* *
Pontos idő: 2024.05.17. 00:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 74  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 19:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Xjanchi írta:
hamoriarpi írta:
A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.

Koszi ;) igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.

Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van. Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

A "széthúzás" alatt Árpi -minden bizonnyal- azt értette, hogy amikor eltávolítod a klímaventit, majd a klímahűtőt, utána látni fogod a vízhűtőt. Amely jó eséllyel (kívülről is) tele van mindenféle kosszal, s ezért nem tudja a hőcserélő betölteni a hőleadó funkcióját, illetve átadni/hasznosítani a menetszélből származó légáramot.

Igen igen koszi, en is csak mivel ehhez a muvelethez szet kell szedni igy leengedes , ami miatt gondoltam a belso tisztito folyadekra.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 19:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
SvidronyA írta:
Xjanchi írta:
hamoriarpi írta:
A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.

Koszi ;) igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.

Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van. Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

A "széthúzás" alatt Árpi -minden bizonnyal- azt értette, hogy amikor eltávolítod a klímaventit, majd a klímahűtőt, utána látni fogod a vízhűtőt. Amely jó eséllyel (kívülről is) tele van mindenféle kosszal, s ezért nem tudja a hőcserélő betölteni a hőleadó funkcióját, illetve átadni/hasznosítani a menetszélből származó légáramot.

Igen, annak idején a 39-ből nekem Ati több, hazánkban nem őshonos madár fészkét szedte ki, plusz annyi homok jött még ki sterimóval, hogy utána talajrendezést kellett végezni az udvaron.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Xjanchi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 19:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
SvidronyA írta:
Xjanchi írta:
hamoriarpi írta:
A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.

Koszi ;) igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.

Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van. Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

A "széthúzás" alatt Árpi -minden bizonnyal- azt értette, hogy amikor eltávolítod a klímaventit, majd a klímahűtőt, utána látni fogod a vízhűtőt. Amely jó eséllyel (kívülről is) tele van mindenféle kosszal, s ezért nem tudja a hőcserélő betölteni a hőleadó funkcióját, illetve átadni/hasznosítani a menetszélből származó légáramot.

Igen, annak idején a 39-ből nekem Ati több, hazánkban nem őshonos madár fészkét szedte ki, plusz annyi homok jött még ki sterimóval, hogy utána talajrendezést kellett végezni az udvaron.

Valahogy így! A kiszáradt lepkék és bogarak mennyisége nekem is meglepő volt.
(Árpi, mostanában milyen vicces vagy, nem győzök röhögni. Pálesz, vagy valami más?)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
(Árpi, mostanában milyen vicces vagy, nem győzök röhögni. Pálesz, vagy valami más?)

Csak halkan kívánom megjegyezni, lassan szülinapos Cimborám, hogy ez az öregedéssel együtt jár :nyelves: :mrgreen: :facepalm:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 21:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Xjanchi írta:
hamoriarpi írta:
A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.

Koszi ;) igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.

Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van.Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Ez esetben miért csodálkozol, hogy lelevegősödik, és felforr a vized? :shock:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 21:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Xjanchi írta:
hamoriarpi írta:
A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.

Koszi ;) igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.

Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van.Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Ez esetben miért csodálkozol, hogy lelevegősödik, és felforr a vized? :shock:

Mert azt mondtak attol nem kene forrjon, ezek szerint tevesen .

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 21:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Xjanchi írta:
Gallaca írta:
Xjanchi írta:
hamoriarpi írta:
A hűtőről kívülről nem látszik, hogy koszos, csak akkor ha szét van húzva.

Koszi ;) igy sztem ha mar szet lesz szedve akkor beleontom a Mannol hutotisztitot is. Sok veszteni valo nincs.

Hengerfejtol felek , mivel mar ez a 2. motor az autoban. Most mas jel nincs ilyenre ,nulla fust.
Az also vizcsovem csopog is tehat az is csere illetve folyamatosan kuhlwasserprufen van.Igy a szintjelado is csere (mar megrendeltem az erdetit) bar annak a csereje is allitolag konnyel eltoriba hutot szoval meglatom...

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről

Ez esetben miért csodálkozol, hogy lelevegősödik, és felforr a vized? :shock:

Mert azt mondtak attol nem kene forrjon, ezek szerint tevesen .

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről


Pedig Árpi már rávilágított! Ha csepeg, akkor pedig levegős! :)
hamoriarpi írta:
Induljunk az alapoktól.
1: Tökéletes, hozzáértő légtelenítés. Ha nem segít, akkor:
2: Vízpumpa ellenőrzés. (A fő vízpumpa, amit szíj forgat.)

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Xjanchi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 21:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.13. 16:44
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E30
Motor tipusa: M40
Évjárata: 1989
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igazan koszi , az emlitett jopar dolog cserejet kovetoen (es jo legtelenitest) meg kell legyen.

Tapatalkkal küldve az én Lenovo S898t eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.04.22. 09:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
20d-nek mennyi a normális üzemi hőfoka? Előző termosztáttal új korától 85–90 között volt, most cseréltem, és az újjal közel 100 körül mozog.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.04.22. 20:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
barbrady írta:
20d-nek mennyi a normális üzemi hőfoka? Előző termosztáttal új korától 85–90 között volt, most cseréltem, és az újjal közel 100 körül mozog.

Tapatalk


A 30i duruzsol 94-96 C között.
A titkos szerint az én 97 C-os termosztátom 98-99-nél nyit, majd tartja a 95/96-ot.
A 100 közeli kicsit soknak tűnik a 20d-nek. :roll:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 07:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Halihó! :welcom

Az érdekelne, hogy a hűtővízszint jeladót hol találom meg pontosan?
Nekem, ahogy szemben állunk a gépkocsival, jobb oldalon van a kiegyenlítő tartály.
Továbbá ennek a cseréjéhez le kell-e engedni a hűtővizet?
Vagy csak kiszed-betesz-légtelenít...? :oops:
Hogyan megy ez?

Köszi az esetleges válaszokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 09:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Halihó! :welcom

Az érdekelne, hogy a hűtővízszint jeladót hol találom meg pontosan?
Nekem, ahogy szemben állunk a gépkocsival, jobb oldalon van a kiegyenlítő tartály.
Továbbá ennek a cseréjéhez le kell-e engedni a hűtővizet?
Vagy csak kiszed-betesz-légtelenít...? :oops:
Hogyan megy ez?

Köszi az esetleges válaszokat!

Jeladoja a tartalyban van es kiszed a regi be az uj es legtelenit nem kell az egesz rendszert leengedni.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.05.09. 17:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
szevasztok! 97-es 523i.a termosztátházon lévő sárga tömítést lehet külön kapni?nem a fekete o-gyűrüre gondoltam.vagy mivel lehetne helyettesíteni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 10:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
szevasztok! 97-es 523i.a termosztátházon lévő sárga tömítést lehet külön kapni?nem a fekete o-gyűrüre gondoltam.vagy mivel lehetne helyettesíteni?

közben utána néztem.lángnál is van.még egy szösszenet.termosztátban csak gyári!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 15:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Halihó!

Fagyálló témában érdeklődnék.
Most akkor a BMW-be milyen színű is kell?
Rózsaszín vagy kék(83 19 2 211 191)?
A BMW gyárija ha minden igaz kék és G11, de az jó az M52B28-ba?
Nekem most rózsaszínű (G12).
Vagy nem kell túllihegni, jó bele bármilyen legalább G11-es, Favorit, Prevent, stb.?

Cseréltetném néhány apró hűtőkörben lévő dologgal együtt.

Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 17:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Halihó!

Fagyálló témában érdeklődnék.
Most akkor a BMW-be milyen színű is kell?
Rózsaszín vagy kék(83 19 2 211 191)?
A BMW gyárija ha minden igaz kék és G11, de az jó az M52B28-ba?
Nekem most rózsaszínű (G12).
Vagy nem kell túllihegni, jó bele bármilyen legalább G11-es, Favorit, Prevent, stb.?

Cseréltetném néhány apró hűtőkörben lévő dologgal együtt.

Köszi.

15 éve no name van belerakva cserénél,és nincs gond.persze majd rábeszélnek a gyárira :D ha netán a termosztátot cseréled,ott már lényeges hogy gyári,esetleg wahler legyen.most raktam vissza a gyárit a gates helyett,ami egy kalap sz.rt ért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atti523i az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 20:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
Bandi1978 írta:
Halihó!

Fagyálló témában érdeklődnék.
Most akkor a BMW-be milyen színű is kell?
Rózsaszín vagy kék(83 19 2 211 191)?
A BMW gyárija ha minden igaz kék és G11, de az jó az M52B28-ba?
Nekem most rózsaszínű (G12).
Vagy nem kell túllihegni, jó bele bármilyen legalább G11-es, Favorit, Prevent, stb.?

Cseréltetném néhány apró hűtőkörben lévő dologgal együtt.

Köszi.

15 éve no name van belerakva cserénél,és nincs gond.persze majd rábeszélnek a gyárira :D ha netán a termosztátot cseréled,ott már lényeges hogy gyári,esetleg wahler legyen.most raktam vissza a gyárit a gates helyett,ami egy kalap sz.rt ért.


Akkor Favorit G12. Az úgyis van nekem 3x5L. A hűtővízszint jeladóra gondoltam még, mert folyton írja a hűtővíz ellenőrzést, első körben ezt cseréltetném a hibajelzés miatt. / A gyári termosztát 14000.-, egy Febi meg 5000.- O-gyűrűvel. Akkor az annyival szutyokabb lenne?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
atti523i írta:
Bandi1978 írta:
Halihó!

Fagyálló témában érdeklődnék.
Most akkor a BMW-be milyen színű is kell?
Rózsaszín vagy kék(83 19 2 211 191)?
A BMW gyárija ha minden igaz kék és G11, de az jó az M52B28-ba?
Nekem most rózsaszínű (G12).
Vagy nem kell túllihegni, jó bele bármilyen legalább G11-es, Favorit, Prevent, stb.?

Cseréltetném néhány apró hűtőkörben lévő dologgal együtt.

Köszi.

15 éve no name van belerakva cserénél,és nincs gond.persze majd rábeszélnek a gyárira :D ha netán a termosztátot cseréled,ott már lényeges hogy gyári,esetleg wahler legyen.most raktam vissza a gyárit a gates helyett,ami egy kalap sz.rt ért.


Akkor Favorit G12. Az úgyis van nekem 3x5L. A hűtővízszint jeladóra gondoltam még, mert folyton írja a hűtővíz ellenőrzést, első körben ezt cseréltetném a hibajelzés miatt. / A gyári termosztát 14000.-, egy Febi meg 5000.- O-gyűrűvel. Akkor az annyival szutyokabb lenne?

Kérdezd Barbradyt. Most cseréli a másodikat, mert szar.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.05.29. 21:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Bandi1978 írta:
atti523i írta:
Bandi1978 írta:
Halihó!

Fagyálló témában érdeklődnék.
Most akkor a BMW-be milyen színű is kell?
Rózsaszín vagy kék(83 19 2 211 191)?
A BMW gyárija ha minden igaz kék és G11, de az jó az M52B28-ba?
Nekem most rózsaszínű (G12).
Vagy nem kell túllihegni, jó bele bármilyen legalább G11-es, Favorit, Prevent, stb.?

Cseréltetném néhány apró hűtőkörben lévő dologgal együtt.

Köszi.

15 éve no name van belerakva cserénél,és nincs gond.persze majd rábeszélnek a gyárira :D ha netán a termosztátot cseréled,ott már lényeges hogy gyári,esetleg wahler legyen.most raktam vissza a gyárit a gates helyett,ami egy kalap sz.rt ért.


Akkor Favorit G12. Az úgyis van nekem 3x5L. A hűtővízszint jeladóra gondoltam még, mert folyton írja a hűtővíz ellenőrzést, első körben ezt cseréltetném a hibajelzés miatt. / A gyári termosztát 14000.-, egy Febi meg 5000.- O-gyűrűvel. Akkor az annyival szutyokabb lenne?

Kérdezd Barbradyt. Most cseréli a másodikat, mert szar.

nálam a gates 80c-nél nyitott 92 helyett,üzemmeleg állapotban meg nem nyitott eléggé,titkosban 105 körül mozgott a hűtővíz,most kb 10c-vel kevesebb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hűtőviz
HozzászólásElküldve: 2016.06.19. 22:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.19. 07:52
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Nem olyan régen vettem egy E39-es 520i BMW-t. Olyan problémát fedeztem fel hogy a vízhőfok mérő csak negyedik megy fel és tovább nem bármennyi km-rt megyek az autóval... De viszont a motor meg igen forró.. sajnos nemtudom megállapítani hány fokos lehet,de szerintem valami nincs rendben.. Szerintetek mi lehet a gond?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 74  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator