Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2006.12.19. 22:28

Szia!

Próbálkoztam de nem boldogultam :( :oops: . Sajnos nem tudtam előhívni. Mindössze az sikerült, hogy lenulláztam a napi km :lol: és még amikor folyamatosan nyomva tartottam a bal oldali gombot és úgy raktam be a kulcsot és fordítottam egyet akkor egy három lépcsős menü jött elő (talán itt lehet lenullázni a szervizintervallum jelzőt?) majd a negyedik balgomb nyomásra, visszatért alap helyzetbe. Hol ronthattam el :?:

Üdv Zoli

2006.12.19. 23:45

bmw írta:Szia!

Próbálkoztam de nem boldogultam :( :oops: . Sajnos nem tudtam előhívni. Mindössze az sikerült, hogy lenulláztam a napi km :lol: és még amikor folyamatosan nyomva tartottam a bal oldali gombot és úgy raktam be a kulcsot és fordítottam egyet akkor egy három lépcsős menü jött elő (talán itt lehet lenullázni a szervizintervallum jelzőt?) majd a negyedik balgomb nyomásra, visszatért alap helyzetbe. Hol ronthattam el :?:

Üdv Zoli
Küldök egy PÜ-t nézd meg!!!!!!!

2007.01.26. 13:13

Üdv!
Rövid kérdés, automata váltó olajcsere ügyben hova lehet vinni a gépet
Bp-ten ill. a környékén, ahol tutin, normális áron megcsinálják.
Oldboy!

2007.01.26. 22:26

sziasztok egy kérdés lenn:
mi a hiba olyankor amikor egy streptronikos váltó (97-es 535i) sebességbe rakva elindulsz vele és átrakja magát service állapotba????

nem az én kocsimról van szó szerencsére hanem egy másikról
csak érdekelne mi lehet ilyenkor a hiba.
aki tud valamit hozzászolni megköszönöm:D

2007.01.27. 00:17

pappkari írta:sziasztok egy kérdés lenn:
mi a hiba olyankor amikor egy streptronikos váltó (97-es 535i) sebességbe rakva elindulsz vele és átrakja magát service állapotba????

nem az én kocsimról van szó szerencsére hanem egy másikról
csak érdekelne mi lehet ilyenkor a hiba.
aki tud valamit hozzászolni megköszönöm:D


Szia Kari!

Le van benn ragadva egy szelep!
Nem cseréltek benne olajat!
Képzelj el egy labirintust, amiben vannak kis fém golyók, amik szabályozák az olaj utját, ök hibáznak. Valamelyik részében nyomáskülömbség van. Ezért lép át szervízmódba.
Azt hiszem?! :roll:

Üdv

2007.01.27. 08:40

oksa Sanyi
köszi a tippet ,de mit kell vele csinálni hogy rendbe jöjjön???
egy olajcsere segit rajta elvileg?
vagy szét kell szedni a váltót?

2007.01.27. 10:42

Én lecseréltettem az olajat a vertában (525tds aut) mert a szerelőm azt javasolta, (Ő egyébként automata váltó speci) . Az eggyik spanom,nak viszont steptronik váltója van de őneki azt mondta (elösször)nem kell cserélni. de miután sokat futózott elkezdett szarakodni, ezutánn neki is cseréltek. Szerintem a csere nem árt de egy fontos automata váltós autóval ha lehet ne húzz semmit!!!!!!!!!!!!!

2007.01.27. 21:02

Begi!

Ha végigolvasod a fórumot, akkor megkapod a választ a kérdésedre! Én is ezt tettem, és úgy döntöttem; lecserélem a Steptronicban az olajat 224.000km után 8)

2007.01.28. 13:04

pappkari írta:oksa Sanyi
köszi a tippet ,de mit kell vele csinálni hogy rendbe jöjjön???
egy olajcsere segit rajta elvileg?
vagy szét kell szedni a váltót?


Szia Kari!

Van egy vezérlő egység a váltó alján, ezt szokták a mágusok leszedni!
Ha szerencséd van megoldja az olajcsere.de ha nincs...!
Én személy szerint nem bízok a váltó javitásban! Söt a motorgenerálban sem. Én úgy gondolom, többet ér egy 300ekm futott szervizelt motor, mint egy felujított 0 km -es!
De hangsúlyozom ez az én véleményem!

Üdv

2007.01.29. 21:31

kbhont írta:
pappkari írta:oksa Sanyi
köszi a tippet ,de mit kell vele csinálni hogy rendbe jöjjön???
egy olajcsere segit rajta elvileg?
vagy szét kell szedni a váltót?


Szia Kari!

Van egy vezérlő egység a váltó alján, ezt szokták a mágusok leszedni!
Ha szerencséd van megoldja az olajcsere.de ha nincs...!
Én személy szerint nem bízok a váltó javitásban! Söt a motorgenerálban sem. Én úgy gondolom, többet ér egy 300ekm futott szervizelt motor, mint egy felujított 0 km -es!
De hangsúlyozom ez az én véleményem!

Üdv


Ezt én is így gondolom, főleg hogy egy ilyen váltós tortúrán túl vagyok... :oops:
A motorral kapcsolatban is eggyet értek.

2007.01.30. 10:50

Helló,

Tegnap az NT Autónál lecsekkoltuk az olajat a váltóban.
224.000km óta először volt meglazítva a nívó csavar, s olyan tiszta, normál szagú, szinte átlátszó olaj folyt ki belőle (a szint jó volt) hogy még én is meglepődtem!
A diffinél detto ez volt a helyzet.
Szóval... :roll:
Kerülni kell a váltónyíró (olajbesütő) repülőstartos indulásokat, és akkor olyan mint a nyomorúság!

Üdv,


Gábor

u.i.: az olaj + szűrőcsere nyilván nem árt neki, csak szakember végezze!

olajcsere

2007.02.02. 23:11

Hali!

Végigolvasva a korábbi hozzászólásokat és az én vélényem is az hogy, nincs örökös olaj, gondoltam én is lecseréltetném az olajat a váltóban.
Két dolog lenne mégis: a váltóm tökéletesen és vajpuhán müxik (kopp-kopp-kopp).
Lecseréljem?
Ha igen milyenre? ZF váltó és ha jól tudom Castrol TransmaxZ. De mondott a szerelőm (aki egyébként nagy BMW guru - e39 M5-je van és ö szervizel rajta mindent) egy Esso aut.vát. olajat aranyárban, hogy csak azt szabad beletenni és minden mást elfelejteni....
Szerintetek?

üdv.

B.

2007.02.03. 12:46

Egyik társonk (540) lecseréltette a hibátlanul működő váltójában az olajat szakszervízben Castrol Trasnmax Z -re. Azóta szarakodik a váltója. Erősebb fékezés után ha el akar indulni csak pörög a motor és 8-10 másodperc múlva indul csak el. Namost csere vagy nem csere??????????

2007.02.04. 20:24

Kommbalazs írta:Egyik társonk (540) lecseréltette a hibátlanul működő váltójában az olajat szakszervízben Castrol Trasnmax Z -re. Azóta szarakodik a váltója. Erősebb fékezés után ha el akar indulni csak pörög a motor és 8-10 másodperc múlva indul csak el. Namost csere vagy nem csere??????????


Na most legyen okos az ember.......... Marad minden ugyahogy van, inkább eladom és veszek egy újat! :) :) :)

2007.02.04. 21:24

szerintem addig ne piszkáld amig tökéletesen müködik

dokihoz is csak akkor mész ha fáj valamid nem???:D:D:D:D:D

2007.02.06. 09:07

Üdv!
Na, akkor "kavarok" egy kicsit a kérdésen. Tegnap NT-éknél lecseréltük az olajat (540iA). Eredendően nem volt gond a váltóval. A takaró deklin belül volt fekete redva rendesen, az olajat nézve "szemesen", hát már barnás árnyalatúnak tünt nekem. Nekem úgy tűnik, az olaj+szűrő csere után most még puhábban, finomabban mükszik a szerkezet. Röviden ennyi. (Szubjektív, de szerintem 150e körül, vagy fölötte érdemes cserélni.)
Oldboy!

2007.02.06. 11:38

Én is lecseréltettem az olajat a váltoban igaz nem automata de tényleg jobb lett 120 E km van benne hát ennyit az örök olajról!!

2007.02.06. 15:40

Oldboy írta:Üdv!
Na, akkor "kavarok" egy kicsit a kérdésen. Tegnap NT-éknél lecseréltük az olajat (540iA). Eredendően nem volt gond a váltóval. A takaró deklin belül volt fekete redva rendesen, az olajat nézve "szemesen", hát már barnás árnyalatúnak tünt nekem. Nekem úgy tűnik, az olaj+szűrő csere után most még puhábban, finomabban mükszik a szerkezet. Röviden ennyi. (Szubjektív, de szerintem 150e körül, vagy fölötte érdemes cserélni.)
Oldboy!


Meg szabad kérdezni mennyi cash volt a mutatvány? És hogy milyen olajat raktak bele?

üdv.

b.

2007.02.06. 15:48

pappkari írta:szerintem addig ne piszkáld amig tökéletesen müködik

dokihoz is csak akkor mész ha fáj valamid nem???:D:D:D:D:D


Igazad van, így is lehet gondolgodni, na meg ugy is hogy inkább szedek vitamint nehogy beteg legyek :D

Kényes téma ez az aut.váltó, hogy tegyen jót az ember.
Megelözni akarod a bajt és lehet hogy így szarod el az olajcserével, vagy nem foglalkozol vele és majd idővel tönkremegy magától....


Ha valaki cserélt már 525d steptr.ban váltóolajat, kérem ossza meg velem a tapasztalatát!!!!

Köszi!!!

Üdv.

b.

2007.02.06. 16:10

ápolom a kocsit mert megérdemli rendszeres karbantartás ugyanugy mint a fogdokinál a féléves kontroll de nem műtök addig amig nem kell...
én ugy gondolom ha hálásan foglalkozunk autóinkkal meghálálják azt:D
eddig nekem ez a módszer bevállt.
Hozzászólás küldése

VigLink badge