Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Biztosíték

2007.11.23. 23:30

EdHarley írta:Valaki tudna segíteni abban, hogy egyes biztosítékok mihez tartoznak, mert fogalmam sincs, hogy a tompított fényszóróé melyik.
Segítséget előre is köszönöm!


úgy néz ki, hogy a világítás egyetlen elemének sincsen külön biztosíték, csak a vezérlőnek, az lcm-nek, annak viszont rögtön kettő: a 16-os és a 41-es a kesztyűtartóban lévő soron.

2007.12.06. 21:22

Sziasztok!

A helyzet az hogy elég keveset járok az autommal, mivel cégautoval közlekedem munkanap, szóval az van hogy kb. 3 hetente lemerül az aksim, a múlthéten elmentem egy szerelöhaveromhoz hogy nézze meg nem-e esetleg az aksim szart be, vagy esetleg kevés áramot tölt a generátor de mindkettö renben van, viszont 0,95 A áramfogyasztás van amikor bevan zárva az autó és minden kivan kapcsolva, amikor a kesztyütartóban lévő biztositéktáblából kivette a 4-es számú biztositékot, akkor megszünik az áramfogyasztásom és leesik 0,04 A-ra ami állitolg jó, na arra már rájöttünk hogy az a biztositék valamilyen "Komfort modulra" van rákötve amit ha kiveszünk nem müködik a központizáram és a risztóm sem kapcsol be.
Azt tanácsolta hogy menjek el egy olyan szervizbe ahol van hozzá számitógépes teszt és nézzék meg ott, nos a kérdésem az lenne hogy ezt egyáltalán lehet javitani v. cserélni kell a modult, estleg volt-e valakinek ilyen gondja-tapsztalata az autóval, várom az ötleteiteket és tippeket!, amedig lessz idöm szervizbe vinni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Levibéka 2008.03.25. 17:06-kor.

2007.12.06. 21:31

levibeka írta:Sziasztok!

A helyzet az hogy elég keveset járok az autommal, mivel cégautoval közlekedem munkanap, szóval az van hogy kb. 3 hetente lemerül az aksim, a múlthéten elmentem egy szerelöhaveromhoz hogy nézze meg nem-e esetleg az aksim szart be, vagy esetleg kevés áramot tölt a generátor de mindkettö renben van, viszont 0,95 V áramfogyasztás van amikor bevan zárva az autó és minden kivan kapcsolva, amikor a kesztyütartóban lévő biztositéktáblából kivette a 4-es számú biztositékot, akkor megszünik az áramfogyasztásom és leesik 0,04 V-ra ami állitolg jó, na arra már rájöttünk hogy az a biztositék valamilyen "Komfort modulra" van rákötve amit ha kiveszünk nem müködik a központizáram és a risztóm sem kapcsol be.
Azt tanácsolta hogy menjek el egy olyan szervizbe ahol van hozzá számitógépes teszt és nézzék meg ott, nos a kérdésem az lenne hogy ezt egyáltalán lehet javitani v. cserélni kell a modult, estleg volt-e valakinek ilyen gondja-tapsztalata az autóval, várom az ötleteiteket és tippeket!, amedig lessz idöm szervizbe vinni.


gyári riasztód van vagy utólagos? Utólagosban van olyan ami 4-5 nap alatt csutkáig lerágja az akksit.

2007.12.06. 22:25

Sajnos nem gyári a riasztóm, utolagos de valami régebbi model mert már voltam vele riasztósnál mert csak 1 távirányitó müködik meg van amikor leejtem és után a nem müködikcsak ha odaveregetem valamihez, már tevezem a lecserélését egy ujra, szerinted ez megoldaná a próblémát?

2007.12.06. 22:31

levibeka írta:Sajnos nem gyári a riasztóm, utolagos de valami régebbi model mert már voltam vele riasztósnál mert csak 1 távirányitó müködik meg van amikor leejtem és után a nem müködikcsak ha odaveregetem valamihez, már tevezem a lecserélését egy ujra, szerinted ez megoldaná a próblémát?


csak tipp volt, iktassátok ki, vegyétek le róla a tápot és mérjétek meg úgy is. Amikor kezdtek elterjedni az "ugrókódos riasztók" akkor általános volt ez a probléma 5 nap állás után lemerültek a kocsik. Ha ez a baja akkor nyilván megoldás lenne egy új, de ismétlem csak egy ötlet volt részemről mert külön írtad a risztót és erre lettem figyelmes.

2007.12.06. 22:35

Köszi a tippeket Diabolica, utánajárunk!!

2007.12.07. 10:01

levibeka írta:Sziasztok!

A helyzet az hogy elég keveset járok az autommal, mivel cégautoval közlekedem munkanap, szóval az van hogy kb. 3 hetente lemerül az aksim, a múlthéten elmentem egy szerelöhaveromhoz hogy nézze meg nem-e esetleg az aksim szart be, vagy esetleg kevés áramot tölt a generátor de mindkettö renben van, viszont 0,95 V áramfogyasztás van amikor bevan zárva az autó és minden kivan kapcsolva, amikor a kesztyütartóban lévő biztositéktáblából kivette a 4-es számú biztositékot, akkor megszünik az áramfogyasztásom és leesik 0,04 V-ra ami állitolg jó, na arra már rájöttünk hogy az a biztositék valamilyen "Komfort modulra" van rákötve amit ha kiveszünk nem müködik a központizáram és a risztóm sem kapcsol be.
Azt tanácsolta hogy menjek el egy olyan szervizbe ahol van hozzá számitógépes teszt és nézzék meg ott, nos a kérdésem az lenne hogy ezt egyáltalán lehet javitani v. cserélni kell a modult, estleg volt-e valakinek ilyen gondja-tapsztalata az autóval, várom az ötleteiteket és tippeket!, amedig lessz idöm szervizbe vinni.


A múlt héten feltűnt, hogy amikor teljesen le van kapcsolva az autó, kulcs a zsebben, az utastér levegőztetéséről gondoskodó ventillátor jár. Annyira halk, hogy csak nagyon csendes környezetben lehet észrevenni, utcán állva sohasenem tűnne fel. NT-autónál azt mondták, hogy valami vezérlőelektronika típushibájaáról van szó, leszívhatja sz aksit. Újabbra cserélhető aminek nincs ez a típushibája. Talán lehet, hogy ez a problémád neked is.

2007.12.07. 15:51

Na az nekem is éjjel-nappal surrog...
Nem kéne? Lehet 10-15 perccel a kulcs kivétele után kikapcsol, mint sok elektromos funkció, de hát olyankor már ki ül az autóban?
Eddig ahány BMW-t láttam, mindben sustorgott a venti. Ha nem kéne, vagy valaki tud róla bővebben, konkrétabban, szívesen veszem a tájékoztatást...

2007.12.07. 20:22

sztem két külön dologról van szó:
1. a klímapanel picike ventilátora, ami a hőérzékelőhöz szívja a levegőt. sokszor ezt is lehet hallani, de ennek nagyon halk hangja van. ez 16 perc után lekpcsol, amikor sleepmodusba áll az autó (hogy miért pont 16..., de ezt írja a TIS). szóval ez normális.
2. ha a szellőztetés ventilátora megy - ami az említett ventilátor-végfok típushibája miatt nem éppen ritka jelenség - az nem túl jó ,mert az leszívja az akksit. általában arról lehet észrevenni a hibát, hogy összevissza működik a ventilátor. másról nem, mert semmilyen hibát nem ír be a hibatárolóba. szóval ez a nem normális.

2007.12.07. 22:26

Aha. Akkor jól tippeltem, hogy elkussol magának. Már gondoltam arra, hogy magamra zárom a kocsit, és meghallgatom, hogy 15 perc múltán is forog a kisventi, mert nem lenne túl logikus. Ezek szerint nem. Bár nem hiszem, hogy akkora teljesítmény bajnok lenne, hogy leszívja az aksit non stop rezsimben se. Viszont a szellőzésről én is hallottam, hogy esetenként "nem lehet kikapcsolni".

2007.12.08. 21:10

Stephanus_Rex írta:Aha. Akkor jól tippeltem, hogy elkussol magának. Már gondoltam arra, hogy magamra zárom a kocsit, és meghallgatom, hogy 15 perc múltán is forog a kisventi, mert nem lenne túl logikus. Ezek szerint nem. Bár nem hiszem, hogy akkora teljesítmény bajnok lenne, hogy leszívja az aksit non stop rezsimben se. Viszont a szellőzésről én is hallottam, hogy esetenként "nem lehet kikapcsolni".


Nem jobb mondjuk 30 perc múlva visszamenni? Vagy ajtónyitásra újraindul? Én amikor beszállok, akkor is megy a ventillátor, valszeg nem szívnále az aksit, mert használom az autót majd minden nap, de nem szívesen megyek vele se télen se nyáron, hogy nem működik jól a ventillátor. Xsar úgy hazajönni egy sielésből, hogy full beöltözve szétfagysz a kocsidban. Ráadásul BMW-ben!

2007.12.08. 23:55

Szerintem nyitáskor indul be megint. Felpörög, és mire beteszem a seggem, a műszer már tudja is, hogy mennyit kell hűteni vagy fűteni, hogy a gazdinak jó legyen :D

2007.12.10. 19:11

Ma sikerült eljutnom egy komolyabb szervizbe az elektomos problémámmal kapcsolatban és bejött Diabolica klubbtársunk tippe a risztóm volt a hunyó az szivta le az aksimat, egy matuzsálemi darab volt benne (CEASAR AUTÓRIASZTÓ CT-210U, de már megvolt babrálva mert szigetelöszalaggal volt körbetekerve meg valami szál drótot vezetek ki rajta, aztmondta a szerelö nemvolt valami profi aki ezt a riasztöt szerelte anno elég tré munkát végzett), szóval egész nap méregették a fogyasztást 5-ször kipróbálták miután kikötötték a risztómat mert aztmondja a fazon miután lezártam az autót 16 perc után kell visszaesnie az áramfelvételnek ami vissza is eset 0,48 A-ról 0-ra 16 perc után, szóval ezt 5-ször eljátszották és szerintük ez kell legyen a hiba.Hamár ottvolt az autóm kértem nyomassanak egy szerviztesztet és állitólag minden érték normális , értemezt lambdaszonda, gyujtás, keverékképzés meg ilyesmi. Holnap a következö utam a risztós lessz, mivel most kivan kötve, valaki tudna ajánlani valami JÓ márkát ami bevált mert nemvagyok othon ezeknél, valamiket már ajánlgattak Cobra és Viper, de én nem ismerem öket.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Levibéka 2008.03.25. 17:30-kor.

2007.12.10. 20:38

levibeka írta:Ma sikerült eljutnom egy komolyabb szervizbe az elektomos problémámmal kapcsolatban és bejött Diabolica klubbtársunk tippe a risztóm volt a hunyó az szivta le az aksimat, egy matuzsálemi darab volt benne (CEASAR AUTÓRIASZTÓ CT-210U, de már megvolt babrálva mert szigetelöszalaggal volt körbetekerve meg valami szál drótot vezetek ki rajta, aztmondta a szerelö nemvolt valami profi aki ezt a riasztöt szerelte anno elég tré munkát végzett), szóval egész nap méregették a fogyasztást 5-ször kipróbálták miután kikötötték a risztómat mert aztmondja a fazon miután lezártam az autót 16 perc után kell visszaesnie az áramfelvételnek ami vissza is eset 0,48 V-ról 0-ra 16 perc után, szóval ezt 5-ször eljátszották és szerintük ez kell legyen a hiba.Hamár ottvolt az autóm kértem nyomassanak egy szerviztesztet és állitólag minden érték normális , értemezt lambdaszonda, gyujtás, keverékképzés meg ilyesmi. Holnap a következö utam a risztós lessz, mivel most kivan kötve, valaki tudna ajánlani valami JÓ márkát ami bevált mert nemvagyok othon ezeknél, valamiket már ajánlgattak Cobra és Viper, de én nem ismerem öket.


Na ennek örülük, a saját problémáimra hibáznék rá ilyen sikerrel........

Nem oly régen csatáztunk itt egyet valahol risztó meg GPS ügyben és azzal záródott a dialógus, hogy a gyári rendszer és egy titan/dypol váltózár együttesénél, aligha lehet bármivel nagyobb védelmet elérni.

2007.12.10. 22:26

levibeka írta:Ma sikerült eljutnom egy komolyabb szervizbe az elektomos problémámmal kapcsolatban és bejött Diabolica klubbtársunk tippe a risztóm volt a hunyó az szivta le az aksimat, egy matuzsálemi darab volt benne (CEASAR AUTÓRIASZTÓ CT-210U, de már megvolt babrálva mert szigetelöszalaggal volt körbetekerve meg valami szál drótot vezetek ki rajta, aztmondta a szerelö nemvolt valami profi aki ezt a riasztöt szerelte anno elég tré munkát végzett), szóval egész nap méregették a fogyasztást 5-ször kipróbálták miután kikötötték a risztómat mert aztmondja a fazon miután lezártam az autót 16 perc után kell visszaesnie az áramfelvételnek ami vissza is eset 0,48 V-ról 0-ra 16 perc után, szóval ezt 5-ször eljátszották és szerintük ez kell legyen a hiba.Hamár ottvolt az autóm kértem nyomassanak egy szerviztesztet és állitólag minden érték normális , értemezt lambdaszonda, gyujtás, keverékképzés meg ilyesmi. Holnap a következö utam a risztós lessz, mivel most kivan kötve, valaki tudna ajánlani valami JÓ márkát ami bevált mert nemvagyok othon ezeknél, valamiket már ajánlgattak Cobra és Viper, de én nem ismerem öket.



...gyári riasztóval kapcsolatban keresd rhantost: 20-454-0830

petike

ablaktörlő hibásan müködik

2007.12.16. 15:52

Sziasztok!
Segítség kellene! Tegnap este óta az ablaktörlőm nem működik rendesen. Elindult majd megált, késöbb pedig a függőleges helyzetett vette fel. Jól töröl, megy az érzékelő is csak mindíg felfele áll meg nem pedig lent vízszintesen. Na ez mitől lehet? Próbáltam biztit kivenni mikor lent van hátha azt veszi alapnak, de semmi.
Lehet ezt programozni. :(

ablaktörlő hiba

2007.12.18. 09:54

Sziasztok!
Még mindíg fenn áll a hiba az ablaktörlővel amit kérdeztem tőletek. Lehetséges hogy a relé beszarik és ettől dolgozik mókásan az ablaktörlő?

Re: ablaktörlő hiba

2007.12.18. 11:53

Rudus írta:Sziasztok!
Még mindíg fenn áll a hiba az ablaktörlővel amit kérdeztem tőletek. Lehetséges hogy a relé beszarik és ettől dolgozik mókásan az ablaktörlő?


Hello!

Lehet relé és kontakthiba is.Online ETK-ban van részletes rajz,ott meg lehetne nézni,hogy mi merre van és hogyan műkszik.

2008.03.25. 17:38

levibeka írta:Ma sikerült eljutnom egy komolyabb szervizbe az elektomos problémámmal kapcsolatban és bejött Diabolica klubbtársunk tippe a risztóm volt a hunyó az szivta le az aksimat, egy matuzsálemi darab volt benne (CEASAR AUTÓRIASZTÓ CT-210U, de már megvolt babrálva mert szigetelöszalaggal volt körbetekerve meg valami szál drótot vezetek ki rajta, aztmondta a szerelö nemvolt valami profi aki ezt a riasztöt szerelte anno elég tré munkát végzett), szóval egész nap méregették a fogyasztást 5-ször kipróbálták miután kikötötték a risztómat mert aztmondja a fazon miután lezártam az autót 16 perc után kell visszaesnie az áramfelvételnek ami vissza is eset 0,48 A-ról 0-ra 16 perc után, szóval ezt 5-ször eljátszották és szerintük ez kell legyen a hiba.Hamár ottvolt az autóm kértem nyomassanak egy szerviztesztet és állitólag minden érték normális , értemezt lambdaszonda, gyujtás, keverékképzés meg ilyesmi. Holnap a következö utam a risztós lessz, mivel most kivan kötve, valaki tudna ajánlani valami JÓ márkát ami bevált mert nemvagyok othon ezeknél, valamiket már ajánlgattak Cobra és Viper, de én nem ismerem öket.


Végülis sikerült megoldanom az elektromos próblémámat ami az akumolátorom lemerüléséhez vezetett állandóan, a riasztóm volt a hunyó tuttira mert amióta kicseréltem még Decemberben azóta még egyszersem merült le, de még jelét sem adta hogy esetleg gyenge lenne, nem sikerült valami jó márkát tennem bele mert most nem volt a fószernak igy valami SCYTEK márkáju lett berekva, ez van.

Hihetetlen

2008.10.10. 00:07

Uraim!!!!!!!!!!

2 BMW kirendeltseg legalabb 5-6 egyeb szerelo (Erdely)
senki se tudja mi le a baja a gepnek

Auto: 520i 99 vege 20 6 s4 motor dupla vanosos m52 es

Tunetek:
neha gazadasnal also fordulatrol 5 hengerbe megy a gep kigyul a check engine, leallitas ujra es mintha mi se tortent volna

Eddig ezt hallottam:
szamitogep, kabelkoteg, bobinak 1 vagy tobb

teszten elsonek az 5 os hengert hozza ki hibanak majd a tobit is folyamatos figyelesnel az 5os hagy ki, kitorlod a hibat egy ideig ujra jo


segitsetek fiatal orvos vagyok inkabb az emberekhez ertek
e mail derzsizoltan69@yahoo.com
Hozzászólás küldése

VigLink badge