2016.06.19. 23:01
Zoli456 írta:Sziasztok! Nem olyan régen vettem egy E39-es 520i BMW-t. Olyan problémát fedeztem fel hogy a vízhőfok mérő csak negyedik megy fel és tovább nem bármennyi km-rt megyek az autóval... De viszont a motor meg igen forró.. sajnos nemtudom megállapítani hány fokos lehet,de szerintem valami nincs rendben.. Szerintetek mi lehet a gond?
2016.06.21. 19:31
2016.06.21. 19:34
Zoli456 írta:Köszi a segítséget! Sikerült megnéznem a titkos menüben is ott azt írja 75-os ez meg kevés.. Nemtudom mitől lehet..
2016.10.06. 22:37
2016.10.07. 13:15
notaridavid írta:Sziasztok,
Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?
Köszi.
Dávid
2016.10.07. 13:33
atesz155 írta:notaridavid írta:Sziasztok,
Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?
Köszi.
Dávid
Ebben a topicban olvastam én is valamikor, valakik már többször is leírták nagyon jól, hogy mi a menete.
Milyen hűtővizet teszel bele?
2016.10.07. 19:55
atesz155 írta:notaridavid írta:Sziasztok,
Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?
Köszi.
Dávid
Ebben a topicban olvastam én is valamikor, valakik már többször is leírták nagyon jól, hogy mi a menete.
Milyen hűtővizet teszel bele?
2016.10.08. 22:14
notaridavid írta:atesz155 írta:notaridavid írta:Sziasztok,
Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?
Köszi.
Dávid
Ebben a topicban olvastam én is valamikor, valakik már többször is leírták nagyon jól, hogy mi a menete.
Milyen hűtővizet teszel bele?
Na ez a másik fele, hogy, még nem tudom.
Illetve át kellene még néznem a tömítetlenséget is mert,valahol nagyon lassan de elenged belőle....tágulásit cseréltem.
Dávid E39 530da
2016.10.08. 22:15
rockolo77 írta:notaridavid írta:atesz155 írta:notaridavid írta:Sziasztok,
Hűtővíz csere előtt állok, van valami jó tanács ? Illetve a légtelenítés, hogy működik, mi a helyes procedúra ?
Köszi.
Dávid
Ebben a topicban olvastam én is valamikor, valakik már többször is leírták nagyon jól, hogy mi a menete.
Milyen hűtővizet teszel bele?
Na ez a másik fele, hogy, még nem tudom.
Illetve át kellene még néznem a tömítetlenséget is mert,valahol nagyon lassan de elenged belőle....tágulásit cseréltem.
Dávid E39 530da
Csekkold le a műanyag csőcsonkot, amelyik a szívosor alatt a hengerfejre van csavarozva, és a hűtő felső csöve megy rá.
2016.12.12. 12:18
2016.12.12. 12:30
2016.12.16. 10:55
2016.12.16. 14:06
lackosor6 írta:Sziasztok!
2000/12 FL 525d Touring-nál nem áll be a hőfokjelző középre. Olvastam már korábban hasonló hibákat, de nekem a középállás előtt kicsivel megáll a mutató. Viszont igen, nekem is képes visszahűlni valamelyest menet közben, kb. a negyed állásig. Vízfogyást rendszeresen figyelem, de nem tapasztaltam. Megnéztem a csöveket is, a hűtő felső csöve meleg, az alsó hideg, elvileg ez a normális, tehát a termosztát – elvileg – kilőve. A enyém kézi váltós, a realoem nem hozza rá az EGR termosztátot sem. Lehet, hogy levegős? Melegedést egyáltalán nem tapasztaltam. Mégis a termosztát kezdődő agóniája okozhatja? Dízel audis ismerősöm azt magyarázta, hogy visszahűl, mert hideg van…Ahha, akkor mínusz 20 fokban meg egyáltalán nem melegszenek be?? Kötve hiszem…Úgy gondolom Tőletek hasznosabb infót kaphatok! Előre is köszönöm!
2016.12.22. 12:29
rockerekhu írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
2000/12 FL 525d Touring-nál nem áll be a hőfokjelző középre. Olvastam már korábban hasonló hibákat, de nekem a középállás előtt kicsivel megáll a mutató. Viszont igen, nekem is képes visszahűlni valamelyest menet közben, kb. a negyed állásig. Vízfogyást rendszeresen figyelem, de nem tapasztaltam. Megnéztem a csöveket is, a hűtő felső csöve meleg, az alsó hideg, elvileg ez a normális, tehát a termosztát – elvileg – kilőve. A enyém kézi váltós, a realoem nem hozza rá az EGR termosztátot sem. Lehet, hogy levegős? Melegedést egyáltalán nem tapasztaltam. Mégis a termosztát kezdődő agóniája okozhatja? Dízel audis ismerősöm azt magyarázta, hogy visszahűl, mert hideg van…Ahha, akkor mínusz 20 fokban meg egyáltalán nem melegszenek be?? Kötve hiszem…Úgy gondolom Tőletek hasznosabb infót kaphatok! Előre is köszönöm!
Ha anyira viszahul akkor termsoztat lesz a baj,nem 1 nagy oszeg de ha lehet gyarit rakjal bele.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2016.12.22. 13:00
lackosor6 írta:rockerekhu írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
2000/12 FL 525d Touring-nál nem áll be a hőfokjelző középre. Olvastam már korábban hasonló hibákat, de nekem a középállás előtt kicsivel megáll a mutató. Viszont igen, nekem is képes visszahűlni valamelyest menet közben, kb. a negyed állásig. Vízfogyást rendszeresen figyelem, de nem tapasztaltam. Megnéztem a csöveket is, a hűtő felső csöve meleg, az alsó hideg, elvileg ez a normális, tehát a termosztát – elvileg – kilőve. A enyém kézi váltós, a realoem nem hozza rá az EGR termosztátot sem. Lehet, hogy levegős? Melegedést egyáltalán nem tapasztaltam. Mégis a termosztát kezdődő agóniája okozhatja? Dízel audis ismerősöm azt magyarázta, hogy visszahűl, mert hideg van…Ahha, akkor mínusz 20 fokban meg egyáltalán nem melegszenek be?? Kötve hiszem…Úgy gondolom Tőletek hasznosabb infót kaphatok! Előre is köszönöm!
Ha anyira viszahul akkor termsoztat lesz a baj,nem 1 nagy oszeg de ha lehet gyarit rakjal bele.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
A cseréje mennyire bonyolult? Eléggé bent van, ahogy nézem...Ok, a viszkó ventilátort le kell venni és videón láttam, hogy bal menetes. Hűtővizet le kell engedni? Csere után kell légteleníteni vagy az automatikus? Egyéb dolog, amire figyelni kell? Előre is köszönöm!
2016.12.22. 13:21
rockerekhu írta:lackosor6 írta:rockerekhu írta:lackosor6 írta:Sziasztok!
2000/12 FL 525d Touring-nál nem áll be a hőfokjelző középre. Olvastam már korábban hasonló hibákat, de nekem a középállás előtt kicsivel megáll a mutató. Viszont igen, nekem is képes visszahűlni valamelyest menet közben, kb. a negyed állásig. Vízfogyást rendszeresen figyelem, de nem tapasztaltam. Megnéztem a csöveket is, a hűtő felső csöve meleg, az alsó hideg, elvileg ez a normális, tehát a termosztát – elvileg – kilőve. A enyém kézi váltós, a realoem nem hozza rá az EGR termosztátot sem. Lehet, hogy levegős? Melegedést egyáltalán nem tapasztaltam. Mégis a termosztát kezdődő agóniája okozhatja? Dízel audis ismerősöm azt magyarázta, hogy visszahűl, mert hideg van…Ahha, akkor mínusz 20 fokban meg egyáltalán nem melegszenek be?? Kötve hiszem…Úgy gondolom Tőletek hasznosabb infót kaphatok! Előre is köszönöm!
Ha anyira viszahul akkor termsoztat lesz a baj,nem 1 nagy oszeg de ha lehet gyarit rakjal bele.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
A cseréje mennyire bonyolult? Eléggé bent van, ahogy nézem...Ok, a viszkó ventilátort le kell venni és videón láttam, hogy bal menetes. Hűtővizet le kell engedni? Csere után kell légteleníteni vagy az automatikus? Egyéb dolog, amire figyelni kell? Előre is köszönöm!
Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2016.12.22. 19:56
rockerekhu írta:Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2016.12.26. 12:35
muhaati írta:rockerekhu írta:Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
No..... Vannak még ügyes emberek. Tiszta szívből gratulálok, ha így kicseréled a 25d. alsó termosztátot. A jobb pollen alatt nincs légtelenítő, kivéve a jobbkormányos webastos -nál. Viszont azt sem ott kell légteleníteni, inkább az egr alatti légtelenítőnél, aztán majd a webastó kitekeri a levegőt.
2016.12.26. 15:56
lackosor6 írta:muhaati írta:rockerekhu írta:Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
No..... Vannak még ügyes emberek. Tiszta szívből gratulálok, ha így kicseréled a 25d. alsó termosztátot. A jobb pollen alatt nincs légtelenítő, kivéve a jobbkormányos webastos -nál. Viszont azt sem ott kell légteleníteni, inkább az egr alatti légtelenítőnél, aztán majd a webastó kitekeri a levegőt.
Nos, ez remek, de én még mindig nem tudom, hogyan kell légteleníteni... Ha valaki értelmesen elmagyarázná, nagyon hálás lennék. Köszi!
2016.12.26. 16:04
handgeschaltet írta:lackosor6 írta:muhaati írta:rockerekhu írta:Nem kell levenni a viszkot a ventit sem ki lehet cserelni aknarol es igen legteleniteni kell a legtelenito csavar a jobb poleszuro allat van,a tippek trukokben ott van a pontos menete a legtelenitesnek.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
No..... Vannak még ügyes emberek. Tiszta szívből gratulálok, ha így kicseréled a 25d. alsó termosztátot. A jobb pollen alatt nincs légtelenítő, kivéve a jobbkormányos webastos -nál. Viszont azt sem ott kell légteleníteni, inkább az egr alatti légtelenítőnél, aztán majd a webastó kitekeri a levegőt.
Nos, ez remek, de én még mindig nem tudom, hogyan kell légteleníteni... Ha valaki értelmesen elmagyarázná, nagyon hálás lennék. Köszi!
IDE kattintva megtudod.