* *
Pontos idő: 2024.05.17. 02:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14757 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644 ... 738  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 14:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Johny540 írta:
Gallaca írta:
Az az egy volt, ami érzetre hasonló volt számomra.

Ez tényleg csak érzetre igaz.Alacsony fordulaton "élvezhetőbb" a 30d,de valójában jobban megy a 28i.

Ja. M0-n én mentem 193le 30d-vel, Fiam egy 130e mérföldes duplavanos patika 28i-vel. Mindkettő automata. Nem okozott problémát...
Persze nem 200-al mentünk, csak kb 130-ig, azt hozzáteszem!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 15:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Johny540 írta:
Gallaca írta:
Az az egy volt, ami érzetre hasonló volt számomra.

Ez tényleg csak érzetre igaz.Alacsony fordulaton "élvezhetőbb" a 30d,de valójában jobban megy a 28i.

Ja. M0-n én mentem 193le 30d-vel, Fiam egy 130e mérföldes duplavanos patika 28i-vel. Mindkettő automata. Nem okozott problémát...
Persze nem 200-al mentünk, csak kb 130-ig, azt hozzáteszem!

2-3 530d-vel mentem a 28i-vel,de mindet vertem 1-2 autónyival (ekkor még gyári volt)
Persze mindig van ellenpélda,nem mindegy az sem hogy ki vezeti az adott autót.
528i 0-100 7.5sec végseb 240km/h
530d (184Le) 0-100 8.9sec végseb 225km/h
Jó,nem egy hatalmas eltérés,pláne ha az ember nem agyig forgatva közlekedik.....A 193lovassal kapcsolatba igazad lehet,ha annyival jobban is megy.De elvileg 100-ra az is "csak" 8.1sec.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 20:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.16. 10:28
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Heves megye: Hort
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Pannonos írta:
Jerry írta:
Pannonos írta:
Sziasztok. Mi a véleményetek a 528i-ről? Hibái? Meg szerintetek melyik a jobb 528i vagy 530d? Tipus hibák?
Előre is köszönöm a válaszokat.

Egy jó 530d-t tuti nem cserélnék le egy ismeretlen eredetű 528i-re!
Ha a tied rendben van, akkor :hangos: ne is gondolkozz ilyenen!

Hát nemtudom jó lenne megnézni valaki 530át mert az enyimet gyengécskének érzem :S

30d-t legfeljebb 30i-re cserélném, ha benzinest szeretnék. Az az egy volt, ami érzetre hasonló volt számomra. 28i kissé bánatos nekem, mert nem szeretem forgatni. Ha gyengének érzed, akkor 1, vagy 2 nyomásátalakító konvertered bizonyosan elpusztult. Vagy a vákuumcsöveid. Ha jó egy 30d, akkor már közepes gázra is azt kell érezned, hogy feltolja az orrát. Ha csak felmorog, és nem kezdi tolni magát azonnal, hezitál, váltások előtt elfogy, baj van.

Nos bevittem szervízbe diagra és kiderült hogy halott a légtömegmérő és az egr szelep
És mondták h nem kap elég levegőt a motor és ezért nem úgy megy mint kéne :S


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 20:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pannonos írta:
Gallaca írta:
Pannonos írta:
Jerry írta:
Pannonos írta:
Sziasztok. Mi a véleményetek a 528i-ről? Hibái? Meg szerintetek melyik a jobb 528i vagy 530d? Tipus hibák?
Előre is köszönöm a válaszokat.

Egy jó 530d-t tuti nem cserélnék le egy ismeretlen eredetű 528i-re!
Ha a tied rendben van, akkor :hangos: ne is gondolkozz ilyenen!

Hát nemtudom jó lenne megnézni valaki 530át mert az enyimet gyengécskének érzem :S

30d-t legfeljebb 30i-re cserélném, ha benzinest szeretnék. Az az egy volt, ami érzetre hasonló volt számomra. 28i kissé bánatos nekem, mert nem szeretem forgatni. Ha gyengének érzed, akkor 1, vagy 2 nyomásátalakító konvertered bizonyosan elpusztult. Vagy a vákuumcsöveid. Ha jó egy 30d, akkor már közepes gázra is azt kell érezned, hogy feltolja az orrát. Ha csak felmorog, és nem kezdi tolni magát azonnal, hezitál, váltások előtt elfogy, baj van.

Nos bevittem szervízbe diagra és kiderült hogy halott a légtömegmérő és az egr szelep
És mondták h nem kap elég levegőt a motor és ezért nem úgy megy mint kéne :S

Ha a légtömegmérő rossz, akkor hogy állapították meg, hogy az egr is az? Kiszerelték?

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.16. 10:28
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Heves megye: Hort
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Pannonos írta:
Gallaca írta:
Pannonos írta:
Jerry írta:
Egy jó 530d-t tuti nem cserélnék le egy ismeretlen eredetű 528i-re!
Ha a tied rendben van, akkor :hangos: ne is gondolkozz ilyenen!

Hát nemtudom jó lenne megnézni valaki 530át mert az enyimet gyengécskének érzem :S

30d-t legfeljebb 30i-re cserélném, ha benzinest szeretnék. Az az egy volt, ami érzetre hasonló volt számomra. 28i kissé bánatos nekem, mert nem szeretem forgatni. Ha gyengének érzed, akkor 1, vagy 2 nyomásátalakító konvertered bizonyosan elpusztult. Vagy a vákuumcsöveid. Ha jó egy 30d, akkor már közepes gázra is azt kell érezned, hogy feltolja az orrát. Ha csak felmorog, és nem kezdi tolni magát azonnal, hezitál, váltások előtt elfogy, baj van.

Nos bevittem szervízbe diagra és kiderült hogy halott a légtömegmérő és az egr szelep
És mondták h nem kap elég levegőt a motor és ezért nem úgy megy mint kéne :S

Ha a légtömegmérő rossz, akkor hogy állapították meg, hogy az egr is az? Kiszerelték?

Tapatalk

Ezt a kettőt dobta a gép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pannonos írta:
barbrady írta:
Pannonos írta:
Gallaca írta:
Pannonos írta:
Hát nemtudom jó lenne megnézni valaki 530át mert az enyimet gyengécskének érzem :S

30d-t legfeljebb 30i-re cserélném, ha benzinest szeretnék. Az az egy volt, ami érzetre hasonló volt számomra. 28i kissé bánatos nekem, mert nem szeretem forgatni. Ha gyengének érzed, akkor 1, vagy 2 nyomásátalakító konvertered bizonyosan elpusztult. Vagy a vákuumcsöveid. Ha jó egy 30d, akkor már közepes gázra is azt kell érezned, hogy feltolja az orrát. Ha csak felmorog, és nem kezdi tolni magát azonnal, hezitál, váltások előtt elfogy, baj van.

Nos bevittem szervízbe diagra és kiderült hogy halott a légtömegmérő és az egr szelep
És mondták h nem kap elég levegőt a motor és ezért nem úgy megy mint kéne :S

Ha a légtömegmérő rossz, akkor hogy állapították meg, hogy az egr is az? Kiszerelték?

Tapatalk

Ezt a kettőt dobta a gép

Huzd le a csatit a legtomegmerorol es ugy probald meg...ezt szoktak javallani a hozzaertok...ilyenkor elvileg a mocivezerlobol dolgizik alapadatokkal...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.16. 10:28
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Heves megye: Hort
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Már próbáltam és csak rosszabbul ment


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pannonos írta:
Már próbáltam és csak rosszabbul ment

Akkor beszelj Schnitzerrel...hatha van neki...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.16. 10:28
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Heves megye: Hort
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
Pannonos írta:
Már próbáltam és csak rosszabbul ment

Akkor beszelj Schnitzerrel...hatha van neki...

Már beszéltem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pannonos írta:
Bummer írta:
Pannonos írta:
Már próbáltam és csak rosszabbul ment

Akkor beszelj Schnitzerrel...hatha van neki...

Már beszéltem

Akkor kinyul

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pannonos írta:
barbrady írta:
Pannonos írta:
Gallaca írta:
Pannonos írta:
Hát nemtudom jó lenne megnézni valaki 530át mert az enyimet gyengécskének érzem :S

30d-t legfeljebb 30i-re cserélném, ha benzinest szeretnék. Az az egy volt, ami érzetre hasonló volt számomra. 28i kissé bánatos nekem, mert nem szeretem forgatni. Ha gyengének érzed, akkor 1, vagy 2 nyomásátalakító konvertered bizonyosan elpusztult. Vagy a vákuumcsöveid. Ha jó egy 30d, akkor már közepes gázra is azt kell érezned, hogy feltolja az orrát. Ha csak felmorog, és nem kezdi tolni magát azonnal, hezitál, váltások előtt elfogy, baj van.

Nos bevittem szervízbe diagra és kiderült hogy halott a légtömegmérő és az egr szelep
És mondták h nem kap elég levegőt a motor és ezért nem úgy megy mint kéne :S

Ha a légtömegmérő rossz, akkor hogy állapították meg, hogy az egr is az? Kiszerelték?

Tapatalk

Ezt a kettőt dobta a gép

Azért kérdezem, mert a dis egr teszt feltétele a jó légtömegmérő. Ellenkező esetben nem lesz hiteles a teszt. A helyedben először kicserélném a légtömegmérőt, aztán nézném az egr-t.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
barbrady írta:
Pannonos írta:
barbrady írta:
Pannonos írta:
Nos bevittem szervízbe diagra és kiderült hogy halott a légtömegmérő és az egr szelep
És mondták h nem kap elég levegőt a motor és ezért nem úgy megy mint kéne :S

Ha a légtömegmérő rossz, akkor hogy állapították meg, hogy az egr is az? Kiszerelték?

Tapatalk

Ezt a kettőt dobta a gép

Azért kérdezem, mert a dis egr teszt feltétele a jó légtömegmérő. Ellenkező esetben nem lesz hiteles a teszt. A helyedben először kicserélném a légtömegmérőt, aztán nézném az egr-t.

Tapatalk

Én azt is csak az összes vákuumcső cseréje után tenném. Utána druckwandler, aztán ha még mindig nincs egr, akkor egr csere.
Szerintem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Pannonos írta:
Már próbáltam és csak rosszabbul ment
látod nem a levegőbe beszéltem! Ilyenkor először az egr vezérlő szelepet kell kicserélni. Ha jók a vákuumcsövek!!!! Nem volt a diagos a helyzet magaslatán, mert addig míg az egr rossz, tovább sem engedi a tesztet, illetve hamisak lesznek az értékek. Nem lehet megállapítani, hogy milyen állapotban van a légtömegmérő. A rossz egr elengedi a turbónyomást a kipufogóba, azért nem megy a szekér. Egr csere után újra diag, és szűkül a kör.



Ezt mobilról nyomtam.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.16. 10:28
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Heves megye: Hort
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Pannonos írta:
Már próbáltam és csak rosszabbul ment
látod nem a levegőbe beszéltem! Ilyenkor először az egr vezérlő szelepet kell kicserélni. Ha jók a vákuumcsövek!!!! Nem volt a diagos a helyzet magaslatán, mert addig míg az egr rossz, tovább sem engedi a tesztet, illetve hamisak lesznek az értékek. Nem lehet megállapítani, hogy milyen állapotban van a légtömegmérő. A rossz egr elengedi a turbónyomást a kipufogóba, azért nem megy a szekér. Egr csere után újra diag, és szűkül a kör.



Ezt mobilról nyomtam.


Azt mondta a szerelő h takarítsam ki az egr-t mert lehet az miatt adja ki a légtömegmérőt. De kitakarítottam de semmi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 21:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.16. 10:28
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Heves megye: Hort
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
Pannonos írta:
barbrady írta:
Pannonos írta:
Nos bevittem szervízbe diagra és kiderült hogy halott a légtömegmérő és az egr szelep
És mondták h nem kap elég levegőt a motor és ezért nem úgy megy mint kéne :S

Ha a légtömegmérő rossz, akkor hogy állapították meg, hogy az egr is az? Kiszerelték?

Tapatalk

Ezt a kettőt dobta a gép

Azért kérdezem, mert a dis egr teszt feltétele a jó légtömegmérő. Ellenkező esetben nem lesz hiteles a teszt. A helyedben először kicserélném a légtömegmérőt, aztán nézném az egr-t.

Tapatalk

Én azt is csak az összes vákuumcső cseréje után tenném. Utána druckwandler, aztán ha még mindig nincs egr, akkor egr csere.
Szerintem.

A Druckwandler mi?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Pannonos írta:
A Druckwandler mi?

Nyomásszabályozó szelep. Egr nyitást, turbógeót és flapmozgást szabályoz. Több darab van.
A turbo-egr szabályozója szokott elhalálozni.
Addig semmit nem cserélnék, míg nincs MINDENHOL új vákuumcső. Minden centit ki kell dobni a régiből, mert bárhol szökhet a levegő.
Ha ez után sem tér észhez a kecske, akkor druckwandler is cserés. Egr kitisztítva, teszt újra.
Midegyik alkatrész cseréje után adaptáció törlés.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 22:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
DIS teszt sorrendje: EGR-légtömegmérő-turbónyomásszabályzó. Javítani is ebben a sorrendben kell! Persze a vákuumcsövek ellenőrzése után. Légtömegmérőt soha nem méred be, ha rányit az EGR!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.30. 00:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.16. 10:28
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Heves megye: Hort
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor neki is esek vmeik nap.
Köszönöm a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.30. 05:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
DIS teszt sorrendje: EGR-légtömegmérő-turbónyomásszabályzó. Javítani is ebben a sorrendben kell! Persze a vákuumcsövek ellenőrzése után. Légtömegmérőt soha nem méred be, ha rányit az EGR!

Nálam légtömegmérővel kezd, és szól hogy húzzam le a vákuumcsövet az egr-ről. 30d-nél nem így van?

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2014.06.30. 08:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
barbrady írta:
Gallaca írta:
DIS teszt sorrendje: EGR-légtömegmérő-turbónyomásszabályzó. Javítani is ebben a sorrendben kell! Persze a vákuumcsövek ellenőrzése után. Légtömegmérőt soha nem méred be, ha rányit az EGR!

Nálam légtömegmérővel kezd, és szól hogy húzzam le a vákuumcsövet az egr-ről. 30d-nél nem így van?

Tapatalk
Lehet, hogy más tesztet csinálunk, de nem kér ilyet.



Ezt mobilról nyomtam.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14757 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644 ... 738  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator