* *
Pontos idő: 2024.05.22. 16:51

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14757 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642 ... 738  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.13. 12:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Sima ASC-s E39 nincs, ami csak kipörgésgátlós lenne.
Az alap is ASC+T (Traction Control) vagyis menetstabilizálóval együtt van.


ASC+T volt már E34-ben is.
Tehát azt mondod,hogy E39-ben is ez a funkció van,csak lehagyták a gombról a +T-t?
Egyébként valami olyasmi rémlik,hogy a +T 30-40km/h-ig korrigál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.13. 13:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Padre540 írta:
hamoriarpi írta:
Sima ASC-s E39 nincs, ami csak kipörgésgátlós lenne.
Az alap is ASC+T (Traction Control) vagyis menetstabilizálóval együtt van.


ASC+T volt már E34-ben is.
Tehát azt mondod,hogy E39-ben is ez a funkció van,csak lehagyták a gombról a +T-t?
Egyébként valami olyasmi rémlik,hogy a +T 30-40km/h-ig korrigál.

Ahogy mondod.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.13. 14:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én nem izgulnék rá túlzottan se a ASC+T-re se a DTC-re. Az e39 megfelelő minőségű gumikkal, fékekkel és karbantartott futóművel nagyon stabil és kezes autó. Nagy hülyének kell lenni ahhoz, hogy eldobd. Világos vizes vagy havas/jeges úton ellehet rakni simán keresztbe, de ha nem vagy ott fejben és ész nélkül vezetsz, akkor nem az elektronika lesz a megmentőd. 28i-ben anno ASC volt, elvette a gázt ha elkapart, idegesítő volt! Kikapcsolva meg nem volt szerintem veszélyes az autó. Zsír új gumikkal meg gyakorlatilag 1-esben se kapart különösebben padlóra. A mostani 35d-ben legalább két állása van a programnak, vagy egy játékos, amikor még stabilizál, de nem szól bele annyira (jól lehet vele keresztbe menni) és van a másik, amikor teljesen kilehet kapcsolni ( ezt nem próbáltam ki, mert az automata váltó miatt nem lehet motorfékre számítani, ha hirtelen kéne).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.13. 14:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
hamoriarpi írta:
Sima ASC-s E39 nincs, ami csak kipörgésgátlós lenne.
Az alap is ASC+T (Traction Control) vagyis menetstabilizálóval együtt van.


ASC+T volt már E34-ben is.
Tehát azt mondod,hogy E39-ben is ez a funkció van,csak lehagyták a gombról a +T-t?
Egyébként valami olyasmi rémlik,hogy a +T 30-40km/h-ig korrigál.

Az érdeklődöbbeknek javaslom, hogy keressenek! Jackson írt erről valahol!
Egy terjedelmesebb munkájában foglalkozik a ASC-DSC /talán III/ közötti átmenettel és különbségekkel.

Imco aki emléxik hogy van, csak nem tudja hol! :)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.13. 15:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Padre540 írta:
hamoriarpi írta:
Sima ASC-s E39 nincs, ami csak kipörgésgátlós lenne.
Az alap is ASC+T (Traction Control) vagyis menetstabilizálóval együtt van.


ASC+T volt már E34-ben is.
Tehát azt mondod,hogy E39-ben is ez a funkció van,csak lehagyták a gombról a +T-t?
Egyébként valami olyasmi rémlik,hogy a +T 30-40km/h-ig korrigál.

Az érdeklődöbbeknek javaslom, hogy keressenek! Jackson írt erről valahol!
Egy terjedelmesebb munkájában foglalkozik a ASC-DSC /talán III/ közötti átmenettel és különbségekkel.

Imco aki emléxik hogy van, csak nem tudja hol! :)

Imco aki Jackson stylban nyomja a valaszokat...khhhiralllyyy...:D

The green frogggggg...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.13. 21:51 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer tud az meglepetést okozni! Én pörögtem többszáz méteren és a végén oldalazva beraktam az árokba mert jöttek szemből. Egy dísztárcsa bánta meg egy 5000-es em amiért kicsörlőzték. Ja tükör jég volt :( :(

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.13. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
nagy.matyika írta:
Én nem izgulnék rá túlzottan se a ASC+T-re se a DTC-re. Az e39 megfelelő minőségű gumikkal, fékekkel és karbantartott futóművel nagyon stabil és kezes autó. Nagy hülyének kell lenni ahhoz, hogy eldobd. Világos vizes vagy havas/jeges úton ellehet rakni simán keresztbe, de ha nem vagy ott fejben és ész nélkül vezetsz, akkor nem az elektronika lesz a megmentőd. 28i-ben anno ASC volt, elvette a gázt ha elkapart, idegesítő volt! Kikapcsolva meg nem volt szerintem veszélyes az autó. Zsír új gumikkal meg gyakorlatilag 1-esben se kapart különösebben padlóra. A mostani 35d-ben legalább két állása van a programnak, vagy egy játékos, amikor még stabilizál, de nem szól bele annyira (jól lehet vele keresztbe menni) és van a másik, amikor teljesen kilehet kapcsolni ( ezt nem próbáltam ki, mert az automata váltó miatt nem lehet motorfékre számítani, ha hirtelen kéne).


A DTC megint más mint a DSC , az az e60/90 - től van.
Dsc - dinamikus stabilitás kontroll
Dtc - dinamikus trakció kontroll

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.13. 23:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
nagy.matyika írta:
Én nem izgulnék rá túlzottan se a ASC+T-re se a DTC-re. Az e39 megfelelő minőségű gumikkal, fékekkel és karbantartott futóművel nagyon stabil és kezes autó. Nagy hülyének kell lenni ahhoz, hogy eldobd. Világos vizes vagy havas/jeges úton ellehet rakni simán keresztbe, de ha nem vagy ott fejben és ész nélkül vezetsz, akkor nem az elektronika lesz a megmentőd. 28i-ben anno ASC volt, elvette a gázt ha elkapart, idegesítő volt! Kikapcsolva meg nem volt szerintem veszélyes az autó. Zsír új gumikkal meg gyakorlatilag 1-esben se kapart különösebben padlóra. A mostani 35d-ben legalább két állása van a programnak, vagy egy játékos, amikor még stabilizál, de nem szól bele annyira (jól lehet vele keresztbe menni) és van a másik, amikor teljesen kilehet kapcsolni ( ezt nem próbáltam ki, mert az automata váltó miatt nem lehet motorfékre számítani, ha hirtelen kéne).


A DTC megint más mint a DSC , az az e60/90 - től van.
Dsc - dinamikus stabilitás kontroll
Dtc - dinamikus trakció kontroll


Tehat a DTC - a dinamikus kiporgesgatlo....ha a traction ezen ertelmeben szerepel...

Kerdezem

The green frogggggg...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.13. 23:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Bummer írta:
jlaci74 írta:
nagy.matyika írta:
Én nem izgulnék rá túlzottan se a ASC+T-re se a DTC-re. Az e39 megfelelő minőségű gumikkal, fékekkel és karbantartott futóművel nagyon stabil és kezes autó. Nagy hülyének kell lenni ahhoz, hogy eldobd. Világos vizes vagy havas/jeges úton ellehet rakni simán keresztbe, de ha nem vagy ott fejben és ész nélkül vezetsz, akkor nem az elektronika lesz a megmentőd. 28i-ben anno ASC volt, elvette a gázt ha elkapart, idegesítő volt! Kikapcsolva meg nem volt szerintem veszélyes az autó. Zsír új gumikkal meg gyakorlatilag 1-esben se kapart különösebben padlóra. A mostani 35d-ben legalább két állása van a programnak, vagy egy játékos, amikor még stabilizál, de nem szól bele annyira (jól lehet vele keresztbe menni) és van a másik, amikor teljesen kilehet kapcsolni ( ezt nem próbáltam ki, mert az automata váltó miatt nem lehet motorfékre számítani, ha hirtelen kéne).


A DTC megint más mint a DSC , az az e60/90 - től van.
Dsc - dinamikus stabilitás kontroll
Dtc - dinamikus trakció kontroll


Tehat a DTC - a dinamikus kiporgesgatlo....ha a traction ezen ertelmeben szerepel...

Kerdezem

The green frogggggg...

Idézet: Engedje szabadjára.
A dinamikus vonóerő-átadás ellenőrzés (DTC).
Szilárd útburkolat nélküli helyeken lazán kell fogni: ilyen helyzetekben valóban szükség van arra, hogy a kerekek egy kicsit kipörögjenek, és enyhén keresztben csússzunk. A dinamikus vonóerő-átadás ellenőrzés pedig éppen ezt teszi lehetővé. Laza talajon, például homokon, murván vagy havon a DTC a kerekek nagyobb mértékű kipörgésével segíti a könnyebb elindulást. A dinamikus stabilitás ellenőrzés azonban a DTC működése közben sem kapcsolódik ki teljesen. De csak akkor avatkozik be, ha arra csakugyan szükség van.
Forrás:http://www.bmw.hu/hu_rb/hu/newvehicles/5series/touring/2007/allfacts/engines/dtc.html

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 00:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Bummer írta:
jlaci74 írta:
nagy.matyika írta:
Én nem izgulnék rá túlzottan se a ASC+T-re se a DTC-re. Az e39 megfelelő minőségű gumikkal, fékekkel és karbantartott futóművel nagyon stabil és kezes autó. Nagy hülyének kell lenni ahhoz, hogy eldobd. Világos vizes vagy havas/jeges úton ellehet rakni simán keresztbe, de ha nem vagy ott fejben és ész nélkül vezetsz, akkor nem az elektronika lesz a megmentőd. 28i-ben anno ASC volt, elvette a gázt ha elkapart, idegesítő volt! Kikapcsolva meg nem volt szerintem veszélyes az autó. Zsír új gumikkal meg gyakorlatilag 1-esben se kapart különösebben padlóra. A mostani 35d-ben legalább két állása van a programnak, vagy egy játékos, amikor még stabilizál, de nem szól bele annyira (jól lehet vele keresztbe menni) és van a másik, amikor teljesen kilehet kapcsolni ( ezt nem próbáltam ki, mert az automata váltó miatt nem lehet motorfékre számítani, ha hirtelen kéne).


A DTC megint más mint a DSC , az az e60/90 - től van.
Dsc - dinamikus stabilitás kontroll
Dtc - dinamikus trakció kontroll


Tehat a DTC - a dinamikus kiporgesgatlo....ha a traction ezen ertelmeben szerepel...

Kerdezem

The green frogggggg...

Idézet: Engedje szabadjára.
A dinamikus vonóerő-átadás ellenőrzés (DTC).
Szilárd útburkolat nélküli helyeken lazán kell fogni: ilyen helyzetekben valóban szükség van arra, hogy a kerekek egy kicsit kipörögjenek, és enyhén keresztben csússzunk. A dinamikus vonóerő-átadás ellenőrzés pedig éppen ezt teszi lehetővé. Laza talajon, például homokon, murván vagy havon a DTC a kerekek nagyobb mértékű kipörgésével segíti a könnyebb elindulást. A dinamikus stabilitás ellenőrzés azonban a DTC működése közben sem kapcsolódik ki teljesen. De csak akkor avatkozik be, ha arra csakugyan szükség van.
Forrás:http://www.bmw.hu/hu_rb/hu/newvehicles/5series/touring/2007/allfacts/engines/dtc.html

Akkor jol gondoltam ;)
...this is a begining of a bjuuuutifull frencsippp :D

The green frogggggg...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 11:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mindenki jól gondolta! Én viszont DSC-t akartam írni a hozzászólásomban, csak már előrébb voltam egy gondolattal és DTC lett belőle! Ettől függetlenül 28i-be nem tartom annyira kritikusnak a meglétét, mert habár viszonylag erős autóról van szó, mégsem annyira ideges és roppant kezes jószág :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 18:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
nagy.matyika írta:
...viszonylag erős autóról van szó, mégsem annyira ideges és roppant kezes jószág :roll:


Vagyis olyan mint egy rinocérosz? :wink: Nagy darab, nyugodt jószág, de ha megpiszkálod az orrát, k..va gyors tud lenni? :)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.14. 19:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
nagy.matyika írta:
...viszonylag erős autóról van szó, mégsem annyira ideges és roppant kezes jószág :roll:


Vagyis olyan mint egy rinocérosz? :wink: Nagy darab, nyugodt jószág, de ha megpiszkálod az orrát, k..va gyors tud lenni? :)

Ha megpiszkalod az orrat akkor a gazdja leveri a vesedet
Legalabbis azon voltam amikor a taknyok ongyujtoval ramentek a motorhaztetomre...

Egyebkent tenyleg kezes...meglepoen...vagy a jo sulyelosztas vagy a hatsokerek vagy mindketto...hulye az aki fel a hatsokerekhajtastol...

The green frogggggg...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 13:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.22. 09:12
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Pár hete írtam, hogy ráakadtunk egy USA-beli 97-es E39 540i-re, kiváló állapotban. Ma hoztuk el, hogy holnap átnézessük, de az első tapasztalatok nagyon jók róla :) Puhán jár a váltó (manuális), kuplung is tökéletes helyen fog érzésre. Motor isteni, simán jár, erős is. Egyedül egy pici olajpára van a szelepfedeleknél, de ez szerintem a korral és a sok állással jár, a szaki úgyis mond rá valamit. Ja és pixelhibás az órák alatti kijelző :P Klíma hűt, telefon él, bár nincs benne sim, így no service világít rajta.

A központi 2 dines rádió/navi részen gondolkodom, hogy ha megvesszük a kocsit, megéri-e cserélni a frissebb 16:9-re, vagy valami extrább utángyártott csodára, vagy elégedjek meg a gyári rendszerrel?! (biztos van hozzá térkép is...).

Remélem az ára megáll max. másfél mininél és akkor kb. 2,5-be lenne az egész autó átírással javítással gumicserével együtt. (fingerkrossz)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 15:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Farkinca írta:
Sziasztok!

Pár hete írtam, hogy ráakadtunk egy USA-beli 97-es E39 540i-re, kiváló állapotban. Ma hoztuk el, hogy holnap átnézessük, de az első tapasztalatok nagyon jók róla :) Puhán jár a váltó (manuális), kuplung is tökéletes helyen fog érzésre. Motor isteni, simán jár, erős is. Egyedül egy pici olajpára van a szelepfedeleknél, de ez szerintem a korral és a sok állással jár, a szaki úgyis mond rá valamit. Ja és pixelhibás az órák alatti kijelző :P Klíma hűt, telefon él, bár nincs benne sim, így no service világít rajta.

A központi 2 dines rádió/navi részen gondolkodom, hogy ha megvesszük a kocsit, megéri-e cserélni a frissebb 16:9-re, vagy valami extrább utángyártott csodára, vagy elégedjek meg a gyári rendszerrel?! (biztos van hozzá térkép is...).

Remélem az ára megáll max. másfél mininél és akkor kb. 2,5-be lenne az egész autó átírással javítással gumicserével együtt. (fingerkrossz)


Legyen szerencséd hozzá!

Az "USA" és a "manuális" nem összeférhetetlen fogalom? :roll:
2,5 egy picit soknak tűnik egy 97-es autóért...hacsak nem szalon állapot. De az biztos nem! Ha mégis azt állítod, rádküldöm a Hámoriárpit! :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 16:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Farkinca írta:
Sziasztok!

Pár hete írtam, hogy ráakadtunk egy USA-beli 97-es E39 540i-re, kiváló állapotban. Ma hoztuk el, hogy holnap átnézessük, de az első tapasztalatok nagyon jók róla :) Puhán jár a váltó (manuális), kuplung is tökéletes helyen fog érzésre. Motor isteni, simán jár, erős is. Egyedül egy pici olajpára van a szelepfedeleknél, de ez szerintem a korral és a sok állással jár, a szaki úgyis mond rá valamit. Ja és pixelhibás az órák alatti kijelző :P Klíma hűt, telefon él, bár nincs benne sim, így no service világít rajta.

A központi 2 dines rádió/navi részen gondolkodom, hogy ha megvesszük a kocsit, megéri-e cserélni a frissebb 16:9-re, vagy valami extrább utángyártott csodára, vagy elégedjek meg a gyári rendszerrel?! (biztos van hozzá térkép is...).

Remélem az ára megáll max. másfél mininél és akkor kb. 2,5-be lenne az egész autó átírással javítással gumicserével együtt. (fingerkrossz)


Legyen szerencséd hozzá!

Az "USA" és a "manuális" nem összeférhetetlen fogalom? :roll:
2,5 egy picit soknak tűnik egy 97-es autóért...hacsak nem szalon állapot. De az biztos nem! Ha mégis azt állítod, rádküldöm a Hámoriárpit! :nyelves:

Hihihi...Dr. Hamori...hihihi...BMW Weltes uj auto atvetelnel is talalna hibat es az atado felnegyelne sajat magat...weehhheee

The green frogggggg...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 18:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Jerry írta:
Az "USA" és a "manuális" nem összeférhetetlen fogalom? :roll:


6gangos kézi kapható volt tudtommal 40ihez


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 18:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
Jerry írta:
Az "USA" és a "manuális" nem összeférhetetlen fogalom? :roll:


6gangos kézi kapható volt tudtommal 40ihez


Ez így van,csak Jerry arra gondolt szerintem,hogy az Amerikánók annyira "egyszerűek" hogy mindig a legkönnyebb dolgokat szeretik,pl. majdnem minden autójuk automata.
Viszont pl. E60 M5 csak nekik készült kézi váltóval...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 20:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Padre540 írta:
Haminda írta:
Jerry írta:
Az "USA" és a "manuális" nem összeférhetetlen fogalom? :roll:


6gangos kézi kapható volt tudtommal 40ihez


Ez így van,csak Jerry arra gondolt szerintem,hogy az Amerikánók annyira "egyszerűek" hogy mindig a legkönnyebb dolgokat szeretik,pl. majdnem minden autójuk automata.
Viszont pl. E60 M5 csak nekik készült kézi váltóval...


F10 M5 is csak nekik van kézivel.

Nem minden amcsi hülye, és az ínyencek is sokan vannak, akik kéziváltóval kérik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 20:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.22. 09:12
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:

Legyen szerencséd hozzá!

Az "USA" és a "manuális" nem összeférhetetlen fogalom? :roll:
2,5 egy picit soknak tűnik egy 97-es autóért...hacsak nem szalon állapot. De az biztos nem! Ha mégis azt állítod, rádküldöm a Hámoriárpit! :nyelves:


Köszönöm!

Ma vezettem keresztül kasul a városon délután 4-től 8-ig. Egyszerre nagyon tetszik, és sok is :D A hangjába szerelmes tudok lenni, a dinamizmusába is, a fogyasztásba már kevésbé. A kisnavi kezelése rádió szinten is eléggé nehéz volt, alig igazodok ki rajta, de ez csak a tapasztalatlanságomnak tudható be :) Ami hiányzott, és ami miatt bizonytalan voltam, az a tolatóradar :(

Az autó nagyon jó esztétikai állapotban van, de tény, apró szemrevételezés után simán találok én is javítanivalót rajta, mégiscsak 17 éves. A 2,5M az mindennel együtt lenne, mint írtam, javításokkal, átírással, gumivásárlással együtt!

Viszont az igazság az, hogy az érdeklődésemnek nagyobb volt a füstje, mint a lángja :oops: Anyagilag beleférne a kocsi, de igazából szükségem nincs rá, max. játszós autónak, arra viszont kicsit nagynak érzem, és sokat eszik (tudom, aki 540-est néz az halgasson a fogyasztásról és élvezze). Majd elválik, de nagyon köszönöm a válaszokat! :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14757 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642 ... 738  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 47 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator