* *
Pontos idő: 2024.04.25. 23:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 181  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.05.31. 02:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.14. 05:45
Hozzászólások: 147
Tartózkodási hely: Fejér megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
steve_wonder írta:
Erről a Texaco olajról beszélünk?
http://olajborze.hu/spd/607/Texaco-7045 ... ic-1-liter

Itt nincs a specben, hogy bmw, de más gyári texaco 7045e nincs(azaz nem találtam).

Erről, de mihez kell 12 liter?


Olajcseréhez váltólevétel nélkül, de mégis lecserélve a vandlerből is.
Egyébként, hogyan lehet az, hogy ez a gyári olaj és mégis mindegyik drágább ennél? A bmw-s flaskáról nem is beszélve...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2014.06.01. 23:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.31. 00:00
Hozzászólások: 356
Tartózkodási hely: Debrecen, Kecskemét
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 25 alkalommal
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tisztelt Klubtársak!

Múlt hónap végén történt egy olyan dolog, hogy tolattam az autómmal. Ez nem egy szokatlan dolog ti is megteszitek ezt napi rendszerességgel. Ami különbség volt azaz, hogy én ezt gyorsan tettem olyan 30-40 környékén. Ezzel egy dolgot értem el, hogy tönkrement a váltóm elvileg ebből következett a dolog persze bizonyíték az nincs rá. Szóval van két tárcsa ami között rugók vannak. Ez a tárcsa alapból nem ér hozzá semmihez sem viszont elvileg a tolatás miatt az egyik "rugótányér" hozzáért egy felette lévő forgó alkatrészhez és így eldőltek a rugók, rugós előfeszítés megszünt. Ebből az következett, hogy nincs fokozat előre, hibaüzenet sincs :facepalm:
Hátrameneti fokozat volt de előre semmi. Történt ez Debrecenben, az autót le kellett hoznom Kecskemétre mivel itt van voltószerelő aki elvállalja azonnal na meg ítt élek így legalább kéznél van az autó ha készen lesz. Szerelő tanácsa: indítsd be, menj előre és húzd le a vezérlőt akkor lesz hibaüzenet és a váltó az egy egyszerű jószág ha nincs nagy gáz akkor lesz fokozatod igaz csak 3.
Kipróbáltam, működött igaz nem 3. hanem 4. plusz 35-nél vezerlés nélkül is zárja a kulpungot a wandlerben. Hogyan csinálja azt nem tudom de csinálta. :D
Csomagtartómba betettem a régi váltómat amit egyszer már cseréltem hátha lesz benne alkatrész és össze lehet legózni a kettőből egyet.
2 nap alatt készen is volt, már izgalommal figyeltem az olaj feltöltési ciklust a szerelőnél. Mivel elég régóta volt olyan hibám a váltóval, hogy lassan teszi sebességbe az autót így feltettünk egy másik vezérlőtömböt. Szóval kimentünk próbakörre és hát nem hozta a várt eredményeket, egyből volt sebesség de rosszul váltott és hibát is írt így betette magát vészüzembe. Eljutottunk odáig, hogy fizikálisan jó a váltó csak a vezérlőtömb amit próbaképpen feltettünk az nem jó. Utánna felkerült az én vezérlő tömböm aminek egy részét kicseréltük meg még két verzióban cserélgettük az alkatrészeket. Végül eljutottunk odáig, hogy egyből van sebesség és nem ír hibát, plusz amilyen hibák kijöttek a cserélgetések között, hogy ránt, nem vált fel időben, nem használja az 5.-et az autó csak 110-től. Nah ezek megszüntek.
Maradt kettő darab hiba az egyik az a 4-be való váltásnál durvábban váltott plusz a wandlert pillanatra nyitotta ha gyorsítani kezdtem 110 felett. Töröltem egy adaptációt és elindultam Kecskemétről Debrecenbe. Mire hazaértem még mindíg nem volt jó de a hétvégét debreceni kocsikázással töltöttem. Mire visszaindultam Kecskemétre már jó volt a dolog csak utánna vettem észre, hogy ha nagy gázzal gyorsítok akkor 5.-be is durván kapcsol. Nah ehez kellett vagy 10-15 gyorsulás az elmúlt egy hónapban de ez is jó. Amit nem tudtam azaz, hogy S fokozatban is igényli a vezetést :facepalm:
Úgy jöttem rá, hogy elindúltam kikapcsolt kipörgésgátlóval hátha megakar gyorsan kell elindulni a tolatás után és akkor ne dadogjon be, mert letilt az autó. Szóval gyorsítottam nem nagy gázzal szépen és azt vettem észre, hogy 2-ben már 4000-nél van a fordulatszámmérő és valami hátbavágás szerüen kapcsolta a 3.-at és felvisított agumi alatta :doglotlo:
Ezután két napig S-ben jártam vele :facepalm:

Végeredmény 1 hónap elteltével:
-szépen vált
-azonnal van hajtás ha D-be teszem
-kisebb fordulatokon megszünt a csúszás amit eddig nem gondoltam, hogy az
-az egész váltónak a belseje jó lamellákkal van tele /2 sor már kopott volt, szerencsére a régiben az pont jó volt/
-le lett cserélve az olaj a wandlerben is :D

Összesen a szerelés és az egyéb szívások a vezérlő tömb miatt 73eFt-ba került.
Én ezt az összeget egy nagyon baráti és korrekt árnak tartom persze ehez a régi váltómból kelett 2 sor lamella ami beszerzési áron kb 54eft lett volna /kb 3e egy lamella és 9 kell egy sorba általában/. Plusz egy másik rugósor rugótányéral együtt ami szintén volt de annak nem hiszem, hogy lenne piaci ára, mert a szerelő elmondása szerint az elmúlt 10-en pár év alatt még ez senkinek sem ment tönkre :lol:
Ezt az alkatrészt viszont mondta, hogy adott volna ingyen is nekem, mert ez így nagyon egyedi volt.

Az alkatrészről csináltam fotót is csak beadtam a telómat garba és em mentettem le a képet de ha szeretnétek akkor csinálok másikat mivel megvan minden, nem lett kidobva eddig még.

Szép estét!

Üdv Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Madtomi az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, Smith81
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.06.02. 19:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.06.02. 18:59
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
segítségeteket szeretném kérni!
Össz. olajcserét szeretnék csinálni a kicsikén! 1999 530d GM zöld címkés automata váltó, difi és motorolaj!
Segítsetek, hogy milyen olajat kellene tennem a drágába!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.06.03. 17:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.26. 00:00
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Írország
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
steve_wonder írta:
Erről a Texaco olajról beszélünk?
http://olajborze.hu/spd/607/Texaco-7045 ... ic-1-liter

Itt nincs a specben, hogy bmw, de más gyári texaco 7045e nincs(azaz nem találtam).


Erről mi a vélemény?
http://www.ebay.co.uk/itm/Red-Line-D4-A ... 2ed13c592a
:franko:

_________________
Pzotyo aki mindenhez szeretne érteni, és szereti a szépet, de BMW legyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 18:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 20:33
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 306D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Madtomi írta:
Tisztelt Klubtársak!

Múlt hónap végén történt egy olyan dolog, hogy tolattam az autómmal. Ez nem egy szokatlan dolog ti is megteszitek ezt napi rendszerességgel. Ami különbség volt azaz, hogy én ezt gyorsan tettem olyan 30-40 környékén. Ezzel egy dolgot értem el, hogy tönkrement a váltóm elvileg ebből következett a dolog persze bizonyíték az nincs rá. Szóval van két tárcsa ami között rugók vannak. Ez a tárcsa alapból nem ér hozzá semmihez sem viszont elvileg a tolatás miatt az egyik "rugótányér" hozzáért egy felette lévő forgó alkatrészhez és így eldőltek a rugók, rugós előfeszítés megszünt. Ebből az következett, hogy nincs fokozat előre, hibaüzenet sincs :facepalm:
Hátrameneti fokozat volt de előre semmi. Történt ez Debrecenben, az autót le kellett hoznom Kecskemétre mivel itt van voltószerelő aki elvállalja azonnal na meg ítt élek így legalább kéznél van az autó ha készen lesz. Szerelő tanácsa: indítsd be, menj előre és húzd le a vezérlőt akkor lesz hibaüzenet és a váltó az egy egyszerű jószág ha nincs nagy gáz akkor lesz fokozatod igaz csak 3.
Kipróbáltam, működött igaz nem 3. hanem 4. plusz 35-nél vezerlés nélkül is zárja a kulpungot a wandlerben. Hogyan csinálja azt nem tudom de csinálta. :D
Csomagtartómba betettem a régi váltómat amit egyszer már cseréltem hátha lesz benne alkatrész és össze lehet legózni a kettőből egyet.
2 nap alatt készen is volt, már izgalommal figyeltem az olaj feltöltési ciklust a szerelőnél. Mivel elég régóta volt olyan hibám a váltóval, hogy lassan teszi sebességbe az autót így feltettünk egy másik vezérlőtömböt. Szóval kimentünk próbakörre és hát nem hozta a várt eredményeket, egyből volt sebesség de rosszul váltott és hibát is írt így betette magát vészüzembe. Eljutottunk odáig, hogy fizikálisan jó a váltó csak a vezérlőtömb amit próbaképpen feltettünk az nem jó. Utánna felkerült az én vezérlő tömböm aminek egy részét kicseréltük meg még két verzióban cserélgettük az alkatrészeket. Végül eljutottunk odáig, hogy egyből van sebesség és nem ír hibát, plusz amilyen hibák kijöttek a cserélgetések között, hogy ránt, nem vált fel időben, nem használja az 5.-et az autó csak 110-től. Nah ezek megszüntek.
Maradt kettő darab hiba az egyik az a 4-be való váltásnál durvábban váltott plusz a wandlert pillanatra nyitotta ha gyorsítani kezdtem 110 felett. Töröltem egy adaptációt és elindultam Kecskemétről Debrecenbe. Mire hazaértem még mindíg nem volt jó de a hétvégét debreceni kocsikázással töltöttem. Mire visszaindultam Kecskemétre már jó volt a dolog csak utánna vettem észre, hogy ha nagy gázzal gyorsítok akkor 5.-be is durván kapcsol. Nah ehez kellett vagy 10-15 gyorsulás az elmúlt egy hónapban de ez is jó. Amit nem tudtam azaz, hogy S fokozatban is igényli a vezetést :facepalm:
Úgy jöttem rá, hogy elindúltam kikapcsolt kipörgésgátlóval hátha megakar gyorsan kell elindulni a tolatás után és akkor ne dadogjon be, mert letilt az autó. Szóval gyorsítottam nem nagy gázzal szépen és azt vettem észre, hogy 2-ben már 4000-nél van a fordulatszámmérő és valami hátbavágás szerüen kapcsolta a 3.-at és felvisított agumi alatta :doglotlo:
Ezután két napig S-ben jártam vele :facepalm:

Végeredmény 1 hónap elteltével:
-szépen vált
-azonnal van hajtás ha D-be teszem
-kisebb fordulatokon megszünt a csúszás amit eddig nem gondoltam, hogy az
-az egész váltónak a belseje jó lamellákkal van tele /2 sor már kopott volt, szerencsére a régiben az pont jó volt/
-le lett cserélve az olaj a wandlerben is :D

Összesen a szerelés és az egyéb szívások a vezérlő tömb miatt 73eFt-ba került.
Én ezt az összeget egy nagyon baráti és korrekt árnak tartom persze ehez a régi váltómból kelett 2 sor lamella ami beszerzési áron kb 54eft lett volna /kb 3e egy lamella és 9 kell egy sorba általában/. Plusz egy másik rugósor rugótányéral együtt ami szintén volt de annak nem hiszem, hogy lenne piaci ára, mert a szerelő elmondása szerint az elmúlt 10-en pár év alatt még ez senkinek sem ment tönkre :lol:
Ezt az alkatrészt viszont mondta, hogy adott volna ingyen is nekem, mert ez így nagyon egyedi volt.

Az alkatrészről csináltam fotót is csak beadtam a telómat garba és em mentettem le a képet de ha szeretnétek akkor csinálok másikat mivel megvan minden, nem lett kidobva eddig még.

Szép estét!

Üdv Tamás



Nem kis izgalom lehett ;) szerencséd volt, hogy volt tartalék alkatrészed ;) az előző váltód mennyit bírt ki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.06.17. 07:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.31. 00:00
Hozzászólások: 356
Tartózkodási hely: Debrecen, Kecskemét
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 25 alkalommal
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Smith81 írta:
Madtomi írta:
Tisztelt Klubtársak!

Múlt hónap végén történt egy olyan dolog, hogy tolattam az autómmal. Ez nem egy szokatlan dolog ti is megteszitek ezt napi rendszerességgel. Ami különbség volt azaz, hogy én ezt gyorsan tettem olyan 30-40 környékén. Ezzel egy dolgot értem el, hogy tönkrement a váltóm elvileg ebből következett a dolog persze bizonyíték az nincs rá. Szóval van két tárcsa ami között rugók vannak. Ez a tárcsa alapból nem ér hozzá semmihez sem viszont elvileg a tolatás miatt az egyik "rugótányér" hozzáért egy felette lévő forgó alkatrészhez és így eldőltek a rugók, rugós előfeszítés megszünt. Ebből az következett, hogy nincs fokozat előre, hibaüzenet sincs :facepalm:
Hátrameneti fokozat volt de előre semmi. Történt ez Debrecenben, az autót le kellett hoznom Kecskemétre mivel itt van voltószerelő aki elvállalja azonnal na meg ítt élek így legalább kéznél van az autó ha készen lesz. Szerelő tanácsa: indítsd be, menj előre és húzd le a vezérlőt akkor lesz hibaüzenet és a váltó az egy egyszerű jószág ha nincs nagy gáz akkor lesz fokozatod igaz csak 3.
Kipróbáltam, működött igaz nem 3. hanem 4. plusz 35-nél vezerlés nélkül is zárja a kulpungot a wandlerben. Hogyan csinálja azt nem tudom de csinálta. :D
Csomagtartómba betettem a régi váltómat amit egyszer már cseréltem hátha lesz benne alkatrész és össze lehet legózni a kettőből egyet.
2 nap alatt készen is volt, már izgalommal figyeltem az olaj feltöltési ciklust a szerelőnél. Mivel elég régóta volt olyan hibám a váltóval, hogy lassan teszi sebességbe az autót így feltettünk egy másik vezérlőtömböt. Szóval kimentünk próbakörre és hát nem hozta a várt eredményeket, egyből volt sebesség de rosszul váltott és hibát is írt így betette magát vészüzembe. Eljutottunk odáig, hogy fizikálisan jó a váltó csak a vezérlőtömb amit próbaképpen feltettünk az nem jó. Utánna felkerült az én vezérlő tömböm aminek egy részét kicseréltük meg még két verzióban cserélgettük az alkatrészeket. Végül eljutottunk odáig, hogy egyből van sebesség és nem ír hibát, plusz amilyen hibák kijöttek a cserélgetések között, hogy ránt, nem vált fel időben, nem használja az 5.-et az autó csak 110-től. Nah ezek megszüntek.
Maradt kettő darab hiba az egyik az a 4-be való váltásnál durvábban váltott plusz a wandlert pillanatra nyitotta ha gyorsítani kezdtem 110 felett. Töröltem egy adaptációt és elindultam Kecskemétről Debrecenbe. Mire hazaértem még mindíg nem volt jó de a hétvégét debreceni kocsikázással töltöttem. Mire visszaindultam Kecskemétre már jó volt a dolog csak utánna vettem észre, hogy ha nagy gázzal gyorsítok akkor 5.-be is durván kapcsol. Nah ehez kellett vagy 10-15 gyorsulás az elmúlt egy hónapban de ez is jó. Amit nem tudtam azaz, hogy S fokozatban is igényli a vezetést :facepalm:
Úgy jöttem rá, hogy elindúltam kikapcsolt kipörgésgátlóval hátha megakar gyorsan kell elindulni a tolatás után és akkor ne dadogjon be, mert letilt az autó. Szóval gyorsítottam nem nagy gázzal szépen és azt vettem észre, hogy 2-ben már 4000-nél van a fordulatszámmérő és valami hátbavágás szerüen kapcsolta a 3.-at és felvisított agumi alatta :doglotlo:
Ezután két napig S-ben jártam vele :facepalm:

Végeredmény 1 hónap elteltével:
-szépen vált
-azonnal van hajtás ha D-be teszem
-kisebb fordulatokon megszünt a csúszás amit eddig nem gondoltam, hogy az
-az egész váltónak a belseje jó lamellákkal van tele /2 sor már kopott volt, szerencsére a régiben az pont jó volt/
-le lett cserélve az olaj a wandlerben is :D

Összesen a szerelés és az egyéb szívások a vezérlő tömb miatt 73eFt-ba került.
Én ezt az összeget egy nagyon baráti és korrekt árnak tartom persze ehez a régi váltómból kelett 2 sor lamella ami beszerzési áron kb 54eft lett volna /kb 3e egy lamella és 9 kell egy sorba általában/. Plusz egy másik rugósor rugótányéral együtt ami szintén volt de annak nem hiszem, hogy lenne piaci ára, mert a szerelő elmondása szerint az elmúlt 10-en pár év alatt még ez senkinek sem ment tönkre :lol:
Ezt az alkatrészt viszont mondta, hogy adott volna ingyen is nekem, mert ez így nagyon egyedi volt.

Az alkatrészről csináltam fotót is csak beadtam a telómat garba és em mentettem le a képet de ha szeretnétek akkor csinálok másikat mivel megvan minden, nem lett kidobva eddig még.

Szép estét!

Üdv Tamás



Nem kis izgalom lehett ;) szerencséd volt, hogy volt tartalék alkatrészed ;) az előző váltód mennyit bírt ki?


Amikor megvettem az autót akkor mentem vele 100km-t és megállt. Akkor szűrő csere plusz olaj csere és a rossz vandlerrel még elmentem 6-7ekm-t. Akkor megadta magát a kettes benne és vettem egy bontottat ami eddig bírta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.06.19. 11:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Nálam is elérkezett a feket nap......... :sírás:
Tünet:nincs lóerő lassan rakja az 5.et kis rántással,3-bol 4-be dombon felfele váltás előtt nagy búgás majd ránt és megtalálja a 4-est... manuális módba még ugyahogy jó...

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.15. 17:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/330 ... mg-8088624
SMG váltó mennyire problémás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.20. 20:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.17. 21:54
Hozzászólások: 1272
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 271 alkalommal
Kapott köszik: 83 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/330/bmw_330ci_automata_smg-8088624
SMG váltó mennyire problémás?


Az SMG váltó szerintem síma tiptronic automata váltó, csak a +/- kábellal fel van hozva a kormányra.

_________________
Eddigi projektjeim: Siemens BIT2 --> ULF ; HomeLink ; állófűtés ; schibeda --> üveg ; tolatókamera ; kormány bőrözés ; belső elemek festése ; multimédiás hátsó panel ; ülésmagasítós hátsó ülés ; hátsó oldal rolók ; belső ledfények


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.20. 21:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
csiatt írta:
Haminda írta:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/330/bmw_330ci_automata_smg-8088624
SMG váltó mennyire problémás?


Az SMG váltó szerintem síma tiptronic automata váltó, csak a +/- kábellal fel van hozva a kormányra.

Szerintem meg sima SMG.

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.20. 21:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
csiatt írta:
Haminda írta:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/330/bmw_330ci_automata_smg-8088624
SMG váltó mennyire problémás?


Az SMG váltó szerintem síma tiptronic automata váltó, csak a +/- kábellal fel van hozva a kormányra.

Szerintem meg sima SMG.

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

Lehet, hogy nem a legmegfelelőbb topikba nyomtam.


(csiatt, az smg félautomata váltó, nyomaték konverter helyett egy automatizált kuplunggal, a tiptronicnak meg szerencsére köze sincs a bmwhez)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.20. 22:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csiatt írta:
Haminda írta:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/330/bmw_330ci_automata_smg-8088624
SMG váltó mennyire problémás?


Az SMG váltó szerintem síma tiptronic automata váltó, csak a +/- kábellal fel van hozva a kormányra.

viewtopic.php?t=1042&p=204953
Itt van egy kis szösszenet!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.22. 15:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.01.29. 10:18
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Tengelic
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy mi a különbség a fekete és a zöld plakettes ZTF váltó között?
Előre is köszönöm! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.23. 06:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kinga 525tds írta:
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy mi a különbség a fekete és a zöld plakettes ZTF váltó között?
Előre is köszönöm! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Doksi szerint a benne lévő olaj

KLIKK

KLIKK 2

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.23. 14:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.01.29. 10:18
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Tengelic
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi, de elvileg valami másnak is kell lennie, mert az enyémben zöld van, viszont a feketét nem tudták felrakni, de akitől vettem állítja: "hogy csak el kell forgatni és, hogy az az én e39 "97 525tds-embe jó". És igazából ennek szeretnék utána járni, hogy tudjak érvelni!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.23. 16:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Kinga 525tds írta:
Köszi, de elvileg valami másnak is kell lennie, mert az enyémben zöld van, viszont a feketét nem tudták felrakni, de akitől vettem állítja: "hogy csak el kell forgatni és, hogy az az én e39 "97 525tds-embe jó". És igazából ennek szeretnék utána járni, hogy tudjak érvelni!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pontos ZF vagy pontos BMW tipusszám kellene a plakettről. Mindkettőről.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.23. 23:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
hamoriarpi írta:
Kinga 525tds írta:
Köszi, de elvileg valami másnak is kell lennie, mert az enyémben zöld van, viszont a feketét nem tudták felrakni, de akitől vettem állítja: "hogy csak el kell forgatni és, hogy az az én e39 "97 525tds-embe jó". És igazából ennek szeretnék utána járni, hogy tudjak érvelni!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pontos ZF vagy pontos BMW tipusszám kellene a plakettről. Mindkettőről.

Gondolom benzines, és/vagy E34 5HP18 váltó lehet. Ott van valahol elforgatva a harang.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.25. 12:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! új vagyok a témában e39 528i és manuális. látom a váltón, hogy ATF való bele, a leengedő csavar még egész egyértelmű, de melyiken kell betölteni? vagy egyáltalán kell cserélnem? 300e-km tutira nem cserélték még.

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.25. 14:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
waresz írta:
Sziasztok! új vagyok a témában e39 528i és manuális. látom a váltón, hogy ATF való bele, a leengedő csavar még egész egyértelmű, de melyiken kell betölteni? vagy egyáltalán kell cserélnem? 300e-km tutira nem cserélték még.

Oldalt lesz a szintezo-betolto nyilas.

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: waresz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2014.07.25. 18:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Sziasztok! új vagyok a témában e39 528i és manuális. látom a váltón, hogy ATF való bele, a leengedő csavar még egész egyértelmű, de melyiken kell betölteni? vagy egyáltalán kell cserélnem? 300e-km tutira nem cserélték még.

Jol mondja Arpi...a valto jobb oldalan (menetirany szerint) van 14-es imbuszkulcs kell hozza...

Elvileg 60ekm-kent kene cserelni valtoban/difiben...GYARI OLAJAT!

http://blog.bavauto.com/11846/bmw-manual-transmission-and-differential-fluid-change-how-to-diy/

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bummer az itt látható tagok köszönték meg: waresz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3606 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 181  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator