2018.08.20. 07:59
2018.08.21. 12:26
Blast írta:Sziasztok!
Kinéztem egy 2003-as 520i-t, szép állapotnak örvend, egyetlen ismert hibája, hogy világít a műszerfalon a DSC es az ABS kontrollégője. Különböző forrásokból azt szűrtem le, hogy gyakori hiba, valamelyik szenzor hibája okozhatja. Mennyire költséges a javítása esetleg mi más okozhatja? Továbbá milyen más dologra kéne odafigyelnem vásárláskor a “vásárlás” pontban leírtakon kívül? Köszi a válaszokat!
2018.08.21. 13:09
4nick8 írta:Blast írta:Sziasztok!
Kinéztem egy 2003-as 520i-t, szép állapotnak örvend, egyetlen ismert hibája, hogy világít a műszerfalon a DSC es az ABS kontrollégője. Különböző forrásokból azt szűrtem le, hogy gyakori hiba, valamelyik szenzor hibája okozhatja. Mennyire költséges a javítása esetleg mi más okozhatja? Továbbá milyen más dologra kéne odafigyelnem vásárláskor a “vásárlás” pontban leírtakon kívül? Köszi a válaszokat!
Vagy rossz az ABS vezérlő. Itthon 420 000ft.
Ebay: 120 000ft
2018.08.21. 13:15
enyém kapott.Bandi1978 írta:4nick8 írta:Blast írta:Sziasztok!
Kinéztem egy 2003-as 520i-t, szép állapotnak örvend, egyetlen ismert hibája, hogy világít a műszerfalon a DSC es az ABS kontrollégője. Különböző forrásokból azt szűrtem le, hogy gyakori hiba, valamelyik szenzor hibája okozhatja. Mennyire költséges a javítása esetleg mi más okozhatja? Továbbá milyen más dologra kéne odafigyelnem vásárláskor a “vásárlás” pontban leírtakon kívül? Köszi a válaszokat!
Vagy rossz az ABS vezérlő. Itthon 420 000ft.
Ebay: 120 000ft
Szerintem "feladta".
Elővette a jobbik eszét és inkább mások kárán tanulva nem vágott bele.
Az E39-et alapúl véve viszont jó abba a bontott 20-50 ezerért, ha az lenne a hiba, attól függően ki mennyire tartja jó állapotúnak a portékáját és mennyire alakítja a kapzsiság az összeget.
Újat ezek a gépek ilyesmiből már aligha kapnak.
2018.08.21. 13:33
4nick8 írta:Az enyém kapott.Bandi1978 írta:4nick8 írta:Blast írta:Sziasztok!
Kinéztem egy 2003-as 520i-t, szép állapotnak örvend, egyetlen ismert hibája, hogy világít a műszerfalon a DSC es az ABS kontrollégője. Különböző forrásokból azt szűrtem le, hogy gyakori hiba, valamelyik szenzor hibája okozhatja. Mennyire költséges a javítása esetleg mi más okozhatja? Továbbá milyen más dologra kéne odafigyelnem vásárláskor a “vásárlás” pontban leírtakon kívül? Köszi a válaszokat!
Vagy rossz az ABS vezérlő. Itthon 420 000ft.
Ebay: 120 000ft
Szerintem "feladta".
Elővette a jobbik eszét és inkább mások kárán tanulva nem vágott bele.
Az E39-et alapúl véve viszont jó abba a bontott 20-50 ezerért, ha az lenne a hiba, attól függően ki mennyire tartja jó állapotúnak a portékáját és mennyire alakítja a kapzsiság az összeget.
Újat ezek a gépek ilyesmiből már aligha kapnak.
A bontott szerintem pont olyan, mint ami tönkrement benne.
2018.08.21. 13:33
Bandi1978 írta:4nick8 írta:Az enyém kapott.Bandi1978 írta:4nick8 írta:Blast írta:Sziasztok!
Kinéztem egy 2003-as 520i-t, szép állapotnak örvend, egyetlen ismert hibája, hogy világít a műszerfalon a DSC es az ABS kontrollégője. Különböző forrásokból azt szűrtem le, hogy gyakori hiba, valamelyik szenzor hibája okozhatja. Mennyire költséges a javítása esetleg mi más okozhatja? Továbbá milyen más dologra kéne odafigyelnem vásárláskor a “vásárlás” pontban leírtakon kívül? Köszi a válaszokat!
Vagy rossz az ABS vezérlő. Itthon 420 000ft.
Ebay: 120 000ft
Szerintem "feladta".
Elővette a jobbik eszét és inkább mások kárán tanulva nem vágott bele.
Az E39-et alapúl véve viszont jó abba a bontott 20-50 ezerért, ha az lenne a hiba, attól függően ki mennyire tartja jó állapotúnak a portékáját és mennyire alakítja a kapzsiság az összeget.
Újat ezek a gépek ilyesmiből már aligha kapnak.
A bontott szerintem pont olyan, mint ami tönkrement benne.
Az jó, csak legyen meg ez a lelkesedés 1-2 év múlva is!
Igen, a bontott felújítva az igazi, ami összességében olyan százezres összeget jelent, ami az átlag tulajoknak már riasztó!
2018.09.06. 00:50
4nick8 írta:Blast írta:Sziasztok!
Kinéztem egy 2003-as 520i-t, szép állapotnak örvend, egyetlen ismert hibája, hogy világít a műszerfalon a DSC es az ABS kontrollégője. Különböző forrásokból azt szűrtem le, hogy gyakori hiba, valamelyik szenzor hibája okozhatja. Mennyire költséges a javítása esetleg mi más okozhatja? Továbbá milyen más dologra kéne odafigyelnem vásárláskor a “vásárlás” pontban leírtakon kívül? Köszi a válaszokat!
Vagy rossz az ABS vezérlő. Itthon 420 000ft.
Ebay: 120 000ft
Sent from my iPhone using Tapatalk
2018.09.26. 10:50
2018.09.26. 15:41
BaLaci írta:Sziasztok!
Eladóvá vált szeretett E39-em! 2003-as, 525d touring, ezüst, Edition exclusive, 340 000 valós km.
10 éve van nálam, 5 évesen hoztam magamnak Németországból, akkor volt benne 200 000.
Fotókat még nem készítettem, nem hirdetem sehol, de pont így néz ki:
http://www.ezauto.lv/en/social_api/bmw-530d-touring
Jó lenne itt a fórumon belül találni valakit, aki tovább szeretgetné!
Érdekel valakit?
BaLaci
2018.09.30. 21:04
2018.10.03. 19:47
2018.10.14. 22:13
2018.10.15. 09:55
Szabi8 írta:Üdv Urak!
Árulom az autómat: 530i Touring, valóban szép és jó állapotban. Viszont német az autó, szóval sajnos a magas regadóval számolni kell még, ha valaki ilyet szeretne.Valamint itt Németországban van az autó (München környéke)
Irányár: 1.200.000- Ft (4.000 euro)
Automata váltó, fekete bőrbelső, Xenon, hátul M-es lökhárító, CD, hátul is légzsákok, Styling 32 17-es felnik.
4 kulcs, minden szervízdokumentáció.
Még 1 év műszaki.
Téli-nyár kerekek jó gumikkal. Mindig karbantartott autó volt, sok típushiba kijavítva.
530i Touring
Ha valakit érdekel, nyugodtan keressen. Német szám a hirdetésben, whatsapp-on elérhető vagyok....vagy itt pü.
2018.10.15. 15:02
2018.11.01. 07:49
2018.11.01. 10:55
Csabi520 írta:Kedves Márkatársak. 1hete "probauton" van nálam egy 2003-as 530i automata. Nem volt még automata autom nincs tapasztalatom vele. De, az normális hogy ha R-be rakom akkor ránt egy elég nagyot? Nem fejelem le a kormányt de érezhető. D-ben nincs rántás szépen vált csak ha R-ben teszem. Jelenleg ettől és meg 1-2 aproságtol függ hogy megveszem vagy sem. Köszönöm a válaszokat előre is.
2018.11.13. 08:31
Szabi8 írta:Üdv Urak!
Árulom az autómat: 530i Touring, valóban szép és jó állapotban. Viszont német az autó, szóval sajnos a magas regadóval számolni kell még, ha valaki ilyet szeretne.Valamint itt Németországban van az autó (München környéke)
Irányár: 1.200.000- Ft (4.000 euro)
Automata váltó, fekete bőrbelső, Xenon, hátul M-es lökhárító, CD, hátul is légzsákok, Styling 32 17-es felnik.
4 kulcs, minden szervízdokumentáció.
Még 1 év műszaki.
Téli-nyár kerekek jó gumikkal. Mindig karbantartott autó volt, sok típushiba kijavítva.
530i Touring
Ha valakit érdekel, nyugodtan keressen. Német szám a hirdetésben, whatsapp-on elérhető vagyok....vagy itt pü.
2018.11.13. 09:31
Szabi8 írta:Szabi8 írta:Üdv Urak!
Árulom az autómat: 530i Touring, valóban szép és jó állapotban. Viszont német az autó, szóval sajnos a magas regadóval számolni kell még, ha valaki ilyet szeretne.Valamint itt Németországban van az autó (München környéke)
Irányár: 1.200.000- Ft (4.000 euro)
Automata váltó, fekete bőrbelső, Xenon, hátul M-es lökhárító, CD, hátul is légzsákok, Styling 32 17-es felnik.
4 kulcs, minden szervízdokumentáció.
Még 1 év műszaki.
Téli-nyár kerekek jó gumikkal. Mindig karbantartott autó volt, sok típushiba kijavítva.
530i Touring
Ha valakit érdekel, nyugodtan keressen. Német szám a hirdetésben, whatsapp-on elérhető vagyok....vagy itt pü.
Elkelt.
Szerencsére jó helyre
2018.11.14. 09:24
2018.11.14. 13:32
Szabi8 írta:Hát rettentő nehéz volt a döntés....hiába volt öreg meg sok kilométeres az 530i, valóban jó állapotú volt, olyan élményt nyújtott, amit sok mai auto nem tud....csak azonos kategória.Pl. ujabb 5ös.Keretbe belefért volna egy faceliftes F10, de igazábol kisebb auto is elég, bár jön baba, kell min egy touring.F31 is tetszett volna.....De!
Garanciat akartam mindenképpen, itt németben rohadt drágák a szervizek, hiaba egy ujabb auto, tönkre megy egy szenzor pl., akár több ezer euro varatlan kiadás.
1 éves, 13 ezret futott 7es Golf Variant lett.Van még rá 4 év gyári gari, kamatmentes hitelt kaptam rá, máshol ez nem volt, valamint van egy olyan minősége, ami ha nem is BMW szint, de elég jó.Sok autot probaltam, ez lett.4 év mulva meglatjuk....hátha megint BMW....csak az a kedvenc, szerencsére asszonykának is