* *
Pontos idő: 2024.05.13. 04:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255 ... 1293  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 14:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak úgy véletlenül írok ebbe a topikba egyet, hogy aki olvassa, az véletlenül észre tudja venni a profilomban a változást :mrgreen:

Kis segítség, hogy a gyengébb idegzetűeknek se kelljen elszopogatni egy Tensiomint:
2004-es évj. E39 :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bummer, Padre540
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 15:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Csak úgy véletlenül írok ebbe a topikba egyet, hogy aki olvassa, az véletlenül észre tudja venni a profilomban a változást :mrgreen:

Kis segítség, hogy a gyengébb idegzetűeknek se kelljen elszopogatni egy Tensiomint:
2004-es évj. E39 :roker:

Kép
:D :D :D (csak viccelek)
udv a klubban ismet!

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 22:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Csak úgy véletlenül írok ebbe a topikba egyet, hogy aki olvassa, az véletlenül észre tudja venni a profilomban a változást :mrgreen:

Kis segítség, hogy a gyengébb idegzetűeknek se kelljen elszopogatni egy Tensiomint:
2004-es évj. E39 :roker:

Gratula, úgy néz ki jelenleg a te vasad a negatív korelnök a klubban!
Eddig abban a hiszemben éltem, hogy a szedánokat 2003 szeptemberig gyártották...
Ez már EU4-es részecskeszűrős?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 23:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
kovessyroli írta:
Csak úgy véletlenül írok ebbe a topikba egyet, hogy aki olvassa, az véletlenül észre tudja venni a profilomban a változást :mrgreen:

Kis segítség, hogy a gyengébb idegzetűeknek se kelljen elszopogatni egy Tensiomint:
2004-es évj. E39 :roker:

Gratula, úgy néz ki jelenleg a te vasad a negatív korelnök a klubban!
Eddig abban a hiszemben éltem, hogy a szedánokat 2003 szeptemberig gyártották...
Ez már EU4-es részecskeszűrős?


Szerencsére nincs benne DPF.
Alvázszám szerint 2002.07. gyártású, de valamiért csak 2004.02.hóban helyezték először forgalomba.
Euro 3-at és 2004.év első forgalomba helyezést ez a drága magyar állam 204eft regisztrációs adóval díjazta. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 07:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
Ez már EU4-es részecskeszűrős?


Biztos hogy létezik gyárilag ilyen?

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 08:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
kovessyroli írta:
Csak úgy véletlenül írok ebbe a topikba egyet, hogy aki olvassa, az véletlenül észre tudja venni a profilomban a változást :mrgreen:

Kis segítség, hogy a gyengébb idegzetűeknek se kelljen elszopogatni egy Tensiomint:
2004-es évj. E39 :roker:

Gratula, úgy néz ki jelenleg a te vasad a negatív korelnök a klubban!
Eddig abban a hiszemben éltem, hogy a szedánokat 2003 szeptemberig gyártották...
Ez már EU4-es részecskeszűrős?

Igen, a touringot gyártották 2004-ben még.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 09:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
rockolo77 írta:
kovessyroli írta:
Csak úgy véletlenül írok ebbe a topikba egyet, hogy aki olvassa, az véletlenül észre tudja venni a profilomban a változást :mrgreen:

Kis segítség, hogy a gyengébb idegzetűeknek se kelljen elszopogatni egy Tensiomint:
2004-es évj. E39 :roker:

Gratula, úgy néz ki jelenleg a te vasad a negatív korelnök a klubban!
Eddig abban a hiszemben éltem, hogy a szedánokat 2003 szeptemberig gyártották...
Ez már EU4-es részecskeszűrős?

Igen, a touringot gyártották 2004-ben még.

Igaz, de szerintem nem eu4 es reszecske szuro sem volt bennuk, mint ahogy az elso e60-akban sem.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 12:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
rockolo77 írta:
kovessyroli írta:
Csak úgy véletlenül írok ebbe a topikba egyet, hogy aki olvassa, az véletlenül észre tudja venni a profilomban a változást :mrgreen:

Kis segítség, hogy a gyengébb idegzetűeknek se kelljen elszopogatni egy Tensiomint:
2004-es évj. E39 :roker:

Gratula, úgy néz ki jelenleg a te vasad a negatív korelnök a klubban!
Eddig abban a hiszemben éltem, hogy a szedánokat 2003 szeptemberig gyártották...
Ez már EU4-es részecskeszűrős?


Szerencsére nincs benne DPF.
Alvázszám szerint 2002.07. gyártású, de valamiért csak 2004.02.hóban helyezték először forgalomba.
Euro 3-at és 2004.év első forgalomba helyezést ez a drága magyar állam 204eft regisztrációs adóval díjazta. :doglotlo:


Szervizkönyvben van bejegyzés a gyártás és a forgalomba helyezés között? Vagy bmwdecoder.com-on le tudod kérdezni a szerviztörténetet, ha érdekel. Azért írtam csak mert nekem 18 hónap van a gyártás és a forgalomba helyezés között de a szervizkönyv szerint már belekerült 15 ezer km.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 21:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
Ez már EU4-es részecskeszűrős?


Biztos hogy létezik gyárilag ilyen?

Nem biztos, kimaradt egy vessző a mondatból.
EU4-esnek léteznie kell, 2004-től Európa nyugati részén már kötelező volt, lehet csak apróbb módosításokat kapott, +egy csekendzsin lámpát, DPF-et nem.
Talán broton szaktárs tudja a választ, úgy rémlik az ő touringját EU4-esnek hirdették anno a mobilén.

Cimborám nemrég vett egy német piacos 2000-es fészlift előtti 30D-t. Furcsa volt számomra, hogy 184 lovas, de már EU3-as motor van benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 22:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
Ez már EU4-es részecskeszűrős?


Biztos hogy létezik gyárilag ilyen?

Nem biztos, kimaradt egy vessző a mondatból.
EU4-esnek léteznie kell, 2004-től Európa nyugati részén már kötelező volt, lehet csak apróbb módosításokat kapott, +egy csekendzsin lámpát, DPF-et nem.
Talán broton szaktárs tudja a választ, úgy rémlik az ő touringját EU4-esnek hirdették anno a mobilén.

Cimborám nemrég vett egy német piacos 2000-es fészlift előtti 30D-t. Furcsa volt számomra, hogy 184 lovas, de már EU3-as motor van benne.


Az én szekerembe sem gyári a DPF,2009-be építették bele kereken 900 euroért.
A koma akitől vettem azt magyarázta, hogy az umweltplakette 4(grün) matricát csak DPF meglétével lehet megkapni.
Azért volt neki hasznos mert Kölnbe a belváros bizonyos részein csak ennek a matricának a meglétével lehet behajtani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 23:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.01. 15:19
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
broton írta:
rockolo77 írta:
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
Ez már EU4-es részecskeszűrős?


Biztos hogy létezik gyárilag ilyen?

Nem biztos, kimaradt egy vessző a mondatból.
EU4-esnek léteznie kell, 2004-től Európa nyugati részén már kötelező volt, lehet csak apróbb módosításokat kapott, +egy csekendzsin lámpát, DPF-et nem.
Talán broton szaktárs tudja a választ, úgy rémlik az ő touringját EU4-esnek hirdették anno a mobilén.

Cimborám nemrég vett egy német piacos 2000-es fészlift előtti 30D-t. Furcsa volt számomra, hogy 184 lovas, de már EU3-as motor van benne.


Az én szekerembe sem gyári a DPF,2009-be építették bele kereken 900 euroért.
A koma akitől vettem azt magyarázta, hogy az umweltplakette 4(grün) matricát csak DPF meglétével lehet megkapni.
Azért volt neki hasznos mert Kölnbe a belváros bizonyos részein csak ennek a matricának a meglétével lehet behajtani.


Enyémbe se a gyári lehet a DPF, kaptam hozzá egy egész dokumentumot és ez a típus van megjelölve benne: KBA 17081 Partikelfilter ABE, de a környezetvédelmi besorolásom se az mint pl. fateroménak (2002-es 25d) neki 7-es, az enyém 8-as.

_________________
Zsolti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 23:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodi7 írta:
broton írta:
rockolo77 írta:
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
Ez már EU4-es részecskeszűrős?


Biztos hogy létezik gyárilag ilyen?

Nem biztos, kimaradt egy vessző a mondatból.
EU4-esnek léteznie kell, 2004-től Európa nyugati részén már kötelező volt, lehet csak apróbb módosításokat kapott, +egy csekendzsin lámpát, DPF-et nem.
Talán broton szaktárs tudja a választ, úgy rémlik az ő touringját EU4-esnek hirdették anno a mobilén.

Cimborám nemrég vett egy német piacos 2000-es fészlift előtti 30D-t. Furcsa volt számomra, hogy 184 lovas, de már EU3-as motor van benne.


Az én szekerembe sem gyári a DPF,2009-be építették bele kereken 900 euroért.
A koma akitől vettem azt magyarázta, hogy az umweltplakette 4(grün) matricát csak DPF meglétével lehet megkapni.
Azért volt neki hasznos mert Kölnbe a belváros bizonyos részein csak ennek a matricának a meglétével lehet behajtani.


Enyémbe se a gyári lehet a DPF, kaptam hozzá egy egész dokumentumot és ez a típus van megjelölve benne: KBA 17081 Partikelfilter ABE, de a környezetvédelmi besorolásom se az mint pl. fateroménak (2002-es 25d) neki 7-es, az enyém 8-as.


Az én környezetvédelmi besorolásom 7-es DPF-el, nem tudom hogy ennek van e jelentősége.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 23:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodi7 írta:
broton írta:
rockolo77 írta:
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
Ez már EU4-es részecskeszűrős?


Biztos hogy létezik gyárilag ilyen?

Nem biztos, kimaradt egy vessző a mondatból.
EU4-esnek léteznie kell, 2004-től Európa nyugati részén már kötelező volt, lehet csak apróbb módosításokat kapott, +egy csekendzsin lámpát, DPF-et nem.
Talán broton szaktárs tudja a választ, úgy rémlik az ő touringját EU4-esnek hirdették anno a mobilén.

Cimborám nemrég vett egy német piacos 2000-es fészlift előtti 30D-t. Furcsa volt számomra, hogy 184 lovas, de már EU3-as motor van benne.


Az én szekerembe sem gyári a DPF,2009-be építették bele kereken 900 euroért.
A koma akitől vettem azt magyarázta, hogy az umweltplakette 4(grün) matricát csak DPF meglétével lehet megkapni.
Azért volt neki hasznos mert Kölnbe a belváros bizonyos részein csak ennek a matricának a meglétével lehet behajtani.


Enyémbe se a gyári lehet a DPF, kaptam hozzá egy egész dokumentumot és ez a típus van megjelölve benne: KBA 17081 Partikelfilter ABE, de a környezetvédelmi besorolásom se az mint pl. fateroménak (2002-es 25d) neki 7-es, az enyém 8-as.

És működik rendesen, nincs vele gondotok?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 23:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
És működik rendesen, nincs vele gondotok?[/quote]

Nincs illetve nem is tudom, hogy mik a tünetek ha gond van vele, ez az első dízel autóm ezt is csak a hat henger miatt vettem, az elődje 540i volt.
Mondjuk ha meg padlózom akkor egy fekete füstfelhőt látok mögöttem, a benzines után először ijesztő volt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 08:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
És működik rendesen, nincs vele gondotok?


Erre voltam kíváncsi,ahogy írták is,ez egy utólagos cucc hogy behajthassanak a "tiltott" zónákba.
Ez nem DPF,hanem egy vasbetétes katalizátor pluszban,nincs bekötve szoftveresen,nem regenerál,semmi ilyesmi,"csak van".

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 11:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.01. 15:19
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
És működik rendesen, nincs vele gondotok?


Nincs vele semmi működik!

_________________
Zsolti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 14:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez az utólagos DPF/katalizátor megmutatkozott a hivatalos dolgokban is?

Regadó, EU besorolás, teljesítményadó, kötelező biztosítás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 14:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodi7 írta:
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
És működik rendesen, nincs vele gondotok?


Nincs vele semmi működik!


Vagy inkább szerintem:

Nincs vele semmi, nem működik!

Ha nagygázra rendesen nyomja a kormot, akkor a DPF-nek már régen konyec.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: rockolo77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 14:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Ez az utólagos DPF/katalizátor megmutatkozott a hivatalos dolgokban is?

Regadó, EU besorolás, teljesítményadó, kötelező biztosítás?


Nem mutatkozott meg sehol, szerintem nem is tudtak róla a honosításnál, hogy benne van.
A műszakin meg ugye rá se néztek az autóra mert több mint hat hónap Német műszaki volt rajta.
Ez csak a Németeknél ért egy zöld matricát (Umweltplakette)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 15:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Dodi7 írta:
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
És működik rendesen, nincs vele gondotok?


Nincs vele semmi működik!


Vagy inkább szerintem:

Nincs vele semmi, nem működik!

Ha nagygázra rendesen nyomja a kormot, akkor a DPF-nek már régen konyec.


Valaki írhatna erről a DPF-ről valamit, hogy hogy működik. E60-ban a helyes működéshez ott a DPF hőmérő, ellennyomás mérő, kipufogó csappantyú, fojtószelep. Itt ezek közül gondolom az egyik sem valósul meg, így csak fel van rakva egy katalizátor szerű koromszűrő. Ergó szabályozatlan maga a rendszer. Vagy tévedek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255 ... 1293  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 30 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator