* *
Pontos idő: 2024.05.16. 22:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 257  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 10:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
ajánlom megnézni az 535i V8 és az 530d 80-120-ra adatát. el fogsz képedni.


az ilyen összehasonlítgatásnál ne felejtsük el, hogy azonos sebességi fokozatról van szó. ha a V8-at kettővel visszább kapcsojuk, mindjárt más a leányzó fekvése :wink:

egyébként meg, szintén szvsz, nem értem mit istenítenek a 30d-n. kipróbáltam és nem voltam tőle elájulva. érzésre jobban ment a 28i kéziváltóval, de lehet, hogy csak a 30d automata váltója tette, nemtom.
egyszer ki kellene próbálnom egy 30d-t kéziváltóval, bár nem tudom, létezik-e egyáltalán...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 10:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gyakorlatilag ritka. többekközt ezért nincs 30d-m.
Hidd el ég és föld az automata és a manuál. Automatáztam 3+1 évet, de többet nem kell BMW-be, csak sajnos manapság az automata a prémium kategória velejárója :-( tetszik nem tetszik ez van.
(és nagyon bosszant hogy egy suzuki tud adni 3,2 milkáért robotizált kézit egy kisautóba......)

Jó nem akarom szét offolni a fórumot, mindenki azt vesz ami neki szimpi, csak a 11literes fogyit nem hiszem, és a "jól megy"-ről teljesen más fogalmam van mint amit egy 20,23,28i nyújt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 11:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Had szóljak hozzá, mint egy független.
A baráti körömben van mindkettő. A 28 többet eszik mind városban, mind országúton. 100-ig ugyanazt tudják (a 30d automata!), 100 felett viszont el is megy a dízel. De ez ki is derül a gyári adatokból.
Ha belegondolsz, LE-ben nagyjából ugyanott vannak, viszont nyomatékban brutális a különbség. Én 540-et akartam venni- ezért is a nick- mert ha már benzines és kúton kell tankolnom, ne kelljen félnem egy 30d mellett. :-) Viszont csak olajkályhából találtam szépet, extrásat, lehet hogy nem megy úgy- de még nem tankoltam vele kúton!
:oops: Összegezve mint autó nekem jobban tetszenek a benzinesek, de a 30d már nagyon ott van.. Arról nem is szólva, hogy az 535d odaveri a 640-et! Ez sajnos tény.. pff..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 11:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.23. 01:00
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor én is hozzászólok:

535i manuális igazi városi használatban (rövid távok, dugó) 14-14.5 az átlag télen-nyáron. Városból kiszabadulva fellélegzik az autó, pl. a talira oda-vissza ~10.5 volt a fogyi (országút + némi város, enyhe dugóval).

Ezek computer szerinti értékek, kútnál még nem számolgattam, hogy valósak-e. Szerintem nem is fogok... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 11:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem fölösleges "vitatkozni" a benzines-dízel dolgon. Mindegyikre lehetne érveket és ellenérveket hozni, akár napestig.
Mindenkinek el kell dönteni, hogy mennyit, mire..stb. használja az autóját és ezután kell mérlegelni: benzines oder dízel. :roll:
Én, aki nem tesz bele évi 15-20 e km-nél többet, és nem mindennapi munkába járáshoz használom, egyenlőre azt mondom, hogy nekem most jobb a benzines. Igaz többet fogyaszt (ez tény :x ), mint a dízel, de mivel csak ennyi km-t teszek bele, ez egyenlőre nem nagyon érdekel. Éppen ezért is nem bántam volna ha össze jött volna a haver 540i-je, hisz abba se tettem volna bele több km-t.
Neki, míg itthon volt tökéletesen megfelelt, mivel km-ben ő sem rakott bele nagyon sokat (na, most ez relatív, kinek mi is a sok). Mikor elment németbe dolgozni az első idők után rá kellett jönnie ez nem lesz kifizetődő, így eladta és vett egy 530d-t, mindkettő (540i és 530d is) kézi váltós. Mivel a magyar és német távot többször is megteszi, így elég sok km-t autózik évente, gazdaságosabb lett a dízel. Véleménye: ezzel is tud 200km/h körüli tempot autózni, de nem egy 540. :evil:

A benzinesek legnagyobb hátrányaként emlegedik: a nagyobb fogyasztás, míg a dízelesek legnagyobb hátránya: nem annyira üzembiztos, nagyobb a meghibásodási arány a benzinesekhezt képest.

Ennek ellenére egyre többet játszok a gondolattal, ha majd egyszer lecserélem, akkor milyet is vegyek:525i, 530i 525d vagy 530d-t. De ezt majd akkor kell megint mérlegelnem, mire is és mennyit fogom használni.

Zárásként, mivel ez a rovat a fogyasztásról szól: tény a dízel kevesebbet eszik, de nem minden a fogyasztás, fontos az üzembiztonság, a meghibásodási arány is, de ez már egy másik téma. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 18:26 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Mostmár énis beleszólok!

Amióta autóm van közel 16-17-éve én benzinesel mindig szivtam.De közel 10éve dieselt hajtok mint cégest mint sajátot de még nem volt vele gond.Off csilagos autóba 100ekm-et tetem bele négy év alat és fékbetéten és tárcsán nameg olajon kivül más nem kelet.És soha nem áltmeg kivéve mikor kifogyot a navta :lol: .Pedig én aztán taposom a lelkét 45-ös lábal :lol: :lol:

Ez ugy müködik hogy valaki leírja ezt halotam a diselről a másik hozzátesz és igy továb....

Nekem jó ez a 6-6.5 fogyi országuton 180al városba meg az a 7-8.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 18:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Nekem jó ez a 6-6.5 fogyi országuton 180al városba meg az a 7-8.


ebből lesznek a legendák :wink:
szerintem azt akartad mondani, hogy ha országúton 180-al IS mész, akkor fogyaszt ennyit. az említett cikk fogyasztási bajnoka, a golf 2.0 tdi, konstans 180-nál 11-et fogyasztott. nehéz azt elképzelni, hogy egy ennél legalább háromszáz kilóval nehezebb autó fele ennyit egyen...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 19:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
te sem dízeleztél :-)

le sem merem irni hogy egy balatoni tura nálam ugy néz ki hogy 30km 2/a 100-130km/h, 20km Budapest, 100Km M7. Budaörs-Zamárdi 38 perc. Ahol lehet padló, 210 a vége de akkor már pirosban a fordulatszámmérő. Ugyanigy haza. Otthon 7-et mutat a board. ha hiszed ha nem ez van. és igen majdnem 1700 kilo, és egy kis pöcs 4 hengeres dizel. az 50km város(!) és országút sokkal jobban kompenzálja a nagy tempo fogyiját mint egy benyósnál.

A 30d másdolog, ez igaz, a kisebb befecskendezési nyomás, és a normálatlan automatája miatt a városi fogyija papiron is 13 körül van.

A megyek autópályán 200-zal és ennyit fogyaszt dolog mafflaság. sosincs ilyen lássuk be. vannak hegyek ahol a nyomaték győz, meg vannak lejtők is. De leginkább olyan nincs hogy autopálya mellet lakom és autópálya mellé megyek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 19:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Mostmár én is hozzászolnék.

Az ilyen 6.5-7.5-8l fogyasztás BMW-nél még ha diesel is több mint hihetetlen ugyanis egy opel combo 1.3d-je és ford fiesta 1.4tdci képes ilyenekre de egy 1.5tonnás BMW azt már kötve hiszem!! Az pedig a másik dolog hogyha én úgy használnék egy 20d 25d 30d-t mint a saját verdámat akkor a csomiba hordhatnék egy tartalék hengerfejet meg turbót!!

Énszerintem egyébként a diesel jó dolog csak még nem forrotta ki magát nem megbízható annyira mint egy benzines.

De az tagadhatatlan, hogy a diesel üzem sokkal jobb hatásfokkal dolgozik mint a benyás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 20:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
cseppet sem baj hogy igy gondolod. a benyást is meg kell vennie valakinek hamár legyártották :-)
de hordani nem h.fej és turbó kell hanem légmennyiségmérő meg egyebek :-)

felesleges ezen vitatkozni hogy melyik jobb, egyrészt nem ez a fórum témája, másrészt egyik oldal sem fogja meggyőzni a másikat hogy melyik jobb. Az egész részemről a "plusz teljesítményből" indult a benzinesek javára (muhahaha).
Elnézést érte ha valamit kirobbantottam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 20:28 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
admin írta:
Nekem jó ez a 6-6.5 fogyi országuton 180al városba meg az a 7-8.


ebből lesznek a legendák :wink:
szerintem azt akartad mondani, hogy ha országúton 180-al IS mész, akkor fogyaszt ennyit. az említett cikk fogyasztási bajnoka, a golf 2.0 tdi, konstans 180-nál 11-et fogyasztott. nehéz azt elképzelni, hogy egy ennél legalább háromszáz kilóval nehezebb autó fele ennyit egyen...


Az ut odavissza kb 730km eből 300km autópálya 160-180tempomat a többi ország ut és város falvak lakot terület 50-60km/h kivül 100-140km/h induláskor nuláztam és érkezéskor 6.5 litert mutetot a bord.Ha hiszed ha nem :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 20:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
SZERINTEM IS EGY KICSIT ELDURVULT A DOLOG EZÉRT INKÁBB PRÓBÁLJUK EGYMÁST SEGÍTENI, NE A MARAKODÁS LEGYEN KÖZTÜNK!!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.18. 21:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Simi írta:
SZERINTEM IS EGY KICSIT ELDURVULT A DOLOG EZÉRT INKÁBB PRÓBÁLJUK EGYMÁST SEGÍTENI, NE A MARAKODÁS LEGYEN KÖZTÜNK!!!!!!


Egyetértek!
Épp nemrég írta valaki, hogy milyen normális itt a fórum, nincs veszekedés, stb. Na most pont nem ez olvasható ki néhány megjegyzésből. Úgyhogy csatlakozom Simihez és téma részemről lezárva. Mindenki azt hajt amit akar és amit elbír a pénztárcája.
A lényeg az hogy :bmw legyen.

Úgyhogy :franko: és :sör: mindekinek.

Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.19. 09:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
szerintem nem durva a hangnem (és remélhetőleg nem is lesz az), pusztán vélemények ütköztetése zajlik, ami normális.

admin írta:
Az ut odavissza kb 730km eből 300km autópálya 160-180tempomat a többi ország ut és város falvak lakot terület 50-60km/h kivül 100-140km/h induláskor nuláztam és érkezéskor 6.5 litert mutetot a bord.Ha hiszed ha nem :!:


ha megnézed amit írtam, ez pontosan ugyanaz, másképp megfogalmazva. tehát tökéletesen elhiszem, amit mondasz. :D

BMW_Power írta:
te sem dízeleztél :-)


na ez így ebben a formában nem igaz. a családban szétnyírtunk egy Jetta GTD-t meg egy 405 GRD-t és pillanatnyilag is van egy Discovery tdi. Mondjuk ez utóbbit soha nem venném meg benyás motorral: két tonna a lelkem és a benzines változat egy 4,8-as szörnyeteg - na ez lenne az igazi katasztrófa :D

én atekkel értek egyet, miszerint mindenki eldönti magának, hogy a kocsi használatának függvényében milyet szeretne és milyen éri meg neki. egy alapvetést azért elfogadhatunk: ha csak a fogyasztást vesszük figyelembe, a dízel minden körülmények között kevesebbe kerül. és ennek a topicnak ez a tárgya :wink: . mivel én városban alig használom és egy évben szintén 15-20k amit megyek, a dízel által megspórolható összeg nem éri el azt a kritikus szintet, hogy érdemes lenne kompromisszumot kötnöm (ha mást nem, legalább azt fogadjátok el, hogy hangosabb, mint a benyás :D ). ha csak városban használnám, teljesen biztos, hogy a Suzuki & Co. kategóriához nyúlnék, mivel az E39 a legkevésbe sem városi autó (ennek értelmében a városi fogyasztást akár figyelmen kívül is hagyhatnánk...).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.19. 10:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer

pont ez a baj, mindenki a régi előkarmás repedőhengerfejes merülőforralókból indul ki. Nem szabad összehasonlítani a mai közvetlenbefecsis dízelekkel. Teljesen más világ. Ez már a nagy nyomatékról és röhejes fogyasztásról szól.
Aláirom hogy a td és tds még nem is tartozik ide. Nagyon régen mióta megjelent ez a technológia bmw-ben vágytam egy ilyen motorra. Irigyeltem a fócvágeneseket hogy már 90-es évek eleje óta élvezhetik a közvetlen befecsi előnyeit egekbe húzott motorokkal gond nélkül. de ki nem állhatom a vw-t. Féltem hogy punnyadt lesz a 20d az 1670 kilójával, de kellemesen csalódtam, olyannyirra hogy egy rakat bmw-hez méltatalan dolgot megbocsájtok neki. Múlt héten jött meg obd-flasherem, esténként más más általam módosított chip tartalmat töltök fel rá. És bírja, birni fogja.
Én tényleg drukkolok a benzines bmw-nek, örülök hogy megint felfedeztek egy csodaszép találmányt, a turbofeltöltőt. Kénytelenek voltak lássuk be. A hasonló méretű benzinesekből már már viccet csinál egy dízel.
Szóval a mai technológiát ne az előkamrás öregekhez hasonlítsuk, volt egy "rendszerváltás" 97-98 tájékán :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.19. 11:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
szó nincs róla, hogy azokhoz hasonlítanám. a "hangélmény" pl egy 530d-ből származik...
a nyomatékból gyorsulást már a "merűlőforralókban" is nagyon élveztem és az újabbakban még jobb az élmény. egyszerűen a benzines gyorsulás jobban tetszik, és mindenkinek joga van hozzá, hogy neki más tetszen :wink: . a másodpercek itt, az abszolút szubjektív területen, nem számítanak.
és ismét ott vagyunk, hogy eldönthetetlen, abszolút értelemben melyik a jobb: kinek a pap, kinep a papné, ugye, lényeg, hogy BMW legyen :lol:

(amit folyamatosan közölni szeretnék: nem a dízelek fikázása, hanem csak az, hogy nekem a benzin. ennyi, és csak ennyi :D . és gondolom nem irreális elvárás, hogy a benzinest se fikázza senki, mert nem olyan rossz motorok azok, még ha a személyes szimpátia körén kívül is esnek. erre legjobb példa az év motorja választás: mind a 35d, mind a V10 benyás nyert a maga kategóriájában - az megint egy más kérdés, hogy az abszolút győztes a V10 lett...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.19. 13:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csupán csak megjegyzésként szeretném írni, hogy az itt írogató e39-es tulajok köre az alábbiak szerint oszlik meg, az autók évjáratát tekintve:
Benzinesek, főként: 1996-1998, dízelesek, főként: 1999, 2000 utániak. Természetesen kivételek akadnak. Na már most, a benzineseknél történt egy frissítés amelyiknél az 523i-ből 525i lett és az 528i-ből 530i lett, míg a dízeleseknél ez korábban megtörtént mikor is a td és tds-ből d lett. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a frissítésen átesett benzinesek kevesebbet fogyasztanak, de egy korábbi kategóriás benzinest hasonlítgatunk egy mostani dízelhez.
Valljuk be a tényt: a dízelek mindig is kevesebbet fogyasztottak, mint a benzinesek. :!: Korábban, ha azt mondák, hogy dízel, akkor szinte mindenki a franciákra gondolt, mivel ők gyártották az akkori legjobb dízeleket. Gondolom a BMW és sok más nagyobb autógyár szeretett volna ezen változtatni, így kerültek kifejlesztésre a mai dízelek, amelyek nagyon sokat fejlődtek.

Szóval, én még mindig azt mondom, hogy vásárlás előtt mindenki mérlegeljen és úgy válasszon benzines vagy dízelt. Akinek kevésbé fontos a fogyasztás és előtérbe helyezi a dinamizmust, sportosságot az válasszon benzinest, ahogy ezt a Forma 1-ben is használják. Akinek viszont igen is fontos a gazdaságosság az válasszon dízelt, ahogy azt az árufuvarozásban (teherautók, kamionok..stb.) is használják. :D
Elképzelhető, mikor család, gyerekek, kutya, macska..stb lesznek,. akkor én is átfogok ülni egy dízlebe. :wink:
Részemről ez a vita lezártnak tekindendő.

Már csak egy kérdés motoszgál bennem: néhány év múlva miről fog szólni a vita, melyik a jobb és miért: a hidrogénes vagy a napelemes BMW? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: OBD Flasher
HozzászólásElküldve: 2006.05.20. 13:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.27. 00:00
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
..." Múlt héten jött meg obd-flasherem, esténként más más általam módosított chip tartalmat töltök fel rá. ..."

Írnál erről bővebben?

PJ


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.20. 16:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dok

mailban bármikor. nem célom a fórumon az ügyfélhajhászás :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.22. 21:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
csak azok megnyugtatására, akik azt hitték, a benzines motor tervezői kifogytak az ötletekből, ellentétben a dízellel, ahol folyamatosan fejlesztenek:
itt az új 3.0i
szívó változatban 272 lóerő. igaz most már ide is elért a közvetlen befecskendezés, mondjuk a piezo változatú befecskendezőkkel.
így 7,8 l az ígért fogyasztás.
legyen másfél literrel több a valóságban, egye fene. de akkor is: resszkessetek dízelek... :wink: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 5127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 257  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator