* *
Pontos idő: 2024.04.18. 02:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 74  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.06.19. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zoli456 írta:
Sziasztok! Nem olyan régen vettem egy E39-es 520i BMW-t. Olyan problémát fedeztem fel hogy a vízhőfok mérő csak negyedik megy fel és tovább nem bármennyi km-rt megyek az autóval... De viszont a motor meg igen forró.. sajnos nemtudom megállapítani hány fokos lehet,de szerintem valami nincs rendben.. Szerintetek mi lehet a gond?

Elviszed diagra, kiolvassák mennyi a vízhőfok. De addig megnézheted a titkosban is, hány fokos a motor.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 19:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.19. 07:52
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a segítséget! Sikerült megnéznem a titkos menüben is ott azt írja 75-os ez meg kevés.. Nemtudom mitől lehet.. :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 19:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli456 írta:
Köszi a segítséget! Sikerült megnéznem a titkos menüben is ott azt írja 75-os ez meg kevés.. Nemtudom mitől lehet.. :?

Cseréld ki a termosztátot.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.10.06. 22:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?

Köszi.

Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.10.07. 13:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
notaridavid írta:
Sziasztok,

Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?

Köszi.

Dávid

Ebben a topicban olvastam én is valamikor, valakik már többször is leírták nagyon jól, hogy mi a menete.
Milyen hűtővizet teszel bele?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: notaridavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.10.07. 13:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
notaridavid írta:
Sziasztok,

Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?

Köszi.

Dávid

Ebben a topicban olvastam én is valamikor, valakik már többször is leírták nagyon jól, hogy mi a menete.
Milyen hűtővizet teszel bele?

Na ez a másik fele, hogy, még nem tudom.
Illetve át kellene még néznem a tömítetlenséget is mert,valahol nagyon lassan de elenged belőle....tágulásit cseréltem.

Dávid E39 530da


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.10.07. 19:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
notaridavid írta:
Sziasztok,

Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?

Köszi.

Dávid

Ebben a topicban olvastam én is valamikor, valakik már többször is leírták nagyon jól, hogy mi a menete.
Milyen hűtővizet teszel bele?

Köszi, akkor keresgélek

Dávid E39 530da


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.10.08. 22:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
notaridavid írta:
atesz155 írta:
notaridavid írta:
Sziasztok,

Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?

Köszi.

Dávid

Ebben a topicban olvastam én is valamikor, valakik már többször is leírták nagyon jól, hogy mi a menete.
Milyen hűtővizet teszel bele?

Na ez a másik fele, hogy, még nem tudom.
Illetve át kellene még néznem a tömítetlenséget is mert,valahol nagyon lassan de elenged belőle....tágulásit cseréltem.

Dávid E39 530da

Csekkold le a műanyag csőcsonkot, amelyik a szívosor alatt a hengerfejre van csavarozva, és a hűtő felső csöve megy rá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockolo77 az itt látható tagok köszönték meg: notaridavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.10.08. 22:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
notaridavid írta:
atesz155 írta:
notaridavid írta:
Sziasztok,

Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?

Köszi.

Dávid

Ebben a topicban olvastam én is valamikor, valakik már többször is leírták nagyon jól, hogy mi a menete.
Milyen hűtővizet teszel bele?

Na ez a másik fele, hogy, még nem tudom.
Illetve át kellene még néznem a tömítetlenséget is mert,valahol nagyon lassan de elenged belőle....tágulásit cseréltem.

Dávid E39 530da

Csekkold le a műanyag csőcsonkot, amelyik a szívosor alatt a hengerfejre van csavarozva, és a hűtő felső csöve megy rá.

Köszi, megnézem.

Dávid E39 530da


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.12. 12:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.24. 14:03
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Téglás
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A következő lenne a problémám: nem rég ugye be jöttek ezek a hideg idők, aztán tegnap ment az autóval, és észre vettem kb 4-5km megtétele után még nem fúj meleget, a vízhőfok beállt középre, aztán egyszer csak kimozdult szépen lassan 3/4-ig majd meg jött a fűtés és vissza is állt középére a mutató. Termosztát januárban volt benne cserélve, azóta semmi gond nem volt vele. Valahogy szerintem ez így még sincs rendben. Illetve furcsa módon az nap meg adta magát a sofőr oldali ülés fűtésem is, be kapcsolom, majd egy másodperc után elalszik a vissza jelző világítása, és nem is melegít. Az anyós ülés felőle viszont tökéletesen működik. Valakinek valami jó meglátása ezekkel kapcsolatban, illetve hasonló esetek voltak e már? Előre is köszönöm a válaszokat.

az alany 96-os 20i


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.12. 12:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.06. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Pest Megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak némifajta megnyugtatás miatt írom le a következő történetet, ami egy 2002-es M54B22 520iA touringhoz köthető:

Az előző tulajdonosnál a kiegyenlítő tartály elrepedése (majd tákolása) miatt az autóban kevés és egyben nem megfelelő keverékű hűtőközeg volt. Gondoltam, ha már itt vannak a hidegek - mielőtt még megérkeznének az új alkatrészek hozzá- feltöltöm fagyállóval, nehogy valami kis vicces dolog érjen a jövőben.
Ennek megfelelően töltöttem bele 5 liternyi tömény fagyállót, 5 liternyi ioncserélt vízzel, azonban a fűtés ráadása után mintha nem is töltöttem volna fel a rendszert, elszippantódott teljesen a kiegyenlítő tartályból (sajnos a szintet jelző pálca hiányzik - és a BC sem jelez a kevés szintről). Töltögetés után vettem észre, hogy a hűtő sarkánál csöpögünk, így rendeltem a tartály mellé gyorsan egy vízhűtőt is. Azonban amíg a rendelt alkatrészek nem érkeznek meg, gondoltam csak megpróbálom megvédeni a fagytól a motort, így újbóli utántöltést végeztem el és újra a fentieket tapasztaltam - azaz fűtés bekapcsolása után (beülve hallatszódik, hogy levegős a rendszer) ugyancsak elszippantódott 5 liternyi folyadék a tartályból. Látszatra a hűtő sarkán ennyi folyadék azonban nem csöpögött ki, így az a kérdésem, hogy a 10,5 literes hűtőrendszer miért szippantotta fel a 15 liternyi folyadékot úgy, hogy annak mintha nyoma sem lenne?

Sajnos teljesen friss az autó, összesen eddig 3km-ert tudtam vele menni, azonban ez alatt a rövid idő alatt nem vettem észre semmi konkrét csúnyaságot, azaz: nincs fehér füst, csőfújás, vagy túlmelegedés sem. Az előzményeket ismerve pedig van új termosztát és vízpumpa.


Lehetséges, hogy ennyire ki volt ürülve a rendszere, vagy merrefelé induljak majd el?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 10:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

2000/12 FL 525d Touring-nál nem áll be a hőfokjelző középre. Olvastam már korábban hasonló hibákat, de nekem a középállás előtt kicsivel megáll a mutató. Viszont igen, nekem is képes visszahűlni valamelyest menet közben, kb. a negyed állásig. Vízfogyást rendszeresen figyelem, de nem tapasztaltam. Megnéztem a csöveket is, a hűtő felső csöve meleg, az alsó hideg, elvileg ez a normális, tehát a termosztát – elvileg – kilőve. A enyém kézi váltós, a realoem nem hozza rá az EGR termosztátot sem. Lehet, hogy levegős? Melegedést egyáltalán nem tapasztaltam. Mégis a termosztát kezdődő agóniája okozhatja? Dízel audis ismerősöm azt magyarázta, hogy visszahűl, mert hideg van…Ahha, akkor mínusz 20 fokban meg egyáltalán nem melegszenek be?? Kötve hiszem…Úgy gondolom Tőletek hasznosabb infót kaphatok! Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 14:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
Sziasztok!

2000/12 FL 525d Touring-nál nem áll be a hőfokjelző középre. Olvastam már korábban hasonló hibákat, de nekem a középállás előtt kicsivel megáll a mutató. Viszont igen, nekem is képes visszahűlni valamelyest menet közben, kb. a negyed állásig. Vízfogyást rendszeresen figyelem, de nem tapasztaltam. Megnéztem a csöveket is, a hűtő felső csöve meleg, az alsó hideg, elvileg ez a normális, tehát a termosztát – elvileg – kilőve. A enyém kézi váltós, a realoem nem hozza rá az EGR termosztátot sem. Lehet, hogy levegős? Melegedést egyáltalán nem tapasztaltam. Mégis a termosztát kezdődő agóniája okozhatja? Dízel audis ismerősöm azt magyarázta, hogy visszahűl, mert hideg van…Ahha, akkor mínusz 20 fokban meg egyáltalán nem melegszenek be?? Kötve hiszem…Úgy gondolom Tőletek hasznosabb infót kaphatok! Előre is köszönöm!

Ha anyira viszahul akkor termsoztat lesz a baj,nem 1 nagy oszeg de ha lehet gyarit rakjal bele.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.22. 12:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

2000/12 FL 525d Touring-nál nem áll be a hőfokjelző középre. Olvastam már korábban hasonló hibákat, de nekem a középállás előtt kicsivel megáll a mutató. Viszont igen, nekem is képes visszahűlni valamelyest menet közben, kb. a negyed állásig. Vízfogyást rendszeresen figyelem, de nem tapasztaltam. Megnéztem a csöveket is, a hűtő felső csöve meleg, az alsó hideg, elvileg ez a normális, tehát a termosztát – elvileg – kilőve. A enyém kézi váltós, a realoem nem hozza rá az EGR termosztátot sem. Lehet, hogy levegős? Melegedést egyáltalán nem tapasztaltam. Mégis a termosztát kezdődő agóniája okozhatja? Dízel audis ismerősöm azt magyarázta, hogy visszahűl, mert hideg van…Ahha, akkor mínusz 20 fokban meg egyáltalán nem melegszenek be?? Kötve hiszem…Úgy gondolom Tőletek hasznosabb infót kaphatok! Előre is köszönöm!

Ha anyira viszahul akkor termsoztat lesz a baj,nem 1 nagy oszeg de ha lehet gyarit rakjal bele.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


A cseréje mennyire bonyolult? Eléggé bent van, ahogy nézem...Ok, a viszkó ventilátort le kell venni és videón láttam, hogy bal menetes. Hűtővizet le kell engedni? Csere után kell légteleníteni vagy az automatikus? Egyéb dolog, amire figyelni kell? Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.22. 13:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

2000/12 FL 525d Touring-nál nem áll be a hőfokjelző középre. Olvastam már korábban hasonló hibákat, de nekem a középállás előtt kicsivel megáll a mutató. Viszont igen, nekem is képes visszahűlni valamelyest menet közben, kb. a negyed állásig. Vízfogyást rendszeresen figyelem, de nem tapasztaltam. Megnéztem a csöveket is, a hűtő felső csöve meleg, az alsó hideg, elvileg ez a normális, tehát a termosztát – elvileg – kilőve. A enyém kézi váltós, a realoem nem hozza rá az EGR termosztátot sem. Lehet, hogy levegős? Melegedést egyáltalán nem tapasztaltam. Mégis a termosztát kezdődő agóniája okozhatja? Dízel audis ismerősöm azt magyarázta, hogy visszahűl, mert hideg van…Ahha, akkor mínusz 20 fokban meg egyáltalán nem melegszenek be?? Kötve hiszem…Úgy gondolom Tőletek hasznosabb infót kaphatok! Előre is köszönöm!

Ha anyira viszahul akkor termsoztat lesz a baj,nem 1 nagy oszeg de ha lehet gyarit rakjal bele.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


A cseréje mennyire bonyolult? Eléggé bent van, ahogy nézem...Ok, a viszkó ventilátort le kell venni és videón láttam, hogy bal menetes. Hűtővizet le kell engedni? Csere után kell légteleníteni vagy az automatikus? Egyéb dolog, amire figyelni kell? Előre is köszönöm!

Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.22. 13:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
rockerekhu írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!

2000/12 FL 525d Touring-nál nem áll be a hőfokjelző középre. Olvastam már korábban hasonló hibákat, de nekem a középállás előtt kicsivel megáll a mutató. Viszont igen, nekem is képes visszahűlni valamelyest menet közben, kb. a negyed állásig. Vízfogyást rendszeresen figyelem, de nem tapasztaltam. Megnéztem a csöveket is, a hűtő felső csöve meleg, az alsó hideg, elvileg ez a normális, tehát a termosztát – elvileg – kilőve. A enyém kézi váltós, a realoem nem hozza rá az EGR termosztátot sem. Lehet, hogy levegős? Melegedést egyáltalán nem tapasztaltam. Mégis a termosztát kezdődő agóniája okozhatja? Dízel audis ismerősöm azt magyarázta, hogy visszahűl, mert hideg van…Ahha, akkor mínusz 20 fokban meg egyáltalán nem melegszenek be?? Kötve hiszem…Úgy gondolom Tőletek hasznosabb infót kaphatok! Előre is köszönöm!

Ha anyira viszahul akkor termsoztat lesz a baj,nem 1 nagy oszeg de ha lehet gyarit rakjal bele.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


A cseréje mennyire bonyolult? Eléggé bent van, ahogy nézem...Ok, a viszkó ventilátort le kell venni és videón láttam, hogy bal menetes. Hűtővizet le kell engedni? Csere után kell légteleníteni vagy az automatikus? Egyéb dolog, amire figyelni kell? Előre is köszönöm!

Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Vakuljak meg, de én ott nem találtam ilyesmit :(

tippek_trukkok.php


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.22. 19:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
rockerekhu írta:
Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


No..... Vannak még ügyes emberek. Tiszta szívből gratulálok, ha így kicseréled a 25d. alsó termosztátot. A jobb pollen alatt nincs légtelenítő, kivéve a jobbkormányos webastos -nál. Viszont azt sem ott kell légteleníteni, inkább az egr alatti légtelenítőnél, aztán majd a webastó kitekeri a levegőt.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 4 atesz155, Gallaca, KissGSV, NagyMatyas
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.26. 12:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
rockerekhu írta:
Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


No..... Vannak még ügyes emberek. Tiszta szívből gratulálok, ha így kicseréled a 25d. alsó termosztátot. A jobb pollen alatt nincs légtelenítő, kivéve a jobbkormányos webastos -nál. Viszont azt sem ott kell légteleníteni, inkább az egr alatti légtelenítőnél, aztán majd a webastó kitekeri a levegőt.


Nos, ez remek, de én még mindig nem tudom, hogyan kell légteleníteni... :( Ha valaki értelmesen elmagyarázná, nagyon hálás lennék. Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.26. 15:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.29. 09:13
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budaörs
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lackosor6 írta:
muhaati írta:
rockerekhu írta:
Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


No..... Vannak még ügyes emberek. Tiszta szívből gratulálok, ha így kicseréled a 25d. alsó termosztátot. A jobb pollen alatt nincs légtelenítő, kivéve a jobbkormányos webastos -nál. Viszont azt sem ott kell légteleníteni, inkább az egr alatti légtelenítőnél, aztán majd a webastó kitekeri a levegőt.


Nos, ez remek, de én még mindig nem tudom, hogyan kell légteleníteni... :( Ha valaki értelmesen elmagyarázná, nagyon hálás lennék. Köszi!



IDE kattintva megtudod.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HűtÅ‘viz
HozzászólásElküldve: 2016.12.26. 16:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
handgeschaltet írta:
lackosor6 írta:
muhaati írta:
rockerekhu írta:
Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


No..... Vannak még ügyes emberek. Tiszta szívből gratulálok, ha így kicseréled a 25d. alsó termosztátot. A jobb pollen alatt nincs légtelenítő, kivéve a jobbkormányos webastos -nál. Viszont azt sem ott kell légteleníteni, inkább az egr alatti légtelenítőnél, aztán majd a webastó kitekeri a levegőt.


Nos, ez remek, de én még mindig nem tudom, hogyan kell légteleníteni... :( Ha valaki értelmesen elmagyarázná, nagyon hálás lennék. Köszi!



IDE kattintva megtudod.

Szerintem ha ebben a topicban, vagy a keresőben katintgatna, akkor is megtalálná...
Amúgy maxra tett fűtés mellett kiengedi a levegőt a légtelanítőknél, utántölt, aztán kész. Többit kidolgozza. Másnap hideg motornál beállítja a szintet.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 74  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator