Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

2006.05.23. 00:19

Nem reszketünk :)
Amit eszik most az 535 ös motorja a biturbóval és amit produkál az páratlan, mondjuk aláirom hogy az M5 motor lett idén a legjobb de nem a fogyasztása miatt, de akinek már olyanra tellik az nem ezzel foglalkozik :)

Mondjuk az kifejezetten tetszik hogy lóerő terén igen gyarapszik a bmw, már az új 2000 es dizel motorok pipálják az én 2500 asom :\ Mondjuk ez nem baj csak örüljünk neki :D

2006.05.23. 01:42

Én is pont azt néztem,hogy mennyit fejlődött a tecnika:Egy új 520D 4 hengeres motor végsebessége/225/ megegyezik az én 530d 6 hengeres bömbim végsebességével és nagyjából hasonló nm a forgatónyomaték/340-390/.Igaz a 6 henger feelingjét nem tudja egy 4 hengeres visszaadni. :wink:

2006.05.23. 08:00

efer

remélem bekerül a Z4-be is. Látod egy roadsterbe nem kéne dízel, még nekem se :-) Monjduk nincs is a bmw-nél. Hétvégén elővenném aztán hajrá..... De hétköznapokra "d", veteránba és nyitottba "i" .

2006.06.04. 20:43

Egy nagyon szakértő azt nyilatkozta nemrég, hogy a jövő a kicsi bezines-turbóéké lesz...Lehet. De szerintem az a irány sem rossz, amerre a Lexus mozdult..Hibrid...Sőt! Kell a francnak a csomagtartó, ha egy mozdonyod van benzinmotorral!!! Persze a BMW-től is szép a 760ILH, de nem biztos, hogy ebbe az irányba mozdul a világ...Én egy nagy benzines motoort szeretnék egy nagy villany motorral!!! Persze elromolhat, de nem kéne lemaradni a japcsiktól!

2006.06.06. 19:58

Látom, ez a fórum már meghalt :) Olvasgattam, volt sok érdekes infó..
A BENZINESEKNEK üzenem, hogy szerintem a 98-ast érdemes megvenni, ha jót szeretnénk autózni...Bp-re jó a 95 is:)
A régi Mazdám 1-2 literrel kevesebbet fogyaszt 98-asból, mint 95-ösből. Abba csak azt tankolok. A BMW-nél is érezni 1 kis különbséget, és a szervizkönyv is azt írja: a legjobb teljesítményért, és fogyasztásért használj 98-ast...Általában azt kap....

2006.06.07. 00:04

Diesel-esek tankolt már valaki az agip-os BluDiesel-ből?Ha igen milyenvolt?
http://www.agip.hu/files/depliant_ungherese_d5632f24.pdf

2006.06.07. 08:58

szakerto írta:Egy nagyon szakértő azt nyilatkozta nemrég, hogy a jövő a kicsi bezines-turbóéké lesz...Lehet. De szerintem az a irány sem rossz, amerre a Lexus mozdult..Hibrid...Sőt! Kell a francnak a csomagtartó, ha egy mozdonyod van benzinmotorral!!! Persze a BMW-től is szép a 760ILH, de nem biztos, hogy ebbe az irányba mozdul a világ...Én egy nagy benzines motoort szeretnék egy nagy villany motorral!!! Persze elromolhat, de nem kéne lemaradni a japcsiktól!


Nos igen, 10-15 év mulva már szerintem tökmindegy hogy ki mit favorizál d vagy i, cseszhetjük ha nem lesz bele mit tankolni, vagy csak vagyonokért, jegyre :-(
Amúgy énis a BMW féle hagyományos ottomotoros hidrogén üzemű megoldást favorizálom, kár hogy a bömös nagyon egyedül van evvel, bár nagy előnye hogy a mostaniak átalakíthatók, és megmarad az élvezet :-). Az üzemanyagcellától még a hideg is kiráz.
Egyébként nagyon szeretem az alternatív megoldásokat, több évig lpg-vel jártam 525i-vel, aztán meg étolajos 525tds-el :-) Semmi bajuk nem volt. Ha nem szeretném annyira ezt a dizel 1900-nél hátbalöklek nyomatékot akkor talán megint beneveznék egy jó gázinjektoros V8-ba. Erre lehet fujjogni mag savazni de majd visszatérünk rá pár év múlva mikor 500froncsi lesz egy liter nafta......a primagáz tartály jó barát :-)

2006.06.07. 09:21

Szerintem óvatosan ezzel a 10-15 éves elfogyási jóslattal. Már ezelőtt 50 évvel is 20-30évet jósoltak...
Egyre inkább előtérbe kerül a biodízel meg a bioetanol, egy bizonyos benzinár fölött nagy mennyiségben is fogják előállítani. Addig viszont amíg olcsóbban lehet benzint venni, minek bajlódni alternatív forrásokkal. Nekem meggyőződésem, hogy most is rendelkezésre áll az a technológia, amivel teljesen benzin(gázolaj)mentessé lehetne tenni a közlekedést, csak senki nem érdekelt ebben.

2006.06.07. 11:45

Igen igen (<-pfúj :D ) a technológia készen áll az olajmentes üzemre. Jó persze 10-15 mulva még nem fogy ki, de az árakon kezd majd érezhetővé válni hogy ürül a bödön. Sokszor elképzeltem vajon hogy lesz, elöszőr magas árak, késöbb már limit, aztán már csak a repzik kapnak...

2006.06.07. 13:01

Remélem addigra már megpusztulok mire elfogy az üzemanyag! :roll: :lol:

2006.06.20. 23:06

Új tapasztalatom van és megosztom veletek.

Most voltam Németo.-ban és a bérautóm Audi A6 (0km) 2.7 TDI Quattro volt.
Kb 500 km-t mentünk vele autópályán, 210-230-al szinte végig, fogyi 15,7 L/ 100 km.

Továbbra is a benzinesre szavazok :D :D :D

Üdv.
Sepi

2006.06.21. 21:38

Sepi írta:Új tapasztalatom van és megosztom veletek.

Most voltam Németo.-ban és a bérautóm Audi A6 (0km) 2.7 TDI Quattro volt.
Kb 500 km-t mentünk vele autópályán, 210-230-al szinte végig, fogyi 15,7 L/ 100 km.

Továbbra is a benzinesre szavazok :D :D :D

Üdv.
Sepi


hú az durva! De mondjuk ha 0km-es akkor még a motor nem az igazi!!
Olyankor még előfordulhatnak ilyen dolgok.

2006.06.24. 14:21

Szerintem normális az a fogyasztás 200 felett...Főleg ha kijönnek az ember elé, és egyfolytában vissza kell gyorsítgatni...Csak tippelem mondjuk, szerintem az enyém 210 körül olyan 13-14-et fogyasztana...
De csak 160-170-et szoktam menni, és úgy 9-10 körül kijövök..

2006.06.26. 20:15

szakerto írta:Szerintem normális az a fogyasztás 200 felett...Főleg ha kijönnek az ember elé, és egyfolytában vissza kell gyorsítgatni...Csak tippelem mondjuk, szerintem az enyém 210 körül olyan 13-14-et fogyasztana...
De csak 160-170-et szoktam menni, és úgy 9-10 körül kijövök..


Nehogy azt hidd!
Nekem az utolsó akcióm során sem sikerült kifacsarni belöle 14-et pedig beleszaladtam 220-230-ba de az átlag is 200-körül volt! Szeged-Bp. 1 óra 10perc. Az átlag 12 volt!

2006.06.26. 21:07

Hű éncsak nézem itt a nagy fogyasztásokat, de nekem 7,5 liternál még nem evett meg többet akárhogy mentem vele :D
De nekem az áltag az olyan 6 liter ha városban is járkálok, de mikor horvátba mentem oda 5,4 volt :)

2006.06.27. 10:59

bub írta:
szakerto írta:Szerintem normális az a fogyasztás 200 felett...Főleg ha kijönnek az ember elé, és egyfolytában vissza kell gyorsítgatni...Csak tippelem mondjuk, szerintem az enyém 210 körül olyan 13-14-et fogyasztana...
De csak 160-170-et szoktam menni, és úgy 9-10 körül kijövök..


Nehogy azt hidd!
Nekem az utolsó akcióm során sem sikerült kifacsarni belöle 14-et pedig beleszaladtam 220-230-ba de az átlag is 200-körül volt! Szeged-Bp. 1 óra 10perc. Az átlag 12 volt!


Lehet, hogy kijönne 12 alatt, igazad van, majd megnézem ha valami elhagyott "vadiúj" autópályán megyek a kis tökfelesleges matricámmal :)

2006.06.28. 11:36

Hero írta:Hű éncsak nézem itt a nagy fogyasztásokat, de nekem 7,5 liternál még nem evett meg többet akárhogy mentem vele :D
De nekem az áltag az olyan 6 liter ha városban is járkálok, de mikor horvátba mentem oda 5,4 volt :)


Hero! Te nagyon kifogtad azt a gépet! :)

2006.07.11. 18:00

Nekem 530d automata, város max 10.
Ha városon kívül meg nagyon sok mindentől függ, 7-9 literig.
Bár sikerült már 6,5-el megjárni a Bp- Rovinj -Bp-et.

Tényleg a vezetési stílustól és a forgalmi körülményektől függ minden.

2006.07.12. 23:01

525d átlagfogyasztás számítógép szerint 7.0.
Ebben van város, közút és autopálya.
Nemrég tettem bele egy pbox chiptuningot, a fogyasztás még csökkent is.
Hosszabb utakon le lehet menni 6 alá is.

2006.07.13. 12:05

Hi all...
Nekem 528iA 2000év. van. Fogyasztás: főuton 120-140ig 8.5-9.5
autópálya 160-180 utazó 9körül, múlt héten mentem az M6 -os autópályán elejétől a végéig 220-240ig +Bp +Gödöllőig M3ason max200 vissza ugyanígy és 13,2 volt az átlagom szerintem nem sok ilyen tempónál. De a M6 autobahn rövid szakaszán 240nél 16,8 at írt ki és mire hazaértem ez lett 13,2 tankoláskor. Visszatérve a dízel témára 520d????hmmm Ő tudja biztos hogy jó. DE. Megnézném hogy mondjuk 100000km megtétele után melyiknek a nagyobb a költsége benzin vagy dízel, szerintem dízel: kisebb olajcsere ciklus, elfogyó légtömegmérők, turbók ami ugye konstrukció kérdése nem beszélve arról hogy ma egy 2001-2002 körüli megkímélt 520-525-530d ben nálunk 70-100000km van persze szervíkönyvvel, érdekes kint 250-300000km van. ezeket hozzák be mert a kevés km t futott kint is horror árban van. Biztos van köztük jó. De ami a vezetés lényege a BMW nél és amitől BMW az a teljesítmény leadásának kulturáltsága és ebben a bezinest nem lehet megverni. A dízelben amilyen hamar felépül a nyomatékhegy úgy le is konyul a végére viszont az indító nyomaték kétségtelen nagyobb. ezért érzetre jobban megy de nézzük meg az 530i 258LE, 535d 272LE, mindkettőt vezettem nagyon jók, dinamika nem kérdés 535d viszont nem lehet finoman adagolni neki. 0-100 6,3, 6,4 közel egyforma de az 535d itt is erősebbnek érzi az ember a hamar épülő nyomaték miatt. A legnagyobb összehasonlítási hiba az hogy a rugalmassági teszteken a dízelbarát fordulatszám tartományban mennek. 2-3000fod/min. ahol a beznies kezd élni. Ha úgy próbálnák hogy 80 ról 120 ra mindegyik autó a legjobb nyomatékhoz tartozó fordulaton akkor azt hiszem nem kérdés hogy melyik a jobb.BENZIN. Végül is a lényeg mindeki azt vesz amit akar és amire pénze van DE MÁTÓL HA 520D T LÁTOK A TÜKÖRBEN MEGIZZASZTOM MÉG AKKOR IS HA SZARRÁ VAN CSIPPELVE CSAK AZÉRT HOGY NE CSAK TUDJA HANEM LÁSSA IS A KÜLÖNBSÉGET.... :twisted: és nem akarok senkit megbántani.
Hozzászólás küldése

VigLink badge