* *
Pontos idő: 2024.05.16. 16:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 257  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 21:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Dwelablack

Szerintem az ideális választás az 528I lenne, és nem azért mondom, mert nekem is az van, hanem:
- évi km-et figyelembe véve nem mész túl sokat, így szinte mindegy, hogy dízel vagy benzines :roll:
- 2-3 milla körül (és főleg 2 körül) nem nagyon lehet jó állapotú újabb fajta dízeleket (azaz nem a TDS-et, hanem a D-et) kifogni, szinte lehetetlen 8O
- az alkatrész árakban és a meghibásodási paraméterekben van némi különbség a dízel és benzines között, és itt természetesen csak azokat az alkatrészeket értem ami csak a dízelben van és,ami csak a benyásban van (természetesen mindegyiket karban kell tartani és nem szabad elhagyagolni :roll: )
- a dízel már alacsony fordulaton baromira húz, ami viszont nem mondható el a benyásról :evil:
Így marad a benzines, azonban:
- az 520 és az 523 nem fogyaszt sokkal kevesebbet, mint az 528, amiben azért több erő van :D
- amennyiben nem számít a fogyasztás, akkor egy 540-et ajánlanék, hiszen eszméletlen érzés, mikor a 8 henger dübörögni kezd :D

Konklúzió: 528 vagy 540. :franko:

Sok sikert a vásárláshoz! :bmw


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 22:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.22. 00:00
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Z_atek írta:
Dwelablack

Szerintem az ideális választás az 528I lenne, és nem azért mondom, mert nekem is az van, hanem:
- évi km-et figyelembe véve nem mész túl sokat, így szinte mindegy, hogy dízel vagy benzines :roll:
- 2-3 milla körül (és főleg 2 körül) nem nagyon lehet jó állapotú újabb fajta dízeleket (azaz nem a TDS-et, hanem a D-et) kifogni, szinte lehetetlen 8O
- az alkatrész árakban és a meghibásodási paraméterekben van némi különbség a dízel és benzines között, és itt természetesen csak azokat az alkatrészeket értem ami csak a dízelben van és,ami csak a benyásban van (természetesen mindegyiket karban kell tartani és nem szabad elhagyagolni :roll: )
- a dízel már alacsony fordulaton baromira húz, ami viszont nem mondható el a benyásról :evil:
Így marad a benzines, azonban:
- az 520 és az 523 nem fogyaszt sokkal kevesebbet, mint az 528, amiben azért több erő van :D
- amennyiben nem számít a fogyasztás, akkor egy 540-et ajánlanék, hiszen eszméletlen érzés, mikor a 8 henger dübörögni kezd :D

Konklúzió: 528 vagy 540. :franko:

Sok sikert a vásárláshoz! :bmw


vezettem már 528-at, naaaaggyooonmeeegy (egyébként szerintem alul is elég nyomatékos)

de pont itt a topikban írta valaki hogy sikerül bizony beleszaladni a 15ösbe... az meg még felniben is rossz, nemhogy fogyasztásban :lol:

Nálad mennyiteszik a 2.8?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 22:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
28i :lol:
a lényeget már előttem leírták. én 23-ra gyurtam, amikor kerestem, mondván olcsóbb és kevesebb cizellált alkatrész van benne (pl szintszabályozás), de egy pillanatig nem bántam meg, hogy 28 lett.
az meg szerintem nem teljesen áll meg, hogy alul nem húz. kifejezetten élvezem ,hogy kétezer alatt is kijön belőle az erő benzines létére (ha megnézed a nyomatékgörbét, alapjáraton majd' 200 NM)
egyébként nekem is hasonló adottságaim vannak, vagyis az ilona teljesen biztos volt.
a fogyasztás ugyan 2 számjegyű, de ezt nekem eddig 10,3-nál feljebb még nem sikerült tornázni - mondjuk én többet járok vidéken. hosszú távon meg akár 9 alá is lehet vinni tempós vezetés mellett is.
szóval a 28i -ről nem nagyon próbálnálak meg lebeszélni :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 22:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
dwelablack írta:
de pont itt a topikban írta valaki hogy sikerül bizony beleszaladni a 15ösbe... az meg még felniben is rossz, nemhogy fogyasztásban :lol:

Nálad mennyiteszik a 2.8?


a 15 nem irreális. automata, városban, nyáron, ólomlábbal simán...
viszont haverom kétliteres automata calibrája 15-16-ot fogyaszott átalgban a városban. ennek tükrében szinte kevésnek tűnik a 15 a 28nál... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 00:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem most egy M535 E-34 van.
Gyárilag manuális volt, de szét hullott a kéttömegű lendítőkerék, és volt egy automata váltom, így most már automata.
Mind ezt azért írom le, mert a fogyasztást szerintem főleg a hibás alkatrészek, gondolok itt pl. a rossz viszkóra, lamda szondára, katalizátora,vagy elég ha egy hőfok távadó, vagy légtömegmérő őrül meg, és már is elszáll 2-3,vagy akár 5-8 literrel is.
Nekem nagy talpam van, nagy 245/45x17 gumikkal, de a fogyasztás, városban sem megy 12l fölé. Esetleg nyáron (+ klima+ viszkó) akkor is max 12,5 liter.
Hosszú távon padlón (250) sem több!!!
Akinek többet eszik az szerintem hibás.
Előtte egy 530i volt. Ott 10 fölé az istenért sem ment, pedig 230 az is ment folyamatosan.
Most kinéztem egy 540 E-39 –est . Remélem 12 fölé az sem sokkal megy, bár az érzés mindenért kárpótol.

Üdv mindenkinek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: M5
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 06:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.09.29. 00:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello mindenkinek.Nekem a 540 város 17.kint 12 volt.Volt egy 328i E46 om 18 as felnikkel és lehetetlen volt 10l átlagnál többet csinálni vele!Most M5 van,az már durvább de nembaj.Város 18-20,kint 130 nál 12.A barátomnak Skoda Fabia 1.2 HTP je van és a fogyasztása sztráda max.sebességnél telipakolva+5 személy 13l volt.Ez a nem semmi.Hengere meg alig van.Talán három!?Szerintem egy 528 nak városban nemszabad/na/ 14l nél többet fogyasztania.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 09:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.26. 00:00
Hozzászólások: 97
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

528i manuál váltóval,235/45/18-265/45/18 gumival: amikor megvettem városban klímával full padlógázon 16l fogyasztás (aminek azóta a közelébe sem értem),városon kívül szabályokat betartva 7,5l,szóval nálam ez a max és min fogyasztás!Amúgy városon kívül 8-10l,városban 10-12l,attól függ mennyire eresztem neki!Szerintem ezek a számok nem annyira veszélyesek,mivel egy 1,6os benzines autó is simán beszippant városban 9-10l üzemanyagot!
Vásárlás elött próbáltam 523i automatát,elég gyenge volt,gondolom az is fogyaszt így,de teljesítmény közel sem elegendő nekem :lol: ,de próbáltam 528i automatát is,a manuál érezhetően sportosabb,ráadásul a fogyaszás is kb -2l!
Én is gondolkoztam vásárlás előtt,hogy benzin vagy dízel,de 3mFt-ig nem lehet kapni jó állapotú dízelt,esetleg tdst(aminek a fogyasztása megegyezik a benzinessel,viszont több a hibalehetőség),így döntöttem a jelenlegi gép mellet hosszas válogatás után,hihetetlen,hogy milyen állapotú autókért elmernek kérni majd' 3mFt-ot,nagyon nézzetek oda vásárlásnál!
Üdv: olee


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 10:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.22. 00:00
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát igen...

megadtátok a kegyelemdöfést, mert mint már írtam vezettem 528 manuált... aztmondtam hogy ez bőőőőőven elég...

Egyébként az árakat abszolute nem értem... van olyan hogy ugyanolyan évjáratú 320d-t is lehetne venni egy 530d árából :?

De a sztori úgy kerekedik ki igazán, hogy abban a pénzintervallumban amit rászánok, (mivel trágyát nem akarok venni) csak benzines jön szóba... és meglepő tapasztalat hogy a 28-as olcsóbb mint a 23-as, jóllehet azért mert teljesítményadó meg blablabla, de érzésem szerint a felszereltsége is jobb némelyiknek(a 28-as javára)...

vagy rosszul látom?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 19:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[/quote]vezettem már 528-at, naaaaggyooonmeeegy (egyébként szerintem alul is elég nyomatékos)

de pont itt a topikban írta valaki hogy sikerül bizony beleszaladni a 15ösbe... az meg még felniben is rossz, nemhogy fogyasztásban :lol:

Nálad mennyiteszik a 2.8?[/quote]


A fogyasztást illetően teljesen egyetértek Olee_ -val. :!:
Városon kívüli átlag 8-10l (de volt már, hogy 8l alá ment, igaz ez azért ritka és főként álmosan, fáradtan), városban 10-12l (de közelebb a 10-hez). Autópályán tartósan (Bp.-től Győr-ig és szinte végig) tempomattal, 180-190 km/h-nál kereken 10,5l.

Az biztos, hogy az 540 nem produkálna ilyen számokat, de az az érzés, a mai napig nem bírom ( és nem is akarom) elfelejteni. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.24. 19:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát sok újat nem tudok mondani, jól mondta mindenki..
A FELSZERELTSÉGHEZ azért hozzá szólnék még: Ez nagyon-nagyon változó!!! 523i (528i-t vegyél, az enyém eladófix 2m.-ért) '98 pl. simán van hátsó kurblis ablakkal, meg 2 légzsákkal is, ami gáz....:)
Másikban meg van 8 légzsák, tv-navi, hátsó ülésfűtés, el.roló, meg webasto....
Az alap 528i pl 12. m.körül volt '98-ban, az enyém viszont 16.m......de ez egy h.autó árában nem jelenik meg....
Inkább a megkimélt darabokra menjél azért, ne az extrásokra:)
Ja diesel: a tds-ekben simán van 500 e. km., a d-k meg drágák, vagy töröttek...(ez persze benzinesnél is előfordul ugyanígy...)
:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.28. 08:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dwelablack írta:
Sziasztok!

Nem igazán tudtam eldönteni melyik topikban kérdezzem meg, talán itt jó lesz...

Szinte 100%-ig biztos vagyok benne hogy az E39 lesz nekem az ideális választás... (asszem eme környezetben ezt nem kell kifejtenem miért :lol: :lol: )

Nos, dilemma előtt állok, nincs sok pénzem autóvásárlásra, 2-3millió forint között tudok rá áldozni, (de inkább a 2höz konvergáljon).. nem ragaszkodok sem a fészlifthez, sem ahoz hogy dezső vagy ilona...

Kérdeznélek Titeket, szerintetek mi lenne az ideális választás nekem:

nem születtem ólomlábbal, de ha rámjön nagyritkán akkor nem árt ha egy picit tölt az autó alattam :roll:
nem járok vele vészesen sokat.. évi nagyonmax 20.000km!
nem esik olyan jól amikor az átlagfogyasztásmérő 2jegyű számot mutat :(

És akkor most egy kis rizsa, amiket az elmult 3sorban írtam abból le lehet vonni azt a következtetést, hogy évi 20.000km esetén 150.000ft-ot spórolok meg (ami nem kevés, de egy dezső 6-800ezerrel drágább){10l benzinfogyasztás, és 7liter gázolajfogyasztás mellett, figyelve az üzemanyagárakat}...
tehát nekem kellene egy jó 5év mire az autó visszahozná az árát, de mivel drágább valószínű többet fogok veszteni rajta mint a benzinesen...

lehet hogy rosszul látom, ha valaki máshogy szivesen meghallgatom!!

ezeket a paramétereket figyelembe véve írjátok le légszi melyik lenne az ideális választás:

- 523i
- 525d (esetleg tds)

köszönöm a válaszokat,
üdv Gy.


Hi,
bár nekem nem az van én is 528ra szavazok. Nekem az 520i néha beleszalad városi 15 l-be is :lol:

Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.19. 19:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Kb. egy hónapja hajtok BMW-t (530 dA). Mostanában inkább városban használom és eleinte nagyon finoman mentem, mert nem csak az autó volt új és szokatlan. hanem az automata váltó is. Eléggé meglepődtem az első fogyasztási adatokon, mert bizony 12 lityire jött ki. Ezt egy kicsit sokallottam, mert a dízelnél azért nem ehhez szoktam, igaz kisebb motorú járgányokat hajtottam az utóbbi 4-5 évben.
Az utóbbi 1 hétben már bátrabb vagyok, jobban tolom neki, de még messze nem megyek úgy, mint korábbi autóimmal, mégis a mostani átlagfogyasztás a "keményebb" bánásmód ellenére jó 1,5 literrel kevesebb!
:?:
Hogyan lehetséges ez, van valakinek hasonló tapasztalata?

_________________
Leslie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.19. 21:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok :)
visszaolvastam ezt a topicot és megnyugtatok minden bmw-t hogy teljesen jó a fogyasztás nekem egy passatom volt 2,0 16V és az átlagba evett 13,5 a komputer szerint mde max 200 km/h val ment és nem annyira dinamikus mint egy bmw:))és nincs tekintélye sem:(

de jövöhéttől már én is BMW-s vagyok:DDDDDDD


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.20. 09:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
sziasztok :)
visszaolvastam ezt a topicot és megnyugtatok minden bmw-t hogy teljesen jó a fogyasztás nekem egy passatom volt 2,0 16V és az átlagba evett 13,5 a komputer szerint mde max 200 km/h val ment és nem annyira dinamikus mint egy bmw:))és nincs tekintélye sem:(

de jövöhéttől már én is BMW-s vagyok:DDDDDDD


Örömmel halljuk! Üdv a Csapatban! :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.20. 10:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
sziasztok :)
visszaolvastam ezt a topicot és megnyugtatok minden bmw-t hogy teljesen jó a fogyasztás nekem egy passatom volt 2,0 16V és az átlagba evett 13,5 a komputer szerint mde max 200 km/h val ment és nem annyira dinamikus mint egy bmw:))és nincs tekintélye sem:(

de jövöhéttől már én is BMW-s vagyok:DDDDDDD


szia!

és milyen járgányt sikerült találni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.20. 10:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
köszönöm köszönöm:DDD
kiváncsi vagyok rá 528 iA:DDDDDD
már alig birom ki :DDD


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.20. 10:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
köszönöm köszönöm:DDD
kiváncsi vagyok rá 528 iA:DDDDDD
már alig birom ki :DDD


Első Bömösöd, vagy már volt több is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.20. 10:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
az első lesz ráadásul automata gyönyörű:))))
a sogor meg most vezs 328 ast neki is az első lesz
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.20. 10:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
az első lesz ráadásul automata gyönyörű:))))
a sogor meg most vezs 328 ast neki is az első lesz
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024


Tudod mit irigyelek Töled!
Azt az érzést , amit érezni fogsz az első napokban!
Bár utána sem fog jelentősen változni!
Mindenki dumál a BMW ellen, de figyeld meg csak olyanok akiknek még nem volt! ( Jön a szöveg,: sokat fogyasz, eszi az olajat, le tilt a comjuter,drága az alkatrész,) És ekkor szokott jönni a kérdés! Honnan tudod, volt már ilyen autod? A válasz: Ja, még nem, de hallottam az ismerösöm ismerösétől.....
Visszatérve, Brutális lesz!!! Ezt boritékolhatod! Szerintem a Csajodnak csináltass egy fényképet, mert kint fogsz aludni a garázsban! :lol: :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.20. 10:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
:DDDDD

az asszonyka már most bmw fejünek hív:DDDD
a fiaim biztos élvezni fogják:DDD


köszönöm a biztatást és a megerősitést hogy jól döntöttem:DDD


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 257  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator