* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14757 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647 ... 738  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.14. 02:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.14. 00:14
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Sok helyen próbáltam utánaolvasni, de nem találtam egyértelmű választ!

Szeretnék venni egy e39 et és az 520d és az 525d jöhet szóba.
Kérdésem és kérésem az lenne, hogy melyik mennyit fogyaszt. Minden ehhez kapcsolódó "értelmes" válasznak nagyon örülnék és előre is köszönöm.Ha lehet olyanon segítsenek akik nem a bc alapján írnának hanem valós mért adatok alapján. Aki tudja legyen kedves és írja le azt is hogy kb milyen körülmények között. Gondolok itt arra, hogy pl autópályán van akinek a normál tempó 180km/h van akinek 120km/h.

(akik nem a kérdésemre válaszolnak hanem a tipikus:
- miért akarsz dízelt, vegyél benzinest
- a bmw csak v8-al jó
- az 520d-t trabant is lehagyja stb. azokat megkérem hogy ne zavarjanak össze)

Csak ismételni tudom magam, minden "értelmes" hozzászólónak ezer köszönet amiért segítenek ebben a számomra fontos kérdésben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.14. 05:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
domijani írta:
(akik nem a kérdésemre válaszolnak hanem a tipikus:
- miért akarsz dízelt, vegyél benzinest
- a bmw csak v8-al jó
- az 520d-t trabant is lehagyja stb. azokat megkérem hogy ne zavarjanak össze)

Kimaradt egy:
-akinek számít a fogyasztás, az ne vegyen BMW-t :)

Amúgy a www.spritmonitor.de/en/ oldalon is érdemes nézelődni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Gallaca, jlaci74
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.14. 07:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
domijani írta:
akik nem a kérdésemre válaszolnak hanem a tipikus:
- miért akarsz dízelt, vegyél benzinest


:shock: :roll:
Én eddig úgy tudtam, ennek a tézisnek a fordítottja tipikus...
(A jól kiválasztott diesel nagyon jó, csak kiválasztani nagyon nehéz...)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.14. 11:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
520d-m van. Városban messze fogyasztás bajnok (többnyire ott használom) nagy átlagom bc szerint 6,3 ami mérve inkább 6,7 és mindezt szörnyű körülmények között. Pályán 130nal 5,2 körül elvan, ha jól emlékszem... Ugyanis pályán is 6,5 felett szoktam lenni. Több pályázás és nehezebb láb esetén már jobban megeri egy m57. Ha most vennék dieselt, tuti hat henger lenne. És hidd el nem a plusz két henger étvágya határozza majd meg a fenntartási költségeket...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Haminda az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, jlaci74
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.14. 12:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
domijani írta:
Sziasztok!

Sok helyen próbáltam utánaolvasni, de nem találtam egyértelmű választ!

Szeretnék venni egy e39 et és az 520d és az 525d jöhet szóba.
Kérdésem és kérésem az lenne, hogy melyik mennyit fogyaszt. Minden ehhez kapcsolódó "értelmes" válasznak nagyon örülnék és előre is köszönöm.Ha lehet olyanon segítsenek akik nem a bc alapján írnának hanem valós mért adatok alapján. Aki tudja legyen kedves és írja le azt is hogy kb milyen körülmények között. Gondolok itt arra, hogy pl autópályán van akinek a normál tempó 180km/h van akinek 120km/h.

(akik nem a kérdésemre válaszolnak hanem a tipikus:
- miért akarsz dízelt, vegyél benzinest
- a bmw csak v8-al jó
- az 520d-t trabant is lehagyja stb. azokat megkérem hogy ne zavarjanak össze)

Csak ismételni tudom magam, minden "értelmes" hozzászólónak ezer köszönet amiért segítenek ebben a számomra fontos kérdésben.



Szia!

Nem akarlak összezavarni! Sőt! De szetintem a 20D egy 3-as hoz megfelelő, mégegszer mondom SZERINTEM! Nem írod mit szeretnél, sedan, touring? Nekem volt 3 db E39-em. Kettő darab 25D egy kézi touring, és egy 25D sedan. A sedan automatával vegyesen ~7 liter körül kért. A kézi 6-6.5 körül, de inkább 6 liter. Mondjuk én nem szoktam repkedni, és a napi 100 km ből ~70 km tempomat-autóút kombó!
Most egy 30D Touringot hajtok, a 193 lóerőset, kézi váltóst. Meglepő módon 6.5 körül kijön ez is, és sokkal jobban megy, mint egy 25D, de ez az én szubjektív véleményem. Csak városban nekem mindegyik ~10 liter körül kért. Elindulok-megállok haladás mellett.

Összefoglalva:
Ha mindenáron 20D, akkor csak sedán, touring nehéz neki, de előbb utóbb mindkettőből(20D) hiányolni fogod a kraftot.
Arany középút 25D, szépen megy, jól fogyaszt.
De ha látsz egy szép 30D-t ne hagyd ott! Lényegében elenyésző a fogyasztás/fentartásbéli különbség közöttük!

Egy dolog a mondanivalóm margójára: egy BMW-hez hozzátartozik a "menés" is. Ha odaver neki az ember forogjon az a rihes kerék, dörgölje a gumit Mr. Newton. :roker:

Magyarázok itt össze vissza, próbálj ki egy jó 30D-t, nem akarsz majd mást, ezt írásba adom Neked!
Akárhogyis sok sikert hozzá, és leld benne örömöd!

:bmwkiraly


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.14. 21:34 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem az állspot fontosabb mint hogy 20 vagy 25D.
Nekem 20D touring van egy percig se bántam hogy megvettem.
Az meg hülyeség hogy gyenge touringba! Aki száguldozni meg szántani akar vele az vegyen V8-at!!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.14. 21:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Szerintem az állspot fontosabb mint hogy 20 vagy 25D.
Nekem 20D touring van egy percig se bántam hogy megvettem.
Az meg hülyeség hogy gyenge touringba! Aki száguldozni meg szántani akar vele az vegyen V8-at!!

Ámen Atyám! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.14. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Szerintem az állspot fontosabb mint hogy 20 vagy 25D.
Nekem 20D touring van egy percig se bántam hogy megvettem.
Az meg hülyeség hogy gyenge touringba! Aki száguldozni meg szántani akar vele az vegyen V8-at!!

Ha annyit használnám mint Te, akkor nekem is elég lenne! :wink:

:hehe

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 00:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
admin írta:
Szerintem az állspot fontosabb mint hogy 20 vagy 25D.
Nekem 20D touring van egy percig se bántam hogy megvettem.
Az meg hülyeség hogy gyenge touringba! Aki száguldozni meg szántani akar vele az vegyen V8-at!!

Ha annyit használnám mint Te, akkor nekem is elég lenne! :wink:

:hehe


...........mondta a Főnöknek a nagymotoros.... :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 00:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.14. 00:14
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
légyszi ne ezeket írjátok hanem olyat mint Haminda.


Haminda, neked különköszönöm mégegyszer


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 01:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
domijani írta:
légyszi ne ezeket írjátok hanem olyat mint Haminda.


Haminda, neked különköszönöm mégegyszer

Szerintem ez itt nem az üzemanyag fogyasztásos topic, úgy látom Neked ott kellene kutakodni, van ott adat bőven, cirka 234 oldalon! ITT VAN! Az ajánlott http://www.spritmonitor.de weboldalon pontos, és valós értékeket kapsz használati körülményekkel, és ezáltal választ a kérdésedre! Van ott klubtárs is regelve! Kérdésed eléggé rendhagyó, csodálkozom, hogy a 2 motor közötti teljesítménybeli(leendőBMW tulajokat ugye inkább ez foglalkoztatja) technológiai különbségek egyáltalán nem merülnek fel, gondolok itt a megbízhatóságra, használati értékre, 4-6 henger stb. Vagy ezekkel már tisztában vagy, és már tényleg az a fél, egy liter/100km megtakarítás számít a döntésben, és esetleg rávállalsz ennek reményében egy esetlegesen deficites bontószökevényre, ami aztán a megtakarítás többszörösét elkéri?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 jimbi525d, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 07:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
domijani írta:
Sziasztok!

Sok helyen próbáltam utánaolvasni, de nem találtam egyértelmű választ!

Szeretnék venni egy e39 et és az 520d és az 525d jöhet szóba.
Kérdésem és kérésem az lenne, hogy melyik mennyit fogyaszt. Minden ehhez kapcsolódó "értelmes" válasznak nagyon örülnék és előre is köszönöm.Ha lehet olyanon segítsenek akik nem a bc alapján írnának hanem valós mért adatok alapján. Aki tudja legyen kedves és írja le azt is hogy kb milyen körülmények között. Gondolok itt arra, hogy pl autópályán van akinek a normál tempó 180km/h van akinek 120km/h.

(akik nem a kérdésemre válaszolnak hanem a tipikus:
- miért akarsz dízelt, vegyél benzinest
- a bmw csak v8-al jó
- az 520d-t trabant is lehagyja stb. azokat megkérem hogy ne zavarjanak össze)

Csak ismételni tudom magam, minden "értelmes" hozzászólónak ezer köszönet amiért segítenek ebben a számomra fontos kérdésben.


Nekem meg pont van egy 520d Touringom eladóba, ha érdekel! :) És én is csak annyit tennék hozzá, hogy nekem is ez a 3. E39, volt 25TDS-em és 30d-m is, és szerintem egyáltalán nem kell szégyenkeznie az 520d-nek sem. Az tény, hogy a motorja kicsit hangosabb mint a 25 vagy 30d-nek, de hát ugye nem is 6 hengeres! Fogyasztása nálam pályán 120-130-as tempónál 5.5-6.0 liter, de a városba a 7 litert simán be lehet vele nyakaltatni! És én sem bántam meg! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 09:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.15. 09:26
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest-Vác
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Új vagyok én is itt a fórumon, úgy tűnik végre hosszú évek után sikerül vennem egy E39 Touringot:) Az öröm a tetőfokára hágott:)

Vaszarig!

Látom,hogy Te egy 520D-t árulsz. Én ilyet szeretnék most. Tudom mondják,hogy kicsi,gyenge, 4hengeres. De nekem ez férne bele és egy 64LE-s Skoda után maga lenne a csoda:)

Mennyiért adnád a kocsit?

Előre is köszi a választ!

Üdv.:

Oli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 10:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Offtopic :
oleez írta:
Sziasztok!

Új vagyok én is itt a fórumon, úgy tűnik végre hosszú évek után sikerül vennem egy E39 Touringot:) Az öröm a tetőfokára hágott:)

Vaszarig!

Látom,hogy Te egy 520D-t árulsz. Én ilyet szeretnék most. Tudom mondják,hogy kicsi,gyenge, 4hengeres. De nekem ez férne bele és egy 64LE-s Skoda után maga lenne a csoda:)

Mennyiért adnád a kocsit?

Előre is köszi a választ!

Üdv.:

Oli


Bár nem kellene semmit írnom, mivel Admin is megírta, hogy a touringba hülyeség az, hogy a 20d kevés, szóval amit írok csak lári-fári!
Vegyél nyugodtan 20D-t! Mindenre elég! Főleg A-ból B-be eljutásra. Arra meg egy 20i is elég, sőt bizonyos esetekben sok is. Kár, hogy nem csináltak keleteurópának 16i-t e39-ben, az is elégséges lenne.

Ne vedd a szivedre, ez nem Neked szólt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 10:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
oleez írta:
Sziasztok!

Új vagyok én is itt a fórumon, úgy tűnik végre hosszú évek után sikerül vennem egy E39 Touringot:) Az öröm a tetőfokára hágott:)

Vaszarig!

Látom,hogy Te egy 520D-t árulsz. Én ilyet szeretnék most. Tudom mondják,hogy kicsi,gyenge, 4hengeres. De nekem ez férne bele és egy 64LE-s Skoda után maga lenne a csoda:)

Mennyiért adnád a kocsit?

Előre is köszi a választ!

Üdv.:

Oli


Küldtem Pü-t! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 10:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
Offtopic :
oleez írta:
Sziasztok!

Új vagyok én is itt a fórumon, úgy tűnik végre hosszú évek után sikerül vennem egy E39 Touringot:) Az öröm a tetőfokára hágott:)

Vaszarig!

Látom,hogy Te egy 520D-t árulsz. Én ilyet szeretnék most. Tudom mondják,hogy kicsi,gyenge, 4hengeres. De nekem ez férne bele és egy 64LE-s Skoda után maga lenne a csoda:)

Mennyiért adnád a kocsit?

Előre is köszi a választ!

Üdv.:

Oli


Bár nem kellene semmit írnom, mivel Admin is megírta, hogy a touringba hülyeség az, hogy a 20d kevés, szóval amit írok csak lári-fári!
Vegyél nyugodtan 20D-t! Mindenre elég! Főleg A-ból B-be eljutásra. Arra meg egy 20i is elég, sőt bizonyos esetekben sok is. Kár, hogy nem csináltak keleteurópának 16i-t e39-ben, az is elégséges lenne.

Ne vedd a szivedre, ez nem Neked szólt.


Én erre csak annyit mondanék, hogy akinek számít a fogyasztás is, az nem 20i-t hanem 20d-t fog venni! És ahogy írtam nekem is volt 30d-m, szerettem, jó volt, de tegyük hozzá, hogy költségesebb is mint egy 20d! De félreértés ne essék, senkit nem akarok meggyőzni semmiről, csak az én véleményemet írtam le! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 11:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Oleez és Domijani,

Ne csak a fogyasztós témát nézzétek meg, de az üzembentartósat is.

Egy kis ízelítő:
Az alábbi listám 2012 június és 2013 december között állt össze, kb 16-17 ezer városi km (és egy mocskos tróger második tulaj) után

Vétel 4350 € + 67€ átiratás (2012 június 8)

Biztosítás 223 €
Futómű 70 €
Fűtött ablakmosók 40 €
Óra pixeljavítás 100 €
Töltőnyomás érzékelő 130 €
Fékbetét 70 €
Styling 31 Felnik 110 €
Firestone Winterhawk 210 €
Mid Pixeljavítás 80 €
Bőr belső, elektromos roló 120 €
Kapcsolósor 35 €
Olaj és szűrők 135 €
Doblemez 25 €
lámpaállító műanyag 15 €
Fényszóróbúrák 70 €
Kábelezés 100 €
Doblemez 15 €
Váltókulissza & Kardán 200 €
Motortartó bakok 180 €
Légtömegmérő 40 €
Kartergázszűrő 50 €
Biztosítás 193 €
Motorháztető bovden 10 €
Klímaventi teszt 20 €
Szervóhűtő cső és rendszer átmosás, viszkókuplung, vízpumpa 300 €
Turbócsövek 25 €
Önindítő 125 €
Olaj és szűrő 100 €
M kormány 85 ?
Fényezés 80 ?
Főtengely ékszíjtárcsa, kormánymű, vákumcsövek 260 €
Webasto 100 €
Fűtéscsap 25 €
Lendkerék és kuplungszerkezet 685 €
Termosztátok 80 €

Az extráktól és a Webastótól eltekintve mind gyári új alkatrészek.
Én azt a konklúziót vontam le a dologból, hogy a 4 henger sem teszi olcsóvá az e39-ezést...
És ha már locsolod a pénzt a kocsira, akkor csak kellemesebb 160-190 lovat hajtani és 6 hengert hallgatni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Haminda az itt látható tagok köszönték meg: imi36
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 11:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Haminda írta:
Oleez és Domijani,

Ne csak a fogyasztós témát nézzétek meg, de az üzembentartósat is.

Egy kis ízelítő:
Az alábbi listám 2012 június és 2013 december között állt össze, kb 16-17 ezer városi km (és egy mocskos tróger második tulaj) után

Vétel 4350 € + 67€ átiratás (2012 június 8)

Biztosítás 223 €
Futómű 70 €
Fűtött ablakmosók 40 €
Óra pixeljavítás 100 €
Töltőnyomás érzékelő 130 €
Fékbetét 70 €
Styling 31 Felnik 110 €
Firestone Winterhawk 210 €
Mid Pixeljavítás 80 €
Bőr belső, elektromos roló 120 €
Kapcsolósor 35 €
Olaj és szűrők 135 €
Doblemez 25 €
lámpaállító műanyag 15 €
Fényszóróbúrák 70 €
Kábelezés 100 €
Doblemez 15 €
Váltókulissza & Kardán 200 €
Motortartó bakok 180 €
Légtömegmérő 40 €
Kartergázszűrő 50 €
Biztosítás 193 €
Motorháztető bovden 10 €
Klímaventi teszt 20 €
Szervóhűtő cső és rendszer átmosás, viszkókuplung, vízpumpa 300 €
Turbócsövek 25 €
Önindítő 125 €
Olaj és szűrő 100 €
M kormány 85 ?
Fényezés 80 ?
Főtengely ékszíjtárcsa, kormánymű, vákumcsövek 260 €
Webasto 100 €
Fűtéscsap 25 €
Lendkerék és kuplungszerkezet 685 €
Termosztátok 80 €

Az extráktól és a Webastótól eltekintve mind gyári új alkatrészek.
Én azt a konklúziót vontam le a dologból, hogy a 4 henger sem teszi olcsóvá az e39-ezést...
És ha már locsolod a pénzt a kocsira, akkor csak kellemesebb 160-190 lovat hajtani és 6 hengert hallgatni.



De szép válasz, de szép válasz.... :franko:

Erről p..ázok én is.

Még valami, E39-el "olcsón" járni, az olyan mint b@szni meg szűznek maradni. Nemigen lehet, leszámítva Szűzmáriát, de az egy másik történet.
Persze, lehet vele spórolni, hajtod amíg megy, leszarod. Az enyém is 3 litert eszik, ha csak 3 litert tankolok bele, a fékbetét is olcsó, ha nem veszem meg és vason járok....

Szerintem el kellene felejteni ezt aznincs pénzem olcsón akarok autózni, de BMW-t akarok dolgot.
Tudomásul kell venni, hogy ezekhez az öreg autókhoz, attól, hogy megöregedtek, még mindig drágák az alkatrészek. Ezek egykoron tizenmilliós gépek voltak, és a vételárhoz beárazott alkatrészárak társultak/társulnak hozzájuk.
Azért mert mostanra az 1. 2. 3. 4. tulaj lenyelete az értékvesztést, és mi gombokért ülhetünk bele, ettől ez még egy drágán fenntartható autó.
A vételár csak a belépő a bálra! A költségeken lehet persze minimálisan faragni, Szabi bontott cuccai, vagy jó beszerzési forrás, de amíg nem tudok venni hozzá egy kuplugszettet 30.000 ft-ért, addig nekem ne magyarázza meg senki, hogy ez egy olcsón fentartható autó ilyen olyan motorral. Olcsónak olcsó mihez képest? a Vasedényhez képest az.

Mindez minimálbérből nem megy, de még a kétszereséből sem. Sőt.
Olcsón lehet autózni egy 1Z-s Golf 3 1.9 tdi vel. Az olcsó, megvenni - fentartani, mehet bele a kannás gázolaj is.

A leírtakat akinek nem inge, azt nagyon szépen kérem, ne vegye magára!


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára imi36 2014.10.15. 12:00-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek imi36 az itt látható tagok köszönték meg: Szabó Sándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 11:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
Haminda írta:
Oleez és Domijani,

Ne csak a fogyasztós témát nézzétek meg, de az üzembentartósat is.

Egy kis ízelítő:
Az alábbi listám 2012 június és 2013 december között állt össze, kb 16-17 ezer városi km (és egy mocskos tróger második tulaj) után

Vétel 4350 € + 67€ átiratás (2012 június 8)

Biztosítás 223 €
Futómű 70 €
Fűtött ablakmosók 40 €
Óra pixeljavítás 100 €
Töltőnyomás érzékelő 130 €
Fékbetét 70 €
Styling 31 Felnik 110 €
Firestone Winterhawk 210 €
Mid Pixeljavítás 80 €
Bőr belső, elektromos roló 120 €
Kapcsolósor 35 €
Olaj és szűrők 135 €
Doblemez 25 €
lámpaállító műanyag 15 €
Fényszóróbúrák 70 €
Kábelezés 100 €
Doblemez 15 €
Váltókulissza & Kardán 200 €
Motortartó bakok 180 €
Légtömegmérő 40 €
Kartergázszűrő 50 €
Biztosítás 193 €
Motorháztető bovden 10 €
Klímaventi teszt 20 €
Szervóhűtő cső és rendszer átmosás, viszkókuplung, vízpumpa 300 €
Turbócsövek 25 €
Önindítő 125 €
Olaj és szűrő 100 €
M kormány 85 ?
Fényezés 80 ?
Főtengely ékszíjtárcsa, kormánymű, vákumcsövek 260 €
Webasto 100 €
Fűtéscsap 25 €
Lendkerék és kuplungszerkezet 685 €
Termosztátok 80 €

Az extráktól és a Webastótól eltekintve mind gyári új alkatrészek.
Én azt a konklúziót vontam le a dologból, hogy a 4 henger sem teszi olcsóvá az e39-ezést...
És ha már locsolod a pénzt a kocsira, akkor csak kellemesebb 160-190 lovat hajtani és 6 hengert hallgatni.



De szép válasz, de szép válasz.... :franko:

Erről p..ázok én is.

Még valami, E39-el "olcsón" járni, az olyan mint b@szni meg szűznek maradni. Nemigen lehet, leszámítva Szűzmáriát, de az egy másik történet.
Persze, lehet vele spórolni, hajtod amíg megy, leszarod. Az enyém is 3 litert eszik, ha csak 3 litert tankolok bele, a fékbetét is olcsó, ha nem veszem meg és vason járok....


Többet érsz vele, ha nagyon megnézed mit veszel!
Nekem 8 évnyi e39-ezés után fele ennyi hibám volt!

Nem okoskodni szeretnék, csak elmondtam. Nekem elég lenne az 520d. Akár még touring is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 12:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Rjani530d írta:
Többet érsz vele, ha nagyon megnézed mit veszel!
Nekem 8 évnyi e39-ezés után fele ennyi hibám volt!

Nem okoskodni szeretnék, csak elmondtam. Nekem elég lenne az 520d. Akár még touring is.


Ott a pont. Ha kifogsz egy fost- lásd én, (pedig nem a kínálat legalja volt) akkor úszni fogsz a szarban.
Ui. Elnézést a nyelvezetért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14757 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647 ... 738  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 49 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator