* *
Pontos idő: 2024.05.17. 00:55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 104  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 14:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csrobcsi írta:
De lehet, az óracsoport lett kiszedve, majd visszarakva. Viszont akkor semmi gond nem volt, 2 nap múlva kezdődtek a meghibásodások.
Oda csiptétek a vezetéket! Miért volt kint az óra csoport?


iPhone Tapatalk[Pixelhiba javítás. Lehet hogy oda let csípve, de egész nap (kb 250 km) és másnap 10-15km-en át minden normálisan működött, utána indult el a lavina...


Lehet, hogy addigra lyukadt ki a szigetelés, és ment zárlatra, vagy testre...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 17:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csrobcsi írta:
De lehet, az óracsoport lett kiszedve, majd visszarakva. Viszont akkor semmi gond nem volt, 2 nap múlva kezdődtek a meghibásodások.
Oda csiptétek a vezetéket! Miért volt kint az óra csoport?


iPhone Tapatalk[Pixelhiba javítás. Lehet hogy oda let csípve, de egész nap (kb 250 km) és másnap 10-15km-en át minden normálisan működött, utána indult el a lavina...


Lehet, hogy addigra lyukadt ki a szigetelés, és ment zárlatra, vagy testre...


Majd kiderül, keddre kaptam időpontot a szervízben. Mindenesetre reggel munkába menet működött végig hibátlanul az ülésfűtés és a rádió is. Visszafelé egyik sem :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.11.16. 17:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
Gallaca írta:
csrobcsi írta:
De lehet, az óracsoport lett kiszedve, majd visszarakva. Viszont akkor semmi gond nem volt, 2 nap múlva kezdődtek a meghibásodások.
Oda csiptétek a vezetéket! Miért volt kint az óra csoport?


iPhone Tapatalk[Pixelhiba javítás. Lehet hogy oda let csípve, de egész nap (kb 250 km) és másnap 10-15km-en át minden normálisan működött, utána indult el a lavina...


Lehet, hogy addigra lyukadt ki a szigetelés, és ment zárlatra, vagy testre...


Majd kiderül, keddre kaptam időpontot a szervízben. Mindenesetre reggel munkába menet működött végig hibátlanul az ülésfűtés és a rádió is. Visszafelé egyik sem :doglotlo:

Szervíz? :shock:
Miért nem veszed ki a helyéről ismét az óracsoportot és nézed meg, hogy minden rendesen a helyén van-e? Én csak ezután vinném szervízbe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.11.20. 17:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
csrobcsi írta:
Gallaca írta:
csrobcsi írta:
De lehet, az óracsoport lett kiszedve, majd visszarakva. Viszont akkor semmi gond nem volt, 2 nap múlva kezdődtek a meghibásodások.
Oda csiptétek a vezetéket! Miért volt kint az óra csoport?


iPhone Tapatalk[Pixelhiba javítás. Lehet hogy oda let csípve, de egész nap (kb 250 km) és másnap 10-15km-en át minden normálisan működött, utána indult el a lavina...


Lehet, hogy addigra lyukadt ki a szigetelés, és ment zárlatra, vagy testre...


Majd kiderül, keddre kaptam időpontot a szervízben. Mindenesetre reggel munkába menet működött végig hibátlanul az ülésfűtés és a rádió is. Visszafelé egyik sem :doglotlo:

Szervíz? :shock:
Miért nem veszed ki a helyéről ismét az óracsoportot és nézed meg, hogy minden rendesen a helyén van-e? Én csak ezután vinném szervízbe.


No kérem megvolt a szervíz. Így utólag visszagondolva logikus hogy mi is volt a baj. Első hibamegnyilvánulás ugyanis az ablaktörlő hibája volt, a második pedig amikor a feljáróra kanyarodáskor felkapcsolódott az összes belső világítás. Nos kérem a hiba oka a gyújtáskapcsoló volt, elhasználódásból eredően, bizonyos érintkezői elkoptak, nem érintkezett néha rendesen, ezért voltak rapszodikusak a hibák. Elvileg orvosolták, ha újra előjön, akkor kapcsoló csere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.11.20. 17:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
No kérem megvolt a szervíz. Így utólag visszagondolva logikus hogy mi is volt a baj. Első hibamegnyilvánulás ugyanis az ablaktörlő hibája volt, a második pedig amikor a feljáróra kanyarodáskor felkapcsolódott az összes belső világítás. Nos kérem a hiba oka a gyújtáskapcsoló volt, elhasználódásból eredően, bizonyos érintkezői elkoptak, nem érintkezett néha rendesen, ezért voltak rapszodikusak a hibák. Elvileg orvosolták, ha újra előjön, akkor kapcsoló csere.

Gyújtáskapcsoló hiba?! :shock: Ha megfeszítettek volna sem találtam volna ki, hogy ilyen jelenségeket tud produkálni az a vacak.
De hogy ez neked még "logikus" is, na az végleg sakk-matt avagy KO.
:laie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.11.20. 17:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
csrobcsi írta:
No kérem megvolt a szervíz. Így utólag visszagondolva logikus hogy mi is volt a baj. Első hibamegnyilvánulás ugyanis az ablaktörlő hibája volt, a második pedig amikor a feljáróra kanyarodáskor felkapcsolódott az összes belső világítás. Nos kérem a hiba oka a gyújtáskapcsoló volt, elhasználódásból eredően, bizonyos érintkezői elkoptak, nem érintkezett néha rendesen, ezért voltak rapszodikusak a hibák. Elvileg orvosolták, ha újra előjön, akkor kapcsoló csere.

Gyújtáskapcsoló hiba?! :shock: Ha megfeszítettek volna sem találtam volna ki, hogy ilyen jelenségeket tud produkálni az a vacak.
De hogy ez neked még "logikus" is, na az végleg sakk-matt avagy KO.
:laie


Utólag okos a zember :) Sokat kell tekergetni faltól-falig a kormányt szinte mire be tudok állni itthon. Azzal pedig hogy felkapcsolódótt manőverezés közben a világítás, nekem olyan volt, mintha egy pillanatra levettem volna a gyújtást. Tudom, ilyenkor más is történne, de gondolom annyira pici volt a kihagyás hogy csak ez történt. Vagy mittomén. Gondolom ugyanez a story az ülésfűtésnél is, amikor indultam, mindig kikapcsolt, amikor sokáig egyenesen haladtam, végig ment. Meg lehet rátett egy lapáttal a hideg idő is, hogy ilyenkor minden összébb megy :) Ma nem volt időm mindent végigpróbálni, de majd holnap... Addig reménykedem hogy tényleg ez volt a baj. Ha mégsem, akkor visszamegyek. Aztán jón az a földönhúzós-megtorlós :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.09. 07:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.12. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hegezso írta:
simi64 írta:
hegezso írta:
Segítséget szeretnék kérni. 2001- es 520d a kilóméteróra kb 10 km/h val kevesebbet mutat a a valósnál, és lassabban is mozog mint általában. A műszerfal teszten szépen dolgozik, valakinek ötlet?

Gyári méretű kerekeid vannak?
Többet kéne mutatnia, mint a GPS :!:


Igen, gyári 16-os téli gumival., de szerintem lassabban reagál a gyorsításra és a lassításra is.



Kiderült a turpisság!
A kilométer óra motorja kínlódik. Valakinek nincs eladó?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Kedves elektronikai szakértők!

Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?

Előre is köszi és üdv Mindenkinek!

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:12 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Kedves elektronikai szakértők!

Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?

Előre is köszi és üdv Mindenkinek!

Gyújtáskapcsoló :?:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
admin írta:
hamoriarpi írta:
Kedves elektronikai szakértők!

Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?

Előre is köszi és üdv Mindenkinek!

Gyújtáskapcsoló :?:

Mindenre gondoltam, de erre nem :!: Megnézem, hogy oda megy-e TDX szál. Az idegesít, hogy amikor nincs látható hiba, akkor sem lehet diagolni, tehát a busz-zavar ilyenkor is jelen van.
Köszönöm a tippet. Tudod esetleg, hogy a kizárásának mi a legegyszerűbb módja? Mútiméter?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:27 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
Kedves elektronikai szakértők!

Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?

Előre is köszi és üdv Mindenkinek!

Gyújtáskapcsoló :?:

Mindenre gondoltam, de erre nem :!: Megnézem, hogy oda megy-e TDX szál. Az idegesít, hogy amikor nincs látható hiba, akkor sem lehet diagolni, tehát a busz-zavar ilyenkor is jelen van.
Köszönöm a tippet. Tudod esetleg, hogy a kizárásának mi a legegyszerűbb módja? Mútiméter?

TDX biztos nem megy oda.De ha az óracsoport nem kapja meg a tápot rendesen akkor már kész is a busz hiba szerintem.
Valaki szívott hasonlókkal és a gyújtás kapcsoló volt a ludas.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek admin az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
admin írta:
hamoriarpi írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
Kedves elektronikai szakértők!

Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?

Előre is köszi és üdv Mindenkinek!

Gyújtáskapcsoló :?:

Mindenre gondoltam, de erre nem :!: Megnézem, hogy oda megy-e TDX szál. Az idegesít, hogy amikor nincs látható hiba, akkor sem lehet diagolni, tehát a busz-zavar ilyenkor is jelen van.
Köszönöm a tippet. Tudod esetleg, hogy a kizárásának mi a legegyszerűbb módja? Mútiméter?

TDX biztos nem megy oda.De ha az óracsoport nem kapja meg a tápot rendesen akkor már kész is a busz hiba szerintem.
Valaki szívott hasonlókkal és a gyújtás kapcsoló volt a ludas.

Nagyon köszönöm a gyors és lényegretörő választ :!: :franko:
Remélem ez a baja. Vagy szeged. :facepalm:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Anno E34-nél szívtam: néha nem ment az ablaktörlő, el.ablak. Szintén a cd-rádió sem működött.
Senki nem tudott rájönni, mondtak mindent, comp. csere, stb. Tünetek hasonlóak. A hiba oka: akksi sarunál a kábel volt megtörve. Ha összeért rendesen nem volt hiba. Esetleg egy próbát megér, ha alaposan szemügyre veszed az akku környékét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
Kedves elektronikai szakértők!

Különös hibám van és még nem tudtam rájönni mi okozza. Tünetek, amikor az autó produkálja a hibát: kisgyújtáson a légzsák visszajelző ikonja nem teljes fénnyel, hanem pislákolva világít. MIDen nincs időkijelzés és a rádió nem is kapcsol be automatikusan. Gyújtásra téve a légzsák lámpája tovább pislákol. Multikormány nincs, tempomat nem kapcsolható, tükör tolatásra nem billen le, ülésmemó nincs, néha ablaktörlő sincs. Ha sokszor próbálkozom, gyújtás le-fel, akkor néha jó: légzsákvisszajelző normálisan világít, majd elalszik, minden hiba megszűnik. Diagolni nem lehet, mivel zavar van a buszrendszeren. INPA indítás után MINDEN modulban: "Datatransmission disturbed"
LCM és GM cserélve. Változás nincs. Mi csinálhat ekkora kavart a buszon? A buszelosztónál egy egyszerű kontakthiba? Óracsoport zakkant volna meg?
Találkozott már valaki hasonlóval?

Előre is köszi és üdv Mindenkinek!

Gyújtáskapcsoló :?:

Mindenre gondoltam, de erre nem :!: Megnézem, hogy oda megy-e TDX szál. Az idegesít, hogy amikor nincs látható hiba, akkor sem lehet diagolni, tehát a busz-zavar ilyenkor is jelen van.
Köszönöm a tippet. Tudod esetleg, hogy a kizárásának mi a legegyszerűbb módja? Mútiméter?

TDX biztos nem megy oda.De ha az óracsoport nem kapja meg a tápot rendesen akkor már kész is a busz hiba szerintem.
Valaki szívott hasonlókkal és a gyújtás kapcsoló volt a ludas.

Nagyon köszönöm a gyors és lényegretörő választ :!: :franko:
Remélem ez a baja. Vagy szeged. :facepalm:


Igen, én szívtam hasonlóval pár hete, és gyújtáskapcsoló volt a baja. Nekem is 1 km-en 5-6szor ki-be kapcsolt a légzsákvisszajelző. A szervízben azt mondták onnantól volt gyanús, hogy az autó szóba sem állt a diaggal... Egyébként szintén teljesen összevissza működött minden. Ami stabilan nem működött az a multikormány volt és az ablaktörlő szakaszos/esőérzékelős üzeme. Remélem "csak" kapcsolóbajod lesz...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csrobcsi az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja, és az enyém is Szegeden van :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Köszönöm mégegyszer mindenkinek :!:
Beszámolok a fejleményekről.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.16. 23:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
csrobcsi írta:
Ja, és az enyém is Szegeden van :facepalm:

:hehe

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 11:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.17. 11:08
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
olyan problémám lenne,hogy nem működik a km órám,és a pillanatnyi fogyasztásmérőm, teszt során működik mindkettő.csatlakozóra gondolok hogy levan húzva,csak nem találjuk meg a helyét! e39,525 tds 1998,köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 11:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
porike írta:
olyan problémám lenne,hogy nem működik a km órám,és a pillanatnyi fogyasztásmérőm, teszt során működik mindkettő.csatlakozóra gondolok hogy levan húzva,csak nem találjuk meg a helyét! e39,525 tds 1998,köszönöm

Szia!
Először is egy bemutatkozást kérnénk tőled a megfelelő topikban!
Utána jöhetnének a kérdések és problémák!
Vagy felétek nem így szokás, mikor belépsz valahová? :evil:
Ha le lenne húzva az óra csatija, akkor a teszt sem menne, nem?
Attól függően, hogy nagy vagy kis BC-s e az órád hátul van neki 3 vagy 2 csatlakozója. Óracsoport kibont és meglátod.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 12:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.17. 11:08
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rendben!Elnézést!Pörike vagyok,Kecskemétről,körülbelül 2hónapja vagyok tulajdonosa egy e39 525 tds bmwnek semmi probléme nincs vele,csak ez a km óra dolog


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 104  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator