* *
Pontos idő: 2024.05.18. 03:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15. 10:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Aki le szeretné tölteni a BMW WDS vol.12.2007-et, az Katt Ide !!!, torrent fájl!!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15. 11:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
levibeka írta:
Ezt az oldalt találtam, Opera böngészővel nem mutatta a kapcsolási rajzokat, de a FireFox megoldotta a problémát
Online Bmw WDS, Katt Ide !!!!!


Na egy béka aki feltalálja magát.

Jackson, aki örül neki 8)

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15. 11:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
levibeka írta:
Ezt az oldalt találtam, Opera böngészővel nem mutatta a kapcsolási rajzokat, de a FireFox megoldotta a problémát
Online Bmw WDS, Katt Ide !!!!!


Na egy béka aki feltalálja magát.

Jackson, aki örül neki 8)


:sör: :roll: :taps: :franko: :drive bmwdance


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15. 13:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.30. 00:00
Hozzászólások: 402
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
levibeka írta:
MChris írta:
Labi írta:
lassan az LCM-nek is nyithatunk egy új topicot. :lol:
Chris! nekem megvan a régi LCM. megpróbálom szétszedni holnap és megküldöm neked. :P


Szia Labi!

Rendben küld és megnézem,mert itt van rá minden ketyere a javitáshoz.


Ezt találtam az LCM javitásával kapcsolatban, hátha valaki ért is belőle valamit :idea: :roll: :?:
KATT IDE !!!!!!


Szia!

Nem vészes kibont és a hibás tranyó kiszed majd új be a helyére,persze vezeték nélkül az a rész kicsit kókány nekem. Időigényes dolog az egyészben hogy sok a tranyó benne és mire megtalálod a rosszat az nem kis idő.

Köszi hogy belinkelted!


Másik topicban már írtam rá megoldást. :)

http://e39.hu/modules.php?name=Forums&f ... ght=#30374


*************
Sziasztok!

Ide is beírom a megoldást a világító reflektorra, remélem, admin nem harapja le a fejem. Vicces

...Ma sikerült házilag, olcsón orvosolni a világító reflektor gondot. Ahogyan fentebb is olvashattátok, a BTS 425 L1 tranyó okozza a gondot, amit valóban helyettesíteni lehet a BTS 426 L1 jelzésűvel. Sini-től rendeltem a cuccot (1 db volt nekik), kiszállítva 2800 Ft volt, amiből 1300 volt a tranzisztor.

Édesapám segített cserélni az alkatrészt, ő műszerész, szóval hasonló tudású embernek nem nagy kaland kiszedni a rosszat és berakni az újat. Mindez LCM II-re vonatkozik, de gondolom a többiben is hasonló tranyók lehetnek. LCM ki-beszereléssel, forrasztással együtt 40 perc volt az egész.

BTS 425 L1 leírás, katt
BTS-426-L1 leírás, katt

Ãœdv
Zsolt
******************

_________________
Ãœdv
Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15. 13:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolte39 írta:
MChris írta:
levibeka írta:
MChris írta:
Labi írta:
lassan az LCM-nek is nyithatunk egy új topicot. :lol:
Chris! nekem megvan a régi LCM. megpróbálom szétszedni holnap és megküldöm neked. :P


Szia Labi!

Rendben küld és megnézem,mert itt van rá minden ketyere a javitáshoz.


Ezt találtam az LCM javitásával kapcsolatban, hátha valaki ért is belőle valamit :idea: :roll: :?:
KATT IDE !!!!!!


Szia!

Nem vészes kibont és a hibás tranyó kiszed majd új be a helyére,persze vezeték nélkül az a rész kicsit kókány nekem. Időigényes dolog az egyészben hogy sok a tranyó benne és mire megtalálod a rosszat az nem kis idő.

Köszi hogy belinkelted!


Másik topicban már írtam rá megoldást. :)

http://e39.hu/modules.php?name=Forums&f ... ght=#30374


*************
Sziasztok!

Ide is beírom a megoldást a világító reflektorra, remélem, admin nem harapja le a fejem. Vicces

...Ma sikerült házilag, olcsón orvosolni a világító reflektor gondot. Ahogyan fentebb is olvashattátok, a BTS 425 L1 tranyó okozza a gondot, amit valóban helyettesíteni lehet a BTS 426 L1 jelzésűvel. Sini-től rendeltem a cuccot (1 db volt nekik), kiszállítva 2800 Ft volt, amiből 1300 volt a tranzisztor.

Édesapám segített cserélni az alkatrészt, ő műszerész, szóval hasonló tudású embernek nem nagy kaland kiszedni a rosszat és berakni az újat. Mindez LCM II-re vonatkozik, de gondolom a többiben is hasonló tranyók lehetnek. LCM ki-beszereléssel, forrasztással együtt 40 perc volt az egész.

BTS 425 L1 leírás, katt
BTS-426-L1 leírás, katt

Ãœdv
Zsolt
******************


Köszi, már csak az lenne a kérdésem hogy jöttetek rá hogy melyik tranzisztort kell kicserélni és a csere után kellet e felprogramozni az LCM-et :idea:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15. 14:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.30. 00:00
Hozzászólások: 402
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
levibeka írta:
zsolte39 írta:
MChris írta:
levibeka írta:
MChris írta:
Labi írta:
lassan az LCM-nek is nyithatunk egy új topicot. :lol:
Chris! nekem megvan a régi LCM. megpróbálom szétszedni holnap és megküldöm neked. :P


Szia Labi!

Rendben küld és megnézem,mert itt van rá minden ketyere a javitáshoz.


Ezt találtam az LCM javitásával kapcsolatban, hátha valaki ért is belőle valamit :idea: :roll: :?:
KATT IDE !!!!!!


Szia!

Nem vészes kibont és a hibás tranyó kiszed majd új be a helyére,persze vezeték nélkül az a rész kicsit kókány nekem. Időigényes dolog az egyészben hogy sok a tranyó benne és mire megtalálod a rosszat az nem kis idő.

Köszi hogy belinkelted!


Másik topicban már írtam rá megoldást. :)

http://e39.hu/modules.php?name=Forums&f ... ght=#30374


*************
Sziasztok!

Ide is beírom a megoldást a világító reflektorra, remélem, admin nem harapja le a fejem. Vicces

...Ma sikerült házilag, olcsón orvosolni a világító reflektor gondot. Ahogyan fentebb is olvashattátok, a BTS 425 L1 tranyó okozza a gondot, amit valóban helyettesíteni lehet a BTS 426 L1 jelzésűvel. Sini-től rendeltem a cuccot (1 db volt nekik), kiszállítva 2800 Ft volt, amiből 1300 volt a tranzisztor.

Édesapám segített cserélni az alkatrészt, ő műszerész, szóval hasonló tudású embernek nem nagy kaland kiszedni a rosszat és berakni az újat. Mindez LCM II-re vonatkozik, de gondolom a többiben is hasonló tranyók lehetnek. LCM ki-beszereléssel, forrasztással együtt 40 perc volt az egész.

BTS 425 L1 leírás, katt
BTS-426-L1 leírás, katt

Ãœdv
Zsolt
******************


Köszi, már csak az lenne a kérdésem hogy jöttetek rá hogy melyik tranzisztort kell kicserélni és a csere után kellet e felprogramozni az LCM-et :idea:


Hali!

Nem kellett programozni utána. Itt egy leírás, hogy melyik tranyót kell cserélni.

LCM REPAIR

_________________
Ãœdv
Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15. 15:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolte39 írta:
levibeka írta:
zsolte39 írta:
MChris írta:
levibeka írta:
MChris írta:
Labi írta:
lassan az LCM-nek is nyithatunk egy új topicot. :lol:
Chris! nekem megvan a régi LCM. megpróbálom szétszedni holnap és megküldöm neked. :P


Szia Labi!

Rendben küld és megnézem,mert itt van rá minden ketyere a javitáshoz.


Ezt találtam az LCM javitásával kapcsolatban, hátha valaki ért is belőle valamit :idea: :roll: :?:
KATT IDE !!!!!!


Szia!

Nem vészes kibont és a hibás tranyó kiszed majd új be a helyére,persze vezeték nélkül az a rész kicsit kókány nekem. Időigényes dolog az egyészben hogy sok a tranyó benne és mire megtalálod a rosszat az nem kis idő.

Köszi hogy belinkelted!


Másik topicban már írtam rá megoldást. :)

http://e39.hu/modules.php?name=Forums&f ... ght=#30374


*************
Sziasztok!

Ide is beírom a megoldást a világító reflektorra, remélem, admin nem harapja le a fejem. Vicces

...Ma sikerült házilag, olcsón orvosolni a világító reflektor gondot. Ahogyan fentebb is olvashattátok, a BTS 425 L1 tranyó okozza a gondot, amit valóban helyettesíteni lehet a BTS 426 L1 jelzésűvel. Sini-től rendeltem a cuccot (1 db volt nekik), kiszállítva 2800 Ft volt, amiből 1300 volt a tranzisztor.

Édesapám segített cserélni az alkatrészt, ő műszerész, szóval hasonló tudású embernek nem nagy kaland kiszedni a rosszat és berakni az újat. Mindez LCM II-re vonatkozik, de gondolom a többiben is hasonló tranyók lehetnek. LCM ki-beszereléssel, forrasztással együtt 40 perc volt az egész.

BTS 425 L1 leírás, katt
BTS-426-L1 leírás, katt

Ãœdv
Zsolt
******************


Köszi, már csak az lenne a kérdésem hogy jöttetek rá hogy melyik tranzisztort kell kicserélni és a csere után kellet e felprogramozni az LCM-et :idea:


Hali!

Nem kellett programozni utána. Itt egy leírás, hogy melyik tranyót kell cserélni.

LCM REPAIR


Okés, Köszi !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.21. 14:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma végre megint gyönyörű idő volt, és a megrendelt tranzisztorom is megérkezett tegnap, igzy ma sikeresen kicseréltem a döglött tranyót az LCM-emből, és láss csodát minden tökéletesen müködik, nem kellett programozni sem, ez a kis szórakozás kb. másfél órámba került és kemény 5000 Ft.-omba, de azért ajánlom mindenkinek akinek ilyen gondja van v. lessz az LCM-jével mint nekem, és mégegyszer Nagy Köszönet mindazoknak akik segittetek ebben. :bmwkiraly


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.21. 16:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.30. 00:00
Hozzászólások: 402
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
levibeka írta:
Ma végre megint gyönyörű idő volt, és a megrendelt tranzisztorom is megérkezett tegnap, igzy ma sikeresen kicseréltem a döglött tranyót az LCM-emből, és láss csodát minden tökéletesen müködik, nem kellett programozni sem, ez a kis szórakozás kb. másfél órámba került és kemény 5000 Ft.-omba, de azért ajánlom mindenkinek akinek ilyen gondja van v. lessz az LCM-jével mint nekem, és mégegyszer Nagy Köszönet mindazoknak akik segittetek ebben. :bmwkiraly


Király! :P :D

Gratula!

_________________
Ãœdv
Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 21:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szenvedek egy elektromos bibi-vel. A Touring hátsó ajtó villágtásnak már kiszedtem a lámpáját és égőt cseréltem de nem jut el ide a feszültség. Ha kinyitom a hátsó ajtót akkor felgyullad a utastér közepét villágitó lámpa. De a riasztó is gyanús mert ha ki riasztom és nincs ajtó nyitás vissza riaszt. Nos nekem ha csomagtartót nyitok akkor viszont beriaszt vissza lehet, hogy a touring ajtó kapcsoló hibás vagy a villany felgyulladhat a ajtó nyitás gomboktól is?
Biztositék nem tudom melyik mert csak német leirás van róla. Azt is fordittathatom le.

Jackson, aki próbál rájönni a hibára

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 21:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Szenvedek egy elektromos bibi-vel. A Touring hátsó ajtó villágtásnak már kiszedtem a lámpáját és égőt cseréltem de nem jut el ide a feszültség. Ha kinyitom a hátsó ajtót akkor felgyullad a utastér közepét villágitó lámpa. De a riasztó is gyanús mert ha ki riasztom és nincs ajtó nyitás vissza riaszt. Nos nekem ha csomagtartót nyitok akkor viszont beriaszt vissza lehet, hogy a touring ajtó kapcsoló hibás vagy a villany felgyulladhat a ajtó nyitás gomboktól is?
Biztositék nem tudom melyik mert csak német leirás van róla. Azt is fordittathatom le.

Jackson, aki próbál rájönni a hibára

A biztosíték táblázattal vigyázz, Jackson!
Nem mindegy, hogy melyiket fordíttatod le, ha német! (egyébként szívesen lefordítom Neked) de:
ahány E39, annyi féle!
A vényócasat keresd, abból is a 40-est!
Ja, meg vanosost!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 21:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
jackson írta:
Szenvedek egy elektromos bibi-vel. A Touring hátsó ajtó villágtásnak már kiszedtem a lámpáját és égőt cseréltem de nem jut el ide a feszültség. Ha kinyitom a hátsó ajtót akkor felgyullad a utastér közepét villágitó lámpa. De a riasztó is gyanús mert ha ki riasztom és nincs ajtó nyitás vissza riaszt. Nos nekem ha csomagtartót nyitok akkor viszont beriaszt vissza lehet, hogy a touring ajtó kapcsoló hibás vagy a villany felgyulladhat a ajtó nyitás gomboktól is?
Biztositék nem tudom melyik mert csak német leirás van róla. Azt is fordittathatom le.

Jackson, aki próbál rájönni a hibára

A biztosíték táblázattal vigyázz, Jackson!
Nem mindegy, hogy melyiket fordíttatod le, ha német! (egyébként szívesen lefordítom Neked) de:
ahány E39, annyi féle!
A vényócasat keresd, abból is a 40-est!
Ja, meg vanosost!


Én igazából az eredeti leforditására gondoltam. Fel hozom a kis cetlit a kesztyűtartóból és a hátsó oldal takarót (mert azon van). Beszkennelem és hajrá.

Bár sejtésem szerint együtt van több mindennel. És csak ez nem ég. Igazából valahol a WDS-ben kéne megtalálni csak abból még nagyon béna vagyok.

Jackson, aki azért tanul mint ama tinó

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 21:21 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Szenvedek egy elektromos bibi-vel. A Touring hátsó ajtó villágtásnak már kiszedtem a lámpáját és égőt cseréltem de nem jut el ide a feszültség. Ha kinyitom a hátsó ajtót akkor felgyullad a utastér közepét villágitó lámpa. De a riasztó is gyanús mert ha ki riasztom és nincs ajtó nyitás vissza riaszt. Nos nekem ha csomagtartót nyitok akkor viszont beriaszt vissza lehet, hogy a touring ajtó kapcsoló hibás vagy a villany felgyulladhat a ajtó nyitás gomboktól is?
Biztositék nem tudom melyik mert csak német leirás van róla. Azt is fordittathatom le.

Jackson, aki próbál rájönni a hibára

A touringnál elszoktak törni a vezetékek az ajtó pánt nál ahol az átvezetések mennek.AtiTDI is toldott párat ha jól emlékszem.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 21:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Odáig el jutok, hogy "Boot lid warning light"-nak hivja. De az be van kötve a GM 19 pontra és a M17 "ZV drive rear lid" 1.pontra ami mi a manó? A záró motor? Ebből van HKM modulal és anélkül. Ez mi a manó lehet?

Jackson, aki nem érti

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 21:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Odáig el jutok, hogy "Boot lid warning light"-nak hivja. De az be van kötve a GM 19 pontra és a M17 "ZV drive rear lid" 1.pontra ami mi a manó? A záró motor? Ebből van HKM modulal és anélkül. Ez mi a manó lehet?

Jackson, aki nem érti



"Boot lid warning light" az a piros szinű lámpa a csomiajtóban azzal van a gond vagy a fehérrel?

Zárban van egyben a lámpakapcsoló is! Kell rajz a WDS-ből vagy megvan már?

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 22:01 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
jackson írta:
Odáig el jutok, hogy "Boot lid warning light"-nak hivja. De az be van kötve a GM 19 pontra és a M17 "ZV drive rear lid" 1.pontra ami mi a manó? A záró motor? Ebből van HKM modulal és anélkül. Ez mi a manó lehet?

Jackson, aki nem érti



"Boot lid warning light" az a piros szinű lámpa a csomiajtóban azzal van a gond vagy a fehérrel?

Zárban van egyben a lámpakapcsoló is! Kell rajz a WDS-ből vagy megvan már?

Egyik oldala fehér a másik piros :lol:

A zár kapcsolja mert amikor hosszan nyitva van nekem az ajtó akkor kézzel be nyomom a zár nyelvét és le kapcsolja hogy ne szívja az aksim.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 22:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
MChris írta:
jackson írta:
Odáig el jutok, hogy "Boot lid warning light"-nak hivja. De az be van kötve a GM 19 pontra és a M17 "ZV drive rear lid" 1.pontra ami mi a manó? A záró motor? Ebből van HKM modulal és anélkül. Ez mi a manó lehet?

Jackson, aki nem érti



"Boot lid warning light" az a piros szinű lámpa a csomiajtóban azzal van a gond vagy a fehérrel?

Zárban van egyben a lámpakapcsoló is! Kell rajz a WDS-ből vagy megvan már?

Egyik oldala fehér a másik piros :lol:

A zár kapcsolja mert amikor hosszan nyitva van nekem az ajtó akkor kézzel be nyomom a zár nyelvét és le kapcsolja hogy ne szívja az aksim.


Igen ez az a fehér és piros. Csak áram ne jut ide az istennek sem. Igazából még az se derül nekem ki a WDS-ből hogy az alsó kis pötty a test és akkor a plusznak kéne először kijönnie a GM 19.csatiján?

Jackson, aki amper vadász

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 22:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
MChris írta:
jackson írta:
Odáig el jutok, hogy "Boot lid warning light"-nak hivja. De az be van kötve a GM 19 pontra és a M17 "ZV drive rear lid" 1.pontra ami mi a manó? A záró motor? Ebből van HKM modulal és anélkül. Ez mi a manó lehet?

Jackson, aki nem érti



"Boot lid warning light" az a piros szinű lámpa a csomiajtóban azzal van a gond vagy a fehérrel?

Zárban van egyben a lámpakapcsoló is! Kell rajz a WDS-ből vagy megvan már?

Egyik oldala fehér a másik piros :lol:

A zár kapcsolja mert amikor hosszan nyitva van nekem az ajtó akkor kézzel be nyomom a zár nyelvét és le kapcsolja hogy ne szívja az aksim.


Jolvan ne kinevetni nekem nincs,csak képen láttam (Donninál) de az tök piros tünt,meglestem van benne fehér :lol:

Kép

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 22:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Jolvan ne kinevetni nekem nincs,csak képen láttam (Donninál) de az tök piros tünt,meglestem van benne fehér :lol:


Igen pont ez a piros hátra világit amikor nyitva a fehér lefelé. Már mint annak akinek megy Jackson meg keresi mint az őrül miért nem megy.

Jackson, a nyomozós

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 22:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
MChris írta:
Jolvan ne kinevetni nekem nincs,csak képen láttam (Donninál) de az tök piros tünt,meglestem van benne fehér :lol:


Igen pont ez a piros hátra világit amikor nyitva a fehér lefelé. Már mint annak akinek megy Jackson meg keresi mint az őrül miért nem megy.

Jackson, a nyomozós


Sok baja nem lehet: kapcsoló-zárat kiméred ha jó akkor vezeték ahogy Laci már irta,ha nincs változás itt is akkor a sedanban 1-3 kapcsolója lámpának (testet kapcsol)

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator