2019.04.30. 19:06
2019.04.30. 19:13
bootforce írta:Sziasztok,
Vettem egy 530iA Touringot, és mint minden új tulaj most szembesülök a kezdeti meglepetésekkel.
Ezek egyike egy érdekes probléma:
Műszerfal kiírja és bim-bammol gyújtás ráadáskor és levételkor hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást.
Hátramegyek, mind a kettő világít. Cseréltem benne égőt, nem segített.
Oké, diag:
Az LCM shadow memoryban tárolta hogy rendszámtábla világítás hiba, kitöröltem, bim-bamm hiba maradt.
Törlés után nem ír vissza semmilyen hibát LCM-hez.
Oké, rontsuk el:
Kivettem mind a két rendszámtábla égőt, diag, és itt zavarodtam össze mert nem ír be semmilyen hibát az LCM-hez.
Akkusaru le, vár, visszarak, bim-bamm "CHECK LIC. PLATE LIGHTS" maradt.
Ötletek?
Köszi:
Karcsi
2019.04.30. 19:53
attila94 írta:bootforce írta:Sziasztok,
Vettem egy 530iA Touringot, és mint minden új tulaj most szembesülök a kezdeti meglepetésekkel.
Ezek egyike egy érdekes probléma:
Műszerfal kiírja és bim-bammol gyújtás ráadáskor és levételkor hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást.
Hátramegyek, mind a kettő világít. Cseréltem benne égőt, nem segített.
Oké, diag:
Az LCM shadow memoryban tárolta hogy rendszámtábla világítás hiba, kitöröltem, bim-bamm hiba maradt.
Törlés után nem ír vissza semmilyen hibát LCM-hez.
Oké, rontsuk el:
Kivettem mind a két rendszámtábla égőt, diag, és itt zavarodtam össze mert nem ír be semmilyen hibát az LCM-hez.
Akkusaru le, vár, visszarak, bim-bamm "CHECK LIC. PLATE LIGHTS" maradt.
Ötletek?
Köszi:
Karcsi
Átvezető kábel?
2019.04.30. 20:46
Ha az ellenallas nincs a vart tartomanyban akkor jelez ha jol tudom.bootforce írta:attila94 írta:bootforce írta:Sziasztok,
Vettem egy 530iA Touringot, és mint minden új tulaj most szembesülök a kezdeti meglepetésekkel.
Ezek egyike egy érdekes probléma:
Műszerfal kiírja és bim-bammol gyújtás ráadáskor és levételkor hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást.
Hátramegyek, mind a kettő világít. Cseréltem benne égőt, nem segített.
Oké, diag:
Az LCM shadow memoryban tárolta hogy rendszámtábla világítás hiba, kitöröltem, bim-bamm hiba maradt.
Törlés után nem ír vissza semmilyen hibát LCM-hez.
Oké, rontsuk el:
Kivettem mind a két rendszámtábla égőt, diag, és itt zavarodtam össze mert nem ír be semmilyen hibát az LCM-hez.
Akkusaru le, vár, visszarak, bim-bamm "CHECK LIC. PLATE LIGHTS" maradt.
Ötletek?
Köszi:
Karcsi
Átvezető kábel?
Ha az lenne akkor nem is világítana. Nem?
2019.04.30. 22:55
morv írta:Ha az ellenallas nincs a vart tartomanyban akkor jelez ha jol tudom.bootforce írta:attila94 írta:bootforce írta:Sziasztok,
Vettem egy 530iA Touringot, és mint minden új tulaj most szembesülök a kezdeti meglepetésekkel.
Ezek egyike egy érdekes probléma:
Műszerfal kiírja és bim-bammol gyújtás ráadáskor és levételkor hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást.
Hátramegyek, mind a kettő világít. Cseréltem benne égőt, nem segített.
Oké, diag:
Az LCM shadow memoryban tárolta hogy rendszámtábla világítás hiba, kitöröltem, bim-bamm hiba maradt.
Törlés után nem ír vissza semmilyen hibát LCM-hez.
Oké, rontsuk el:
Kivettem mind a két rendszámtábla égőt, diag, és itt zavarodtam össze mert nem ír be semmilyen hibát az LCM-hez.
Akkusaru le, vár, visszarak, bim-bamm "CHECK LIC. PLATE LIGHTS" maradt.
Ötletek?
Köszi:
Karcsi
Átvezető kábel?
Ha az lenne akkor nem is világítana. Nem?
2019.05.01. 11:00
fecó001 írta:ÉS orvosolható valahogy,vagy venni kell kompletten?
2019.05.02. 10:37
2019.05.05. 17:07
novi68 írta:Sziasztok, egy '96-os 528i autóm van,azt csinálja mostanában-amikor kedve tartja-hogy alapjáraton leáll a motor. Nem mindig,csak amikor olyanja van. Rádugtuk "kiolvasóra",azt írta főtengely helyzetérzékelő hiba van. Ha az nem működik,gondolom nem is menne az autóm. Meg néha úgy érzem,nem úgy megy,ahogy egy ekkora motorral kéne mennie. Keresem a hibát,tudnátok segíteni valami ötlettel,mi lehet a gáz? Annyit még,hogy 6 éves a gyertyasor benne,ill. üa.szűrőt is akkor cseréltem és kb 25 ezer km-t mentem vele azóta. Köszönöm a segítségeteket előre is!
2019.08.11. 14:57
2019.08.12. 13:52
lacika971 írta:Üdv!
Tudom,ez már kibeszélt probléma.
E39 523 benzines gép.
A legkülönfélébb időpontokban dobja be:Műszerek pá,visszajelzők szintén,miközben index/lámpa működik.A tolató lámpa kivételével.Aztán fél óra vagy csak 2 nap múlva megint oké.Ha bal hátul megrángatom a köteget akkor elkapja néha a kontaktot.
Összes test vagy cserélve vagy csiszolva.
Tudom "megtaláltam" a hibát,igen,valahol ott van.De nincs időm kedvem bohóckodni.Nem tud valaki olyan oldalt,céget ahol komplett kábelkorbácsot vagy annak egy részét lehet beszerezni?Max 1-2 vezetéket hozzáteszek.
A nincs időm kedvem azt jelenti hogy 3 hetente egy hétvégét vagyok otthon,és azt nem non stop szereléssel akarom tölteni.
Így minden harmadik hétvégén 1-2 órát,3-4 havonta meg egy hetet van használva.De így is a rá költött összegek ellenére egy halom ócskavas a szememben.
Tehát!
Valami kábeles cég/oldal?
Orosz és egyéb csodamókus megoldások kizárva.
2019.08.16. 20:26
2019.08.17. 13:07
Walter írta:Sziasztok!
Van egy 96-os 523i E39 -em
Ma lesz egy hete ,hogy megvan .
A probléma a következő ,egy faceliftes lámpa van benne elől ( után gyártott vagy eredeti ,nem tudom) .
A jobb oldali reflektorom nem működik ,első dolgom az izzó csere volt de az nem oldotta meg a problémát , ezért a biztosítékokat is lecsekkoltam de ott minden oké volt .Végső elkeseredésemben pedig rámértem multiméterrel bal oldalon ,ahol működik a lámpa ott cirka 11.8 -12 Volt jött ki , de a jobb oldalába pedig csak 4.8 -5.1 Volt .
A kérdésem a következő , a trafónak lenne baja ,ami az áramot szolgáltatja ? Ha igen azt hol találom ??
A válaszokat köszönöm !
Üdv Walter
2019.08.17. 13:58
Bandi1978 írta:Walter írta:Sziasztok!
Van egy 96-os 523i E39 -em
Ma lesz egy hete ,hogy megvan .
A probléma a következő ,egy faceliftes lámpa van benne elől ( után gyártott vagy eredeti ,nem tudom) .
A jobb oldali reflektorom nem működik ,első dolgom az izzó csere volt de az nem oldotta meg a problémát , ezért a biztosítékokat is lecsekkoltam de ott minden oké volt .Végső elkeseredésemben pedig rámértem multiméterrel bal oldalon ,ahol működik a lámpa ott cirka 11.8 -12 Volt jött ki , de a jobb oldalába pedig csak 4.8 -5.1 Volt .
A kérdésem a következő , a trafónak lenne baja ,ami az áramot szolgáltatja ? Ha igen azt hol találom ??
A válaszokat köszönöm !
Üdv Walter
Xenon a tompított vagy halogén?
Elsőre azt mondanám, hogy valamelyik kábelrész törött vagy a csatlakozó kontakthibás.
(Nálam a xenon trafó átvezető tápkábelére forrasztott ellenállásnál volt az egyik forrasztás eleresztve amikor olykor-olykor működött.
Mikor már ki akartam dobni -mondom úgyis mindegy- akkor szedtem darabokra és láttam meg a hibát. Azóta is működik.)
2019.08.17. 17:59
Walter írta:Gondoltam én is kábelre ,hogy valahol megvan szakadva ,de ha meglenne akkor semmi feszültséget nem adna át (gondolom én) .
2019.08.17. 20:36
Bandi1978 írta:Walter írta:Gondoltam én is kábelre ,hogy valahol megvan szakadva ,de ha meglenne akkor semmi feszültséget nem adna át (gondolom én) .
Akkor én ebben a helyzetben -ha az alapok ellenőrizve és továbbra is áll a hiba- kiszabadítanám az LCM-et, közte és az izzó közt nézném meg az adott kábel szakadását meg kontakthibát. Utána nem nagyon marad más, csak a modul hibája vagy a modulon belüli leválás.
2019.08.26. 20:31
2019.09.02. 20:22
2019.09.03. 15:55
fecó001 írta:Üdv,bővebben szeretném kifejteni a témát,úgyhogy nem leszek rövid,adott egy koccanásos balesetem,ami sajnos adott a hátuljának,hátfal csere,lökös újrafúj stb.
Legelsőnek odavittem,2 hetet állt az autó mondván,nincs bontott hátfal,mivel új gyárit nem fedez a biztosító,akkor bikázással,haza tudtam hozni,akksit felraktam töltőre,használgattam,rákövetkező héten,megint csak elvittem,akkor már tudtak vele foglalkozni,viszont,megint csak bikázással indult a dolog,mert az akkumulátor a " nem használat végett" le volt merülve,jó autó hazahoz,akkumulátor megint töltés 12óra, szigorúan Low-on,másnap berak pöcc röff,utána később megint pöc röff,majd amikor este mentem barátnőmért,ráadom a gyújtást,indítanék,műszerfal világit,de semmi hang hogy inditani akarna,nagynehezen,3djára beindult,ugyan ezek a tünetek vannak most is,kérdésem a következő
Akkumulátor fenékzárlat okozhat ilyesfajta gondot?
Köszi előre is
2019.09.04. 08:56
2019.12.07. 22:49