* *
Pontos idő: 2024.05.22. 16:54

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 181  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.10.27. 10:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.17. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Parduc írta:
Sziasztok,

Tudnátok ajánlani váltó olajcserehez szervizt?

Kinek mi a tapsztalata a szervizzel?

Üdv P u

A világ a Nők és BMW körül forog.

Papp Tamás a 18. kerületben.
IDE KATTINTVA találsz egy régebbi leirást váltóolajcseréről és a végén ott a telefonszáma is a szakinak.


Szia köszönöm szépen, már jelentkeztem is nála. :franko:

Üdv: P.

_________________
Párduc
-----------------------------------------
A világ a BMW és Nők körűl forog. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.10.27. 11:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.10. 17:40
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Hatvan.
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem 525 tds 1998 as váltóm edig kb 100 nál kapcsolta az 5. Et most 130 nál a váltás szép nincs rágás ,rángatás , mi lehet a probléma , sima automata .


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.27. 14:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.10. 17:40
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Hatvan.
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv problémám van az automata válltóval , egy bmw e39 525tds röl van szó 1998 as az 5.sebességet eddig 1ookm/h vette most 135 nél raja a váltások minden sebességben jók , mi lehet a baj? Köszönöm a választ .


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.27. 14:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv, elég lett volna egyszer feltenni a kérdést.

A hiba nem okvetlenül a váltóban keresendő. Az automata váltós autók akkor szoktak magasabb fordulaton kapcsolni, amikor kisebb fordulaton történő felkapcsoláshoz nincs elég motorerő. Magyarán töltőnyomással kapcsolatos hiba szokott fennállni. Első körben ennek kellene utána nézni. Vettél észre mostanság teljesítmény romlást? Az, hogy összességében van töltőnyomás, nem azt jelenti, hogy időben feláll, valamint, hogy kisebb fordulaton is elég. Csak az 5. fokozatnál vettél észre változást? Normál gyorsításnál kisebb fokozatokban nem pörgeti tovább magát a megszokottnál?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Fagyi71
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.27. 18:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fagyi71 írta:
Üdv problémám van az automata válltóval , egy bmw e39 525tds röl van szó 1998 as az 5.sebességet eddig 1ookm/h vette most 135 nél raja a váltások minden sebességben jók , mi lehet a baj? Köszönöm a választ .


Kereket nem cseréltél közben? Téli/nyári?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.27. 19:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsev írta:
Fagyi71 írta:
Üdv problémám van az automata válltóval , egy bmw e39 525tds röl van szó 1998 as az 5.sebességet eddig 1ookm/h vette most 135 nél raja a váltások minden sebességben jók , mi lehet a baj? Köszönöm a választ .


Kereket nem cseréltél közben? Téli/nyári?


E39 tudtommal a sebességváltó környékéről veszi a jelet a sebesség meghatározásához. Ez nem függ össze a kerékmérettel. Ha kisebb átmérőjű gumit teszel fel, akkor annyit változik a dolog, hogy többet fog "csalni" az óra, de azt is úgy, hogy nem az óra mutat többet, hanem az autó megy lassabban, mint nagyobb átmérőjű gumival, de az óra ugyan annyit fog mutatni.

Ha nem ezt akartad kihozni a dologból, akkor elnézést kérek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.27. 19:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
gorcsev írta:
Fagyi71 írta:
Üdv problémám van az automata válltóval , egy bmw e39 525tds röl van szó 1998 as az 5.sebességet eddig 1ookm/h vette most 135 nél raja a váltások minden sebességben jók , mi lehet a baj? Köszönöm a választ .


Kereket nem cseréltél közben? Téli/nyári?


E39 tudtommal a sebességváltó környékéről veszi a jelet a sebesség meghatározásához. Ez nem függ össze a kerékmérettel. Ha kisebb átmérőjű gumit teszel fel, akkor annyit változik a dolog, hogy többet fog "csalni" az óra, de azt is úgy, hogy nem az óra mutat többet, hanem az autó megy lassabban, mint nagyobb átmérőjű gumival, de az óra ugyan annyit fog mutatni.

Ha nem ezt akartad kihozni a dologból, akkor elnézést kérek!


Saját tapasztalat volt, hogy gyári méretű 17-es nyári kerekekkel nem akart váltani a váltó. (4,5) Ha nyomtam neki akkor még néha 3-ba sem. Ha finoman mentem akkor 4-be még berakta, de már az 5.-et csak kézzel. Voltam Pap Tamásnál is vele, de nem jutottam előrébb. Azután eladtam a 17-es kerekeket egy márkatársnak, akinek pont ugyan olyanok voltak fent és vettem helyette 16-ost. Azóta azzal járok és minden oké, ahogy a 15-ös téli kerekekkel is. Szóval nem tudom hogy mit befolyásol, de nálam okozott némi fejfájást a kerék cserebere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.27. 23:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Azonos átmérőjű váltóméret el térhet nyilván szélességben, de ahhoz nagyon gyengének kell lennie a motornak, hogy ilyen fennakadást okozzon véleményem szerint :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 00:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
nagy.matyika írta:
gorcsev írta:
Fagyi71 írta:
Üdv problémám van az automata válltóval , egy bmw e39 525tds röl van szó 1998 as az 5.sebességet eddig 1ookm/h vette most 135 nél raja a váltások minden sebességben jók , mi lehet a baj? Köszönöm a választ .


Kereket nem cseréltél közben? Téli/nyári?


E39 tudtommal a sebességváltó környékéről veszi a jelet a sebesség meghatározásához. Ez nem függ össze a kerékmérettel. Ha kisebb átmérőjű gumit teszel fel, akkor annyit változik a dolog, hogy többet fog "csalni" az óra, de azt is úgy, hogy nem az óra mutat többet, hanem az autó megy lassabban, mint nagyobb átmérőjű gumival, de az óra ugyan annyit fog mutatni.

Ha nem ezt akartad kihozni a dologból, akkor elnézést kérek!

Bal hátsó ABS jeladóról veszi a sebességjelet az E39.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 09:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.10. 17:40
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Hatvan.
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Offtopic :
Üdv cserétem kereket ,de a téli is ugyanaz a méret . A motorom erős nincx baja , a a turbócsőnél volt egy kis olaj azon a bilincsen húzott a szerelőm ,minden sebességben ugyan úgy vált mint régen csak az 5. et rakja később . Olajcsere volt még és szürő,más nem a téli keréken kivül de az a gyári 16 os . Nem is gyengült nagyon jól megy tds hez képest .


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Fagyi71 2015.10.28. 09:57-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 09:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
nagy.matyika írta:
gorcsev írta:
Fagyi71 írta:
Üdv problémám van az automata válltóval , egy bmw e39 525tds röl van szó 1998 as az 5.sebességet eddig 1ookm/h vette most 135 nél raja a váltások minden sebességben jók , mi lehet a baj? Köszönöm a választ .


Kereket nem cseréltél közben? Téli/nyári?


E39 tudtommal a sebességváltó környékéről veszi a jelet a sebesség meghatározásához. Ez nem függ össze a kerékmérettel. Ha kisebb átmérőjű gumit teszel fel, akkor annyit változik a dolog, hogy többet fog "csalni" az óra, de azt is úgy, hogy nem az óra mutat többet, hanem az autó megy lassabban, mint nagyobb átmérőjű gumival, de az óra ugyan annyit fog mutatni.

Ha nem ezt akartad kihozni a dologból, akkor elnézést kérek!

Bal hátsó ABS jeladóról veszi a sebességjelet az E39.


Köszi a javítást :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 19:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.07. 17:30
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kb 1,5 hónapja van meg az első BMW-m, így gondosan végigolvastam ezt a témát, majd arra jutottam, hogy bejelentkezem Papp Tamásékhoz automata váltó olajcserére. Először elvittem csekkoltatni vele. Ment kb 20 percet az autóval és azt állapította meg amit mindenki hallani akar, hogy nem érez semmilyen mechanikai hibára utaló jelet. Így következett az olajcsere.

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_100813__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_100826__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_101008__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_101017__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_102025__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Szerencsére az látszott, hogy már volt olaj cserélve (óra szerint most van 230e-hehehe) , viszonylag tiszta volt az olaj és amint látszik a képeken, a lerakódás a mágneseken kismértékű volt. A szűrőn, olajon és tömítésen kívül a karteremet kicserélték (ezt bontottra), mert a szintellenőrző csavar be volt rohadva. Ez azért történhetett, mert még benne volt a műa. kupak és így nem tudott kifolyni belőle a víz. 5 liter olaj ment bele, köv. javasolt csere 50-60e km múlva. Nagyon szimpatikusak, látszik a hozzáértés, kb 1-1,5 órát vett igénybe a művelet. Ja és 32.500 pénz.

Eredmény: valamivel finomabb váltások és sokkal nyugodtabb Norbi! :lol: :lol: :lol:

_________________
Norbi 528iA


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 20:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
didli írta:
Sziasztok!

Kb 1,5 hónapja van meg az első BMW-m, így gondosan végigolvastam ezt a témát, majd arra jutottam, hogy bejelentkezem Papp Tamásékhoz automata váltó olajcserére. Először elvittem csekkoltatni vele. Ment kb 20 percet az autóval és azt állapította meg amit mindenki hallani akar, hogy nem érez semmilyen mechanikai hibára utaló jelet. Így következett az olajcsere.

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_100813__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_100826__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_101008__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_101017__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_102025__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Szerencsére az látszott, hogy már volt olaj cserélve (óra szerint most van 230e-hehehe) , viszonylag tiszta volt az olaj és amint látszik a képeken, a lerakódás a mágneseken kismértékű volt. A szűrőn, olajon és tömítésen kívül a karteremet kicserélték (ezt bontottra), mert a szintellenőrző csavar be volt rohadva. Ez azért történhetett, mert még benne volt a műa. kupak és így nem tudott kifolyni belőle a víz. 5 liter olaj ment bele, köv. javasolt csere 50-60e km múlva. Nagyon szimpatikusak, látszik a hozzáértés, kb 1-1,5 órát vett igénybe a művelet. Ja és 32.500 pénz.

Eredmény: valamivel finomabb váltások és sokkal nyugodtabb Norbi! :lol: :lol: :lol:

Ilyen sokat változott a világ, hogy már az ATF olaj is "motorolaj" színű? :D :D
Olajjal együtt volt 32 és fél darab ezres?
Szép képes dokumentáció, köszönjük :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.02. 20:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.07. 17:30
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
didli írta:
Sziasztok!

Kb 1,5 hónapja van meg az első BMW-m, így gondosan végigolvastam ezt a témát, majd arra jutottam, hogy bejelentkezem Papp Tamásékhoz automata váltó olajcserére. Először elvittem csekkoltatni vele. Ment kb 20 percet az autóval és azt állapította meg amit mindenki hallani akar, hogy nem érez semmilyen mechanikai hibára utaló jelet. Így következett az olajcsere.

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_100813__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_100826__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_101008__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_101017__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/151202/20151202_102025__www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

Szerencsére az látszott, hogy már volt olaj cserélve (óra szerint most van 230e-hehehe) , viszonylag tiszta volt az olaj és amint látszik a képeken, a lerakódás a mágneseken kismértékű volt. A szűrőn, olajon és tömítésen kívül a karteremet kicserélték (ezt bontottra), mert a szintellenőrző csavar be volt rohadva. Ez azért történhetett, mert még benne volt a műa. kupak és így nem tudott kifolyni belőle a víz. 5 liter olaj ment bele, köv. javasolt csere 50-60e km múlva. Nagyon szimpatikusak, látszik a hozzáértés, kb 1-1,5 órát vett igénybe a művelet. Ja és 32.500 pénz.

Eredmény: valamivel finomabb váltások és sokkal nyugodtabb Norbi! :lol: :lol: :lol:

Ilyen sokat változott a világ, hogy már az ATF olaj is "motorolaj" színű? :D :D
Olajjal együtt volt 32 és fél darab ezres?
Szép képes dokumentáció, köszönjük :franko:



Olajra azt hiszem 3,5k-t mondott literjére, plusz szűrő meg minden. Elmondta, hogy milyen olaj van benne, de őszintén megmondom, nem jegyeztem meg. Talán Mobil? Motul? Említette azt is, hogy ez nem piros...viszont előtte sem az volt, legalábbis nekem úgy tűnt.

_________________
Norbi 528iA


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 09:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
olajból melyik típust ajánljátok?
A realoem a 83222305396 cikkszámú ATF2 olajat hozza, ennek kicsit húzós a 9000Ft/l ára. Lehet tudni, hogy ezt ki gyártja és milyen néven?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 09:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
olajból melyik típust ajánljátok?
A realoem a 83222305396 cikkszámú ATF2 olajat hozza, ennek kicsit húzós a 9000Ft/l ára. Lehet tudni, hogy ezt ki gyártja és milyen néven?


ZF váltónál attól függ milyen színű a váltó alján a matrica, ha zöld Esso LT 71141 mivel az Exxon Mobil megvette így már Mobil ATF LT 71141 néven van forgalomban, ha fekete: Shell LA 2634. Pár éve kb. 1500-1600Ft/l-ért hoztak LT 71141-et.
Dieseleknél amelyiket GM váltóval szerelték abba meg a Texaco Texamatic 7045E kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 10:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Koszi! Nekem a gm van.

Tapatalk-kal küldve az én SM-N9005-el

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 16:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="didli"]Sziasztok!

Kb 1,5 hónapja van meg az első BMW-m, így gondosan végigolvastam ezt a témát, majd arra jutottam, hogy bejelentkezem Papp Tamásékhoz automata váltó olajcserére. Először elvittem csekkoltatni vele. Ment kb 20 percet az autóval és azt állapította meg amit mindenki hallani akar, hogy nem érez semmilyen mechanikai hibára utaló jelet. Így következett az olajcsere.
Igen egy ZF steptronic váltó,a benzinesek alatt,ritkán megy tönkre.... :roll: Nem szokott baj lenni velük :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.03. 17:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.07. 17:30
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
didli írta:
Sziasztok!

Kb 1,5 hónapja van meg az első BMW-m, így gondosan végigolvastam ezt a témát, majd arra jutottam, hogy bejelentkezem Papp Tamásékhoz automata váltó olajcserére. Először elvittem csekkoltatni vele. Ment kb 20 percet az autóval és azt állapította meg amit mindenki hallani akar, hogy nem érez semmilyen mechanikai hibára utaló jelet. Így következett az olajcsere.
Igen egy ZF steptronic váltó,a benzinesek alatt,ritkán megy tönkre.... :roll: Nem szokott baj lenni velük :twisted:


A próféta szóljon belőled...

Tapatalk-kal küldve az én GT-I9505-el

_________________
Norbi 528iA


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.01.04. 14:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.26. 01:00
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Orosháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30TD
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Pár éve van egy e39 530d automata kocsim. Semmi gond nem volt vele ezidáig. Most a következő a jelenség: Beindítom várok szokás sszerint majd "R"-be kapcsolok, és innentől kezdve szétakarja rázni a fülkét, mintha valami komolyan hozzáér valamihez, de a kocsi még megsem mozdult, nem gurul. Utána "N"-be rakom kisímul minden, majd "D"- ben is szépen vált működik a kocsi, itt nagyon picit ráz csak be, szinte észre sem lehet venni. Vajon nagyon komoly a probléma? Merre induljak?

Ha valaki tud segíteni akkor megköszönném!! Űdv Tibsz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 47 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator