* *
Pontos idő: 2024.05.12. 18:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256 ... 1293  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 18:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
Dodi7 írta:
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
És működik rendesen, nincs vele gondotok?


Nincs vele semmi működik!


Vagy inkább szerintem:

Nincs vele semmi, nem működik!

Ha nagygázra rendesen nyomja a kormot, akkor a DPF-nek már régen konyec.


Valaki írhatna erről a DPF-ről valamit, hogy hogy működik. E60-ban a helyes működéshez ott a DPF hőmérő, ellennyomás mérő, kipufogó csappantyú, fojtószelep. Itt ezek közül gondolom az egyik sem valósul meg, így csak fel van rakva egy katalizátor szerű koromszűrő. Ergó szabályozatlan maga a rendszer. Vagy tévedek?


Ezen az oldalon elolvashatod a működését
http://partikelfilter-online.de/product_info.php?info=p51_bmw-530d---e39.html


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 19:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

Valaki írhatna erről a DPF-ről valamit, hogy hogy működik. E60-ban a helyes működéshez ott a DPF hőmérő, ellennyomás mérő, kipufogó csappantyú, fojtószelep. Itt ezek közül gondolom az egyik sem valósul meg, így csak fel van rakva egy katalizátor szerű koromszűrő. Ergó szabályozatlan maga a rendszer. Vagy tévedek?


Ahogy írtam,semmi extra,egy fémbetétes katalizátor pluszban a gyári katok után,teljesen szabályozatlan.
Mivel a gyár nem adta ki EU4-en az E39-et,így nálunk sem lesz az.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
NagyMatyas írta:

Valaki írhatna erről a DPF-ről valamit, hogy hogy működik. E60-ban a helyes működéshez ott a DPF hőmérő, ellennyomás mérő, kipufogó csappantyú, fojtószelep. Itt ezek közül gondolom az egyik sem valósul meg, így csak fel van rakva egy katalizátor szerű koromszűrő. Ergó szabályozatlan maga a rendszer. Vagy tévedek?


Ahogy írtam,semmi extra,egy fémbetétes katalizátor pluszban a gyári katok után,teljesen szabályozatlan.
Mivel a gyár nem adta ki EU4-en az E39-et,így nálunk sem lesz az.


Akkor jól gondoltam. :franko: Ez a rendszer időlegesen működik, amíg meg nem telik, majd utána át nem ég :D :D Nissan Navara-n van hasonlóan elmés megoldás gyárilag. 5 év és 60 ezer km után égett át.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Padre540 írta:
NagyMatyas írta:

Valaki írhatna erről a DPF-ről valamit, hogy hogy működik. E60-ban a helyes működéshez ott a DPF hőmérő, ellennyomás mérő, kipufogó csappantyú, fojtószelep. Itt ezek közül gondolom az egyik sem valósul meg, így csak fel van rakva egy katalizátor szerű koromszűrő. Ergó szabályozatlan maga a rendszer. Vagy tévedek?


Ahogy írtam,semmi extra,egy fémbetétes katalizátor pluszban a gyári katok után,teljesen szabályozatlan.
Mivel a gyár nem adta ki EU4-en az E39-et,így nálunk sem lesz az.

A megadott típusszámot beütve, legtöbb képtalálat az alábbi képre jön. Mostanság találkoztam egy pár E39-en ilyennel. Ez közvetlenül a turbóra van szerelve. Kép Osztrák autókon volt a katalizátorok utáni REMUS vasmagos cucc.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 08:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
A megadott típusszámot beütve, legtöbb képtalálat az alábbi képre jön. Mostanság találkoztam egy pár E39-en ilyennel. Ez közvetlenül a turbóra van szerelve.



El is felejtettem hogy ez is létezik,ez is egy fémbetétes kat.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 12:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.01. 15:19
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Dodi7 írta:
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
És működik rendesen, nincs vele gondotok?


Nincs vele semmi működik!


Vagy inkább szerintem:

Nincs vele semmi, nem működik!

Ha nagygázra rendesen nyomja a kormot, akkor a DPF-nek már régen konyec.


Igazad van még se működik, ha 5 év vagy 80 e km az élettartalma! (162 e km-nél kapta meg most 351 e km van benne :D) Viszont kormolni nem szoktam látni. :D

_________________
Zsolti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 13:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez az utólagos DPF egy parasztvakítás, önámítás! amellett h drága mulatság.
van egy CDI vitónk, ugyancsak euro3as, a zöld zónák miatt fel kellett rakni a DPFet, hogy kevesebb finompor kerüljön a levegőbe. Ezt eddig kutya se ellenőrizte nálunk, hogy ki mivel hajt be.. van fent 2 webkamera az út felett, és ennyi.
Szépen fojtja a motort, nem ugrik úgy mint előtte, és ugyan annyit kormol, ha épp kormolni van kedve.. igen zsír új DPFet szereltünk fel.

Az én 30dmen is rajta van, de csak a zöld-matrica miatt, hátha egyszer ellenőriznek. A dízelbotrány után vártam, hogy lesz ilyesmi, de nem volt.

Am ezek az új euro5 6 motorok olyan nano méretű részecskéket pufognak ki amit nem lehet szűrni, bőrön át felszívódik, nem tudjuk későbbi hatásait. A régi dízelek lehet hogy kormolnak, de azok a részecskék méretéből adódóan kevésbé szállnak, meg attól max tüdőrákot kapsz. Ilyen új nano részecskéket találtak felboncolt agyakban, melyek nagyon hasonlóak az amúgy természetesen is megtalálható részecskékhez, csak ezek túl szabályos formájúak voltak, a cikk szerint a motor illetve a fék kopásból származhatnak ezek a részecskék. Megkeresem a cikket ha valakit érdekel.

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek ST1 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 15:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
Ez az utólagos DPF egy parasztvakítás, önámítás! amellett h drága mulatság.
van egy CDI vitónk, ugyancsak euro3as, a zöld zónák miatt fel kellett rakni a DPFet, hogy kevesebb finompor kerüljön a levegőbe. Ezt eddig kutya se ellenőrizte nálunk, hogy ki mivel hajt be.. van fent 2 webkamera az út felett, és ennyi.
Szépen fojtja a motort, nem ugrik úgy mint előtte, és ugyan annyit kormol, ha épp kormolni van kedve.. igen zsír új DPFet szereltünk fel.

Az én 30dmen is rajta van, de csak a zöld-matrica miatt, hátha egyszer ellenőriznek. A dízelbotrány után vártam, hogy lesz ilyesmi, de nem volt.

Am ezek az új euro5 6 motorok olyan nano méretű részecskéket pufognak ki amit nem lehet szűrni, bőrön át felszívódik, nem tudjuk későbbi hatásait. A régi dízelek lehet hogy kormolnak, de azok a részecskék méretéből adódóan kevésbé szállnak, meg attól max tüdőrákot kapsz. Ilyen új nano részecskéket találtak felboncolt agyakban, melyek nagyon hasonlóak az amúgy természetesen is megtalálható részecskékhez, csak ezek túl szabályos formájúak voltak, a cikk szerint a motor illetve a fék kopásból származhatnak ezek a részecskék. Megkeresem a cikket ha valakit érdekel.


Kedves tőled a szándék, de az elmúlt pár évben, több ízben meg lett már rágva ez a téma. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 15:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodi7 írta:
kovessyroli írta:
Dodi7 írta:
Padre540 írta:
rockolo77 írta:
És működik rendesen, nincs vele gondotok?


Nincs vele semmi működik!


Vagy inkább szerintem:

Nincs vele semmi, nem működik!

Ha nagygázra rendesen nyomja a kormot, akkor a DPF-nek már régen konyec.


Igazad van még se működik, ha 5 év vagy 80 e km az élettartalma! (162 e km-nél kapta meg most 351 e km van benne :D) Viszont kormolni nem szoktam látni. :D


Az elve alapján inkább formális, mint gyakorlati haszna van. Ha olyan hatásfokkal működne, mint ahogy egy normális DPF teszi, akkor a szabályozatlanság hiányából fakadóan olyan 800-1000 km alatt dugulna el véglegesen :wink: Az egy külön téma, hogy ha te már menet közben, tükörben látod a kormot, akkor az már baj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.21. 12:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szétrohadtak a haspáncél tartó csavarjaim, és menet közben el is hagytam a műanyag borítást, de meglett. Próbálkoztam ebay-es olcsó pár ezer ft-os csomaggal, de nem fogták elég jól mert pár hét után 180-nál megint lekapta a szél. Itt a (9-es és 19-es borításokat tartó) 8-10-11-12 alkatrészekről van szó. Néztem a gyárit, 20 ezer forintot csavarokra elkölteni egy kicsit túlzásnak tartok. Van valakinek esetleg bevált alternatívája?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.01.21. 19:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Szétrohadtak a haspáncél tartó csavarjaim, és menet közben el is hagytam a műanyag borítást, de meglett. Próbálkoztam ebay-es olcsó pár ezer ft-os csomaggal, de nem fogták elég jól mert pár hét után 180-nál megint lekapta a szél. Itt a (9-es és 19-es borításokat tartó) 8-10-11-12 alkatrészekről van szó. Néztem a gyárit, 20 ezer forintot csavarokra elkölteni egy kicsit túlzásnak tartok. Van valakinek esetleg bevált alternatívája?

Lemezanya hozza passzolo csavarral.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 16:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 124 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Belga/holland autóvásárlásnál hogy megy a hazahozatal? Nem tréler hanem "lábon" jön esetben? Hogy megy bürokrácia?
Segítene valaki ebben? Köszönöm!!!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.07. 11:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.03. 23:19
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bor3sz írta:
Belga/holland autóvásárlásnál hogy megy a hazahozatal? Nem tréler hanem "lábon" jön esetben? Hogy megy bürokrácia?
Segítene valaki ebben? Köszönöm!!!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével



Szia! Én Hollandiából hoztam a gépem. (Ott éltem ezért a holland jogsimmal tudtam belföldi sárga rendszámmal átiratni, adó és biztosítással), majd amikor haza jöttem honosítottam.
Ha, mint külföldi veszel egy autót az EU országi exportra, akkor az RDW-nél lehet az export rendszámot és a szükséges dokumentumokat kiváltani, ami 14 napig érvényes, ezzel lehet közlekedni az EU-ban. (Ez az igénylőlap: https://www.rdw.nl/SiteCollectionDocume ... nvraag.pdf).
A teljes procedura itt látható és intézhető:
http://www.autocorsten.eu/Suomi/Export_ ... vices.html

Sok sikert!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Pekka az itt látható tagok köszönték meg: Bor3sz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.07. 15:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 124 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pekka írta:
Bor3sz írta:
Belga/holland autóvásárlásnál hogy megy a hazahozatal? Nem tréler hanem "lábon" jön esetben? Hogy megy bürokrácia?
Segítene valaki ebben? Köszönöm!!!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Sok sikert!

Rám fér, köszi


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 15:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

hatha erdekel valakit a tapasztalatom:
most 2 hetig egy f31 320d efficient dynamics-et hajtottam. Osszesen kb 2000km-t mentem vele. Nagyon tetszett. 20d-hez kepest nagyon jol ment, 200-ig szepen huzott, de ment meg tobbet is. Altalaban eleg temposan kozlekedtem vele es mindezek mellett meglepoen keveset fogyasztott. Ilyen tempo mellett ez az auto volt a legjobb fogyasztasi szempontbol, amit valaha lattam... Nem tudom elkepzelni, hogy akkor milyen keveset fogyaszthat egy normal 130-as tempoval haladva... Ami viszont meglepo volt, hogy a csomagtartoja nagyon kicsi volt. Az e46 csomagtartoja sokkal nagyobb. Az E39-e pedig oriasi ahhoz kepest. Ezen kivul egyebkent semmi kifogasom nem lehetett a kocsira :)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 17:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.15. 23:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.09. 23:37
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Keresek e39 facelift hátsó belső lámpákat foglalattal együtt. Akinek van és eladó ne tartsa vissza magát írjon rám, köszi.

Mindenkinek szép estét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.16. 00:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Toto írta:
Sziasztok!

Keresek e39 facelift hátsó belső lámpákat foglalattal együtt. Akinek van és eladó ne tartsa vissza magát írjon rám, köszi.

Mindenkinek szép estét.


Korábban a DJ fórumon, mindenki, aki bolondságokat beszélt, vagy rossz helyre posztolt, kapott egy stilizált létrát az ánuszába.

Most te is nyertél egyet. :facepalm: :twisted: :twisted:

Kép

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.16. 04:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 124 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Toto írta:
Sziasztok!

Keresek e39 facelift hátsó belső lámpákat foglalattal együtt. Akinek van és eladó ne tartsa vissza magát írjon rám, köszi.

Mindenkinek szép estét.


Korábban a DJ fórumon, mindenki, aki bolondságokat beszélt, vagy rossz helyre posztolt, kapott egy stilizált létrát az ánuszába.

Most te is nyertél egyet. :facepalm: :twisted: :twisted:

Kép

HüJe


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.17. 00:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.09. 23:37
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez oké csak értelmes hozzászólást nem kaptam! Valakinek esetleg ennél több és értelmesebb hozzászólása?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256 ... 1293  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator