* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 99 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Futómű beállítása
HozzászólásElküldve: 2007.10.11. 13:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves Klubtársak!

mivel úgy látszik több tagot is érinthet, megosztanám privi levelezésünket Tom klubtárssal. A téma a gumik asszimetrikus és igen gyors kopása volt. Szóval:

tom írta:

Mikor megvettem a gépet,folyamatosan panaszkodott,hogy niveauregelung inaktiv,de egyenlően kopott hatsó gumik voltak rajta.a szerelők az első futóműben cseréltek valami rövid keresztcsövet,emiatt állítni kellett a futóműben,utána leaútóztam 5ezer km-t, és a Dunlop gumik belső oldala az acélszálakig(merevítő?) lekoptak.Miután,most hazajöttem osztrákból kicseréltettem a szintszabályozó érzékelőit(3db.fekete műanyag házban lévő érzékelő.2 a hátsó kerekeknél+1 az elsőknél)elvittem a futóműveshez,aki megpróbált állítani rajta,úgy,hogy ráaggatott valami herkentyűt a kerekekre,ami összeköttetésben volt a központi gépével,de csak az első kerekek összetartásán tudott állítani,a hátsók dőlésszögén nem.Hogy miért,sajna ő sem tudta.Valamint megállapította,hogy a bal első keréknél valami bibi van,mert jobbra húz az autó(balra rá kell tartanom a kormányon)de,hogy mi, szintén rejtély és a szakszervízben is csak találgattak.Viszont az érzékelők cseréje után sem érzékeltem különösebb változást a menettuladonságokban.Még annyit tanácsoltak,hogy mielőtt elkezdenénk a futóműben össze-vissza cserélgetni minden,ami ugye nem kevés pénz,méressem ki karosszériással a kocsit,nem-e volt nagyon összetörve,mert akkor az új alkatrész sem változtat semmit.Na,ez meg is történt,a tornyok hajszálra megegyeznek a gyári értékekkel,a keréktávolságoknál találtak átlóban 1mm-t. Úgyhogy,most teljes a tanácstalanság,még a téli kerekekre várok,hogy azok hogy viselkednek a 18"-as nyáriak után.De gondoltam megkérdezlek téged is,illetve,ha gondolod kiteheted a topicra is,hátha a többieknek is van ötletük.



Erre én ezt válaszoltam:

azt nem írtad, de úgy tűnik, mintha a hátsó gumijaid kopnának. elöl nem a kormányösszekötöt cserélték? mert leginkább ekkor kell futóművet állítani, méghozzá az összetartást. én úgy tudom (bár szerelő nem vagyok, sőt inkább laikus), hogy ha valamerre húz, az a legtöbbször az összetartás rossz beállítása miatt van.
az érzékelők egyben az automata fényszóróállításhoz is tartoznak, úgy látszik ugyanazt használja a szintszabályzó is. szerintem ennek sem szabad nagyon köze legyen a hátsó futómű geometriájához.
az, hogy 5ezer km alatt drótig kopott a gumi arra utal, hogy valami elég nagy gebasz van.

naszóval: belenéztem a TIS-be, és találtam egy rakás dokumentumot, ami a futóműről szól: hibajelenségek, beállítási leírások, értékek. a hátsó futóművön egy rakás dolgot lehet állítani, többek között a dőlést is. egyébként azt írták, hogy egyoldalas kopás estén szinte tuti geometria-probléma van. és oldalra húzásnál is.
egy szó mint száz: én megpróbálnék egy másik futóművest. pl olyat, aki már hallott arról, hogy az e39-et terhelten kell mérni (ezt is megtaláltam, hogy pontosan hova mennyit kell tenni).


A kérdés az lenne, hogy van-e más is aki hasonlót tapasztalt, sikerlüt-e valahogyan orvosolnia a problémát, vagy bárkinek van-e valamilyen ötlete a megoldásra.

Érdekes lenne továbbá minden hozzáértő véleménye azzal kapcsolatban, amit találtam: jelesül az, hogy az E39 futóművét nem lehet csak úgy össze-vissza méregetni, hanem jó néhány előkészületi lépést kell tenni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.11. 20:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, ez így van!
Elmondanám, hogy én jelen esetben a hátsó futómű bölcsöjében keresném a hibát!
Ez mivel aluminiumból van, könnyen deformálodik! Itt mm. is számítanak!
Bár az is igaz, hogy minden irányba könnyen korigálható!
Gondolok itt az összetartásra, együtt futásra, és a kerék dölésre!
Természetesen ezeket "terhelve" kell állítani!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.15. 17:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem nagyon nehezen sikerült beállítani a futóművemet, mert bármit csináltak jobbra elhúzott az autó. Szétszedték-összerakták, kormányösszekötőztek... mire kiderült, hogy az egyik gumi a szar... Szóval, ha nem volt puffos az autó és a futóművét mégsem lehet sehogy beállítani, akkor vagy a felni vagy a gumi a rossz, csodák nincsenek. Legalábbis nálam ezt dobta a gép!

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.15. 20:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
én nemrégen vásároltam az automat és már a vásárlás pillanatában feltünt, hogy a hátso kerekek nagyon terpesztenek.
elvittem a soroksári utra az autoklubhoz és ott igen komoly müszerrel állitgatták.
sikerült minden "mutatót" a zöld mezöbe állitani és az auto rendkivül jo lett.
a gumik nem fogyatkoznak és az uttartás is stabilabb lett.
sok futomüvesnél jártam már az évek alatt több autoval és az a tapasztalatom h kevés helyen értenek hozzá igazán és
a müsszereik is elavultak. a beállitás még a jobb helyeken is csak másod-harmadszorra sikerül.
irigylem azokat akik beadják a kocsit valahová és tökéletesen ugy kapják vissza ahogy szeretnék.
én mindig ott logok az emberek nyakán, nem tágitok a kocsitol és semmilyen hibát nem tolerálok.
hol a kormány nincs középen, hol meg valami kis huzás...
de nem szabad hagyni, 2.3.4.alkommal is vissza kell menni a probakör után és csináltatni tovább. természetesen mindig lejattolok a szerelőnek,
igy mindig ugy válunk el hogy bármikor jöjjek ha valami gond lenne.
és mindig jo lesz a végeredmény.

(egy kocsim sem lett jo elsöre. soha)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.15. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Kaya írta:
Sziasztok.
én nemrégen vásároltam az automat és már a vásárlás pillanatában feltünt, hogy a hátso kerekek nagyon terpesztenek.
elvittem a soroksári utra az autoklubhoz és ott igen komoly müszerrel állitgatták.
sikerült minden "mutatót" a zöld mezöbe állitani és az auto rendkivül jo lett.
a gumik nem fogyatkoznak és az uttartás is stabilabb lett.
sok futomüvesnél jártam már az évek alatt több autoval és az a tapasztalatom h kevés helyen értenek hozzá igazán és
a müsszereik is elavultak. a beállitás még a jobb helyeken is csak másod-harmadszorra sikerül.
irigylem azokat akik beadják a kocsit valahová és tökéletesen ugy kapják vissza ahogy szeretnék.
én mindig ott logok az emberek nyakán, nem tágitok a kocsitol és semmilyen hibát nem tolerálok.
hol a kormány nincs középen, hol meg valami kis huzás...
de nem szabad hagyni, 2.3.4.alkommal is vissza kell menni a probakör után és csináltatni tovább. természetesen mindig lejattolok a szerelőnek,
igy mindig ugy válunk el hogy bármikor jöjjek ha valami gond lenne.
és mindig jo lesz a végeredmény.

(egy kocsim sem lett jo elsöre. soha)



Szia Kaya!

A pontos címét leírnád, hogy hol van ez a műhely, mert a Soroksári túl hosszú és lassan én is elmennék beállíttatni... amúgy üdv a klubban! :)

Labi!

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.16. 18:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
igen természetesen.
a soroksári uton a határuttol befelé van kb 1 km-re egy nagy gumis mühely + yamaha motorok. jobbra.
ez egy udvar ahová behajtasz és van egy autoklub is ahol vizsgáztatnak.
az autoklubot L alakban körbeveszi a mühelyük. jobb oldalt van a gumi, bal oldalt a futomü részleg.
a piros nagy épületben kell jelentkezni az emeleten.
2007.09.20- 2750 Ft volt a mutatvány
állat müszerük van, csak bemész a kocsival és egy nagy gurulos szekrénnyel már meg is támadják.
nem ugy állitanak mint a kis mühelyekben. számitogép azt egész.
kiválasztják a kocsid tipusát a számitogépen és már a gép mondja is mit csináljon.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.16. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Kaya írta:
igen természetesen.
a soroksári uton a határuttol befelé van kb 1 km-re egy nagy gumis mühely + yamaha motorok. jobbra.
ez egy udvar ahová behajtasz és van egy autoklub is ahol vizsgáztatnak.
az autoklubot L alakban körbeveszi a mühelyük. jobb oldalt van a gumi, bal oldalt a futomü részleg.
a piros nagy épületben kell jelentkezni az emeleten.
2007.09.20- 2750 Ft volt a mutatvány
állat müszerük van, csak bemész a kocsival és egy nagy gurulos szekrénnyel már meg is támadják.
nem ugy állitanak mint a kis mühelyekben. számitogép azt egész.
kiválasztják a kocsid tipusát a számitogépen és már a gép mondja is mit csináljon.



Köszi Kaya!

Jól hangzik, felkeresem őket! ...és az ár is meglepő! :)

Ãœdv,

Labi

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.16. 21:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem is meglepő volt a 2750 de valamiért ennyi volt. :)
másik kocsimat már 4-5e között csinálták. biztos szeretik a BMW-t


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.17. 09:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.06. 01:00
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 306D3
Évjárata: 2007
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem van egy GUMI-FUTÓMŰ szervizem a XVI. kerületben.
A tapasztalat azt mutatja, hogy csak ott tudják jól beállítani a futóművet, ahol értenek a BMW-hez.
Nálunk még az alkalmazotaknak is BMW-je van.
Amit nagyon kevesen tudnak, a BMW futómű állításnál a gyári értéknek megfelelő súlyokat kell rakni a kocsiba, előre-hátra és a csomagtartóba is! Ahol ez nincs, ott nem lesz jó a geometria.
Nálunk 4e a futómű állítás, ha érdekel valakit, itt a műhelyszáma:

F1 Gumiszerviz
Budapest, 1163 Újszász u.1-3.
Tel: 403-4511
Mobil: 06-30/663-9100


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.17. 11:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NaviProfi írta:
Nekem van egy GUMI-FUTÓMŰ szervizem a XVI. kerületben.
A tapasztalat azt mutatja, hogy csak ott tudják jól beállítani a futóművet, ahol értenek a BMW-hez.
Nálunk még az alkalmazotaknak is BMW-je van.
Amit nagyon kevesen tudnak, a BMW futómű állításnál a gyári értéknek megfelelő súlyokat kell rakni a kocsiba, előre-hátra és a csomagtartóba is! Ahol ez nincs, ott nem lesz jó a geometria.
Nálunk 4e a futómű állítás, ha érdekel valakit, itt a műhelyszáma:

F1 Gumiszerviz
Budapest, 1163 Újszász u.1-3.
Tel: 403-4511
Mobil: 06-30/663-9100


NaviProfi
dobd be magad a kisiparosok közé a nemistudompontosanmianeve rovatba
igy bárki ha keres ilyen ügyben megtalál
ott egy helyen vannak a szakik


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.17. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.06. 00:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kaya írta:
nekem is meglepő volt a 2750 de valamiért ennyi volt. :)
másik kocsimat már 4-5e között csinálták. biztos szeretik a BMW-t



Hi!

Milyen az uj ajtóhatárolód?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.17. 22:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Mindek ok tesso.
dumcsizzunk az off-ban

ja a futomüvel kapcsolatban annyit h nekem tele volt a csomi szervizanyaggal, kb 80-100kg
és a vezetö ülésen ott ült kaya = 85 kg :)
:D:D:D

_________________
"libabőrös lesz tölem az aszfalt"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.24. 16:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.08. 01:00
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: 1188.bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
minden féle autot csinéltok? feltengelyt kellene cserélni az aszony fiatján.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.24. 19:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
orban10 írta:
minden féle autot csinéltok? feltengelyt kellene cserélni az aszony fiatján.


nekem itt másfél éve egy ua ilyen beírásra azt válaszolták, hogy cseréljem le inkább az asszonyt, kíváncsi vagyok Te most mit fogsz kapni :?: :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.26. 22:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Pest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
orban10 írta:
feltengelyt kellene cserélni az aszony fiatján.


Három autóval (bocs, 2 audival és egy opellel) jártunk az alábbi helyen, csináltak féltengelyt, kerékcsapágyakat, vezérműszijat, minden hibátlan, és józan árú..:
Joint T&M Kft., 1162 Bp. Körvasútsor 8.
Lukács Miklós, 4053 232, 20-9308 386


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 11:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
g4400 írta:
orban10 írta:
feltengelyt kellene cserélni az aszony fiatján.


Három autóval (bocs, 2 audival és egy opellel) jártunk az alábbi helyen, csináltak féltengelyt, kerékcsapágyakat, vezérműszijat, minden hibátlan, és józan árú..:
Joint T&M Kft., 1162 Bp. Körvasútsor 8.
Lukács Miklós, 4053 232, 20-9308 386


itt én is jártam 3 éve egy nagycsirkével, de akkor egy nagyobb asszonyság volt a recepciós, egyébként korrekt módon dolgoztak nekem is


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.27. 12:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.15. 00:00
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szevasztok!

Esetleg Fehérvár, Mór környékén nem tud valaki olyan futóművest, aki tudja ezt a terheléses mérést? Ne kelljen már emiatt Pestre mennem.

Előre is kösz!

Buci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.12. 17:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.26. 00:00
Hozzászólások: 97
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Szívok a futóműállítással,már harmadszorra sem tudják úgy beállítani,ahogy kellene.Jövőhéten megyek pestre,gondoltam benézek az NT autóhoz,vagy tudtok valami jobb helyet ahol pöpecre belőnék a futóművemet?

Nekem űgy tűnik mintha hátul nagyon terpesztene ( kb a gumik fele nem is ér az aszfalthoz hátul), csatornafedelen odébbrakja a kocsit + nagy a holtjáték a kormányzáskor. Lengőkarok, szilentek,összekötők tökéletesek.

olee


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.19. 15:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.26. 00:00
Hozzászólások: 97
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NaviProfi írta:
Nekem van egy GUMI-FUTÓMŰ szervizem a XVI. kerületben.
A tapasztalat azt mutatja, hogy csak ott tudják jól beállítani a futóművet, ahol értenek a BMW-hez.
Nálunk még az alkalmazotaknak is BMW-je van.
Amit nagyon kevesen tudnak, a BMW futómű állításnál a gyári értéknek megfelelő súlyokat kell rakni a kocsiba, előre-hátra és a csomagtartóba is! Ahol ez nincs, ott nem lesz jó a geometria.
Nálunk 4e a futómű állítás, ha érdekel valakit, itt a műhelyszáma:

F1 Gumiszerviz
Budapest, 1163 Újszász u.1-3.
Tel: 403-4511
Mobil: 06-30/663-9100


Ajánlom őket mindenkinek,segítőkészek és kiderítették,hogy sajnos hátsóhíd szilenteket kell cserélnem :cry: ,utána mehet csak a futóműállítás!

olee


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.11. 19:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most vettem észre, hogy a nyáron felrakott vadi új gumijaim felemásra koptak. Mind az első mind az első mind a hátsó gumi külső széle van elkopva.
A gumik felrakása előtt állítattam futóművet de úgynéz ki nem voltak a srácok a helyzet magaslatán.
Lenne egy két kérdésem, kérésem:
Mit lehet állítani az első ill. hátsó futóműven? (összetartás, dőlés, ...)
Mi lehet a hiba oka?
Tuda valaki TIS-ből pontos beállítási procedúrát küldeni?

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 99 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 35 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator