Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.09.04. 10:50

Eladnám az 525d-t (?).

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.09.04. 14:55

fghx írta:Eladnám az 525d-t (?).

Várom a fejleményeket, lesz-e valaki aki megfizeti a többlet törődést neked.
:franko:
Bennem is felvetődött a gondolat, mert annyit szenvedtem már az autóval, de gyanítom kezdhetném előröl egy másikkal, ha ettől sikerülne egyáltalán számomra ésszerű áron megválni.
De elvetettem, mert a piac úgy tűnik nem fizet csak egy kicsivel többet a jobb állapotért és azt sem szeretném, hogy röhögjön a markába a következő tulaj, mert a kocsi fele ki lett cserélve és "bagóért" megkapta...

Egyik barátom próbálta eladni az igazán jó állapotú 318i/e46-át felárral a nyáron, de nem tudta, pedig tényleg extra darab a teljesen anthrazit/fekete és még matt bőr belsőjével ebben a kategóriában. És valóban hibátlannak tűnik, bár nekem kissé kemény a futóműve, pedig nem ültetett. :roll:

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.09.04. 16:11

Bandi1978 írta:
fghx írta:Eladnám az 525d-t (?).

Várom a fejleményeket, lesz-e valaki aki megfizeti a többlet törődést neked.
:franko:
Bennem is felvetődött a gondolat, mert annyit szenvedtem már az autóval, de gyanítom kezdhetném előröl egy másikkal, ha ettől sikerülne egyáltalán számomra ésszerű áron megválni.
De elvetettem, mert a piac úgy tűnik nem fizet csak egy kicsivel többet a jobb állapotért és azt sem szeretném, hogy röhögjön a markába a következő tulaj, mert a kocsi fele ki lett cserélve és "bagóért" megkapta...

Egyik barátom próbálta eladni az igazán jó állapotú 318i/e46-át felárral a nyáron, de nem tudta, pedig tényleg extra darab a teljesen anthrazit/fekete és még matt bőr belsőjével ebben a kategóriában. És valóban hibátlannak tűnik, bár nekem kissé kemény a futóműve, pedig nem ültetett. :roll:


Én is nyáron adtam el az e46-omat. 1M-ról indultunk, aztán hónapokkal később 580-ért vitte el valaki. Akkor már úgy voltam vele, hogy csak vigyék. A magyar használtautó piachoz csak annyit még, hogy a hirdetést 1200-an nézték meg. Ebből 4 telefonos érdeklődő volt és a vásárló előtt 1, azaz 1 ember nézte meg az autót.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.09.04. 19:59

leslie írta:Én is nyáron adtam el az e46-omat. 1M-ról indultunk, aztán hónapokkal később 580-ért vitte el valaki. Akkor már úgy voltam vele, hogy csak vigyék. A magyar használtautó piachoz csak annyit még, hogy a hirdetést 1200-an nézték meg. Ebből 4 telefonos érdeklődő volt és a vásárló előtt 1, azaz 1 ember nézte meg az autót.

Ugyanez volt ott is. 900 valamennyi megtekintés 1 hónap alatt, nulla érdeklődővel.
2003/4 világosszürke sedan, rozsda tényleg sehol, 10 db-os téli-nyári gumizott alu kerékgarnitúrával, fekete bőr kiváló állapotban, anthrazit tetőkárpit, semmi tuning, friss cserék garmadája, kuplung is... 1.6M-ért tette fel.

Szóval a nepperek telehordták az országot már ezekkel és főleg az alsó szegmensből válogat a leendő vevő, de legalábbis ahhoz viszonyít, mert elég rossz a híre a márkának mostanában valamiért, aztán úgy van vele inkább vesz egy lelakottat, aztán majd lesz valahogy. És úgy lesz, hogy 1 éven belül sűrű szitkozódások közepette szabadulna már tőle, mert tényleg sokba van ha jól akarja valaki karbantartani ezeket az összetett gépeket.
:szerintem

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.09.30. 22:54

Helló Skacok,

Ma délután sikeresen kivédtem egy 100 / 120-as frontális ütközést... kivételesen én mentem lassabban, vidéki zenehallgatós naplementés túrán voltam az Alföldön.

Viszont azt már nem tudtam elkerülni, hogy a szemből érkező ÉS a sávomba 70%-ig áttérő fiatos gyökér visszapillantó tükre végigcsapja a bal hátsó ajtómat az X5-ön (E70)

Kit ajánlanátok aki ügyesen fényez? Budapesten, vagy a környéken.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.01. 10:00

PapaBoss írta:Helló Skacok,

Ma délután sikeresen kivédtem egy 100 / 120-as frontális ütközést... kivételesen én mentem lassabban, vidéki zenehallgatós naplementés túrán voltam az Alföldön.

Viszont azt már nem tudtam elkerülni, hogy a szemből érkező ÉS a sávomba 70%-ig áttérő fiatos gyökér visszapillantó tükre végigcsapja a bal hátsó ajtómat az X5-ön (E70)

Kit ajánlanátok aki ügyesen fényez? Budapesten, vagy a környéken.


20/ 3758724 Balázs Bp., XI. ker. Klubtag. Az én vasamat anno Ő fényezte 1-2 helyen. Szép munka, korrekt áron.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.04. 13:34

leslie írta:20/ 3758724 Balázs Bp., XI. ker. Klubtag. Az én vasamat anno Ő fényezte 1-2 helyen. Szép munka, korrekt áron.


Szia Leslie,

Köszönöm szépen! Beszéltem vele, visszavonult a szakmától, vidékre költözött, 24 tonnás tgk-val járja belföldet, gyerkőc és a család került előtérbe náluk. Jót beszélgettünk, rájöttem, hogy én is dolgoztam már vele régebben. Azt javasolta, hogy ahol ők régen dolgoztak (fehérvári/galvani sarok), ott érdemes próbálkozni mert nem volt rossz az utód cég munkája hallomás alapján.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.04. 13:49

PapaBoss írta:
leslie írta:20/ 3758724 Balázs Bp., XI. ker. Klubtag. Az én vasamat anno Ő fényezte 1-2 helyen. Szép munka, korrekt áron.


Szia Leslie,

Köszönöm szépen! Beszéltem vele, visszavonult a szakmától, vidékre költözött, 24 tonnás tgk-val járja belföldet, gyerkőc és a család került előtérbe náluk. Jót beszélgettünk, rájöttem, hogy én is dolgoztam már vele régebben. Azt javasolta, hogy ahol ők régen dolgoztak (fehérvári/galvani sarok), ott érdemes próbálkozni mert nem volt rossz az utód cég munkája hallomás alapján.


Hello. Köszi a visszajelzést. Mostanában szerencsére nem kellett hozzá mennem, így ez nekem is új info volt.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.21. 12:39

Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.24. 08:13

PapaBoss írta:Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?


Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.24. 09:05

leslie írta:
PapaBoss írta:Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?


Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.

...És itt valószínűleg nem is lesz. A törzsgárda java ígyis áttért már a "közösségi" felületen való csevegésre, meg túlléptek az E39-en, de még az egyel fiatalabb soron is.
Továbbá akik villanygépeket vesznek, azok nem igazán fórumozgatnak.
Na nem azért mert olyan fene elfoglaltak lennének, csak nem érdekli őket még a "szereld magad" irányzat, meg a "mi lehet a baja, mire számíthatok?" sem.
Beviszik márkaszervizbe és nem hűlnek meg a pár százezres számlákon, az akkucserét nem is említve.

Nekem is off a villanyverda. Persze vannak jók és igen szimpatikusak, de azok a lehetetlen hobbikocsi árszegmensben, amennyiért inkább házat vennék a "gazdagtelepen".

Végezetül, kár, hogy az i3 nem kapott olyan frankó kis hanggenerátor csomagot, mint az i8. :taps:
Bár furán is nézne ki, ha egy 6.7L-es HEMI hangjával gördülne az úton. :)

(Itt ahol lakom van egy figura, aki néha a gyereket i8-al hordja oviba.
Először mikor hallottam, azt gondoltam valami veszedelmes V8-ast kapott a gép.
Mikor utánanéztem, már megértettem miért dugdosták el jó mélyre, beszigetelve a hajtóműveit a járgánynak.)
:franko:

De, a fejlődés elkerülhetetlen!

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.24. 13:02

Bandi1978 írta:
leslie írta:
PapaBoss írta:Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?


Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.

...És itt valószínűleg nem is lesz. A törzsgárda java ígyis áttért már a "közösségi" felületen való csevegésre, meg túlléptek az E39-en, de még az egyel fiatalabb soron is.
Továbbá akik villanygépeket vesznek, azok nem igazán fórumozgatnak.
Na nem azért mert olyan fene elfoglaltak lennének, csak nem érdekli őket még a "szereld magad" irányzat, meg a "mi lehet a baja, mire számíthatok?" sem.
Beviszik márkaszervizbe és nem hűlnek meg a pár százezres számlákon, az akkucserét nem is említve.

Nekem is off a villanyverda. Persze vannak jók és igen szimpatikusak, de azok a lehetetlen hobbikocsi árszegmensben, amennyiért inkább házat vennék a "gazdagtelepen".

Végezetül, kár, hogy az i3 nem kapott olyan frankó kis hanggenerátor csomagot, mint az i8. :taps:
Bár furán is nézne ki, ha egy 6.7L-es HEMI hangjával gördülne az úton. :)

(Itt ahol lakom van egy figura, aki néha a gyereket i8-al hordja oviba.
Először mikor hallottam, azt gondoltam valami veszedelmes V8-ast kapott a gép.
Mikor utánanéztem, már megértettem miért dugdosták el jó mélyre, beszigetelve a hajtóműveit a járgánynak.)
:franko:

De, a fejlődés elkerülhetetlen!


A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.24. 13:06

attila94 írta:
Bandi1978 írta:
leslie írta:
PapaBoss írta:Gyerekek... Bennem egy korszak lezárult. Tegnap alaposan nyúztam és vezettem egy-egy fullos I3 REX-et és I3S-et.

Azt hiszem, a döntés megszületett. Kell! A villany technológia pontosan azt a dinamikát adja nekem, amire az Audi RS6 óra vágyom. 0-50, 0-70, gázreakció azonnali, nyomaték azonnali, rizsrakéta gokart és teljes zajtalanság vegyes élménye. Figyelembe véve a felhasználási szokásaim, az anyagi lehetőségeim, a töltési lehetőségeim, abszolút tökéletes választás.

Tegnap úgy ültem vissza az E70 35D-be, mint akinek esernyőt dugtak a hátsójába és azzal kell lovaskocsin hazamennie.. Van már villanyautós téma itt a fórumon?


Nem tudom. Klubtag ült át e39-ből Opel Amperába. Ő imádja, szereti. Én vezettem az övét, tényleg gyorsul, mint a kombino (villamos), csendes, stb., de engem nem fogott meg. Én még ott tartok, hogy hallani szeretném a motor hangját. Neked sok sikert hozzá.
Villanyautós topik úgy tudom, hogy még nincs.

...És itt valószínűleg nem is lesz. A törzsgárda java ígyis áttért már a "közösségi" felületen való csevegésre, meg túlléptek az E39-en, de még az egyel fiatalabb soron is.
Továbbá akik villanygépeket vesznek, azok nem igazán fórumozgatnak.
Na nem azért mert olyan fene elfoglaltak lennének, csak nem érdekli őket még a "szereld magad" irányzat, meg a "mi lehet a baja, mire számíthatok?" sem.
Beviszik márkaszervizbe és nem hűlnek meg a pár százezres számlákon, az akkucserét nem is említve.

Nekem is off a villanyverda. Persze vannak jók és igen szimpatikusak, de azok a lehetetlen hobbikocsi árszegmensben, amennyiért inkább házat vennék a "gazdagtelepen".

Végezetül, kár, hogy az i3 nem kapott olyan frankó kis hanggenerátor csomagot, mint az i8. :taps:
Bár furán is nézne ki, ha egy 6.7L-es HEMI hangjával gördülne az úton. :)

(Itt ahol lakom van egy figura, aki néha a gyereket i8-al hordja oviba.
Először mikor hallottam, azt gondoltam valami veszedelmes V8-ast kapott a gép.
Mikor utánanéztem, már megértettem miért dugdosták el jó mélyre, beszigetelve a hajtóműveit a járgánynak.)
:franko:

De, a fejlődés elkerülhetetlen!


A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".


Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.25. 10:14

leslie írta:
attila94 írta:
A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".


Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).

Szerintem sincs semmi vészes ezekben a gépekben.
Nyilván van egy áramtalanítási eljárás, amit bárki meg tud csinálni, utána pedig simán bütykölheti, ha érti; a xenont is cseréli bárki pedig ott is van elektromos veszély. Legfeljebb szoftveresen kell kicsit fejleszteni hozzá az elkövető tudásbázisát.
Így volt ez annó az E39-ekkel is és bármelyik prémiumnál: "Nehogy hozzá nyúlj, csak szerelő...Drága volt...Exkluzív darab, nem szabad..."
Ma meg tele vannak velük a bontók és boldog-boldogtalan szerelgeti otthon.
Az új, drága járműveknél eleinte mindig megvan az óvatoskodó féltés, utána meg amikor csorbul a fénye már mindez jelentőségét veszti.
Amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni és újra összerakni.
Az i3 bőven beleesik ebbe a sorba majd 15 éven belül.
Az i8 az valószínű nem lesz vendég a bontókban, inkább hobbis, gyűjteményi eset marad.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.27. 18:42

Bandi1978 írta:
leslie írta:
attila94 írta:
A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".


Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).

Szerintem sincs semmi vészes ezekben a gépekben.
Nyilván van egy áramtalanítási eljárás, amit bárki meg tud csinálni, utána pedig simán bütykölheti, ha érti; a xenont is cseréli bárki pedig ott is van elektromos veszély. Legfeljebb szoftveresen kell kicsit fejleszteni hozzá az elkövető tudásbázisát.
Így volt ez annó az E39-ekkel is és bármelyik prémiumnál: "Nehogy hozzá nyúlj, csak szerelő...Drága volt...Exkluzív darab, nem szabad..."
Ma meg tele vannak velük a bontók és boldog-boldogtalan szerelgeti otthon.
Az új, drága járműveknél eleinte mindig megvan az óvatoskodó féltés, utána meg amikor csorbul a fénye már mindez jelentőségét veszti.
Amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni és újra összerakni.
Az i3 bőven beleesik ebbe a sorba majd 15 éven belül.
Az i8 az valószínű nem lesz vendég a bontókban, inkább hobbis, gyűjteményi eset marad.


1. Igen, ez kiderült ebből a cikkből.

2. Ez meg is látszik az állományon.

3. 2018-ban ezt már engedjük el, mert nem állja meg a helyét.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.10.28. 14:38

attila94 írta:
Bandi1978 írta:
leslie írta:
attila94 írta:
A szénszálas karosszéria, lézerlámpa, 400-600V-os akkumulátor, stb mellet ne is legyen "szereld magad".


Azért nem egy űrtechnika! Ha valaki ért hozzá, akkor simán szerelheti (szerintem).

Szerintem sincs semmi vészes ezekben a gépekben.
Nyilván van egy áramtalanítási eljárás, amit bárki meg tud csinálni, utána pedig simán bütykölheti, ha érti; a xenont is cseréli bárki pedig ott is van elektromos veszély. Legfeljebb szoftveresen kell kicsit fejleszteni hozzá az elkövető tudásbázisát.
Így volt ez annó az E39-ekkel is és bármelyik prémiumnál: "Nehogy hozzá nyúlj, csak szerelő...Drága volt...Exkluzív darab, nem szabad..."
Ma meg tele vannak velük a bontók és boldog-boldogtalan szerelgeti otthon.
Az új, drága járműveknél eleinte mindig megvan az óvatoskodó féltés, utána meg amikor csorbul a fénye már mindez jelentőségét veszti.
Amit egyszer összeraktak, azt szét is lehet szedni és újra összerakni.
Az i3 bőven beleesik ebbe a sorba majd 15 éven belül.
Az i8 az valószínű nem lesz vendég a bontókban, inkább hobbis, gyűjteményi eset marad.


1. Igen, ez kiderült ebből a cikkből.

2. Ez meg is látszik az állományon.

3. 2018-ban ezt már engedjük el, mert nem állja meg a helyét.

De az állomány nem azért van szétesve, mert otthon szerelgeti bárki is, hanem mert a tulajdonosok nagyrésze lelakós tróger és csak hajtani meg rajolni veszi a gépet, amit az 5. vásárló fog jól megszívni és szidalmak közepette rugdossa át valaki más kezébe a verdát, miután bukott rajta 1 milliót.
Nyilván van olyan is, aki valóban kókányol, mókol otthon, hogy jó lesz az kötegelővel is, meg szilikonnal beragasztva...
Valószínűleg az itt jelenlévők zöme azért csak távol tartja magát az ilyesfajta hozzáállástól.

Persze az összerakásnál és szétszerelésnél nem a szándékosan tömbösre gyártott, össze szegecselt, össze sajtolt, hegesztett, ragasztott alkatrészekre gondoltam, hanem a szokványos, csavarokkal, pattintással egyéb oldható módon rögzített egységekre. (Rengeteget lehet spórolni egy-egy banális alkatrész otthoni cseréjével.)
Bár a facelift fényszóró búracsere épp ellentmond ennek, azt már ragasztották, hogy inkább szemétre menjen az egész, mint cseréljék ha mattul vagy reped.

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.11.27. 22:26

Sziasztok! Nem tudtam hová írjam...
Adott egy F07-es. Az autót úgy vásároltam, hogy kaptam hozzá két db távirányítót az állófűtéshez. Az extra lista tartalmaz egy ilyet: S536A Auxiliary heating ...feltételezem ez volna az.
Nos hiába nyomkodom a gombot, semmi nem történik. Használati útmutató ami van az német, sajna az nem megy.. a neten pedig nem találok megoldást. Van valami egyszerű megoldás, hogy hogyan tudnám működésre bírni?
köszönöm!!

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.11.28. 01:11

Labi írta:Sziasztok! Nem tudtam hová írjam...
Adott egy F07-es. Az autót úgy vásároltam, hogy kaptam hozzá két db távirányítót az állófűtéshez. Az extra lista tartalmaz egy ilyet: S536A Auxiliary heating ...feltételezem ez volna az.
Nos hiába nyomkodom a gombot, semmi nem történik. Használati útmutató ami van az német, sajna az nem megy.. a neten pedig nem találok megoldást. Van valami egyszerű megoldás, hogy hogyan tudnám működésre bírni?
köszönöm!!

Hali!

Ha beregisztrálsz, pár napot kell várni és küldenek magyar nyelvű használatit. Nekem már küldtek mindkét hatoshoz.

https://www.bmw.hu/hu/topics/offers-and ... K%C3%96NYV

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.11.28. 09:09

Szevasz! Az átvizsgáláson a W.-ban egyből szerettem volna kérni egyet, de emberünk elmondása szerint nincs magyarra fordítva :shock: ...mivel nem vásárolták nálunk szinte egyáltalán - volt a magyarázat. ..döbbenet

jól gondolom, hogy az extra neve azért ezt takarja? ..azaz nem csak két távirányítót kaptam állófűtés gyanánt? :facepalm: :D

köszi azért!

Re: Minden, amit mondani akarsz...

2018.11.28. 09:39

Labi írta:Szevasz! Az átvizsgáláson a W.-ban egyből szerettem volna kérni egyet, de emberünk elmondása szerint nincs magyarra fordítva :shock: ...mivel nem vásárolták nálunk szinte egyáltalán - volt a magyarázat. ..döbbenet

jól gondolom, hogy az extra neve azért ezt takarja? ..azaz nem csak két távirányítót kaptam állófűtés gyanánt? :facepalm: :D

köszi azért!


Dehogynincs magyarra fordítva! Csak nem akart ezzel foglalkozni az ember.
Nekem F01-em van, regisztráltam és pár hétre küldték pen drive-on a használatit. Ha írsz egy mail címet, akkor átküldöm Neked amit én kaptam.

Szerk.: közben megnéztem és ezt írja a használati:
3 gomb + 1 led visszajelző van a távirányítódon neked is - elvileg.

1. I/O gombot addig tartsa nyomva, amíg a zöld led világítani kezd
2. Kb. 5 mp.-en belül nyomja meg a kívánt gombot: start vagy stop

A rendszer felé a megfelelő adatátvitel megtörténtét a zöld színű led kb. 2 mp.-ig tartó gyors villogása okozza.
Adatátviteli hiba esetén a led pirosan világít.
A venti szimbólum villog a klímaberendezés kijelzőjén.
Hozzászólás küldése

VigLink badge