* *
Pontos idő: 2024.05.01. 11:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 181  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.05.22. 12:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.22. 12:13
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok, en most vettem egy E39-98as,frissen erkezett Németországból es itthon keresek BMW specialistat aki kello tisztelettel kezelne a dragat.. borzasztoan jo allapotban van, egy kis rozsdaval kuzdok csak a csomagtartonal. kerlek ajanljatok megbizhato budspesti v pest kornyeki szereloket! koszonom elore is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.05.22. 12:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.17. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia,

Muha Ati


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Párduc
-----------------------------------------
A világ a BMW és Nők körűl forog. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Parduc az itt látható tagok köszönték meg: 2 kicsistoffi, Tomi.i
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.22. 14:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Parduc írta:
Szia,

Muha Ati


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

vagy gallaca harasztiban.mindkettőt eléred itt a fórumon.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atti523i az itt látható tagok köszönték meg: kicsistoffi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.23. 23:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok lenne egy gondom a e39 523i zf5hp18 automata váltóm nem akar D fokozatban de nem akar elindulni és most már szerviz programotir jó lenne ha valaki tudna segíteni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 00:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyula66 írta:
Sziasztok lenne egy gondom a e39 523i zf5hp18 automata váltóm nem akar D fokozatban de nem akar elindulni és most már szerviz programotir jó lenne ha valaki tudna segíteni


Egy jó váltószervízes fog tudni csak segíteni, amit szívesen ajánlanánk, ha az adatlapod alapján tudnánk hogy merre tegyük.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 08:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oké köszönöm szépen a választ csak még annyit hogy ez már a végső eredménye a szerelésnek mert ellotte D fokozat motor fordulat 2000 lassan elindul R fokozat erős indulás váltó csere rendbe minden 2 nap múlva meghalt valto olaj szivattyú elszállt csere azóta nem működik és letiltott R fokozat rántás de erős D fokozat erőtlen 1500-os fordul tiltás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 09:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyula66 írta:
Ez már a végső eredménye a szerelésnek


Ezért mondta az előttem szóló, hogy egy jó váltóst :wink: Sok jóval nem kecsegtet a dolog. Valószínűleg szerencsésebb lenne rátenni egy bontott váltót megbízható forrásból. Vannak itt a fórumon bontós kollégák, akik szívesen segítenek neked. Schnitzer, Gallaca például. :) A váltóstól meg kérd vissza a pénzt, ha tudod.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 09:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na, most jövök Papp Tamástól, le lett cserélve a váltómban az olaj. Azt mondták, hogy ránézésre jó állapotban van a váltó és úgy tűnik, hogy nem olyan régen olaj is lett benne cserélve.
Amúgy látszik, hogy nagyon értenek hozzá és rutinosak. Ajánlom őket, ha esetleg vkinek valami gondja van a váltójával.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 09:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Értem köszönöm de nem lehet tudni hogy mi baja lehet tiltás törlésre nem segítene vagy hogy lehet kimérni a váltó elektromos rendszert és milyen értékeket kell mutatnia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 09:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyula66 írta:
Értem köszönöm de nem lehet tudni hogy mi baja lehet tiltás törlésre nem segítene vagy hogy lehet kimérni a váltó elektromos rendszert és milyen értékeket kell mutatnia

Bocs, de szerintem, ha ezeket a kérdéseket teszed fel, akkor már régen rossz. Vidd el egy hozzáértő szakemberhez.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 10:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gyula66 írta:
Értem köszönöm de nem lehet tudni hogy mi baja lehet tiltás törlésre nem segítene vagy hogy lehet kimérni a váltó elektromos rendszert és milyen értékeket kell mutatnia


Mérni nincs mit igazából. Diagolni lehet, de nem véletlenül tette magát a váltó vészüzembe. Alapjában egy önmagát adaptívan működtető rendszer. Egy darabig utána tud menni a változásoknak, de egyszer csak úgy dönt, hogy nincs tovább. Nálad valószínűleg komoly hiányosságok merültek fel. Nem mondom bármi lehet, az is, hogy menthető a váltód, de el kéne tréleren vinni hozzáértőhöz és megnézetni vele. :wink: Ott majd "tudni lehet", hogy mi a baja, mert olyan ember fogja megnézni, aki ért is hozzá nem csak azt állítja.

Egyébként nem bántásból mondom, mert nem nyelvtan náci vagyok, de szeretjük az szép tagolt, érthető mondatokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 10:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Na, most jövök Papp Tamástól, le lett cserélve a váltómban az olaj. Azt mondták, hogy ránézésre jó állapotban van a váltó és úgy tűnik, hogy nem olyan régen olaj is lett benne cserélve.
Amúgy látszik, hogy nagyon értenek hozzá és rutinosak. Ajánlom őket, ha esetleg vkinek valami gondja van a váltójával.

Elméletileg ugyan az a váltód van, mint nekem. Adaptációs értékeket törölt? Vittél olajat, vagy ő szolgáltatta? Milyen ment bele? Wie Viel HUF volt a művelet? Én is gondolkodom, hogy elviszem, legutoljára 2011 augusztusban volt cseréltetve szintén Papp Tamásnál 140ezernél, most pedig 199 van benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 11:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
Na, most jövök Papp Tamástól, le lett cserélve a váltómban az olaj. Azt mondták, hogy ránézésre jó állapotban van a váltó és úgy tűnik, hogy nem olyan régen olaj is lett benne cserélve.
Amúgy látszik, hogy nagyon értenek hozzá és rutinosak. Ajánlom őket, ha esetleg vkinek valami gondja van a váltójával.

Elméletileg ugyan az a váltód van, mint nekem. Adaptációs értékeket törölt? Vittél olajat, vagy ő szolgáltatta? Milyen ment bele? Wie Viel HUF volt a művelet? Én is gondolkodom, hogy elviszem, legutoljára 2011 augusztusban volt cseréltetve szintén Papp Tamásnál 140ezernél, most pedig 199 van benne.


Szerintem egy ilyen hibát nem orvosol az adaptáció törlés, vagy olajcsere. Szét kell borítani a váltót és megnézni hogy mi fáradt el benne.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 11:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
Na, most jövök Papp Tamástól, le lett cserélve a váltómban az olaj. Azt mondták, hogy ránézésre jó állapotban van a váltó és úgy tűnik, hogy nem olyan régen olaj is lett benne cserélve.
Amúgy látszik, hogy nagyon értenek hozzá és rutinosak. Ajánlom őket, ha esetleg vkinek valami gondja van a váltójával.

Elméletileg ugyan az a váltód van, mint nekem. Adaptációs értékeket törölt? Vittél olajat, vagy ő szolgáltatta? Milyen ment bele? Wie Viel HUF volt a művelet? Én is gondolkodom, hogy elviszem, legutoljára 2011 augusztusban volt cseréltetve szintén Papp Tamásnál 140ezernél, most pedig 199 van benne.


Szerintem egy ilyen hibát nem orvosol az adaptáció törlés, vagy olajcsere. Szét kell borítani a váltót és megnézni hogy mi fáradt el benne.


Atesznak nem volt váltó baja, ő csak békésen érdeklődik :) Egyébként a kérdésére válaszolva, biztos, hogy volt adaptáció törlés, mivel a megváltozott olajviszkozitás miatt erre feltétlenül szükség van. Ész nélkül természetesen nem szabad elvégezni, de az olaj cserét sem. Ez alatt alapvetően azt értem, hogy ha nagyon fáradt az olaj, akkor a friss olajjal több, mint valószínű, hogy meg fog csúszni állandóan a váltó és vészüzembe ragad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 11:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
Na, most jövök Papp Tamástól, le lett cserélve a váltómban az olaj. Azt mondták, hogy ránézésre jó állapotban van a váltó és úgy tűnik, hogy nem olyan régen olaj is lett benne cserélve.
Amúgy látszik, hogy nagyon értenek hozzá és rutinosak. Ajánlom őket, ha esetleg vkinek valami gondja van a váltójával.

Elméletileg ugyan az a váltód van, mint nekem. Adaptációs értékeket törölt? Vittél olajat, vagy ő szolgáltatta? Milyen ment bele? Wie Viel HUF volt a művelet? Én is gondolkodom, hogy elviszem, legutoljára 2011 augusztusban volt cseréltetve szintén Papp Tamásnál 140ezernél, most pedig 199 van benne.


Szerintem egy ilyen hibát nem orvosol az adaptáció törlés, vagy olajcsere. Szét kell borítani a váltót és megnézni hogy mi fáradt el benne.

Was für ein hiba? :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 11:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
Na, most jövök Papp Tamástól, le lett cserélve a váltómban az olaj. Azt mondták, hogy ránézésre jó állapotban van a váltó és úgy tűnik, hogy nem olyan régen olaj is lett benne cserélve.
Amúgy látszik, hogy nagyon értenek hozzá és rutinosak. Ajánlom őket, ha esetleg vkinek valami gondja van a váltójával.

Elméletileg ugyan az a váltód van, mint nekem. Adaptációs értékeket törölt? Vittél olajat, vagy ő szolgáltatta? Milyen ment bele? Wie Viel HUF volt a művelet? Én is gondolkodom, hogy elviszem, legutoljára 2011 augusztusban volt cseréltetve szintén Papp Tamásnál 140ezernél, most pedig 199 van benne.

Ő adott olajat, szűrőt, tömítést, mindent. 38500 HUF volt. Azt mondta, hogy 50-60 ezrenként érdemes cserélni, úgyhogy sztem vidd el :)

Adaptáció törlés nem volt. Nem is esett szó ilyenről. Kellett volna törölni? :O

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 11:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Adaptáció törlés nem volt. Nem is esett szó ilyenről. Kellett volna törölni? :O


Igen. Egyébként, ha szép olaj jött le belőle és továbbra is észrevétlenül vált az autó, akkor nem "kötelező", de az lett volna az igazi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 13:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.23. 22:53
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Örkény
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mire is gondoltál


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 13:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
Na, most jövök Papp Tamástól, le lett cserélve a váltómban az olaj. Azt mondták, hogy ránézésre jó állapotban van a váltó és úgy tűnik, hogy nem olyan régen olaj is lett benne cserélve.
Amúgy látszik, hogy nagyon értenek hozzá és rutinosak. Ajánlom őket, ha esetleg vkinek valami gondja van a váltójával.

Elméletileg ugyan az a váltód van, mint nekem. Adaptációs értékeket törölt? Vittél olajat, vagy ő szolgáltatta? Milyen ment bele? Wie Viel HUF volt a művelet? Én is gondolkodom, hogy elviszem, legutoljára 2011 augusztusban volt cseréltetve szintén Papp Tamásnál 140ezernél, most pedig 199 van benne.

Ő adott olajat, szűrőt, tömítést, mindent. 38500 HUF volt. Azt mondta, hogy 50-60 ezrenként érdemes cserélni, úgyhogy sztem vidd el :)

Adaptáció törlés nem volt. Nem is esett szó ilyenről. Kellett volna törölni? :O

Milyen olajat tett bele? Érzel bármiféle különbséget az olajcsere után? Láttad az olajat amit leengedett, ha igen, milyen volt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.05.24. 15:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Gyula66 írta:
Ez már a végső eredménye a szerelésnek


Ezért mondta az előttem szóló, hogy egy jó váltóst :wink: Sok jóval nem kecsegtet a dolog. Valószínűleg szerencsésebb lenne rátenni egy bontott váltót megbízható forrásból. Vannak itt a fórumon bontós kollégák, akik szívesen segítenek neked. Schnitzer, Gallaca például. :) A váltóstól meg kérd vissza a pénzt, ha tudod.

28 alól van egy darabom még :wink:
Gallacának szerintem nincs most,legalább is múlt héten nem volt tudtommal :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator