mint írtad a bemutatkozás topikban), és azalatt nem derült ki neki sem, hogy eltérés van..? Lehetséges, mert a sima hibakódlista-nyomtatáson nem látszik minden modul km-adata, de azért...

Utólag vagyok ilyen okos, én is így jártam egyébként.
Nálam is 30%-kal többet mutat a többi modul, mint a műszerfal.
Nekem még a tankom is tropa, az is utólag derült ki.
Bár ezekkel együtt is megvettem volna :), csak alkudtam volna még egy kicsit...
(a többi hiba kalkulált volt)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.13. 14:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Tatesz írta:
Ket hete vasaroltam az autot, vasarlas elott bevizsgaltattam akkor mondtak, hogy a fekek csere erettek. A heten kigyulladt a fekkopas jelzom, mivel szamitottam ra meg volt a tervem. Ma reggel elvittem itt Miskolcon a Szinva motorhoz (BMW szerviz), a reggeli regisztracional amikor a kulcsbol kiolvastak az adatokat kiderult hogy 254E km van az autoban szemben az ora altal mutatott 183E rel? A tulajdonos akitol en vettem maga hozta be nemetorszagbol meg papirt is mutatott hogy o mennyivel vette (150E), tehat ha allitottak az ora allason akkor azt meg odakint. :(

A kulcs mindig jol tarolja ezeket az ertekeket? Ha igen a kulcsot miert nem allitottak at, azt nehezebb? Kulcs honnan veszi az ertekeket?


nekem annak idején azt mesélték a szervízben, hogy a kulcsban nem lehet átírni a km-t, mert csak olyan új értéket fogad el, ami nagyobb a legutolsónál. mindíg akkor tárol, amikor bedugod a gyújtáskapcsolóba, a motorvezérléstől kapja a km-t (ha vissza volt tekerve az autóban, akkor addig nem növekszik a kulcsban tárolt km, míg az autóban lévő utol nem éri). ezért azt szokták csinálni, hogy egyszerűen kiütik a kulcsból a km-t (kvázi tönkreteszik a tárolórészt) - ezért ha nincs km tárolva a kulcsban, akkor szinte tuti biztos a mókolás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.13. 20:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.15. 00:00
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Zenta, Szerbia
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Tatesz írta:
Ket hete vasaroltam az autot, vasarlas elott bevizsgaltattam akkor mondtak, hogy a fekek csere erettek. A heten kigyulladt a fekkopas jelzom, mivel szamitottam ra meg volt a tervem. Ma reggel elvittem itt Miskolcon a Szinva motorhoz (BMW szerviz), a reggeli regisztracional amikor a kulcsbol kiolvastak az adatokat kiderult hogy 254E km van az autoban szemben az ora altal mutatott 183E rel? A tulajdonos akitol en vettem maga hozta be nemetorszagbol meg papirt is mutatott hogy o mennyivel vette (150E), tehat ha allitottak az ora allason akkor azt meg odakint. :(

A kulcs mindig jol tarolja ezeket az ertekeket? Ha igen a kulcsot miert nem allitottak at, azt nehezebb? Kulcs honnan veszi az ertekeket?


nekem annak idején azt mesélték a szervízben, hogy a kulcsban nem lehet átírni a km-t, mert csak olyan új értéket fogad el, ami nagyobb a legutolsónál. mindíg akkor tárol, amikor bedugod a gyújtáskapcsolóba, a motorvezérléstől kapja a km-t (ha vissza volt tekerve az autóban, akkor addig nem növekszik a kulcsban tárolt km, míg az autóban lévő utol nem éri). ezért azt szokták csinálni, hogy egyszerűen kiütik a kulcsból a km-t (kvázi tönkreteszik a tárolórészt) - ezért ha nincs km tárolva a kulcsban, akkor szinte tuti biztos a mókolás.


Ez egy átkozott jó megoldás!! Jövőbeli tulajok, kulcsokat a szervizbe! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1706 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5 ... 86  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator