* *
Pontos idő: 2024.05.13. 23:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 74  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.30. 15:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
Mikor kicsit jobban lehült lazítottam rajta, de amint egy kis "levegőhöz jutott" azonnal nyomta is ki a sapkánál a vizet magából. Na ezek után mikor lehült, újra elindultam vele és 2 km után már gyönyőrűen el is kezdett melegedni a motor (ami előtte még nem történt). Ekkor már a félelem hogy talán hengerfejes lehet az autó, teljesen úrrá lett rajtam :cry


Ha/amikor kinyomja, valahol (a legforróbb részben, a hengerfejben) buborék keletkezik, az nyomja ki a vizet (ezért nem kéne melegen kinyitni). Amíg a vízpumpa nem hajtja azt ki, jobban melegszik a hengerfej... Hidegen feltöltés, felmelegítés, lehülés, utántöltés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.23. 12:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
amikor kiegyenlitö tartályt cseréltem több nap alatt légetlenitette ki magát.
vagy 3-4X töltöttem utána mire jo lett.
nekem is irta hogy kevés a viz. pedig feltöltöttem.
lekopogom már 1 honapja tökééletes.

_________________
"libabőrös lesz tölem az aszfalt"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.24. 14:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos, hosszas tesztelésk után íme a megtörtént dolgok az eddig leírtakkal kapcsolatban:

Kicseréltettem a termosztátot (biztos ami biztos), és hála égnek onnantól nem melegedett, DE a szerelő figyelmeztetett, hogy a "viszkó" kuplungom már eléggé "lóg" és, hogy szerinte az lesz a következő probléma. Ez kb 3 hete volt. Tegnap éppen jöttem M5-ös autópályán Pest felől 150-el kb, amikor egyszer csak elkezdett a hűfok mutatót emelkedni :? Azonnal le is lassítottam 90-100-ra és csodák csodájára visszaált a megszokott állásba, majd rögtön az első kútnál megálltam és belenéztem a motorba: ránézésre minden rendben volt. Víz volt a hűtőben, nem folyt sehol sem. Na ekkor megnéztem az olajszintet is, majd elképedve tapasztaltam, hogy a nívó pálcának nem hogy a minimum szintjét nem éri el az olaj, de éppen csak a pálcának a hegyénél van 8O

Vettem 2 liter!!! olajat amit gyönyörűen el is nyelt és így sikerült a normál szintre visszaállítani az olajat. Ma reggel azonnal bementem szerelőhöz ahol fel lett emelve az autó és a motorblokk alja olajos volt elég rendesen. Szerelő szerint valamilyen tömítés probléma lehet, járó motornál ugyanis olajcsepp képződik az autó alatt, de álló helyzetben nem. Hengerfej problémát nem tartottuk valószínűnek, mivel álló helyzetben, járó motornál is megtartja a hőmérsékletet, nem füstöl az autó, nem is füstült eddig, a hűtővíz tiszta, nem kavarog benne olaj, CO kibocsájtás normális (megmértük), és nem utolsó sorban gyönyörűen gyorsul :wink:

Következtetések:
-Azért melegedett fel a motor mert nagyon kevés volt benne az olaj???? (érdekes, a műszer nem jelezte az olajnyomást) Laikus következtetés: felmelegedhetett ettől is hiszen mivel a minimálisnál is kevesebb olaj, nem biztosította a megfelelő kenést-viszkozitást akkora teljesítménynél.
-Azért melegedett fel a motor mert a viszkó kuplung "nem megfelelően" működik????

Még egy igen fontos kérdés, amire eddig nem érkezett válasz:
-Mennyi az optimális hőfoka a motornak pl. városban? és városon kívül?

íme az én adataim amit a titkos menüvel mértem:
menet közben 95 C és 100 C között ingadozik
álló helyzetben lassan (kb 12 perc) felmelegszik 106-ra, (gondolom ott bekapcsol a segédventillátor) és tartja ezt a hőfokot.
Még annyi infó, hogy az új termosztátról azt mondták, hogy 92 C fokon nyit, szóval megint laikusként gondolom, hogy az üzemi átlag hőfok ennél mindenképpen magasabb kell, hogy legyen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.24. 16:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
neked 2 hibád van.
ne keverd öket. csak megtévesztenek.

_________________
"libabőrös lesz tölem az aszfalt"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.26. 21:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Megvan a megoldás!!! (remélem)

NEM KAPCSOL BE A "SEGÉDVENTILLÁTOR" ami a hűtőrács és a hűtő között van!!! áááááá! :oops: És erre csak most jöttem rá!! :lol:
Még álló helyzetben is, bár nagyon lassan, de szépen felkúszik 110 fok fölé és bizony ott már elmozdul a mutató. Most tettem vele 10 km-t és bár a menetszél csillapított rajta, nem akart 98 fok alá menni 120-as tempónál.
Próbaképpen ráadtam a fűtést :x (persze lehajtott ablak mellett), felnyomtam maximumra és hoppá mi történt??? Pillanatok alatt lehült 88-89 fokra.
Egy a lényeg a ventillátor nem akart megmozulni, szóval remélem csak a hőgomb mehetett tönkre, csak valami kapcsoló hiba lehet.

Remélem igazam lesz, mindenesetre megírom mi lett a ennek a kalandnak a vége :wink:

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.26. 23:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
akkor csatlakozom én is.

ma a körúti dugoba elkezdett felmelegedni a vizem ( min már vagy negyed órája araszolgattam )
majd kiraktam üresbe érdekes jelenség volt hogy fellvillant az olajlámpám,de csak egy pillanatra és elpörgettem 2500-3000 ig és ott tartottam vissza is állt a hőfok függőlegesbe .majd lepakoltam és du-tán indulás lött megnéztem a viz és olajszintet
viztartály aljára leláttam gyorsan orvosoltam fagyállóval és desztviz keverékével.
olajszint nivó alján gyors orvoslat 1,5 liter olaj.

na most mi lehet a problémám?

mert viszkokuplung vizpumpa már volt cserélve eddig nem is melegedett azóta, de nem is álltam ekkora dugoba.
viszont a kocsim alja nekem is olajos és pláne az egészbe hogy csütörtökön öntöttem bele 1 litert igaz azóta mentem 800 km-t

tipp?

_________________
Az egyetlen út,amit a BMW-t vezetők lerövidítenek: a fékút.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.27. 00:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
Idézet:
ma a körúti dugoba elkezdett felmelegedni a vizem ( min már vagy negyed órája araszolgattam )
majd kiraktam üresbe érdekes jelenség volt hogy fellvillant az olajlámpám,de csak egy pillanatra és elpörgettem 2500-3000 ig és ott tartottam vissza is állt a hőfok függőlegesbe .majd lepakoltam és du-tán indulás lött megnéztem a viz és olajszintet
viztartály aljára leláttam gyorsan orvosoltam fagyállóval és desztviz keverékével.
olajszint nivó alján gyors orvoslat 1,5 liter olaj.

na most mi lehet a problémám?

mert viszkokuplung vizpumpa már volt cserélve eddig nem is melegedett azóta, de nem is álltam ekkora dugoba.
viszont a kocsim alja nekem is olajos és pláne az egészbe hogy csütörtökön öntöttem bele 1 litert igaz azóta mentem 800 km-t

tipp?


Szerintem azért nézd meg te is a ventillátort, hátha nem kapcsol a tiéd sem :lol: Az hogy dugóban felmelegszik, erre is enged következtetni. Ha neked is olajos az alja, akkor (talán) lehet, hogy nálad is valamilyen tömítés probléma lehet, és járó motornál kinyomja valahol. Itt csak az az érdekes, hogy a vized is "eltűnt". Ha ehhez még füst is társul akkor lehet izgulni :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.27. 05:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
füst nem volt és nem is habos az olajom vagy olajos a vizem :D

_________________
Az egyetlen út,amit a BMW-t vezetők lerövidítenek: a fékút.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.27. 10:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
füst nem volt és nem is habos az olajom vagy olajos a vizem :D


Ok, azért jobb tudni :roll:
Egyébként most jöttem a szervízből és a diagnosztika egy halom hibát hozott ki :cry: De ami a lényeg, hogy a "Klímánál" 21-es hibakóddal kijött a "Kiegészítő Vízpumpa" probléma is. Valaki elmagyarázná, hogy az micsoda??? Szerelő kínaiul beszélt, nem nagyon értettem mit mond, de valami olyasmi lenne, hogy ha pl. sokat megyek vele pályán kb 170-180-al, akkor ugyebár a víz hőfoka is eléggé magas és a hirtelen leállok ilyenkor pl. tankolni, akkor ez a szvattyú tovább keringeti a hengerfejnél a vizet, hogy ne legyen károsodás... vagy valami ilyesmi... :?

Na szóval, a klímaventillátor nem kapcsolt be, feltételezhetően ezért melegedett a motor. Most kitörölt jópár hibakódot a szerelő és lám-lám, most bekapcsolt a ventillátor DE csak akkor !ha a klíma is ment! Pedig elméletileg "rá kéne segítenie" akkor is ha nem megy és magas a hőfok..? Nem? Szóval hazajöttem, kikapcsoltam a klímát és járó motorral mértem a hőfokot ami felmet egészen 107 fokra!!! Ez nooooormális dolog?????
Minadazonáltal a napokban cserélem a viszkó kuplungot is mert lehet, hogy az is bejátszik valamit.

Fejlemények később... Ha valaki tud válaszolni a fenti értetlenkedéseimre, örömmel veszem :)

Csá


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: pumpa
HozzászólásElküldve: 2008.05.27. 10:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
pappkari írta:
füst nem volt és nem is habos az olajom vagy olajos a vizem :D


Ok, azért jobb tudni :roll:
Egyébként most jöttem a szervízből és a diagnosztika egy halom hibát hozott ki :cry: De ami a lényeg, hogy a "Klímánál" 21-es hibakóddal kijött a "Kiegészítő Vízpumpa" probléma is. Valaki elmagyarázná, hogy az micsoda??? Szerelő kínaiul beszélt, nem nagyon értettem mit mond, de valami olyasmi lenne, hogy ha pl. sokat megyek vele pályán kb 170-180-al, akkor ugyebár a víz hőfoka is eléggé magas és a hirtelen leállok ilyenkor pl. tankolni, akkor ez a szvattyú tovább keringeti a hengerfejnél a vizet, hogy ne legyen károsodás... vagy valami ilyesmi... :?

Na szóval, a klímaventillátor nem kapcsolt be, feltételezhetően ezért melegedett a motor. Most kitörölt jópár hibakódot a szerelő és lám-lám, most bekapcsolt a ventillátor DE csak akkor !ha a klíma is ment! Pedig elméletileg "rá kéne segítenie" akkor is ha nem megy és magas a hőfok..? Nem? Szóval hazajöttem, kikapcsoltam a klímát és járó motorral mértem a hőfokot ami felmet egészen 107 fokra!!! Ez nooooormális dolog?????
Minadazonáltal a napokban cserélem a viszkó kuplungot is mert lehet, hogy az is bejátszik valamit.

Fejlemények később... Ha valaki tud válaszolni a fenti értetlenkedéseimre, örömmel veszem :)

Csá


Szia! A kiegészítő vízpumpa hibálya sajnos szintén típikus E39 betegség. Ez a pumpa arra kell, hogy a fütésed jó legyen. Vagyis, hogy a vizet a belső keringetőbe átemelje. Ezt a hibát télen te is észre tudod venni, amikor melegre állítod a szellőzöket, de csak jóval később jön a meleg, mint ahogy szeretnéd. Nekem is kiadta hibának, de azt mondta a szerelő, hogy ráérünk ősszel megcsinálni, mikor jön a hideg. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.27. 15:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Folytatás:

Ma eddig 150 km-t mentem és nem túl jók a dolgok:

klímával városon kívül 102-103 fok, városban 110-111 fokra is felmegy!! :cry:
Szóval hiába a remény h megy a ventillátillátor, mégis felkúszik a hőfok. (112-113 foknál szokott függőleges állásból elmozduulni)

Még egyszer megkérdezem, mert jó lenne tudni, hogy mennyi ezeknek a benzinmotoroknak az átlag üzemi hőfoka városban, és városon kívül??? Én is nyugodtabb lennék ha tudnám, hogy városban a 105-107 az még normális érték, de foggalmam sincs.
Hiába mondogatom mennyit mérek, ha nem tudok mihez (kihez) viszonyítani.

Következő lépés, holnap reggel szétszedjük az egész hűtőt és jól átmossuk :?

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.27. 16:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem városban klímával 98 - 102 C fok között szokott lenni, de araszoláskor egy kicsit magasabbra is felmegy. Igaz 110-et soha nem érte el. Úgy tudom többféle termosztát van forgalomban, lehet, hogy a Tied magasabb hőmérsékletnél nyit ki. :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.27. 16:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
Nekem városban klímával 98 - 102 C fok között szokott lenni, de araszoláskor egy kicsit magasabbra is felmegy. Igaz 110-et soha nem érte el. Úgy tudom többféle termosztát van forgalomban, lehet, hogy a Tied magasabb hőmérsékletnél nyit ki. :?


Végre egy adat :)
Kösz az infót!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.28. 08:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
VZoltan írta:
Nekem városban klímával 98 - 102 C fok között szokott lenni, de araszoláskor egy kicsit magasabbra is felmegy. Igaz 110-et soha nem érte el. Úgy tudom többféle termosztát van forgalomban, lehet, hogy a Tied magasabb hőmérsékletnél nyit ki. :?


Végre egy adat :)
Kösz az infót!


leto

a sor 6-osoknak nincs akkora "üzemi hőmérsklete mint a V8-aknak"
neked valahol a 95 és a 102C-között kellene,hogy mozogjon ez az adat...
Tavaly én is végig szoptam a nyár elejét mert kicseréltem a termosztátot "gyárira" és ha hajtottam a vasat akkor melegedett mint állat... :oops: csere után 2-3 nappal szintén előjött a probléma... 8O
észre vettem,hogy ez a hibajelenség csak akkor jön elő mikor a kűlső hőmérséklet 33C-fok vagy annál több... :roll:
Vissza vittem a BMW-servicébe ,hogy mi a ló.asz van mert még mindig ott vagyok ahol eddig!!!
Bevitték gépre tették vizsgálták meg minden,mikor egyszer "üzemmeleg motronál" észrevette a szerelő,hogy a viszkó közel nem veszi fel a motor fordulatát gázadásoknál sem...
Oda ment a kocsi elejéhez és minden "félelem nélkűl" egy újjal lefogta a lapátot majdd vissza-felé megpörgette és annyit mondott viszkó kuplung CSERE... :oops:
Kiszerelésnél a lapáton illetve a viszkón olajos lerakódás volt ami valószinűleg a viszkóból csapódott ki...
Azótta semmi gondom nincs a melegedéssel!!! Lehet,hogy a termosztátot is potyára csréltem ki de leglább jó a gép...

Most ha kicsit meghajtom és mielőtt melege lenne hallatszik,hogy fog a viszkó mert kicsit süvit mint a nagy terepjárókba... olyan a hangja mint ha fel akarnék szállni... :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.28. 09:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
leto írta:
VZoltan írta:
Nekem városban klímával 98 - 102 C fok között szokott lenni, de araszoláskor egy kicsit magasabbra is felmegy. Igaz 110-et soha nem érte el. Úgy tudom többféle termosztát van forgalomban, lehet, hogy a Tied magasabb hőmérsékletnél nyit ki. :?


Végre egy adat :)
Kösz az infót!


leto

a sor 6-osoknak nincs akkora "üzemi hőmérsklete mint a V8-aknak"
neked valahol a 95 és a 102C-között kellene,hogy mozogjon ez az adat...
Tavaly én is végig szoptam a nyár elejét mert kicseréltem a termosztátot "gyárira" és ha hajtottam a vasat akkor melegedett mint állat... :oops: csere után 2-3 nappal szintén előjött a probléma... 8O
észre vettem,hogy ez a hibajelenség csak akkor jön elő mikor a kűlső hőmérséklet 33C-fok vagy annál több... :roll:
Vissza vittem a BMW-servicébe ,hogy mi a ló.asz van mert még mindig ott vagyok ahol eddig!!!
Bevitték gépre tették vizsgálták meg minden,mikor egyszer "üzemmeleg motronál" észrevette a szerelő,hogy a viszkó közel nem veszi fel a motor fordulatát gázadásoknál sem...
Oda ment a kocsi elejéhez és minden "félelem nélkűl" egy újjal lefogta a lapátot majdd vissza-felé megpörgette és annyit mondott viszkó kuplung CSERE... :oops:
Kiszerelésnél a lapáton illetve a viszkón olajos lerakódás volt ami valószinűleg a viszkóból csapódott ki...
Azótta semmi gondom nincs a melegedéssel!!! Lehet,hogy a termosztátot is potyára csréltem ki de leglább jó a gép...

Most ha kicsit meghajtom és mielőtt melege lenne hallatszik,hogy fog a viszkó mert kicsit süvit mint a nagy terepjárókba... olyan a hangja mint ha fel akarnék szállni... :lol:


Strobi!
Ugyanneben a cipőben vagyok, termosztátcsere megvolt nálam is, ha odalépek továbbra is melegszik, és nem nagyon ad bármiféle hangot is a viszkóm :?
Most vittem be a szervízbe és a szerelő is a viszkóra gyanakszik, DE azt javasolta, hogy még utolsó próbaképpen kitakarítja a hűtőt meg mindent aztán tegyük vissza és nézzük meg mit produkál. Ma délután megyek érte, aztán estig "tesztelés", ha továbbra is melegszik, akkor holnap viszkó csere :(
Egyébként mennyibe kerül? Mondjuk utánanéztem, de van 20.000 Ft-tól egészen 60.000 Ft-ig is. Megéri a legdrágábbat venni? Csak mert ha az olcsó is kibír egy-két évet akkor max veszek utána is egyet :P Aztán meg már úgy is váltani fogok az E60-ra :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.28. 10:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Német utángyártottat ha veszel az már jó lessz... "1 év gari"
Nekem 37-be fájt tavaly 58-lett volna a BMW-nél...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.28. 15:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
EDDIG MINDEN OK!!![b]

Megvolt a viszkó csere és még mellette egy csomó lerakódott takony jött ki a hűtőből!

Eddig úgy néz ki minden rendben, hőfok városon kívül, még pörgetve is [u]91 fok!!!![/u]

További tesztelések folyamatban :wink:

Remélem megoldódott a probléma!

Egyébként állati jó hangja van az új viszkónak :lol: Mint egy kissebb fütyülő turbina :D :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.05.31. 21:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
VZoltan írta:
Nekem városban klímával 98 - 102 C fok között szokott lenni, de araszoláskor egy kicsit magasabbra is felmegy. Igaz 110-et soha nem érte el. Úgy tudom többféle termosztát van forgalomban, lehet, hogy a Tied magasabb hőmérsékletnél nyit ki. :?


Végre egy adat :)
Kösz az infót!


na én is utánanéztem ennek a hőmérséklet dolognak, és elég furcsákat tapasztaltam:
városban, nem dugóban, de inkább tötymörgősen 93-96 fok között mozog. ha megállok a lámpánal, elkezd visszamenni 96 fokról. mindezt 29 fokos külső hőmérséklet mellett.
ez eddig nem olyan rossz. gondoltam a parkolóban megnézem, működik-e a viszkó. (elöljáróban két adat a TIS-ből: a termosztát 97 foknál nyit, a lüfter (sztem ez a viszkó) 90 foknál kapcsol be). az eredmény érdekes:
álló helyzetben, járó motornál nem ment 96 foknál feljebb. gondoltam kikapcsolom a klímát, legalább a klímahűtő ne menjen. ekkor lement 95 fokra... Viszont: a ventilátor lapátját több alkalommal is ellenőriztem, mindíg meg tudtam állítani könnyedén. jött az ötlet: adok egy kis gázt, hátha felmegy a hőfok. 1200-on tartva lement 94-re... (a ventit ekkor is meg lehetett fogni). most akkor mi van?

akkor valaki mondja el nekem, hogy lehet ellenőrizni, hogy jó-e a viszkó!

(a boeing hangot egyszer hallottam eddig, mióta megvan a gép: amikor tavaly 42 fok volt. mókás hang, az egyszer biztos)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.01. 17:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
újabb tesztet végeztem (érdekelt kicsit a dolog). az eredmény:
intenzív gyorsítás és 160 kmh: 95-ről folyamatos csökkenés 90ig
dobogókőnek felfelé végig 90 fok alatt, 87-90 között 8O
gondoltam elromlott a termosztát...
ehhez képest lefelé: 93-96 között...
na és: ha leállítom, rövid úton felugrik 104-ig.

tehát valami biztosan hűti, ha megy, és a termosztát is csinál valamit.

úgy tűnik, mintha minden rendben lenne, de a franc se érti, mi miért alakul így. lehet, nem kéne nézegetni a titkos menüben a hőfokot? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.01. 18:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
efer írta:
újabb tesztet végeztem (érdekelt kicsit a dolog). az eredmény:
intenzív gyorsítás és 160 kmh: 95-ről folyamatos csökkenés 90ig
dobogókőnek felfelé végig 90 fok alatt, 87-90 között 8O
gondoltam elromlott a termosztát...
ehhez képest lefelé: 93-96 között...
na és: ha leállítom, rövid úton felugrik 104-ig.

tehát valami biztosan hűti, ha megy, és a termosztát is csinál valamit.

úgy tűnik, mintha minden rendben lenne, de a franc se érti, mi miért alakul így. lehet, nem kéne nézegetni a titkos menüben a hőfokot? :D


nekem is ugyan ilyen rapszodikus! ...le kéne szoknom a titkos menü nézegetéséről :!: ...tud ajánlani vki egy jó dilidokit? :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1462 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 74  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator