* *
Pontos idő: 2024.05.16. 06:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.07.27. 18:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:

Köszi csak a gondom ott kezdődik hogy jók az égők és index mindkét irányba működik.

Mind a 4db. helyzetjelző is jó?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2013.07.27. 21:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Janika13 írta:

Köszi csak a gondom ott kezdődik hogy jók az égők és index mindkét irányba működik.

Mind a 4db. helyzetjelző is jó?

igen minden müködik


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 17:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Abban szeretnék tanácsot kérni, mi okozhatja a kocsimban azt,hogy néha kinyitja a távirányító és a belső nyitó a csomagtér ajtót,néha nem? Mostanában inkább nem. Hallom,valami halkan kattan a kocsiban,mikor megnyomom,de nem mindig működik mégsem. Találkoztatok már ilyen problémával,ill. mi lehet a megoldás erre?

Köszi!

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 17:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
novi68 írta:
Sziasztok!

Abban szeretnék tanácsot kérni, mi okozhatja a kocsimban azt,hogy néha kinyitja a távirányító és a belső nyitó a csomagtér ajtót,néha nem? Mostanában inkább nem. Hallom,valami halkan kattan a kocsiban,mikor megnyomom,de nem mindig működik mégsem. Találkoztatok már ilyen problémával,ill. mi lehet a megoldás erre?

Köszi!

Először ezt nézném meg:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: novi68
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.08.15. 19:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
novi68 írta:
Sziasztok!

Abban szeretnék tanácsot kérni, mi okozhatja a kocsimban azt,hogy néha kinyitja a távirányító és a belső nyitó a csomagtér ajtót,néha nem? Mostanában inkább nem. Hallom,valami halkan kattan a kocsiban,mikor megnyomom,de nem mindig működik mégsem. Találkoztatok már ilyen problémával,ill. mi lehet a megoldás erre?

Köszi!

Először ezt nézném meg:

Kép



Szia!

Gyorsan meg is néztem a kábelköteget,az egyiknél elengedte a forrasztás,néha összeért-akkor működött,néha nem.
Most végre működik tökéletesen! Köszi a tanácsért!!!

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.08.17. 12:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi![/quote]
Először ezt nézném meg:

Kép[/quote]




Szia!

Most,hogy működik a csomagtérajtó elektronikája,indulásnál azt írja ki a BC,hogy nyitva van a csomagtér,pedig nincs. Ráadásul a BC-n -alul- miután eltűnt a nyitva jelzés,megmarad két oldalt a két nyíl ikon-ez eddig nem volt így. El nem köthettem a vezetéket,mert egy volt csak szemre elszakadva. Mi lehet a gond? Tudnál tanácsot adni ebben is?

Köszi!

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.08.17. 14:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
novi68 írta:
Szia!

Most,hogy működik a csomagtérajtó elektronikája,indulásnál azt írja ki a BC,hogy nyitva van a csomagtér,pedig nincs. Ráadásul a BC-n -alul- miután eltűnt a nyitva jelzés,megmarad két oldalt a két nyíl ikon-ez eddig nem volt így. El nem köthettem a vezetéket,mert egy volt csak szemre elszakadva. Mi lehet a gond? Tudnál tanácsot adni ebben is?

Köszi!

Ha nagy BC-d van, az alsó sorban kétoldalt a nyíl azért világít, mert azt érzi, hogy nyitva van a csomagtérfedél. Így adja tudtodra, hogy valami nincs rendben. Nézd át még egyszer, mert valószínű, hogy a csomagtérkapcsoló vezetéke is szakadt. Lehet, hogy a szigetelés ép, de a réz már elfáradhatott benne. A kapcsoló a csomagtérzárban van, ha bekattintod a zárnyelvet nyitott fedélnél, ellenőrizhető.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: novi68
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.08.17. 15:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.05. 01:00
Hozzászólások: 346
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530I
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
novi68 írta:
Köszi!

Először ezt nézném meg:

Kép[/quote]




Szia!

Most,hogy működik a csomagtérajtó elektronikája,indulásnál azt írja ki a BC,hogy nyitva van a csomagtér,pedig nincs. Ráadásul a BC-n -alul- miután eltűnt a nyitva jelzés,megmarad két oldalt a két nyíl ikon-ez eddig nem volt így. El nem köthettem a vezetéket,mert egy volt csak szemre elszakadva. Mi lehet a gond? Tudnál tanácsot adni ebben is?

Köszi![/quote]

1000 %,hogy valamelyik kábeled nem jó. Nekem jó sokáig így volt mire a barátom megforrasztgatta a vezetékeket,és nem 1 volt eltörve. A kábeleknél keresd a bűnöst,utána nem lesz semmi hibaüzenet a BCre :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Flashrider az itt látható tagok köszönték meg: novi68
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.03. 21:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.06. 21:20
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57D30TU2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
az mitől lehet (ellenállás? biztosíték?) ha néha a bal index használat közben 2x sebességgel villog majd akár azonnal visszaáll. nincs kiégve a másik, az rendesen működik. Teljesen random és visszaáll utána.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.04. 11:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zoley88 írta:
az mitől lehet (ellenállás? biztosíték?) ha néha a bal index használat közben 2x sebességgel villog majd akár azonnal visszaáll. nincs kiégve a másik, az rendesen működik. Teljesen random és visszaáll utána.

Kontakthiba/testhiba valamelyik bal oldali indexnél. Nézd át a csatlakozásokat, hogy szorosan illeszkednek-e, nincsenek-e elkorrodálva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 12:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.02. 11:10
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Gondoltam itt is megkérdezem, mert a kocsi nagyjából azonos az e39 30D-vel.
99-es 730Dről lenne szó. Olyanokat produkál az autó, hogy gyujtásrateszem és nem működik a fejegység, a kormányon lévő kezelőszervek és a hátsó roló sem. A lenti gombok közül a többit nem próbálgattam, de lehet azok sem mennek. Kiveszem a kulcsot vissazteszem de ezt megismétlem 10-15 alkalommal és működik. "prog" felirat köszön a boardon vissza. Multkor a lámpát is kapcsolgatta amia visszapillantó fölött van. Pár napja kezdődött ez a jelenség. Nem piszkáltunk rajta semmit. Annyi volt h abs tömb csere volt, elektronika amit kaptunk a tömbbel az rossz volt így visszaraktuk a régi javítottat, de nem hinnén, hogy ennek köze van hozzá, csak leírom, hogy ha még is köze lenne hozzá tudjatok róla.
Megköszönném ha valaki feltudna homályosítani ezekkel a rejtélyes történésekkel kapcsolatban. :lol:

Szerk.: Visszaolvastam, lehet h nekem is a gyújtáskapcsoló kezd dögledezni? Ha igen mennyire zsebbenyúlós a csere?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 07:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
_V8_ írta:
Sziasztok! Gondoltam itt is megkérdezem, mert a kocsi nagyjából azonos az e39 30D-vel.
99-es 730Dről lenne szó. Olyanokat produkál az autó, hogy gyujtásrateszem és nem működik a fejegység, a kormányon lévő kezelőszervek és a hátsó roló sem. A lenti gombok közül a többit nem próbálgattam, de lehet azok sem mennek. Kiveszem a kulcsot vissazteszem de ezt megismétlem 10-15 alkalommal és működik. "prog" felirat köszön a boardon vissza. Multkor a lámpát is kapcsolgatta amia visszapillantó fölött van. Pár napja kezdődött ez a jelenség. Nem piszkáltunk rajta semmit. Annyi volt h abs tömb csere volt, elektronika amit kaptunk a tömbbel az rossz volt így visszaraktuk a régi javítottat, de nem hinnén, hogy ennek köze van hozzá, csak leírom, hogy ha még is köze lenne hozzá tudjatok róla.
Megköszönném ha valaki feltudna homályosítani ezekkel a rejtélyes történésekkel kapcsolatban. :lol:

Szerk.: Visszaolvastam, lehet h nekem is a gyújtáskapcsoló kezd dögledezni? Ha igen mennyire zsebbenyúlós a csere?


Lehet gyújtáskapcsolós is, de nekem gyanúsabb az ABS tömbös kavarás. Nekem a gyújtáskapcsoló kb 20 perces művelet volt márkaszervízben. Nem cserélték, mert vmi érintkezőn rszeltek vagy állítottak, vagy mittomén. Azt mondták következőre lesz csere, kb 40e. Diaggal azonnal kiszűrhető gyújtáskapcsoló vagy esetleg más a hiba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 08:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.04. 09:59
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Gyula
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, bízom benne, hogy valaki tudja a probléma megoldását vagy legalább már találkozott ilyennel. A hiba a következő: Egy pár napja azt csinálja, hogy csak másodjára vagy harmadjára indít. Van hogy egy fél percet is várni kell mire hajlandó megtekerni az önindítót. Mintha valamiért "letiltaná" az indítást egyébként minden ok. máskor meg van, hogy elsőre indul akár egymás után többször is. De ma reggel odáig fajult a dolog, hogy a feleségem kénytelen volt az ovi előtt hagyni az autót. Kb. 30-adjára sem idult be. (Én meg hallgathatom, hogy kellett nekünk BMW) Sajnos így majdnem, hogy használhatatlan az autó. Kérlek, ha valaki tudja a megoldást vagy sejteni véli ne tartsa magában.

Előre is köszi.

ÜDV: Csabi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 08:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GálCsabi írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, bízom benne, hogy valaki tudja a probléma megoldását vagy legalább már találkozott ilyennel. A hiba a következő: Egy pár napja azt csinálja, hogy csak másodjára vagy harmadjára indít. Van hogy egy fél percet is várni kell mire hajlandó megtekerni az önindítót. Mintha valamiért "letiltaná" az indítást egyébként minden ok. máskor meg van, hogy elsőre indul akár egymás után többször is. De ma reggel odáig fajult a dolog, hogy a feleségem kénytelen volt az ovi előtt hagyni az autót. Kb. 30-adjára sem idult be. (Én meg hallgathatom, hogy kellett nekünk BMW) Sajnos így majdnem, hogy használhatatlan az autó. Kérlek, ha valaki tudja a megoldást vagy sejteni véli ne tartsa magában.

Előre is köszi.

ÜDV: Csabi

Diagot neki, anélkül csak találgatás. Ha megírod merre vagy, lehet hogy valamelyik közeli klubtárs tud segíteni.

Tapatalk 4


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 08:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
GálCsabi írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, bízom benne, hogy valaki tudja a probléma megoldását vagy legalább már találkozott ilyennel. A hiba a következő: Egy pár napja azt csinálja, hogy csak másodjára vagy harmadjára indít. Van hogy egy fél percet is várni kell mire hajlandó megtekerni az önindítót. Mintha valamiért "letiltaná" az indítást egyébként minden ok. máskor meg van, hogy elsőre indul akár egymás után többször is. De ma reggel odáig fajult a dolog, hogy a feleségem kénytelen volt az ovi előtt hagyni az autót. Kb. 30-adjára sem idult be. (Én meg hallgathatom, hogy kellett nekünk BMW) Sajnos így majdnem, hogy használhatatlan az autó. Kérlek, ha valaki tudja a megoldást vagy sejteni véli ne tartsa magában.

Előre is köszi.

ÜDV: Csabi

Diag, önindító, akku, látatlanba, elsőre.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 08:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GálCsabi írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, bízom benne, hogy valaki tudja a probléma megoldását vagy legalább már találkozott ilyennel. A hiba a következő: Egy pár napja azt csinálja, hogy csak másodjára vagy harmadjára indít. Van hogy egy fél percet is várni kell mire hajlandó megtekerni az önindítót. Mintha valamiért "letiltaná" az indítást egyébként minden ok. máskor meg van, hogy elsőre indul akár egymás után többször is. De ma reggel odáig fajult a dolog, hogy a feleségem kénytelen volt az ovi előtt hagyni az autót. Kb. 30-adjára sem idult be. (Én meg hallgathatom, hogy kellett nekünk BMW) Sajnos így majdnem, hogy használhatatlan az autó. Kérlek, ha valaki tudja a megoldást vagy sejteni véli ne tartsa magában.

Előre is köszi.

ÜDV: Csabi

Vedd le, csiszold meg, majd húzd vissza erősen az aksi sarukat! Valószínűleg az egyik lelazult/elkorrodált és így megnőtt a kapocsfeszültség, így nem jut elegendő áram az önindítóhoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 08:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.04. 09:59
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Gyula
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vedd le, csiszold meg, majd húzd vissza erősen az aksi sarukat! Valószínűleg az egyik lelazult/elkorrodált és így megnőtt a kapocsfeszültség, így nem jut elegendő áram az önindítóhoz.[/quote]


Igen erre én is gondoltam és tegnap meg is történt, de mára még rosszabb lett a helyzet. Kissé messze vagyok a '"tűztől": Gyula. Köszi a gyors válaszokat, és bármilyen segítséget előre is kösz.

Járó motor nélkül is diagnosztizálható? Mert ez nem indul. Most sikerült elhoznom az ovitól, de attól tartok az volt az utolsó indulása. :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 09:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GálCsabi írta:
Igen erre én is gondoltam és tegnap meg is történt, de mára még rosszabb lett a helyzet. Kissé messze vagyok a '"tűztől": Gyula. Köszi a gyors válaszokat, és bármilyen segítséget előre is kösz.

Járó motor nélkül is diagnosztizálható? Mert ez nem indul. Most sikerült elhoznom az ovitól, de attól tartok az volt az utolsó indulása. :?

Csak gyújtás kell a diaghoz. Nem kell járó motor.
Mi a tünet? Csak kattan egyet és annyi? Ez esetben cserélj aksit. Persze előtte méresd be velük a jelenlegit. Ha az aksi jó, akkor az önindító lett rotty.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 09:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
GálCsabi írta:

Járó motor nélkül is diagnosztizálható? Mert ez nem indul. Most sikerült elhoznom az ovitól, de attól tartok az volt az utolsó indulása. :?


Imco-val értek egyet. Látatlanban nehéz ügy.

Cellazárlatos akksi, önindító baj. A főkábeleknek van ugye "másik" végük is, a test az akksi mellett a kasznihoz, a pozitív pedig alulról bal elöl csatlakozik, ott is lehet kontakthiba.

Ha van egy jó (nem teszkós) rátartókábeled, vedd ki az akksit, és elöl tápláld meg : test, és a szívócső közepe. Ezzel kizárod a hátolról-előre, és a poz.saru hibákat.

Ha úgy sem, akkor másik akksi, ha úgy sem, akkor önindító.

Persze a legjobb lenne méregetni, mert meg kéne nézni, kap-e áramot a behúzó mágnes indításnál, ha máshol van áram.
ha nincs, akkor beugorhat az EWS hiba is.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára muhaati 2013.09.06. 09:38-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 09:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.04. 09:59
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Gyula
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
GálCsabi írta:


Járó motor nélkül is diagnosztizálható? Mert ez nem indul. Most sikerült elhoznom az ovitól, de attól tartok az volt az utolsó indulása. :?

Csak gyújtás kell a diaghoz. Nem kell járó motor.
Mi a tünet? Csak kattan egyet és annyi? Ez esetben cserélj aksit. Persze előtte méresd be velük a jelenlegit. Ha az aksi jó, akkor az önindító lett rotty.


Bedugom a kulcsot, elfordítom, gyújtás ok. Fordítom tovább, hogy induljon és semmi. Nem hallok semmi rendellenes zajt, kattanást. Viszont ha indul akkor minden normálisan működik. Rendesen megtekeri, (nem erőtlen) 2-őt fordul a főtengely és már duruzsol is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator