2018.01.26. 08:06
2018.01.26. 10:43
Zolti84 írta:Gallaca írta:Zolti84 írta:Gallaca írta:kovessyroli írta:Most nem tudom, hogy ennek forogni kell, vagy állni, de úgy rémlik, hogy forogni.
És úgy romlik el, hogy megszorul és nem forog, vagy akadozva forog.
Szerintem.
KB. 8 éve cseréltünk hátsó csapágyakat. Jó is volt minden, de egyik este, amikor mentem haza, egyszer csak az autó elkezdett padlógázon gyorsítani.
Egy automata tempomatos e39 tds volt. Hirtelen alig tudtam megfékezni, aztán kitettem üresbe, de ott is szabályzáson pörgette 1 percig.
Utána minden helyreállt.
Másnap megint ugyanez.
Azt hittem, hogy a gázpedál ment tönkre és beragad.
De másnap a szervizben csápon felemelték és ott vette észre a szerelő, hogy a csapágyak ez a jeladó része meg van szorulva.
Ettől bolondult meg.
Csapágycsere után minden rendbe jött.
Ez maga a porvédő, be van vonva gumival ez a gyűrű. Be van pattintva a csapágyba. És igen, forognia kell, ez a jeladó tárcsa. Végülis igazad lehet, úgy valóban elromolhat, hogy elfelejti melyik gyűrűn kell forognia, melyiken szorulni. Szerencsére még nem találkoztam ABS hibás csapággyal.
Az lehet h tele van kosszal a szenzor és a csapágy közötti rész ? gondolom nem a mágnes jelet akadályozza hanem a forgást a gyürünek?
honnan tudom h az én automba milyen abs szenzor van ? (hall/aktiv)
Lehajolsz az első kerékhez, kipattintod a csatlakozóház fedelét, megnézed, hogy szürke vagy kék az ABS jeladó csatija. Csak 2 féle van.
ha jól emlékszem akkor szürke
de ha jól tudom van hall rendszerűben is kék és szürke csatis :/
2018.01.26. 12:08
Zolti84 írta:Az enyém ‘98 7.havi
Akkor aktív szenzoros , nem mágneses ?
Ma reggeli produkciója az autónak , induláskor égnek a lámpák , majd 50 m után elalszanak...kb15km a pályán 140km/h-nál egyszer csak újra égnek :/
Beálltam a cég udvarába , gyújtás le , újra indít és ahogy gurultam vele kb 10mt el aludtak
Játszik az idegeimmel
2018.01.28. 23:16
2018.01.29. 00:46
Zolti84 írta:Bocsánat h kérdeztem de gondoltam azert van ez a forum de látom csak arcoskodás megy
amúgy meg rohadt egyszerű volt a megoldás
2018.03.12. 20:45
2018.04.13. 10:17
cseptomi1211 írta:Kerékcsapágy búgás már kicsit korábban kezdődött, de sajnos még nem tudtam megállapítani melyik a ludas. (ezt hogy tudom kiszűrni legegyszerűbben?)
2018.05.18. 11:23
2018.06.11. 19:03
2018.06.11. 20:31
Csabi520 írta:Hello mindenkinek. Van egy problémám amiben segítségre lenne szükségem. Abs kipörgésgátló lámpa világít, kodolvasás: jobb hátsó jelado. Csere megtörtént, hiba törlés megvolt. Probakör, fékpedál fékezéskor pumpál mintha dolgozna az abs hibakod visszatérés. Egy kis segítséget kérnék hogy szerintetek mi lehet? Elöre is köszönöm a segítséget.
2018.06.11. 20:57
2018.06.11. 21:46
Csabi520 írta:Delphi ha jol emlékszem
2018.06.12. 09:13
2018.06.12. 09:29
Csabi520 írta:Megtörtént a diag menet közben az uj (delphi) jeladonál leesik a sebesség. 20km/h gurulásnál lecsökken 12km/h órára egy pillanatra, hiba rögtön vissza.
2018.10.09. 05:27
2018.10.09. 07:51
Petikrém írta:Sziasztok. A gond baj az hogy mind a 4 abs jeladóm rottyon van a diagnosztika szerint létezik ez? Vagy valahol más úton keresgéljek ? Abs hibával vettem gyors kidiagoltam 3 db jeladó hiba volt : je.be.jh. de kis idővel 2 hét mulva jött a bal hátsó is .Na ez minek a műve?Az alany egy 535i lenne 1998 as . A válaszokat előre is köszönöm.
2018.10.09. 18:34
2018.10.09. 20:19
Petikrém írta:Köszi a segítséget ha ez sem oldaná meg a helyzetet milyen irányba lehet még gondolkodni,illetve a gyári márkája a jeladónak mi? Vdo vagy bosch vagy hella?
2018.10.11. 22:03
2019.01.03. 18:20