* *
Pontos idő: 2024.04.28. 06:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.07.17. 23:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv.

Már kérdeztem másik topikba de meg kérdem megin hogy nincs tipp hogy hol keressem a csomagtartó kp zár hibályátmert nem nyit sehogy sem. Kipróbáltam a motrot ugy hogy kivettem év jó a zár motorja,csatlakozóba próbalámpát próbáltam és át jön az áram a 3. lábhoz és a fülkébe is hallani hogy kattan a relé...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2013.07.19. 18:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.02.25. 16:52
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
deflora írta:
Sziasztok
A problémám nem kicsi.
Menet közben egyszerre elmegy a klíma,tempomat,abs,kmóra.amit eddig észrevettem.
indulás ut?n valamikor működik van hogy nem.volt rá példa hogy autópályán egyszer csak megjavult 10perc után pedig ujra elment minden.
Elektromos szerelő semmit nem tud tenni.Műszerre dugva semmi hibát nem ir.
Biztik mind rendben.
Hogyan tovább???



Üdv. Ugyanezzel szembesültem ,plusz már a diagnosztikával sem kommunikál.Ha jutsz valamire kérlek írd meg,


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zezike 2013.07.21. 23:32-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.20. 23:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
zezike írta:
Üdv. Ugyanezzel szembesültem ,plusz már a diagnosztikával sem kommunikál.Ha jutsz valamire kérlek írd meg,

Ha a diaggal megszűnik a kommunikáció, akkor az első gyanusított a gyújtáskapcsoló.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: zezike
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 06:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Menetközbe jelzett a az autó hogy "Rücklicht prüfen" ellenőriztem a hátsó irányjelzőt és semmi baja ,működik !Lehet valamit csinálni vele?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 07:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Janika13 írta:
Sziasztok

Menetközbe jelzett a az autó hogy "Rücklicht prüfen" ellenőriztem a hátsó irányjelzőt és semmi baja ,működik !Lehet valamit csinálni vele?


Persze hogy lehet. Ki kell cserélni a tolatólámpa izzóját.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 09:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Számomra igen érdekes probléma jelentkezett! Épp jöttem haza, és kb 800 km megtétele után megszűnt működni a klíma, az index, kikapcsolt a cd lejátszó. 5 perc múlva be tudtam kapcsolni a cd lejátszót, ment az index, viszont a középkonzolon nem működik a computer. Cd, rádió szól, időt nem mutatja, fogyasztást, stb nem mutat semmit. Tetejébe még a klíma sem indul be. Miskolc környékén ismertek valakit, aki értene hozzá????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 09:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Janika13 írta:
Sziasztok

Menetközbe jelzett a az autó hogy "Rücklicht prüfen" ellenőriztem a hátsó irányjelzőt és semmi baja ,működik !Lehet valamit csinálni vele?


Persze hogy lehet. Ki kell cserélni a tolatólámpa izzóját.

A tolatólámpa az Rückfahrlicht, a Rücklicht hátsó helyzetjelzőt jelent.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Qwerti az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 09:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Qwerti írta:
muhaati írta:
Janika13 írta:
Sziasztok

Menetközbe jelzett a az autó hogy "Rücklicht prüfen" ellenőriztem a hátsó irányjelzőt és semmi baja ,működik !Lehet valamit csinálni vele?


Persze hogy lehet. Ki kell cserélni a tolatólámpa izzóját.

A tolatólámpa az Rückfahrlicht, a Rücklicht hátsó helyzetjelzőt jelent.


Uppsz! Ezt most reggel benéztem én is! :oops: Mindig ez a külföldiül beszélés!!!! :facepalm:

( Tanulság: Csak akkor kezdj el írogatni, ha már teljesen felébredtél :shock: )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 13:31 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
petya1 írta:
Sziasztok!

Számomra igen érdekes probléma jelentkezett! Épp jöttem haza, és kb 800 km megtétele után megszűnt működni a klíma, az index, kikapcsolt a cd lejátszó. 5 perc múlva be tudtam kapcsolni a cd lejátszót, ment az index, viszont a középkonzolon nem működik a computer. Cd, rádió szól, időt nem mutatja, fogyasztást, stb nem mutat semmit. Tetejébe még a klíma sem indul be. Miskolc környékén ismertek valakit, aki értene hozzá????


Nem hagyott nyugodni.
Levettem az akksi sarut. Majd vissza, és csoda!!! Működik minden. :roker:
Azért holnap szervíz. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 15:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.08.12. 00:00
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Találkoztatok e már olyan jelenséggel, hogy menet közben egyszer csak le áll a motor egy pillanatra utána pedig jár tovább, olyan jelenséggel párosul még a dolog kb 10 km megtétele után ránt egyet az autó olyan mintha vissza váltana és ezután elgyengül hiába nyomom a gázt nem megy sehova az autó, ha leállítom és újra indítom megint tökéletes. Ha valaki tud valami okosat ne tartsa magában.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 17:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw528mpower írta:
Sziasztok

Találkoztatok e már olyan jelenséggel, hogy menet közben egyszer csak le áll a motor egy pillanatra utána pedig jár tovább, olyan jelenséggel párosul még a dolog kb 10 km megtétele után ránt egyet az autó olyan mintha vissza váltana és ezután elgyengül hiába nyomom a gázt nem megy sehova az autó, ha leállítom és újra indítom megint tökéletes. Ha valaki tud valami okosat ne tartsa magában.

Főtengely-jeladó? Diag kidobja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek RCKDJ az itt látható tagok köszönték meg: bmw528mpower
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 19:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
RCKDJ írta:
bmw528mpower írta:
Sziasztok

Találkoztatok e már olyan jelenséggel, hogy menet közben egyszer csak le áll a motor egy pillanatra utána pedig jár tovább, olyan jelenséggel párosul még a dolog kb 10 km megtétele után ránt egyet az autó olyan mintha vissza váltana és ezután elgyengül hiába nyomom a gázt nem megy sehova az autó, ha leállítom és újra indítom megint tökéletes. Ha valaki tud valami okosat ne tartsa magában.

Főtengely-jeladó? Diag kidobja.

99% hogy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: bmw528mpower
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 20:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Olyan "problémám" van a kocsival,hogy amikor kinyitom az ajtót,a középkonzol felől enyhe kerregő hang hallatszik,egy darabig csinálja,aztán abbahagyja. Mintha valami ventillátor lenne ott,ami elindul ajtónyitáskor. Valamit "csinál,mér" az autó,vagy valami más lehet? Találkozott már valaki ilyen problémával?
Esetleg tudnátok ajánlani egy helyet,ahol diagot,mindenféle lehetséges hiba kiolvasását elvégzik? (Tudom,szervíz...)

Köszi!

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 20:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
novi68 írta:
Sziasztok!

Olyan "problémám" van a kocsival,hogy amikor kinyitom az ajtót,a középkonzol felől enyhe kerregő hang hallatszik,egy darabig csinálja,aztán abbahagyja. Mintha valami ventillátor lenne ott,ami elindul ajtónyitáskor. Valamit "csinál,mér" az autó,vagy valami más lehet? Találkozott már valaki ilyen problémával?
Esetleg tudnátok ajánlani egy helyet,ahol diagot,mindenféle lehetséges hiba kiolvasását elvégzik? (Tudom,szervíz...)

Köszi!


A belső hőmérséklet mérő ventilátora megy , annak úgy is kell működnie.

A kerregés az már nem kell hozzá. Panel kiszerel, venti. kitisztít, pici WD40.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: novi68
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 21:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.15. 21:33
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Szigetbecse
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
novi68 írta:
Sziasztok!

Olyan "problémám" van a kocsival,hogy amikor kinyitom az ajtót,a középkonzol felől enyhe kerregő hang hallatszik,egy darabig csinálja,aztán abbahagyja. Mintha valami ventillátor lenne ott,ami elindul ajtónyitáskor. Valamit "csinál,mér" az autó,vagy valami más lehet? Találkozott már valaki ilyen problémával?
Esetleg tudnátok ajánlani egy helyet,ahol diagot,mindenféle lehetséges hiba kiolvasását elvégzik? (Tudom,szervíz...)

Köszi!


A belső hőmérséklet mérő ventilátora megy , annak úgy is kell működnie.

A kerregés az már nem kell hozzá. Panel kiszerel, venti. kitisztít, pici WD40.


Szia!

Bonyolult művelet a panel kiszerelése? Ez a klímát mutató panel,ha jól gondolom. Bocs,de avatatlan vagyok még...

Köszi!

_________________
Ich bin Der Fünfer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 21:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
novi68 írta:
Szia!

Bonyolult művelet a panel kiszerelése? Ez a klímát mutató panel,ha jól gondolom. Bocs,de avatatlan vagyok még...

Köszi!

Egyáltalán nem bonyolult. Két kis rugós fémfül tartja jobb és bal oldalt. Vékony csavarhúzóval ki tudod pattintani. Óvatosan, nehogy a műanyagot szétkend.
A fenti miatt javaslom inkább az IRIS/MID kiszedését előbb és az ott keletkezett lyukon keresztül, kézzel benyúlva, hátulról ki tudod nyomni a klímavezérlőt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: novi68
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 08:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem hagyott nyugodni.
Levettem az akksi sarut. Majd vissza, és csoda!!! Működik minden. :roker:
Azért holnap szervíz. :([/quote]

Voltam szervízben. Mondta a szaki, hogy nem teszi rá a gépet, mert mivel levettem a sarut, valőszínű nem találna semmit. Menjek vissza, ha megint előjön a baj, soron kívül megnézi. Egyébként azt mondta azt gondolja, hogy a lámpamodul kezd tönkre menni.
Szerintetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 11:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.13. 00:00
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
petya1 írta:
Nem hagyott nyugodni.
Levettem az akksi sarut. Majd vissza, és csoda!!! Működik minden. :roker:
Azért holnap szervíz. :(
Voltam szervízben. Mondta a szaki, hogy nem teszi rá a gépet, mert mivel levettem a sarut, valőszínű nem találna semmit. Menjek vissza, ha megint előjön a baj, soron kívül megnézi. Egyébként azt mondta azt gondolja, hogy a lámpamodul kezd tönkre menni.
Szerintetek?

Nekem inkább úgy tűnik, és külföldi fórumokban is ezt olvastam, hogy a gyújtáskapcsolód kezd megdögleni. Nézd meg ezt pl.: http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?p=909180


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek RCKDJ az itt látható tagok köszönték meg: petya1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.24. 08:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.02.25. 16:52
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
zezike írta:
Üdv. Ugyanezzel szembesültem ,plusz már a diagnosztikával sem kommunikál.Ha jutsz valamire kérlek írd meg,

Ha a diaggal megszűnik a kommunikáció, akkor az első gyanusított a gyújtáskapcsoló.

Elmozdult holtpontról a probléma felismerés , mert ha az ABS tömbről lehúzzuk a csatlakozót újra van kommunikáció. 005-ös végű tömb elektronikája kiszerel műszerésznek átad ,eddig talált pár szálszakadást meg valamit ami miatt túlhevül. Floyt köv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.07.27. 16:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:

Persze hogy lehet. Ki kell cserélni a tolatólámpa izzóját.


Köszi csak a gondom ott kezdődik hogy jók az égők és index mindkét irányba működik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator