* *
Pontos idő: 2024.05.12. 19:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257 ... 1293  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.17. 01:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Toto írta:
Ez oké csak értelmes hozzászólást nem kaptam! Valakinek esetleg ennél több és értelmesebb hozzászólása?

Az nem oké, hogy a lényeg nem ment át, és továbbra is itt erőlteted.
Esetleg a megfelelő topicban menne?
Segítek, mondjuk itt?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Toto
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.17. 02:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Gallaca írta:
Toto írta:
Ez oké csak értelmes hozzászólást nem kaptam! Valakinek esetleg ennél több és értelmesebb hozzászólása?

Az nem oké, hogy a lényeg nem ment át, és továbbra is itt erőlteted.
Esetleg a megfelelő topicban menne?
Segítek, mondjuk itt?

Nem kell neki eléggé Laci :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 18:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mióta megvettem a kocsit, van egy dadogása a motornak, ez az új lambaszondákkal, az új gyertyasorral, millió elfáradt műanyag cseréjével sokat javult, de még mindig nem az igazi. Javasoltak egy belső motormosást, van e valakinek tapasztalata vele?

http://www.lpgdoktor.hu/index.php/szolg ... titas.html

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 21:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Mióta megvettem a kocsit, van egy dadogása a motornak, ez az új lambaszondákkal, az új gyertyasorral, millió elfáradt műanyag cseréjével sokat javult, de még mindig nem az igazi. Javasoltak egy belső motormosást, van e valakinek tapasztalata vele?

http://www.lpgdoktor.hu/index.php/szolg ... titas.html


Élő adatok menet közben megvoltak?
Keverékképzési teszt?
Légtömegmérő volt tisztítva?
Ha jól rémlik,a tiédben külön van a beszívott levegő hőm. jeladó,a légszűrőháznál,azzal mi a helyzet?

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 09:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Afterdark írta:
Mióta megvettem a kocsit, van egy dadogása a motornak, ez az új lambaszondákkal, az új gyertyasorral, millió elfáradt műanyag cseréjével sokat javult, de még mindig nem az igazi. Javasoltak egy belső motormosást, van e valakinek tapasztalata vele?

http://www.lpgdoktor.hu/index.php/szolg ... titas.html


Élő adatok menet közben megvoltak?
Keverékképzési teszt?
Légtömegmérő volt tisztítva?
Ha jól rémlik,a tiédben külön van a beszívott levegő hőm. jeladó,a légszűrőháznál,azzal mi a helyzet?


Nem. Nagyon szeretem a szerelőimet, de nem egy hibakeresős típusok. Kihez lenne érdemes fordulni ?

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 14:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:

Nem. Nagyon szeretem a szerelőimet, de nem egy hibakeresős típusok. Kihez lenne érdemes fordulni ?


Nekem Qwerty csinált minden ilyet és ehhez hasonlót. :franko:

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.22. 10:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Afterdark írta:

Nem. Nagyon szeretem a szerelőimet, de nem egy hibakeresős típusok. Kihez lenne érdemes fordulni ?


Nekem Qwerty csinált minden ilyet és ehhez hasonlót. :franko:


Qwerty mostanában el van havazva, úgy hogy szerintem ez az út felejtő :(

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.22. 11:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:

Qwerty mostanában el van havazva, úgy hogy szerintem ez az út felejtő :(


Nálam most is volt 1-2 hete,sőt amikor még a touringom volt,kb 3 hónapja,még a csomagtérajtónál a kábeleket is megjavította.
Kell pár nap türelem mire érkezik,az biztos.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.22. 11:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
leslie írta:

Qwerty mostanában el van havazva, úgy hogy szerintem ez az út felejtő :(


Nálam most is volt 1-2 hete,sőt amikor még a touringom volt,kb 3 hónapja,még a csomagtérajtónál a kábeleket is megjavította.
Kell pár nap türelem mire érkezik,az biztos.


Ahhoz képest az én pü-mre már vagy 2 hónapja nem válaszol és Balu mondta nekem a minap, hogy valszeg azért, mert el van havazva.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.22. 14:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Padre540 írta:
leslie írta:

Qwerty mostanában el van havazva, úgy hogy szerintem ez az út felejtő :(


Nálam most is volt 1-2 hete,sőt amikor még a touringom volt,kb 3 hónapja,még a csomagtérajtónál a kábeleket is megjavította.
Kell pár nap türelem mire érkezik,az biztos.


Ahhoz képest az én pü-mre már vagy 2 hónapja nem válaszol és Balu mondta nekem a minap, hogy valszeg azért, mert el van havazva.


Hívni kell őket, nekem március első hetében megcsinálják amit szeretnék.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.22. 15:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:

Ahhoz képest az én pü-mre már vagy 2 hónapja nem válaszol és Balu mondta nekem a minap, hogy valszeg azért, mert el van havazva.


Egyáltalán nem jár a fórumon.Hívd telefonon.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.23. 23:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Atyavilág!

Bár eme hozzászólásom inkább az off autók topicba illene, de egyrészt a mondanivalóm komplexebb, másrészt, az elmúlt jó néhány hónap "lapítással" töltött, amúgy autószempontból probléma -és emóciómentes időszakomat követően, adott témákban történt hozzászólásokat illetően kikívánkozik belőlem, hogy Istenem, de jó lenne újra a néhai E28-E34, netán a B3 35i Passatok és más gyártóktól származó kortársaik modelljeinek időarányosan aktuális problémáit taglalni!

Komolyan -műszaki ember létemre- a sci-fi határait súrolja a MI AUTÓNK életben tartásának/karbantartásának magyarországi határokon belüli, átlagember számára kivitelezhető megvalósítása.

Nyilván, ha ez nem így lenne, okafogyottá válna eme nagyszerű portál/KÖZÖSSÉG létjogosultsága, azonban -talán az idő előrehaladottsága okán- ez kezd sok lenni. NEM a KLUB, hanem a folyamat.

Marhára jó a BMW-érzés, csuda jó a vezetési élmény, de az idő előrehaladtával -a MI AUTÓINKNÁL- exponenciálisan nő a szopás lehetősége (én már sajnos offal járok).

Maradjunk betegek/bírjuk cérnával, pótalkatrésszel, anyagiakkal, vagy "hódoljunk be", s kinek-kinek anyagi és egyéb lehetőségeihez mérten maradjunk "ilyenek"?

Szinte biztos vagyok benne, hogy hozzászólásom eléggé megosztó lesz, s tág spektrumban, sokfajta érzelmet (utálatot) indukál, de egyszerűen nem tudok szó nélkül elmenni amellett, hogy majdnem minden fórumtéma -az élvezetek/élmények/pl. fejlesztések helyett- lassacskán a hibák-problémák által generált hozzászólásokról szól. Hol másutt lenne ehhez platform, de jól van ez így? Jó irányba terel Bennünket, ha folyton problémák megoldásával foglalkozunk, mely(ek)re lassan egyre több időt fordítunk, mint más, értelmes(ebb) dolgokra, pl. család?

Nem túl régóta vagyok klubtag, azonban a kezdetektől fogva figyelemmel kísérem KÖZÖSSÉGÜNK mindennapjait, de attól tartok, hogy 1-2, na jó, néhány megszállott -magunk fajta- illetve a hirtelen megoldást kereső "ifjú titánok" kivételével kezd ellaposodni a dolog.

Ugye nem jól gondolom?

UI: ennek ellenére izgat a JAK :roker:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: LeviM5
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 09:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Atyavilág!

Bár eme hozzászólásom inkább az off autók topicba illene, de egyrészt a mondanivalóm komplexebb, másrészt, az elmúlt jó néhány hónap "lapítással" töltött, amúgy autószempontból probléma -és emóciómentes időszakomat követően, adott témákban történt hozzászólásokat illetően kikívánkozik belőlem, hogy Istenem, de jó lenne újra a néhai E28-E34, netán a B3 35i Passatok és más gyártóktól származó kortársaik modelljeinek időarányosan aktuális problémáit taglalni!

Komolyan -műszaki ember létemre- a sci-fi határait súrolja a MI AUTÓNK életben tartásának/karbantartásának magyarországi határokon belüli, átlagember számára kivitelezhető megvalósítása.

Nyilván, ha ez nem így lenne, okafogyottá válna eme nagyszerű portál/KÖZÖSSÉG létjogosultsága, azonban -talán az idő előrehaladottsága okán- ez kezd sok lenni. NEM a KLUB, hanem a folyamat.

Marhára jó a BMW-érzés, csuda jó a vezetési élmény, de az idő előrehaladtával -a MI AUTÓINKNÁL- exponenciálisan nő a szopás lehetősége (én már sajnos offal járok).

Maradjunk betegek/bírjuk cérnával, pótalkatrésszel, anyagiakkal, vagy "hódoljunk be", s kinek-kinek anyagi és egyéb lehetőségeihez mérten maradjunk "ilyenek"?

Szinte biztos vagyok benne, hogy hozzászólásom eléggé megosztó lesz, s tág spektrumban, sokfajta érzelmet (utálatot) indukál, de egyszerűen nem tudok szó nélkül elmenni amellett, hogy majdnem minden fórumtéma -az élvezetek/élmények/pl. fejlesztések helyett- lassacskán a hibák-problémák által generált hozzászólásokról szól. Hol másutt lenne ehhez platform, de jól van ez így? Jó irányba terel Bennünket, ha folyton problémák megoldásával foglalkozunk, mely(ek)re lassan egyre több időt fordítunk, mint más, értelmes(ebb) dolgokra, pl. család?

Nem túl régóta vagyok klubtag, azonban a kezdetektől fogva figyelemmel kísérem KÖZÖSSÉGÜNK mindennapjait, de attól tartok, hogy 1-2, na jó, néhány megszállott -magunk fajta- illetve a hirtelen megoldást kereső "ifjú titánok" kivételével kezd ellaposodni a dolog.

Ugye nem jól gondolom?

UI: ennek ellenére izgat a JAK :roker:


Az a baj, hogy én is ezt tapasztalom. De ez egy folyamat:( Már nem igazán lehet kihasználni a nagy motorjainkat, mindenhol trafi van, mindenki 49-el megy. Lassan már senkivel nem lehet egy jót gyorsulni....
Másrészt, nem csoda, ha az e39-el tönkre mennek. Mind tizenx éves vas, kismillió km.-el. + a magyar utak "áldásos" tevékenysége.... Szépen lassan emészti fel a kocsit. Minden remeg, rezeg, stb.
Azért azt is tegyük hozzá, hogy a BMW nem átlag ember pénztárcájához van igazítva. A prémium kategóriának és a vezetési élménynek ára van. Ha van pénze az embernek, akkor szerintem tök jó (úri) muri egy BMW. Ha nem számít, hogy hamar elfüstölöd a kerekeket, stb. Ellenkező esetben csak a fogszívás van. Ebbe az esetbe én is bele estem! Az e39 megvásárlása előtt nekem is mondták, hogy a fenntartása nem lesz kevés. Ennek ellenére én akartam.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 11:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Atyavilág!

Bár eme hozzászólásom inkább az off autók topicba illene, de egyrészt a mondanivalóm komplexebb, másrészt, az elmúlt jó néhány hónap "lapítással" töltött, amúgy autószempontból probléma -és emóciómentes időszakomat követően, adott témákban történt hozzászólásokat illetően kikívánkozik belőlem, hogy Istenem, de jó lenne újra a néhai E28-E34, netán a B3 35i Passatok és más gyártóktól származó kortársaik modelljeinek időarányosan aktuális problémáit taglalni!

Komolyan -műszaki ember létemre- a sci-fi határait súrolja a MI AUTÓNK életben tartásának/karbantartásának magyarországi határokon belüli, átlagember számára kivitelezhető megvalósítása.

Nyilván, ha ez nem így lenne, okafogyottá válna eme nagyszerű portál/KÖZÖSSÉG létjogosultsága, azonban -talán az idő előrehaladottsága okán- ez kezd sok lenni. NEM a KLUB, hanem a folyamat.

Marhára jó a BMW-érzés, csuda jó a vezetési élmény, de az idő előrehaladtával -a MI AUTÓINKNÁL- exponenciálisan nő a szopás lehetősége (én már sajnos offal járok).

Maradjunk betegek/bírjuk cérnával, pótalkatrésszel, anyagiakkal, vagy "hódoljunk be", s kinek-kinek anyagi és egyéb lehetőségeihez mérten maradjunk "ilyenek"?

Szinte biztos vagyok benne, hogy hozzászólásom eléggé megosztó lesz, s tág spektrumban, sokfajta érzelmet (utálatot) indukál, de egyszerűen nem tudok szó nélkül elmenni amellett, hogy majdnem minden fórumtéma -az élvezetek/élmények/pl. fejlesztések helyett- lassacskán a hibák-problémák által generált hozzászólásokról szól. Hol másutt lenne ehhez platform, de jól van ez így? Jó irányba terel Bennünket, ha folyton problémák megoldásával foglalkozunk, mely(ek)re lassan egyre több időt fordítunk, mint más, értelmes(ebb) dolgokra, pl. család?

Nem túl régóta vagyok klubtag, azonban a kezdetektől fogva figyelemmel kísérem KÖZÖSSÉGÜNK mindennapjait, de attól tartok, hogy 1-2, na jó, néhány megszállott -magunk fajta- illetve a hirtelen megoldást kereső "ifjú titánok" kivételével kezd ellaposodni a dolog.

Ugye nem jól gondolom?

UI: ennek ellenére izgat a JAK :roker:


Jól látod, de szerintem ez egy természetes folyamat. Van egy prémium autó, kezdetben csak a gazdagok veszik, aztán a kevésbé gazdagok, 10-15 év után már csak a szegények, a ráfordítás linárisan csökken, az összetett szerkezetk hibafaktora exponenciálisan nő. Vegül olyan idős lesz a modell, hogy már csak a hívők tartják életben, mert a szegényeknek addigra más ér a látókörébe. És a kerék forog tovább....

/A szegényeket a szalonvásárlók relációjában írtam, én is szegénynek tartom magam hozzájuk képest. /

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 17:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Atyavilág!

Bár eme hozzászólásom inkább az off autók topicba illene, de egyrészt a mondanivalóm komplexebb, másrészt, az elmúlt jó néhány hónap "lapítással" töltött, amúgy autószempontból probléma -és emóciómentes időszakomat követően, adott témákban történt hozzászólásokat illetően kikívánkozik belőlem, hogy Istenem, de jó lenne újra a néhai E28-E34, netán a B3 35i Passatok és más gyártóktól származó kortársaik modelljeinek időarányosan aktuális problémáit taglalni!

Komolyan -műszaki ember létemre- a sci-fi határait súrolja a MI AUTÓNK életben tartásának/karbantartásának magyarországi határokon belüli, átlagember számára kivitelezhető megvalósítása.


Átlagember számára? Ezeket az autókat nem átlagemberek vették újonnan se.
No offense, de műszaki érzék nélkül nincs is értelme BMW-t (mármint olyat ami valamit is képvisel még abból ami naggyá tette a propellert) tartani. Szerintem csak az értékeli a futóművet, a műszaki megoldásokat aki műszaki beállítottságú, ebből következik az hogy tudatosan akarja karbantartani az autóját.

Sci-finek azért tűnhet, mert Én úgy érzem olyan korba lépett az E39 (és kortársai, márkafüggetlenül), hogy van igény a minőségi javításra, megjelent egy olyan felhasználói réteg akiknek mostanában lett "súlya", aki műélvezetből választotta a típust, tudatosan használja az autóját (nem koptatja dugóban, kis távokon, van mellete kisebb/céges stb., tömegközlekedés), és szeretné megőrizni gyári állapotában.

SvidronyA írta:
Nyilván, ha ez nem így lenne, okafogyottá válna eme nagyszerű portál/KÖZÖSSÉG létjogosultsága, azonban -talán az idő előrehaladottsága okán- ez kezd sok lenni. NEM a KLUB, hanem a folyamat.

Marhára jó a BMW-érzés, csuda jó a vezetési élmény, de az idő előrehaladtával -a MI AUTÓINKNÁL- exponenciálisan nő a szopás lehetősége (én már sajnos offal járok).

Maradjunk betegek/bírjuk cérnával, pótalkatrésszel, anyagiakkal, vagy "hódoljunk be", s kinek-kinek anyagi és egyéb lehetőségeihez mérten maradjunk "ilyenek"?

Szinte biztos vagyok benne, hogy hozzászólásom eléggé megosztó lesz, s tág spektrumban, sokfajta érzelmet (utálatot) indukál, de egyszerűen nem tudok szó nélkül elmenni amellett, hogy majdnem minden fórumtéma -az élvezetek/élmények/pl. fejlesztések helyett- lassacskán a hibák-problémák által generált hozzászólásokról szól. Hol másutt lenne ehhez platform, de jól van ez így? Jó irányba terel Bennünket, ha folyton problémák megoldásával foglalkozunk, mely(ek)re lassan egyre több időt fordítunk, mint más, értelmes(ebb) dolgokra, pl. család?


Definiáljuk a "szopást" egy 20 éves autónál. :D (van Alfás ismerős? egyes kivitelekhez, almodellekhez szószerint nincs új alkatrész)
Ki "mer" megosztani manapság autós élményeket?
A hibakeresések száma azért nőtt meg szerintem, mert mint fentebb írtam van igény a kijavításukra. Itt a helyi műhelyekkel ellentétben találnak tapasztalatot, és szakértelmet.

SvidronyA írta:
Nem túl régóta vagyok klubtag, azonban a kezdetektől fogva figyelemmel kísérem KÖZÖSSÉGÜNK mindennapjait, de attól tartok, hogy 1-2, na jó, néhány megszállott -magunk fajta- illetve a hirtelen megoldást kereső "ifjú titánok" kivételével kezd ellaposodni a dolog.

Ugye nem jól gondolom?

UI: ennek ellenére izgat a JAK :roker:


Ellaposodni? Homályosítsatok fel, de én ehez hasonló közösséget nem ismerek a kortársaknál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 20:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én sem látom ilyen tragikusnak a helyzetet.

Nem önmagában kell nézni a helyzetet, hogy egy tizenéves E39 karbantartása, illetve szinten tartása mibe kerül, hanem össze kell hasonlítani egy azonos kategóriájú, és azonos futásteljesítményű autóéval.
Nem rosszabb, sőt szerintem sokkal jobb minőségű egy E39, mint a kortársai.

Mit kér el a tulajdonostól egy tizenkétéves - tizenötéves E39, amiben van 250e - 350ekm?
Fék - futómű - erőátvitel - üzemanyag ellátó rendszer.
Ebben a körben van felújítás, és a ráköltés összege attól függ, hogy a korábbi tulajok meddig jutottak el a történetben.
Az, hogy van egy kis pixelhiba, sünigond, rádiómodul gond, stb....az akkor a baj?

Az E39 kortársainak jelentős része meg sem érte azt, hogy ennyi idősen ekkora futásteljesítmény után is az úton lehessen.
A másik, a kételkedők üljenek bele egy kortárs A6-ba, vagy egy Mercibe, hogy micsoda ócska sprőd szarokat gyártottak a kortárs prémium gyártók abban az időben.

Hogy nem lehet otthon szerelni?
De lehet.
Méghozzá minden nagyon ésszerűen van rajta összerakva, akár még laikus is ki tud rajta igazodni.
A diagnosztika - bár vettem kábelt én is - egy külön történet. Lehet onnét is nézni, hogyha valaki időt - energiát fektet be, és megtanulja használni, akkor a javítást a diagnosztika megkönnyíti, és egyszerűbbé teszi.

Aki most nem lő hozzá semmihez sem az autón, az szerintem a régi időben sem állított a Zsigulin szelephézagot, meg nem síkolt hengerfejet.
Nem mindegy, hogy 1 dologhoz nem értünk, vagy 3-hoz? :roll:

A fórum pedig jó.
Nincs az a sok bohóckodás, nincsenek azok a nagy szópárbajok, egymásnak feszülések, mint régen voltak, de működik.
Megöregedtünk, bassza meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Tizenkétéves E39? Volt 2005-ös évjárat? ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.02.25. 12:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:

Ellaposodni? Homályosítsatok fel, de én ehez hasonló közösséget nem ismerek a kortársaknál.


Van, képzeljétek el az Opel Signum klubban egy srác beírt pár hete, hogy az Opelja megállt Bécs környékén és segítséget kér szervíz ügyben. Kisgyerekkel volt. Kis időre rá két klubtárs kocsiba pattant, vittek pótalkatrészt és baráti alapon megcsinálták a kocsit, nem kértek semmit. Erre a többi klubtárs gyűjtést szervezett, mindenki adott pár ezer forintot. Mostanra összejött egy kisebb alap, amit félretettek kritikus időkre. Le a kalappal az Opel Signum klub előtt, független attól, hogy az Opel népautó. :roll:

Persze minden tiszteletem ezen klub előtt is, félre ne értsetek! Rengeteget segítettetek már!

A témához pedig annyit, hogy azért valljuk be, ezek öreg autók. Megöregedtek. Persze, hogy a legtöbb téma már a karbantartásról, állagmegőrzésről szól, hiszen azzá a kategóriává vált sajnos az e39, amit könnyebb megvenni, mint fenntartani. De ez minden 15 éves felsőkategóriás autóra igaz. Szóval megvesszük az autót, mert 10 éve erre vágyunk, kis pénzért hitelre, aztán jövünk ide az "öregekhez" hogy segítsenek megjavítani ezt-azt, de kicsi pénzért ha lehet, mert a svájci frank elvitte az új váltót az 530D-ből. Ezért alakul át lassan a klub. És én mondhatom, hogy hígul, mert én is 10 évesen vettem a kocsit kétmillióért. (Mondjuk nem svájci frankra :) ) Szóval én magam is oldószer vagyok.

De nem kell szomorkodni, mert 5 év múlva megint átalakul a klub. Akkorra visszatér újra az e39 érzés. Kihullanak, vagy kihullunk azok, akik már nem bírjuk karbantartani az autót, és jöhet az újabb 10 éves német kocsi, újabb hitellel. És azok, akik fenntartják ezt a klubot, átalakulnak veterán klubbá. Én csak remélni tudom, hogy itt leszek akkor is, mert nagyon szeretem az e39 érzést.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.03.02. 01:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 373
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Nem ismételve a hozzászólókat, de azt gondolom, valahol mindenkinek igaza van, és Andrásnak is a feltevéssel.
Még abban is egyet értek Veletek, hogy egy dolog ami befolyásolja ezt leginkább, az az idő! Teljesen mindegy, hogy mire értjük, az autó korára, a ráfordítható "szabad" időre, a kedvenceddel eltöltött együttlétre, a családra, stb. Egy dolog tény, be vagyunk szorítva a körülmények által, és ebben kell garázdálkodni a lehetőségek szerint...

A másik dolog, amit hozzátennék, a sikerélmények prezentálása. Bennem sokszor felmerült, hogy jó lenne leírni egy-egy élményt, de mivel nem napi használatban van az autó, azzal, hogy elmegyek kirándulni, nem biztos, hogy mindenkit érdekel, aki régebb óta használja, biztos többet és érdemlegesen tudna róla beszélni sokkal több hasznos infot adva. (Tulajdonképpen egy sima útról van szó, csak annyi az extra benne, hogy nem fáradtan szálltunk ki az autóból, vagy az úton milyen meglátása van az embernek, mely autósok tisztelik vagy gondolják bunkó BMW-snek a vezetőt ismeretlenül...)
Én például szívesen szoktam olvasni az utazások leírását, meddig lehet feszíteni a húrt, mit bírnak a járgányok, és a felmerülő problémákat idegen környezetben hogyan lehet megoldani, szerintem nagyon sokat lehet tanulni belőle, nekem nincs ilyen tapasztalatom, ahogy 2 évvel ezelőtt E39-el sem volt az ég világon semmi.

És igen, azzal, hogy a problémák jelennek meg leginkább a fórumon, az időnek tudom be, mert ezt szeretnénk minél inkább megoldani, hogy jusson idő számtalan más dologra, ami ugyan úgy fontos, hanem a legfontosabb. Ugyanakkor ki vagyunk téve a kísértésnek, a várakozásnak, és vágyakozásnak, ezekben könnyen őrlődik az ember...

Összegezve a fentieket, az idő, amit folyamatosan "lopnak" tőlünk, és egyre kevesebb áll rendelkezésre - és azt gondoljuk - igyekszünk uralni, ebben kell megtaláljuk egymást és önmagunkat egyaránt...
Ebben viszont nagy segítség a klub és a fórum - nem kevés utánajárást, így időt megspórolva...

Papi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Papi az itt látható tagok köszönték meg: 3 F_E_K_, FuReady, NagySándor
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.03.02. 14:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Papi írta:
Sziasztok,

Nem ismételve a hozzászólókat, de azt gondolom, valahol mindenkinek igaza van, és Andrásnak is a feltevéssel.
Még abban is egyet értek Veletek, hogy egy dolog ami befolyásolja ezt leginkább, az az idő! Teljesen mindegy, hogy mire értjük, az autó korára, a ráfordítható "szabad" időre, a kedvenceddel eltöltött együttlétre, a családra, stb. Egy dolog tény, be vagyunk szorítva a körülmények által, és ebben kell garázdálkodni a lehetőségek szerint...

A másik dolog, amit hozzátennék, a sikerélmények prezentálása. Bennem sokszor felmerült, hogy jó lenne leírni egy-egy élményt, de mivel nem napi használatban van az autó, azzal, hogy elmegyek kirándulni, nem biztos, hogy mindenkit érdekel, aki régebb óta használja, biztos többet és érdemlegesen tudna róla beszélni sokkal több hasznos infot adva. (Tulajdonképpen egy sima útról van szó, csak annyi az extra benne, hogy nem fáradtan szálltunk ki az autóból, vagy az úton milyen meglátása van az embernek, mely autósok tisztelik vagy gondolják bunkó BMW-snek a vezetőt ismeretlenül...)
Én például szívesen szoktam olvasni az utazások leírását, meddig lehet feszíteni a húrt, mit bírnak a járgányok, és a felmerülő problémákat idegen környezetben hogyan lehet megoldani, szerintem nagyon sokat lehet tanulni belőle, nekem nincs ilyen tapasztalatom, ahogy 2 évvel ezelőtt E39-el sem volt az ég világon semmi.

És igen, azzal, hogy a problémák jelennek meg leginkább a fórumon, az időnek tudom be, mert ezt szeretnénk minél inkább megoldani, hogy jusson idő számtalan más dologra, ami ugyan úgy fontos, hanem a legfontosabb. Ugyanakkor ki vagyunk téve a kísértésnek, a várakozásnak, és vágyakozásnak, ezekben könnyen őrlődik az ember...

Összegezve a fentieket, az idő, amit folyamatosan "lopnak" tőlünk, és egyre kevesebb áll rendelkezésre - és azt gondoljuk - igyekszünk uralni, ebben kell megtaláljuk egymást és önmagunkat egyaránt...
Ebben viszont nagy segítség a klub és a fórum - nem kevés utánajárást, így időt megspórolva...

Papi


Csak a megfelelő Hozzáállás és ugye idő kell.... és tadáám az E39 klub átalakul E39 Oldtimer klubbá :) Milyen szép is lenne :)
És ott ugye ezek fel sem merülhetnek hogy: munka-idő-pénz... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257 ... 1293  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 52 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator