* *
Pontos idő: 2024.04.19. 05:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 14:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Még egy tünet az előzőekben leírt problémámhoz: random mód fel-le kapcsolgat a beltéri világítás.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 14:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
porike írta:
Rendben!Elnézést!Pörike vagyok,Kecskemétről,körülbelül 2hónapja vagyok tulajdonosa egy e39 525 tds bmwnek semmi probléme nincs vele,csak ez a km óra dolog

Légyszíves ne haragudj, de a "Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?" topikban vagyunk, itt nem szabad bemutatkozni :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Kérlek figyelj oda erre...
senki nem reagál? pedig nagyon viccesnek találtam a beírásomat...természetesen poén volt :mrgreen:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gabesz81 2012.12.17. 21:48-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 17:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Még egy tünet az előzőekben leírt problémámhoz: random mód fel-le kapcsolgat a beltéri világítás.


Akkor nem rakd random módba 8) :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 17:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Még egy tünet az előzőekben leírt problémámhoz: random mód fel-le kapcsolgat a beltéri világítás.


Egyébként még egy rosszul érintkező test kábel is fura dolgokra képes... Amikor szereltem be a fűtött üléseket, az egyik ülés alatti testkábel fel volt lazítva, ráadtam a gyújtást, és elkezdett kis nyomással priccolni a fényszórómosó, meg az ablaktörlő is elindult, csak jóval lassabban a szokásosnál :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 21:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Még egy tünet az előzőekben leírt problémámhoz: random mód fel-le kapcsolgat a beltéri világítás.


Igen, nekem is művelte ezt is. A sok egyéb mellett...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Gabesz81 írta:
porike írta:
Rendben!Elnézést!Pörike vagyok,Kecskemétről,körülbelül 2hónapja vagyok tulajdonosa egy e39 525 tds bmwnek semmi probléme nincs vele,csak ez a km óra dolog

Légyszíves ne haragudj, de a "Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?" topikban vagyunk, itt nem szabad bemutatkozni :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Kérlek figyelj oda erre...
senki nem reagál? pedig nagyon viccesnek találtam a beírásomat...természetesen poén volt :mrgreen:

Jól nyomod! :nyelves: :hehe

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.24. 15:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
csrobcsi írta:
hamoriarpi írta:
Még egy tünet az előzőekben leírt problémámhoz: random mód fel-le kapcsolgat a beltéri világítás.


Igen, nekem is művelte ezt is. A sok egyéb mellett...

Köszönöm a segítséged :!: A problémán teljes egészében megoldódott a gyújtáskapcsoló cseréjével. :franko: :taps:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.25. 10:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
csrobcsi írta:
hamoriarpi írta:
Még egy tünet az előzőekben leírt problémámhoz: random mód fel-le kapcsolgat a beltéri világítás.


Igen, nekem is művelte ezt is. A sok egyéb mellett...

Köszönöm a segítséged :!: A problémán teljes egészében megoldódott a gyújtáskapcsoló cseréjével. :franko: :taps:


:franko: Örülök hogy megoldódott


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.25. 14:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
csrobcsi írta:
hamoriarpi írta:
csrobcsi írta:
hamoriarpi írta:
Még egy tünet az előzőekben leírt problémámhoz: random mód fel-le kapcsolgat a beltéri világítás.


Igen, nekem is művelte ezt is. A sok egyéb mellett...

Köszönöm a segítséged :!: A problémán teljes egészében megoldódott a gyújtáskapcsoló cseréjével. :franko: :taps:


:franko: Örülök hogy megoldódott

Természetesen Lacinak is és mindenkinek köszönöm az iránymutatást. Ez egy irtó gonosz hiba. Ha valaki nem ismeri a tünetegyüttest, akkor sokat lehet vele vacakolni. És akkor még finom voltam - tekintettel a Karácsonyra.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.07. 18:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Először is BUÉK nektek, én új tag vagyok itt, és gondolom ismerős a problémám! Erről k :roker: ellene egy kis info:
Sajnos az 528i-mben fizikai törést szenvedett a GM modul, azt tanácsolták a szervizben, hogy bontóból vagy a netről keressek és cserkó, csak azt nem tudom, hogy a sok gyári számnak mindnek meg kell-e egyeznie (gondolom nem, mert pont olyat még nem láttam), vagy ha nem, melyikre érdemes odafigyelni, melyik mit jelent? Ha meg van a megfelelő csak kicserélem és kész, vagy hozzá kell idomítani az én verdámhoz? Előre is köszi! :roker:
Ja, az enyémen a számok:
GM III (LOW)
BMW 61.35-8 376 693
608 377 10
HW 1.6
SW 1.6


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.07. 18:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
soldier1981 írta:
Sziasztok! Először is BUÉK nektek, én új tag vagyok itt, és gondolom ismerős a problémám! Erről k :roker: ellene egy kis info:
Sajnos az 528i-mben fizikai törést szenvedett a GM modul, azt tanácsolták a szervizben, hogy bontóból vagy a netről keressek és cserkó, csak azt nem tudom, hogy a sok gyári számnak mindnek meg kell-e egyeznie (gondolom nem, mert pont olyat még nem láttam), vagy ha nem, melyikre érdemes odafigyelni, melyik mit jelent? Ha meg van a megfelelő csak kicserélem és kész, vagy hozzá kell idomítani az én verdámhoz? Előre is köszi! :roker:
Ja, az enyémen a számok:
GM III (LOW)
BMW 61.35-8 376 693
608 377 10
HW 1.6
SW 1.6


Ha LOW van benne, akkor LOW és HIGH egyaránt jó. Mindenképp fel kell kódolni.
Schnitzer Szabinak jó pár van raktáron.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: soldier1981
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.07. 19:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
soldier1981 írta:
Sziasztok! Először is BUÉK nektek, én új tag vagyok itt, és gondolom ismerős a problémám! Erről k :roker: ellene egy kis info:
Sajnos az 528i-mben fizikai törést szenvedett a GM modul, azt tanácsolták a szervizben, hogy bontóból vagy a netről keressek és cserkó, csak azt nem tudom, hogy a sok gyári számnak mindnek meg kell-e egyeznie (gondolom nem, mert pont olyat még nem láttam), vagy ha nem, melyikre érdemes odafigyelni, melyik mit jelent? Ha meg van a megfelelő csak kicserélem és kész, vagy hozzá kell idomítani az én verdámhoz? Előre is köszi! :roker:
Ja, az enyémen a számok:
GM III (LOW)
BMW 61.35-8 376 693
608 377 10
HW 1.6
SW 1.6


Ha LOW van benne, akkor LOW és HIGH egyaránt jó. Mindenképp fel kell kódolni.
Schnitzer Szabinak jó pár van raktáron.

És a számok?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.07. 19:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
soldier1981 írta:
hamoriarpi írta:
soldier1981 írta:
Sziasztok! Először is BUÉK nektek, én új tag vagyok itt, és gondolom ismerős a problémám! Erről k :roker: ellene egy kis info:
Sajnos az 528i-mben fizikai törést szenvedett a GM modul, azt tanácsolták a szervizben, hogy bontóból vagy a netről keressek és cserkó, csak azt nem tudom, hogy a sok gyári számnak mindnek meg kell-e egyeznie (gondolom nem, mert pont olyat még nem láttam), vagy ha nem, melyikre érdemes odafigyelni, melyik mit jelent? Ha meg van a megfelelő csak kicserélem és kész, vagy hozzá kell idomítani az én verdámhoz? Előre is köszi! :roker:
Ja, az enyémen a számok:
GM III (LOW)
BMW 61.35-8 376 693
608 377 10
HW 1.6
SW 1.6


Ha LOW van benne, akkor LOW és HIGH egyaránt jó. Mindenképp fel kell kódolni.
Schnitzer Szabinak jó pár van raktáron.

És a számok?

Van ilyen pont amilyen neked kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: soldier1981
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.12. 16:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Kicseréltem a GM-et, csak még nincs felkódolva, és nem működik a távirányító. Gondolom fel kell kódolni, de addig okozhat valami más problémát ha nincs?? Ja, a reflektorom 1 hete magától elkezdett világítani, le kellett húznom a csatikat, máshogy nem tudtam kikapcsolni... :shock: Ez LCM probléma lenne, vagy valami más?
És még egyszer kösz Schnitzer Szabinak a gyors reakcióért. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.12. 18:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Kicseréltem a GM-et, csak még nincs felkódolva, és nem működik a távirányító. Gondolom fel kell kódolni, de addig okozhat valami más problémát ha nincs?? Ja, a reflektorom 1 hete magától elkezdett világítani, le kellett húznom a csatikat, máshogy nem tudtam kikapcsolni... :shock: Ez LCM probléma lenne, vagy valami más?
És még egyszer kösz Schnitzer Szabinak a gyors reakcióért. :franko:

LCM gyanús.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.12. 19:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Kicseréltem a GM-et, csak még nincs felkódolva, és nem működik a távirányító. Gondolom fel kell kódolni, de addig okozhat valami más problémát ha nincs?? Ja, a reflektorom 1 hete magától elkezdett világítani, le kellett húznom a csatikat, máshogy nem tudtam kikapcsolni... :shock: Ez LCM probléma lenne, vagy valami más?
És még egyszer kösz Schnitzer Szabinak a gyors reakcióért. :franko:


Csinálj egy kulcs tanítást. Amúgy használhatod, de illik minél előbb felkódolni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: soldier1981
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.13. 11:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Kicseréltem a GM-et, csak még nincs felkódolva, és nem működik a távirányító. Gondolom fel kell kódolni, de addig okozhat valami más problémát ha nincs?? Ja, a reflektorom 1 hete magától elkezdett világítani, le kellett húznom a csatikat, máshogy nem tudtam kikapcsolni... :shock: Ez LCM probléma lenne, vagy valami más?
És még egyszer kösz Schnitzer Szabinak a gyors reakcióért. :franko:


Csinálj egy kulcs tanítást. Amúgy használhatod, de illik minél előbb felkódolni.


Hát ez egyre jobb: már a fűtésem se megy, meg az ablaktörlő is szórakozik. Remélem tényleg csak fel kell kódolni :facepalm:
A refire valakinek valami tipp??? :roll:
Ja és én tudom tanítani a kulcsot? (Hogy kell?) :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.13. 11:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
soldier1981 írta:
barbrady írta:
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Kicseréltem a GM-et, csak még nincs felkódolva, és nem működik a távirányító. Gondolom fel kell kódolni, de addig okozhat valami más problémát ha nincs?? Ja, a reflektorom 1 hete magától elkezdett világítani, le kellett húznom a csatikat, máshogy nem tudtam kikapcsolni... :shock: Ez LCM probléma lenne, vagy valami más?
És még egyszer kösz Schnitzer Szabinak a gyors reakcióért. :franko:


Csinálj egy kulcs tanítást. Amúgy használhatod, de illik minél előbb felkódolni.


Hát ez egyre jobb: már a fűtésem se megy, meg az ablaktörlő is szórakozik. Remélem tényleg csak fel kell kódolni :facepalm:
A refire valakinek valami tipp??? :roll:
Ja és én tudom tanítani a kulcsot? (Hogy kell?) :wink:

Kép

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: soldier1981
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.13. 15:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
soldier1981 írta:
barbrady írta:
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Kicseréltem a GM-et, csak még nincs felkódolva, és nem működik a távirányító. Gondolom fel kell kódolni, de addig okozhat valami más problémát ha nincs?? Ja, a reflektorom 1 hete magától elkezdett világítani, le kellett húznom a csatikat, máshogy nem tudtam kikapcsolni... :shock: Ez LCM probléma lenne, vagy valami más?
És még egyszer kösz Schnitzer Szabinak a gyors reakcióért. :franko:


Csinálj egy kulcs tanítást. Amúgy használhatod, de illik minél előbb felkódolni.


Hát ez egyre jobb: már a fűtésem se megy, meg az ablaktörlő is szórakozik. Remélem tényleg csak fel kell kódolni :facepalm:
A refire valakinek valami tipp??? :roll:
Ja és én tudom tanítani a kulcsot? (Hogy kell?) :wink:

Kép

Na, hát a hangolásra nem reagált semmit, visszaraktam a régi GM-et, legalább nyitja az ajtót a távirányító... :taps: Fűtőmotor viszont még mindig nem megy: hallom, ahogy dolgozik, ha állítgatom de nem indul maga a motor. Biztosíték vagy vmi tipp?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.13. 16:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
soldier1981 írta:
Gallaca írta:
soldier1981 írta:
barbrady írta:
soldier1981 írta:
Sziasztok!
Kicseréltem a GM-et, csak még nincs felkódolva, és nem működik a távirányító. Gondolom fel kell kódolni, de addig okozhat valami más problémát ha nincs?? Ja, a reflektorom 1 hete magától elkezdett világítani, le kellett húznom a csatikat, máshogy nem tudtam kikapcsolni... :shock: Ez LCM probléma lenne, vagy valami más?
És még egyszer kösz Schnitzer Szabinak a gyors reakcióért. :franko:


Csinálj egy kulcs tanítást. Amúgy használhatod, de illik minél előbb felkódolni.


Hát ez egyre jobb: már a fűtésem se megy, meg az ablaktörlő is szórakozik. Remélem tényleg csak fel kell kódolni :facepalm:
A refire valakinek valami tipp??? :roll:
Ja és én tudom tanítani a kulcsot? (Hogy kell?) :wink:

Kép

Na, hát a hangolásra nem reagált semmit, visszaraktam a régi GM-et, legalább nyitja az ajtót a távirányító... :taps: Fűtőmotor viszont még mindig nem megy: hallom, ahogy dolgozik, ha állítgatom de nem indul maga a motor. Biztosíték vagy vmi tipp?

És még egy kérdés: hol a francban van a 76-os biztosíték(40A)?????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 70 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator