* *
Pontos idő: 2024.04.18. 06:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 181  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 15:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
Na, most jövök Papp Tamástól, le lett cserélve a váltómban az olaj. Azt mondták, hogy ránézésre jó állapotban van a váltó és úgy tűnik, hogy nem olyan régen olaj is lett benne cserélve.
Amúgy látszik, hogy nagyon értenek hozzá és rutinosak. Ajánlom őket, ha esetleg vkinek valami gondja van a váltójával.

Elméletileg ugyan az a váltód van, mint nekem. Adaptációs értékeket törölt? Vittél olajat, vagy ő szolgáltatta? Milyen ment bele? Wie Viel HUF volt a művelet? Én is gondolkodom, hogy elviszem, legutoljára 2011 augusztusban volt cseréltetve szintén Papp Tamásnál 140ezernél, most pedig 199 van benne.

Ő adott olajat, szűrőt, tömítést, mindent. 38500 HUF volt. Azt mondta, hogy 50-60 ezrenként érdemes cserélni, úgyhogy sztem vidd el :)

Adaptáció törlés nem volt. Nem is esett szó ilyenről. Kellett volna törölni? :O

Milyen olajat tett bele? Érzel bármiféle különbséget az olajcsere után? Láttad az olajat amit leengedett, ha igen, milyen volt?

Sajna nem emlékszem milyen olaj ment bele.
Érezni nem érzek semmi különbséget. Illetve csak annyit, hogy megnyugodtam, hogy nincs szét a váltóm :D :D
Fekete volt a leengedett olaj, a mágneseken nem volt sok fém részecske. Azt mondták, hogy valószínűleg nem olyan régen lehetett benne olaj cserélve.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 18:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudom mindenki azt mondja hogy váltó csere, senkinek nincs semmi ötlete ezen kívül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 19:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyula66 írta:
Tudom mindenki azt mondja hogy váltó csere, senkinek nincs semmi ötlete ezen kívül.


Ötlete biztos lenne egy váltósnak, csak az tudod nem a realitás talaja ebben az esetben. :) Valószínűleg olyan mértékben rossz a váltód, hogy kár bele a pénz. Szerintem hozzád Pest lenne a legközelebb :wink: Ott keress egy megfelelő szakembert.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 10:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
Na, most jövök Papp Tamástól, le lett cserélve a váltómban az olaj. Azt mondták, hogy ránézésre jó állapotban van a váltó és úgy tűnik, hogy nem olyan régen olaj is lett benne cserélve.
Amúgy látszik, hogy nagyon értenek hozzá és rutinosak. Ajánlom őket, ha esetleg vkinek valami gondja van a váltójával.

Elméletileg ugyan az a váltód van, mint nekem. Adaptációs értékeket törölt? Vittél olajat, vagy ő szolgáltatta? Milyen ment bele? Wie Viel HUF volt a művelet? Én is gondolkodom, hogy elviszem, legutoljára 2011 augusztusban volt cseréltetve szintén Papp Tamásnál 140ezernél, most pedig 199 van benne.

Ő adott olajat, szűrőt, tömítést, mindent. 38500 HUF volt. Azt mondta, hogy 50-60 ezrenként érdemes cserélni, úgyhogy sztem vidd el :)

Adaptáció törlés nem volt. Nem is esett szó ilyenről. Kellett volna törölni? :O

Milyen olajat tett bele? Érzel bármiféle különbséget az olajcsere után? Láttad az olajat amit leengedett, ha igen, milyen volt?

Sajna nem emlékszem milyen olaj ment bele.
Érezni nem érzek semmi különbséget. Illetve csak annyit, hogy megnyugodtam, hogy nincs szét a váltóm :D :D
Fekete volt a leengedett olaj, a mágneseken nem volt sok fém részecske. Azt mondták, hogy valószínűleg nem olyan régen lehetett benne olaj cserélve.

Tegnap voltam cserelni az olajat a Tamasnal es gyari zf olajat rakot bele azt mondta minden valtoba a sajat olajat rakja,amivel gyarilag kijot.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 14:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
rockerekhu írta:
Tegnap voltam cserelni az olajat a Tamasnal es gyari zf olajat rakot bele azt mondta minden valtoba a sajat olajat rakja,amivel gyarilag kijot.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Szabad tudni a költségeket , olaj árát ?

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 14:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
6liter olaj zf szuro 64000ft oszesen


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.27. 14:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
rockerekhu írta:
Tegnap voltam cserelni az olajat a Tamasnal es gyari zf olajat rakot bele azt mondta minden valtoba a sajat olajat rakja,amivel gyarilag kijot.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Szabad tudni a költségeket , olaj árát ?

32000szuro 5000 munkadij 6x4500 olaj


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: jlaci74
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 09:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok a e39 623i gépre lett téve, hiba soleonid valve shif lock. Tudna valaki segíteni hogy hol található.a


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 11:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyula66 írta:
Sziasztok a e39 623i gépre lett téve, hiba soleonid valve shif lock. Tudna valaki segíteni hogy hol található.a


Váltóban. :D Olaj leenged, szűrő levesz, alatta ott figyel a "szeleptömb", azon vannak a solenoidok. Mondjuk tételezzük fel, hogy a kívánt eredmény érdekében nem te akarod kicserélni őket, hanem hozzáértő váltósra bízod :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Tomi.i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 11:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oké Köszi még egy kérdés a váltó karnál nincs ilyen mert beírtam a keresőbe és volt ahol ott is van


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 11:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gyula66 írta:
Oké Köszi még egy kérdés a váltó karnál nincs ilyen mert beírtam a keresőbe és volt ahol ott is van

Van. Ezt lapozgasd mondjuk..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 12:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nagyon jó . Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 12:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyula66 írta:
Sziasztok a e39 623i gépre lett téve, hiba soleonid valve shif lock. Tudna valaki segíteni hogy hol található.a

E39 es 623i speci tuning ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 13:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Gyula66 írta:
Sziasztok a e39 623i gépre lett téve, hiba soleonid valve shif lock. Tudna valaki segíteni hogy hol található.a

E39 es 623i speci tuning ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ettől speci! Hozzáírtak 100-at. :lol:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 13:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem 523i csak mellé nyomtam


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 13:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja még annyit hogy 2-es soleonidra írta


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 14:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyula66 írta:
Ja még annyit hogy 2-es soleonidra írta

Amit keresel az a valtoban talalod,mindegy melyikre irja a hibat keresd Pap Tamast 18ker


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 15:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyula66 írta:
Tudom mindenki azt mondja hogy váltó csere, senkinek nincs semmi ötlete ezen kívül.

Figyelj!Ha a váltóddal van baj márpedig sanszos,annál semmi nem lesz olcsóbb mint Schnitzertől vagy Gallacatol venni egy váltót!!!Előbbitől én is vettem váltót azóta is nagy megelégedettséggel használom!Itt senki nem fog becsapni!
Parduc írta:
Szia,

Muha Ati


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével



Tapatalkkal küldve az én S308 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 15:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lassan már úgy vagyok vele, hogy pezsgőt bontok, ha ez a 623i eljut egy váltóshoz :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: 2 admin, Tomi.i
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.06.10. 21:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ahogy már talán tudjátok, beköltözik egy vanos nélküli 4.4 a mostani 3.5 helyére.

Jelenleg egy felújított 5hp24 van a kocsi alatt, a 4.4 -eket szereleték ezzel és 5hp30-al is, az előző elvileg 420NM-t míg utóbbi 560NM-t képes kezelni.

Egy felújított, ereje teljében lévő motor nem fogja térdre kényszeríteni a kisebb váltómat?

Szükség esetén mivel járna egy hp30-as beépítése?

Főleg a rutinos rókák véleményére számítok. :wink: :D

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator