2012.11.16. 14:09
csrobcsi írta:De lehet, az óracsoport lett kiszedve, majd visszarakva. Viszont akkor semmi gond nem volt, 2 nap múlva kezdődtek a meghibásodások.
Oda csiptétek a vezetéket! Miért volt kint az óra csoport?
iPhone Tapatalk[Pixelhiba javítás. Lehet hogy oda let csípve, de egész nap (kb 250 km) és másnap 10-15km-en át minden normálisan működött, utána indult el a lavina...
2012.11.16. 17:08
Gallaca írta:csrobcsi írta:De lehet, az óracsoport lett kiszedve, majd visszarakva. Viszont akkor semmi gond nem volt, 2 nap múlva kezdődtek a meghibásodások.
Oda csiptétek a vezetéket! Miért volt kint az óra csoport?
iPhone Tapatalk[Pixelhiba javítás. Lehet hogy oda let csípve, de egész nap (kb 250 km) és másnap 10-15km-en át minden normálisan működött, utána indult el a lavina...
Lehet, hogy addigra lyukadt ki a szigetelés, és ment zárlatra, vagy testre...
2012.11.16. 17:12
csrobcsi írta:Gallaca írta:csrobcsi írta:De lehet, az óracsoport lett kiszedve, majd visszarakva. Viszont akkor semmi gond nem volt, 2 nap múlva kezdődtek a meghibásodások.
Oda csiptétek a vezetéket! Miért volt kint az óra csoport?
iPhone Tapatalk[Pixelhiba javítás. Lehet hogy oda let csípve, de egész nap (kb 250 km) és másnap 10-15km-en át minden normálisan működött, utána indult el a lavina...
Lehet, hogy addigra lyukadt ki a szigetelés, és ment zárlatra, vagy testre...
Majd kiderül, keddre kaptam időpontot a szervízben. Mindenesetre reggel munkába menet működött végig hibátlanul az ülésfűtés és a rádió is. Visszafelé egyik sem
2012.11.20. 17:12
Jerry írta:csrobcsi írta:Gallaca írta:csrobcsi írta:De lehet, az óracsoport lett kiszedve, majd visszarakva. Viszont akkor semmi gond nem volt, 2 nap múlva kezdődtek a meghibásodások.
Oda csiptétek a vezetéket! Miért volt kint az óra csoport?
iPhone Tapatalk[Pixelhiba javítás. Lehet hogy oda let csípve, de egész nap (kb 250 km) és másnap 10-15km-en át minden normálisan működött, utána indult el a lavina...
Lehet, hogy addigra lyukadt ki a szigetelés, és ment zárlatra, vagy testre...
Majd kiderül, keddre kaptam időpontot a szervízben. Mindenesetre reggel munkába menet működött végig hibátlanul az ülésfűtés és a rádió is. Visszafelé egyik sem
Szervíz?
Miért nem veszed ki a helyéről ismét az óracsoportot és nézed meg, hogy minden rendesen a helyén van-e? Én csak ezután vinném szervízbe.
2012.11.20. 17:23
csrobcsi írta:No kérem megvolt a szervíz. Így utólag visszagondolva logikus hogy mi is volt a baj. Első hibamegnyilvánulás ugyanis az ablaktörlő hibája volt, a második pedig amikor a feljáróra kanyarodáskor felkapcsolódott az összes belső világítás. Nos kérem a hiba oka a gyújtáskapcsoló volt, elhasználódásból eredően, bizonyos érintkezői elkoptak, nem érintkezett néha rendesen, ezért voltak rapszodikusak a hibák. Elvileg orvosolták, ha újra előjön, akkor kapcsoló csere.
2012.11.20. 17:41
Jerry írta:csrobcsi írta:No kérem megvolt a szervíz. Így utólag visszagondolva logikus hogy mi is volt a baj. Első hibamegnyilvánulás ugyanis az ablaktörlő hibája volt, a második pedig amikor a feljáróra kanyarodáskor felkapcsolódott az összes belső világítás. Nos kérem a hiba oka a gyújtáskapcsoló volt, elhasználódásból eredően, bizonyos érintkezői elkoptak, nem érintkezett néha rendesen, ezért voltak rapszodikusak a hibák. Elvileg orvosolták, ha újra előjön, akkor kapcsoló csere.
Gyújtáskapcsoló hiba?! Ha megfeszítettek volna sem találtam volna ki, hogy ilyen jelenségeket tud produkálni az a vacak.
De hogy ez neked még "logikus" is, na az végleg sakk-matt avagy KO.
2012.12.09. 07:44
hegezso írta:simi64 írta:hegezso írta:Segítséget szeretnék kérni. 2001- es 520d a kilóméteróra kb 10 km/h val kevesebbet mutat a a valósnál, és lassabban is mozog mint általában. A műszerfal teszten szépen dolgozik, valakinek ötlet?
Gyári méretű kerekeid vannak?
Többet kéne mutatnia, mint a GPS
Igen, gyári 16-os téli gumival., de szerintem lassabban reagál a gyorsításra és a lassításra is.
2012.12.16. 23:10
2012.12.16. 23:12
hamoriarpi írta:Kedves elektronikai szakértők!
Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?
Előre is köszi és üdv Mindenkinek!
2012.12.16. 23:23
admin írta:hamoriarpi írta:Kedves elektronikai szakértők!
Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?
Előre is köszi és üdv Mindenkinek!
Gyújtáskapcsoló
2012.12.16. 23:27
hamoriarpi írta:admin írta:hamoriarpi írta:Kedves elektronikai szakértők!
Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?
Előre is köszi és üdv Mindenkinek!
Gyújtáskapcsoló
Mindenre gondoltam, de erre nem Megnézem, hogy oda megy-e TDX szál. Az idegesít, hogy amikor nincs látható hiba, akkor sem lehet diagolni, tehát a busz-zavar ilyenkor is jelen van.
Köszönöm a tippet. Tudod esetleg, hogy a kizárásának mi a legegyszerűbb módja? Mútiméter?
2012.12.16. 23:31
admin írta:hamoriarpi írta:admin írta:hamoriarpi írta:Kedves elektronikai szakértők!
Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?
Előre is köszi és üdv Mindenkinek!
Gyújtáskapcsoló
Mindenre gondoltam, de erre nem Megnézem, hogy oda megy-e TDX szál. Az idegesít, hogy amikor nincs látható hiba, akkor sem lehet diagolni, tehát a busz-zavar ilyenkor is jelen van.
Köszönöm a tippet. Tudod esetleg, hogy a kizárásának mi a legegyszerűbb módja? Mútiméter?
TDX biztos nem megy oda.De ha az óracsoport nem kapja meg a tápot rendesen akkor már kész is a busz hiba szerintem.
Valaki szívott hasonlókkal és a gyújtás kapcsoló volt a ludas.
2012.12.16. 23:39
2012.12.16. 23:49
hamoriarpi írta:admin írta:hamoriarpi írta:admin írta:hamoriarpi írta:Kedves elektronikai szakértők!
Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?
Előre is köszi és üdv Mindenkinek!
Gyújtáskapcsoló
Mindenre gondoltam, de erre nem Megnézem, hogy oda megy-e TDX szál. Az idegesít, hogy amikor nincs látható hiba, akkor sem lehet diagolni, tehát a busz-zavar ilyenkor is jelen van.
Köszönöm a tippet. Tudod esetleg, hogy a kizárásának mi a legegyszerűbb módja? Mútiméter?
TDX biztos nem megy oda.De ha az óracsoport nem kapja meg a tápot rendesen akkor már kész is a busz hiba szerintem.
Valaki szívott hasonlókkal és a gyújtás kapcsoló volt a ludas.
Nagyon köszönöm a gyors és lényegretörő választ
Remélem ez a baja. Vagy szeged.
2012.12.16. 23:54
2012.12.16. 23:54
2012.12.16. 23:55
csrobcsi írta:Ja, és az enyém is Szegeden van
2012.12.17. 11:36
2012.12.17. 11:47
porike írta:olyan problémám lenne,hogy nem működik a km órám,és a pillanatnyi fogyasztásmérőm, teszt során működik mindkettő.csatlakozóra gondolok hogy levan húzva,csak nem találjuk meg a helyét! e39,525 tds 1998,köszönöm
2012.12.17. 12:46