* *
Pontos idő: 2024.05.13. 18:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261 ... 1293  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.03.31. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
kanyobence írta:
Sziasztok.
Sikeresen megérkeztünk Angliába.
Izgalmas volt az út, az e61 útközben egyszer le is térdelt.
Regensburg környékén gong hang és töltés lámpa zavarta meg a hajnali komor robogás csendjét.
Diag 12v töltés mutatott. Jobb ötlet hiányában tovább mentünk, hátha csak a töltés gyengült nem
Pedig megszűnt. Ez a remény kb 150 km-ig tartott ki. Ott már rengeteg hibakód jött sorban, végül automata vészprogram zárta a sort.
Ott töltés hiányában teljesen megállt a kocsi. Jött a fejvakarás. De mivel attól jobb még sosem volt. Kezdtünk ötletelni. Mivel én is pakoltam szerszámot, meg Lacinál is volt. Azokat előszedtük és nem maradt más, a generátort leszedtük.

Kép

Miután sikerült kiszedni, megállapítottuk hogy a szénkefe teljesen elkopott, már a 2 érintkező hozzá sem ért a forgó részhez.
Mivel egy merci szervíz mellett álltunk meg reménykedtünk hogy Valeo szénkefe lehet a polcon.
Biztos volt, de a dagadt buzi alkatrészes abban a pillanatban, hogy BMW-ről van szó már csak lesütött fejjel mondogatta h nincs ilyen.

Még volt pár jónak tűnő, de később kudarcba fulladt tervünk, végül arra jutottunk, hogy a szénkefét szó szerint közelebb faragjuk, azaz maszekoljuk a forgórészhez. Pici faragás és a szénkefe picit feszített állapotban való visszacsavarozását követően, mehetett az összeszerelés.
Amikor már mindent sikerült visszarakni, még adtam egy esélyt a mercinek , megkértem bikázzák be. Természetesen ezt azonnal megoldották. Indult a kocsi, diag ezután már komoly 13,8 volt feletti töltés mutatott. Visszapakolás a kocsiba, és sovány malac vágtában irány vissza a pályára.

Ezt már Northampton-ból írom nektek. A kocsi ezzel a hefteléssel kibírta az út hátralévő részét.
Most már a saját kocsimat keresem. Na meg ágyat, mert az sincs, még :)

Ui: ma szavaz a Pásztói városvezetés a Taliról. :)

Update :) azota megkapta az uj szenkefeket,ja es merciknek is van ez a generator szerelve eleg sokk tipusba mint kiderult mikor megvetem az ujakat,szoval a KURVA ANYAT JURGENNEK.Meg azt hozza kell tenni nem egy hibakod mentes kocsival indultunk el a kerek centirozas nem sikerult a gumisnak,es a legrugo rendszerem is inaktiv volt :) tegnap mindent megoldotam most mar hibamentes,de a mai naptol megy a haztol,irany a Bmw szalon es beruhazok egy 0 kmsre azt meg nincs eldontve hogy F vagy X lesz.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Örülök, hogy épségben kiértetek.

Ha új autót veszel -ami egy normális társadalomban nem lenne irigylésre méltó dolog- nem biztos, hogy a legutóbbi gondolatod releváns a topic témáját tekintve.

Kérlek, ne értsd félre, de ugye a legtöbb fórumtéma annak mentén keletkezett, hogy a "rothadó kapitalizmus ópiuma" eredményeként, másod, harmad, negyed, ötöd, s ki tudja hányadik felhasználóként birtokosai lehet(t)ünk egy, az újszerű állapotában csodaszámba menő AUTÓNAK...

Hans, Jürgen, a Te esetedben, pl. Duncan el sem tudja ezt képzelni... Voltam eleget ott, ahol most Ti vagytok, Hans, s Jürgen hazájában egyaránt, tehát tudom, miről "hadoválok".

Azért várjuk a fejleményeket, a tapasztalatokon alapuló tények bizonyára építő jellegűek lesznek a "következő" nemzedéknek. :wink: :oops: :facepalm:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.01. 20:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Sikerült megszavazni a Tali dolgát.

És örömmel tájékoztatlak titeket, hogy engedélyezték, szóval most már hivatalos a dolog.
2017.07.29. Pásztó
III. Klubtali


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kanyobence az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.02. 03:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
rockerekhu írta:
kanyobence írta:
Sziasztok.
Sikeresen megérkeztünk Angliába.
Izgalmas volt az út, az e61 útközben egyszer le is térdelt.
Regensburg környékén gong hang és töltés lámpa zavarta meg a hajnali komor robogás csendjét.
Diag 12v töltés mutatott. Jobb ötlet hiányában tovább mentünk, hátha csak a töltés gyengült nem
Pedig megszűnt. Ez a remény kb 150 km-ig tartott ki. Ott már rengeteg hibakód jött sorban, végül automata vészprogram zárta a sort.
Ott töltés hiányában teljesen megállt a kocsi. Jött a fejvakarás. De mivel attól jobb még sosem volt. Kezdtünk ötletelni. Mivel én is pakoltam szerszámot, meg Lacinál is volt. Azokat előszedtük és nem maradt más, a generátort leszedtük.

Kép

Miután sikerült kiszedni, megállapítottuk hogy a szénkefe teljesen elkopott, már a 2 érintkező hozzá sem ért a forgó részhez.
Mivel egy merci szervíz mellett álltunk meg reménykedtünk hogy Valeo szénkefe lehet a polcon.
Biztos volt, de a dagadt buzi alkatrészes abban a pillanatban, hogy BMW-ről van szó már csak lesütött fejjel mondogatta h nincs ilyen.

Még volt pár jónak tűnő, de később kudarcba fulladt tervünk, végül arra jutottunk, hogy a szénkefét szó szerint közelebb faragjuk, azaz maszekoljuk a forgórészhez. Pici faragás és a szénkefe picit feszített állapotban való visszacsavarozását követően, mehetett az összeszerelés.
Amikor már mindent sikerült visszarakni, még adtam egy esélyt a mercinek , megkértem bikázzák be. Természetesen ezt azonnal megoldották. Indult a kocsi, diag ezután már komoly 13,8 volt feletti töltés mutatott. Visszapakolás a kocsiba, és sovány malac vágtában irány vissza a pályára.

Ezt már Northampton-ból írom nektek. A kocsi ezzel a hefteléssel kibírta az út hátralévő részét.
Most már a saját kocsimat keresem. Na meg ágyat, mert az sincs, még :)

Ui: ma szavaz a Pásztói városvezetés a Taliról. :)

Update :) azota megkapta az uj szenkefeket,ja es merciknek is van ez a generator szerelve eleg sokk tipusba mint kiderult mikor megvetem az ujakat,szoval a KURVA ANYAT JURGENNEK.Meg azt hozza kell tenni nem egy hibakod mentes kocsival indultunk el a kerek centirozas nem sikerult a gumisnak,es a legrugo rendszerem is inaktiv volt :) tegnap mindent megoldotam most mar hibamentes,de a mai naptol megy a haztol,irany a Bmw szalon es beruhazok egy 0 kmsre azt meg nincs eldontve hogy F vagy X lesz.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Örülök, hogy épségben kiértetek.

Ha új autót veszel -ami egy normális társadalomban nem lenne irigylésre méltó dolog- nem biztos, hogy a legutóbbi gondolatod releváns a topic témáját tekintve.

Kérlek, ne értsd félre, de ugye a legtöbb fórumtéma annak mentén keletkezett, hogy a "rothadó kapitalizmus ópiuma" eredményeként, másod, harmad, negyed, ötöd, s ki tudja hányadik felhasználóként birtokosai lehet(t)ünk egy, az újszerű állapotában csodaszámba menő AUTÓNAK...

Hans, Jürgen, a Te esetedben, pl. Duncan el sem tudja ezt képzelni... Voltam eleget ott, ahol most Ti vagytok, Hans, s Jürgen hazájában egyaránt, tehát tudom, miről "hadoválok".

Azért várjuk a fejleményeket, a tapasztalatokon alapuló tények bizonyára építő jellegűek lesznek a "következő" nemzedéknek. :wink: :oops: :facepalm:


Kifejtenéd, hogy mire gondolsz az új autóval kapcsolatban? Mert nekem nem jött át...
A topik témáját tekintve pedig szerintem itt pont bármi elfér.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.02. 07:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
SvidronyA írta:
rockerekhu írta:
kanyobence írta:
Sziasztok.
Sikeresen megérkeztünk Angliába.
Izgalmas volt az út, az e61 útközben egyszer le is térdelt.
Regensburg környékén gong hang és töltés lámpa zavarta meg a hajnali komor robogás csendjét.
Diag 12v töltés mutatott. Jobb ötlet hiányában tovább mentünk, hátha csak a töltés gyengült nem
Pedig megszűnt. Ez a remény kb 150 km-ig tartott ki. Ott már rengeteg hibakód jött sorban, végül automata vészprogram zárta a sort.
Ott töltés hiányában teljesen megállt a kocsi. Jött a fejvakarás. De mivel attól jobb még sosem volt. Kezdtünk ötletelni. Mivel én is pakoltam szerszámot, meg Lacinál is volt. Azokat előszedtük és nem maradt más, a generátort leszedtük.

Kép

Miután sikerült kiszedni, megállapítottuk hogy a szénkefe teljesen elkopott, már a 2 érintkező hozzá sem ért a forgó részhez.
Mivel egy merci szervíz mellett álltunk meg reménykedtünk hogy Valeo szénkefe lehet a polcon.
Biztos volt, de a dagadt buzi alkatrészes abban a pillanatban, hogy BMW-ről van szó már csak lesütött fejjel mondogatta h nincs ilyen.

Még volt pár jónak tűnő, de később kudarcba fulladt tervünk, végül arra jutottunk, hogy a szénkefét szó szerint közelebb faragjuk, azaz maszekoljuk a forgórészhez. Pici faragás és a szénkefe picit feszített állapotban való visszacsavarozását követően, mehetett az összeszerelés.
Amikor már mindent sikerült visszarakni, még adtam egy esélyt a mercinek , megkértem bikázzák be. Természetesen ezt azonnal megoldották. Indult a kocsi, diag ezután már komoly 13,8 volt feletti töltés mutatott. Visszapakolás a kocsiba, és sovány malac vágtában irány vissza a pályára.

Ezt már Northampton-ból írom nektek. A kocsi ezzel a hefteléssel kibírta az út hátralévő részét.
Most már a saját kocsimat keresem. Na meg ágyat, mert az sincs, még :)

Ui: ma szavaz a Pásztói városvezetés a Taliról. :)

Update :) azota megkapta az uj szenkefeket,ja es merciknek is van ez a generator szerelve eleg sokk tipusba mint kiderult mikor megvetem az ujakat,szoval a KURVA ANYAT JURGENNEK.Meg azt hozza kell tenni nem egy hibakod mentes kocsival indultunk el a kerek centirozas nem sikerult a gumisnak,es a legrugo rendszerem is inaktiv volt :) tegnap mindent megoldotam most mar hibamentes,de a mai naptol megy a haztol,irany a Bmw szalon es beruhazok egy 0 kmsre azt meg nincs eldontve hogy F vagy X lesz.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Örülök, hogy épségben kiértetek.

Ha új autót veszel -ami egy normális társadalomban nem lenne irigylésre méltó dolog- nem biztos, hogy a legutóbbi gondolatod releváns a topic témáját tekintve.

Kérlek, ne értsd félre, de ugye a legtöbb fórumtéma annak mentén keletkezett, hogy a "rothadó kapitalizmus ópiuma" eredményeként, másod, harmad, negyed, ötöd, s ki tudja hányadik felhasználóként birtokosai lehet(t)ünk egy, az újszerű állapotában csodaszámba menő AUTÓNAK...

Hans, Jürgen, a Te esetedben, pl. Duncan el sem tudja ezt képzelni... Voltam eleget ott, ahol most Ti vagytok, Hans, s Jürgen hazájában egyaránt, tehát tudom, miről "hadoválok".

Azért várjuk a fejleményeket, a tapasztalatokon alapuló tények bizonyára építő jellegűek lesznek a "következő" nemzedéknek. :wink: :oops: :facepalm:


Kifejtenéd, hogy mire gondolsz az új autóval kapcsolatban? Mert nekem nem jött át...
A topik témáját tekintve pedig szerintem itt pont bármi elfér.

Amelyre a Cartárs utalt. A 0km-esre, a BMW szalonból.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.02. 23:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
leslie írta:
SvidronyA írta:
rockerekhu írta:
kanyobence írta:
Sziasztok.
Sikeresen megérkeztünk Angliába.
Izgalmas volt az út, az e61 útközben egyszer le is térdelt.
Regensburg környékén gong hang és töltés lámpa zavarta meg a hajnali komor robogás csendjét.
Diag 12v töltés mutatott. Jobb ötlet hiányában tovább mentünk, hátha csak a töltés gyengült nem
Pedig megszűnt. Ez a remény kb 150 km-ig tartott ki. Ott már rengeteg hibakód jött sorban, végül automata vészprogram zárta a sort.
Ott töltés hiányában teljesen megállt a kocsi. Jött a fejvakarás. De mivel attól jobb még sosem volt. Kezdtünk ötletelni. Mivel én is pakoltam szerszámot, meg Lacinál is volt. Azokat előszedtük és nem maradt más, a generátort leszedtük.

Kép

Miután sikerült kiszedni, megállapítottuk hogy a szénkefe teljesen elkopott, már a 2 érintkező hozzá sem ért a forgó részhez.
Mivel egy merci szervíz mellett álltunk meg reménykedtünk hogy Valeo szénkefe lehet a polcon.
Biztos volt, de a dagadt buzi alkatrészes abban a pillanatban, hogy BMW-ről van szó már csak lesütött fejjel mondogatta h nincs ilyen.

Még volt pár jónak tűnő, de később kudarcba fulladt tervünk, végül arra jutottunk, hogy a szénkefét szó szerint közelebb faragjuk, azaz maszekoljuk a forgórészhez. Pici faragás és a szénkefe picit feszített állapotban való visszacsavarozását követően, mehetett az összeszerelés.
Amikor már mindent sikerült visszarakni, még adtam egy esélyt a mercinek , megkértem bikázzák be. Természetesen ezt azonnal megoldották. Indult a kocsi, diag ezután már komoly 13,8 volt feletti töltés mutatott. Visszapakolás a kocsiba, és sovány malac vágtában irány vissza a pályára.

Ezt már Northampton-ból írom nektek. A kocsi ezzel a hefteléssel kibírta az út hátralévő részét.
Most már a saját kocsimat keresem. Na meg ágyat, mert az sincs, még :)

Ui: ma szavaz a Pásztói városvezetés a Taliról. :)

Update :) azota megkapta az uj szenkefeket,ja es merciknek is van ez a generator szerelve eleg sokk tipusba mint kiderult mikor megvetem az ujakat,szoval a KURVA ANYAT JURGENNEK.Meg azt hozza kell tenni nem egy hibakod mentes kocsival indultunk el a kerek centirozas nem sikerult a gumisnak,es a legrugo rendszerem is inaktiv volt :) tegnap mindent megoldotam most mar hibamentes,de a mai naptol megy a haztol,irany a Bmw szalon es beruhazok egy 0 kmsre azt meg nincs eldontve hogy F vagy X lesz.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Örülök, hogy épségben kiértetek.

Ha új autót veszel -ami egy normális társadalomban nem lenne irigylésre méltó dolog- nem biztos, hogy a legutóbbi gondolatod releváns a topic témáját tekintve.

Kérlek, ne értsd félre, de ugye a legtöbb fórumtéma annak mentén keletkezett, hogy a "rothadó kapitalizmus ópiuma" eredményeként, másod, harmad, negyed, ötöd, s ki tudja hányadik felhasználóként birtokosai lehet(t)ünk egy, az újszerű állapotában csodaszámba menő AUTÓNAK...

Hans, Jürgen, a Te esetedben, pl. Duncan el sem tudja ezt képzelni... Voltam eleget ott, ahol most Ti vagytok, Hans, s Jürgen hazájában egyaránt, tehát tudom, miről "hadoválok".

Azért várjuk a fejleményeket, a tapasztalatokon alapuló tények bizonyára építő jellegűek lesznek a "következő" nemzedéknek. :wink: :oops: :facepalm:


Kifejtenéd, hogy mire gondolsz az új autóval kapcsolatban? Mert nekem nem jött át...
A topik témáját tekintve pedig szerintem itt pont bármi elfér.

Amelyre a Cartárs utalt. A 0km-esre, a BMW szalonból.

Hát igen egyet értek veled,de azszem elértem már azt 40 éves koromra hogy megengedjem magamnak hogy vegyek egy ujat,nem 1 az 1be csengetem ki hanem jobban járok ha beszámolják és hozzá teszek még egy kis öszeget és behitelezem a maradékot azért itt másak a hitel konstrukciók mint otthon.És az igazság az belefáradtam a megelözö szerelésekbe és mindig jönn valami elő,amenyit ráköltötem a használt kocsikra,már rég vehetem volna egy ujatt.Ezt legalább tudom hogy uj korátol az enyém és remélhetöleg, az olaj,gumi fékeken kivül nem kell semmit sem cserélni évekig.És ahogy mondod nem az elsö tulajal van a gond hanem már átmegy jó pár emberen aki azt szeretné hogy prémium kocsija legyen de már a fentártásra nincs pénz vagy a gyenge minösgü alkatrészeket szerelibe,és akkor jönn egy lelkiismeretes ember hogy minden jó legyen és csak locsolja bele a pénzt és mindig talál valami hibát,és én ebbe fáradt bele na meg mikor a feleségem megint a fejemhez vágja az a szaros Bmw már megint szereled,még szerencse hogy nem volt velünk ide felé mert akkor biztos hogy ott helyben felgyujtja.Igy közös megegyzésel veszünk egy ujjat.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 08:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
leslie írta:
SvidronyA írta:
Ha új autót veszel -ami egy normális társadalomban nem lenne irigylésre méltó dolog- nem biztos, hogy a legutóbbi gondolatod releváns a topic témáját tekintve.

Kérlek, ne értsd félre, de ugye a legtöbb fórumtéma annak mentén keletkezett, hogy a "rothadó kapitalizmus ópiuma" eredményeként, másod, harmad, negyed, ötöd, s ki tudja hányadik felhasználóként birtokosai lehet(t)ünk egy, az újszerű állapotában csodaszámba menő AUTÓNAK...

Hans, Jürgen, a Te esetedben, pl. Duncan el sem tudja ezt képzelni... Voltam eleget ott, ahol most Ti vagytok, Hans, s Jürgen hazájában egyaránt, tehát tudom, miről "hadoválok".

Azért várjuk a fejleményeket, a tapasztalatokon alapuló tények bizonyára építő jellegűek lesznek a "következő" nemzedéknek. :wink: :oops: :facepalm:


Kifejtenéd, hogy mire gondolsz az új autóval kapcsolatban? Mert nekem nem jött át...
A topik témáját tekintve pedig szerintem itt pont bármi elfér.

Amelyre a Cartárs utalt. A 0km-esre, a BMW szalonból.

en ezt tovabbra sem ertem. nem fer el a minden, amit mondani akarsz topicban, hogy elege van a szivasbol es vesz egy uj autot? (ami raadasul BMW is)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 11:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hétvégén mentem egy manuál 30d-vel, és talán úgy éreztem, mintha kicsit gyorsabban leforgott volna a fokozatokban, vagyis mintha fokozatban jobban gyorsulna, mint az én automatám.
Nem tudom, hogy érthető-e.
Az én automatám összességében szerintem jobban gyorsul 0 - 140 km/h-ra, mint a manuál, mert a váltásokkal sok idő elveszik a manuálnál a kulisszakevergetés miatt.
De ha mindkettő mondjuk 3. fokozatban van, és azonos fordulaton, akkor a manuált erősebbnek éreztem gyorsulásban.
Az is lehet, hogy csak érzéki csalódás, de arra jó volt, hogy ne akarjak magamnak manuált mostanában.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 15:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Hétvégén mentem egy manuál 30d-vel, és talán úgy éreztem, mintha kicsit gyorsabban leforgott volna a fokozatokban, vagyis mintha fokozatban jobban gyorsulna, mint az én automatám.
Nem tudom, hogy érthető-e.
Az én automatám összességében szerintem jobban gyorsul 0 - 140 km/h-ra, mint a manuál, mert a váltásokkal sok idő elveszik a manuálnál a kulisszakevergetés miatt.
De ha mindkettő mondjuk 3. fokozatban van, és azonos fordulaton, akkor a manuált erősebbnek éreztem gyorsulásban.
Az is lehet, hogy csak érzéki csalódás, de arra jó volt, hogy ne akarjak magamnak manuált mostanában.

azert sztem annyira nem gyors az e39 valtoja.... :D Nem vagyok benne biztos, de sztem mas a diffi az automata, meg a manual alatt.

Ha mar itt tartunk, erdekes tapasztalatom:
Mostanaban sok kulonbozo uj autoval volt dolgom, automata valtoval es kb semmivel nem ereztem oket gyorsabbnak, mint az E39 valtojat. Most persze nem premium kategorias autokrol beszelek, meg duplakuplungosakrol, de pl az uj fordok automata valtoja sem gyorsabb, mint az e39-e sztem.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 15:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Egy hosszabb korszak tegnap lezárult az autóparkom történetében. Elvitték a 61-et. A tapasztalatok után azt mondom, hogy akkor lesz megint BMW-m ha újat tudok venni és nem fáj majd még garanciaidőn belül, hatalmas buktával eladni. Valószínűleg ez nem fog bekövetkezni, de ki tudja...
Azt kell mondanom, hogy 2 BMW-s társaság egyértelműen elkülönül egymástól, vagyis az új BMW-s és a használt BMW-s. Használt BMW-s biztosan nem leszek többet.

Mindazonáltal Mindenkinek nagyon hálás vagyok, mert rengeteg segítséget kaptam klubon belül minden felmerülő problémával kapcsolatban, amennyire időm engedte én is próbáltam mindenkinek az eddigi tapasztalataim és tudásom szerint segíteni.

Természetesen nem tűnök el teljesen. :wink:

El sem köszönök, mert itt vagyok. :mrgreen:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 6 bendegúz, jimbi525d, lacir1, MChris, Schnitzer, SvidronyA
Értékelés: 28.57%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 20:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Egy hosszabb korszak tegnap lezárult az autóparkom történetében. Elvitték a 61-et.


Megkérdezhetem, hogy miért nem hirdetted itt klubon belül? (Nem akartad, ezt a keresztet másnak átadni? :doglotlo: ) Biztos sokan vevők lettek volna rá :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 20:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Azt kell mondanom, hogy 2 BMW-s társaság egyértelműen elkülönül egymástól, vagyis az új BMW-s és a használt BMW-s. Használt BMW-s biztosan nem leszek többet.


konkretan mire gondolsz? es mi lesz az utod?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 20:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Egy hosszabb korszak tegnap lezárult az autóparkom történetében. Elvitték a 61-et.


Megkérdezhetem, hogy miért nem hirdetted itt klubon belül? (Nem akartad, ezt a keresztet másnak átadni? :doglotlo: ) Biztos sokan vevők lettek volna rá :wink:

Sehol nem hirdettem. Ismerős/barát könyörögte el sielés alatt. Marikával 2 estét szántunk rá, hogy lebeszéljük róla, de hajthatatlan volt.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.03. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
dreizwanzig írta:
hamoriarpi írta:
Azt kell mondanom, hogy 2 BMW-s társaság egyértelműen elkülönül egymástól, vagyis az új BMW-s és a használt BMW-s. Használt BMW-s biztosan nem leszek többet.


konkretan mire gondolsz? es mi lesz az utod?

Arra gondolok, hogy egy új BMW gyakorlatilag hibátlanul tölti ki a garanciaidőt. Használt korában (2. és többedik tulaj) pedig vagyonokat kell a fenntartására költeni, hogy TOP állapotban tartsa az ember. Nem TOP állapotban pedig egyik BMW sem BMW, hanem jármű.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 08:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Egy hosszabb korszak tegnap lezárult az autóparkom történetében. Elvitték a 61-et. A tapasztalatok után azt mondom, hogy akkor lesz megint BMW-m ha újat tudok venni és nem fáj majd még garanciaidőn belül, hatalmas buktával eladni. Valószínűleg ez nem fog bekövetkezni, de ki tudja...
Azt kell mondanom, hogy 2 BMW-s társaság egyértelműen elkülönül egymástól, vagyis az új BMW-s és a használt BMW-s. Használt BMW-s biztosan nem leszek többet.

Mindazonáltal Mindenkinek nagyon hálás vagyok, mert rengeteg segítséget kaptam klubon belül minden felmerülő problémával kapcsolatban, amennyire időm engedte én is próbáltam mindenkinek az eddigi tapasztalataim és tudásom szerint segíteni.

Természetesen nem tűnök el teljesen. :wink:

El sem köszönök, mert itt vagyok. :mrgreen:


Sajnálom, hogy csalódtál a BMW-ben.
Egyrészt, kívánom, hogy az új márkában találd majd meg a számításod, másrészt mégsem, mert remélem, hogy majd vissza fogsz gondolni a BMW-s időszakra és azt fogod majd gondolni magadban, hogy azért voltak jó megoldások a BMW-nél :roker:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 11:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
leslie írta:
hamoriarpi írta:
Egy hosszabb korszak tegnap lezárult az autóparkom történetében. Elvitték a 61-et. A tapasztalatok után azt mondom, hogy akkor lesz megint BMW-m ha újat tudok venni és nem fáj majd még garanciaidőn belül, hatalmas buktával eladni. Valószínűleg ez nem fog bekövetkezni, de ki tudja...
Azt kell mondanom, hogy 2 BMW-s társaság egyértelműen elkülönül egymástól, vagyis az új BMW-s és a használt BMW-s. Használt BMW-s biztosan nem leszek többet.

Mindazonáltal Mindenkinek nagyon hálás vagyok, mert rengeteg segítséget kaptam klubon belül minden felmerülő problémával kapcsolatban, amennyire időm engedte én is próbáltam mindenkinek az eddigi tapasztalataim és tudásom szerint segíteni.

Természetesen nem tűnök el teljesen. :wink:

El sem köszönök, mert itt vagyok. :mrgreen:


Sajnálom, hogy csalódtál a BMW-ben.
Egyrészt, kívánom, hogy az új márkában találd majd meg a számításod, másrészt mégsem, mert remélem, hogy majd vissza fogsz gondolni a BMW-s időszakra és azt fogod majd gondolni magadban, hogy azért voltak jó megoldások a BMW-nél :roker:

Sajnos a BMW egyre inkább kizárólag az újonnan vásárlók részére gyárt autót.
Ez az E39-en még nem volt ilyen intenzitással tetten érhető, a 61 viszont feneketlen kút. Csak a szintentartás! Az F10/11 hallomásból még durvább. 250 ezer egy főtengely szíjtárcsa, stb. Nem az én pénztárcám.
Inkább vettem egy top állapotú offot, amit simán top állapotban tudok tartani, mint bele kilóg BMW, de BMW...
Így több idő és pénz marad a családra. És az a legfontosabb.
Az a megérzésem, hogy előbb-utóbb, pár éven belül a jó 39esek ára magasabb lesz a 60-asakénál.
Jó ez most így nekem. Garanciális kocsi, nyugalom.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 14:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
.....
Inkább vettem egy top állapotú offot,....
.... Garanciális kocsi, nyugalom.


Hogyan sikerült ilyet találni ? :shock:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 14:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
leslie írta:
hamoriarpi írta:
Egy hosszabb korszak tegnap lezárult az autóparkom történetében. Elvitték a 61-et. A tapasztalatok után azt mondom, hogy akkor lesz megint BMW-m ha újat tudok venni és nem fáj majd még garanciaidőn belül, hatalmas buktával eladni. Valószínűleg ez nem fog bekövetkezni, de ki tudja...
Azt kell mondanom, hogy 2 BMW-s társaság egyértelműen elkülönül egymástól, vagyis az új BMW-s és a használt BMW-s. Használt BMW-s biztosan nem leszek többet.

Mindazonáltal Mindenkinek nagyon hálás vagyok, mert rengeteg segítséget kaptam klubon belül minden felmerülő problémával kapcsolatban, amennyire időm engedte én is próbáltam mindenkinek az eddigi tapasztalataim és tudásom szerint segíteni.

Természetesen nem tűnök el teljesen. :wink:

El sem köszönök, mert itt vagyok. :mrgreen:


Sajnálom, hogy csalódtál a BMW-ben.
Egyrészt, kívánom, hogy az új márkában találd majd meg a számításod, másrészt mégsem, mert remélem, hogy majd vissza fogsz gondolni a BMW-s időszakra és azt fogod majd gondolni magadban, hogy azért voltak jó megoldások a BMW-nél :roker:

Sajnos a BMW egyre inkább kizárólag az újonnan vásárlók részére gyárt autót.
Ez az E39-en még nem volt ilyen intenzitással tetten érhető, a 61 viszont feneketlen kút. Csak a szintentartás! Az F10/11 hallomásból még durvább. 250 ezer egy főtengely szíjtárcsa, stb. Nem az én pénztárcám.
Inkább vettem egy top állapotú offot, amit simán top állapotban tudok tartani, mint bele kilóg BMW, de BMW...
Így több idő és pénz marad a családra. És az a legfontosabb.
Az a megérzésem, hogy előbb-utóbb, pár éven belül a jó 39esek ára magasabb lesz a 60-asakénál.
Jó ez most így nekem. Garanciális kocsi, nyugalom.


gyere át az OFF-autók topikba :D

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 15:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:


Sajnos a BMW egyre inkább kizárólag az újonnan vásárlók részére gyárt autót.
Ez az E39-en még nem volt ilyen intenzitással tetten érhető, a 61 viszont feneketlen kút. Csak a szintentartás! Az F10/11 hallomásból még durvább. 250 ezer egy főtengely szíjtárcsa, stb. Nem az én pénztárcám.
Inkább vettem egy top állapotú offot, amit simán top állapotban tudok tartani, mint bele kilóg BMW, de BMW...
Így több idő és pénz marad a családra. És az a legfontosabb.
Az a megérzésem, hogy előbb-utóbb, pár éven belül a jó 39esek ára magasabb lesz a 60-asakénál.
Jó ez most így nekem. Garanciális kocsi, nyugalom.


Sajnálom, hogy annó nem tudtál egy rendesen karbantartott Lci.- venni. :cry: Ezért csalódtál leginkább.
Remélem az "off" kitűnő választás lesz számodra, és kielégíti az igényeidet. Azon azért ne cseréltess ki mindent, mert nem tetszik az alkatrészek szine! :) ( Azért írd már meg, hol keressük a beírásokat ) :franko:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 15:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
hamoriarpi írta:


Sajnos a BMW egyre inkább kizárólag az újonnan vásárlók részére gyárt autót.
Ez az E39-en még nem volt ilyen intenzitással tetten érhető, a 61 viszont feneketlen kút. Csak a szintentartás! Az F10/11 hallomásból még durvább. 250 ezer egy főtengely szíjtárcsa, stb. Nem az én pénztárcám.
Inkább vettem egy top állapotú offot, amit simán top állapotban tudok tartani, mint bele kilóg BMW, de BMW...
Így több idő és pénz marad a családra. És az a legfontosabb.
Az a megérzésem, hogy előbb-utóbb, pár éven belül a jó 39esek ára magasabb lesz a 60-asakénál.
Jó ez most így nekem. Garanciális kocsi, nyugalom.


Sajnálom, hogy annó nem tudtál egy rendesen karbantartott Lci.- venni. :cry: Ezért csalódtál leginkább.
Remélem az "off" kitűnő választás lesz számodra, és kielégíti az igényeidet. Azon azért ne cseréltess ki mindent, mert nem tetszik az alkatrészek szine! :) ( Azért írd már meg, hol keressük a beírásokat ) :franko:

Hat nem tudom... lehet, h hulye vagyok, de nekem egy e61 lesz a kovetkezo. Minimum 2009es, keves km-es. Hiszek muhaatinak, hogy semmivel nem rosszabb, mint egy e39 :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Minden, amit mondani akarsz...
HozzászólásElküldve: 2017.04.04. 16:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
dreizwanzig írta:
Hat nem tudom... lehet, h hulye vagyok, de nekem egy e61 lesz a kovetkezo. Minimum 2009es, keves km-es. Hiszek muhaatinak, hogy semmivel nem rosszabb, mint egy e39 :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Csinálok mindkettőből éppen eleget, az E39-ek már öregek, hullanak atomjaikra, a 60-asból pedig Lci- kell nézni, fele baj sincs velük, mint az elődökkel. ( Van ügyfelem 540.000.- km. E 60 30d., Hibátlanul teszi a dolgát. ( Persze van 200-ra széthullott is. No arra egy petákot sem költöttek eddig. )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25847 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261 ... 1293  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator