* *
Pontos idő: 2024.05.15. 17:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 09:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.04. 09:59
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Gyula
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:


Imco-val értek egyet. Látatlanban nehéz ügy.

Cellazárlatos akksi, önindító baj. A főkábeleknek van ugye "másik" végük is, a test az akksi mellett a kasznihoz, a pozitív pedig alulról bal elöl csatlakozik, ott is lehet kontakthiba.

Ha van egy jó (nem teszkós) rátartókábeled, vedd ki az akksit, és elöl tápláld meg : test, és a szívócső közepe. Ezzel kizárod a hátolról-előre, és a poz.saru hibákat.

Ha úgy sem, akkor másik akksi, ha úgy sem, akkor önindító.


Hú lehet, hogy erre inkább nem vállalkozok. Amilyen a formám, tuti elrontok rajta valamit. Amúgy a saruk épnek tűntek legalábbis szemre. Jól átmentem minden érintkezési felületen 100-as smirglivel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 09:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
GálCsabi írta:
Jerry írta:
GálCsabi írta:


Járó motor nélkül is diagnosztizálható? Mert ez nem indul. Most sikerült elhoznom az ovitól, de attól tartok az volt az utolsó indulása. :?

Csak gyújtás kell a diaghoz. Nem kell járó motor.
Mi a tünet? Csak kattan egyet és annyi? Ez esetben cserélj aksit. Persze előtte méresd be velük a jelenlegit. Ha az aksi jó, akkor az önindító lett rotty.


Bedugom a kulcsot, elfordítom, gyújtás ok. Fordítom tovább, hogy induljon és semmi. Nem hallok semmi rendellenes zajt, kattanást. Viszont ha indul akkor minden normálisan működik. Rendesen megtekeri, (nem erőtlen) 2-őt fordul a főtengely és már duruzsol is.

Ha van pótkulcsod, próbálj azzal indítani, hátha csak az szórakozik. Az önindítón pedig a behúzómágnesre felcsavarozott kábeleket kellene megnézni, nincsenek-e lelazulva.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 10:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.04. 09:59
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Gyula
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:


Ha van pótkulcsod, próbálj azzal indítani, hátha csak az szórakozik. Az önindítón pedig a behúzómágnesre felcsavarozott kábeleket kellene megnézni, nincsenek-e lelazulva.



Hihetetlen! elővettem a pótkulcsot és láss csodát 5-ből 5 indítás. Remélem ez így is marad. De mi a túró lehet a másik kulccsal?
Nagyon szépen köszönöm a tippet. És mindenkinek aki válaszolt. :franko: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 10:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
GálCsabi írta:
Gallaca írta:


Ha van pótkulcsod, próbálj azzal indítani, hátha csak az szórakozik. Az önindítón pedig a behúzómágnesre felcsavarozott kábeleket kellene megnézni, nincsenek-e lelazulva.



Hihetetlen! elővettem a pótkulcsot és láss csodát 5-ből 5 indítás. Remélem ez így is marad. De mi a túró lehet a másik kulccsal?
Nagyon szépen köszönöm a tippet. És mindenkinek aki válaszolt. :franko: :taps:

:franko:
Nem tudom, hogy ilyenkor mi történik a kulccsal, de tapasztalataim szerint a rombuszkulcsok eléggé sűrűn produkálnak hasonló indítási gondokat. Ha diagnosztikával nézem az EWS-ben, eléggé instabilan, furcsán azonosítják magukat a régi kulcshoz képest. Ha kiolvastatnád az autódat, az EWS (immó) tele lenne most a kulcsazonosítással kapcsolatos hibaüzikkel. Ha megvan a kis fekete műanyag kulcsod, nem árt betenni a tárcádba ilyen esetekre, abban még a régi fajta immochip van. Azt pénztárcakulcsnak is csúfolják, és gyanítom nem véletlen találták ki, azaz, végszükség esetére.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 12:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.04. 09:59
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Gyula
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:



Nem tudom, hogy ilyenkor mi történik a kulccsal, de tapasztalataim szerint a rombuszkulcsok eléggé sűrűn produkálnak hasonló indítási gondokat. Ha diagnosztikával nézem az EWS-ben, eléggé instabilan, furcsán azonosítják magukat a régi kulcshoz képest. Ha kiolvastatnád az autódat, az EWS (immó) tele lenne most a kulcsazonosítással kapcsolatos hibaüzikkel. Ha megvan a kis fekete műanyag kulcsod, nem árt betenni a tárcádba ilyen esetekre, abban még a régi fajta immochip van. Azt pénztárcakulcsnak is csúfolják, és gyanítom nem véletlen találták ki, azaz, végszükség esetére.


Frankón? Az kulcs? Azt hittem kulcstartó. Ebből biztos látszik, hogy nagyon kezdő vagyok a témában. Mindenesetre köszönöm szépen az infót. Majd benézek a kulcsos topikba is.

ÃœDV: Csabi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 15:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.06. 21:20
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57D30TU2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
zoley88 írta:
az mitől lehet (ellenállás? biztosíték?) ha néha a bal index használat közben 2x sebességgel villog majd akár azonnal visszaáll. nincs kiégve a másik, az rendesen működik. Teljesen random és visszaáll utána.

Kontakthiba/testhiba valamelyik bal oldali indexnél. Nézd át a csatlakozásokat, hogy szorosan illeszkednek-e, nincsenek-e elkorrodálva.


közben megnéztem, a bal első lehet kontaktos, a többi villog, csak az nem ilyenkor.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 20:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GálCsabi írta:
Igen erre én is gondoltam és tegnap meg is történt, de mára még rosszabb lett a helyzet. Kissé messze vagyok a '"tűztől": Gyula. Köszi a gyors válaszokat, és bármilyen segítséget előre is kösz.

Járó motor nélkül is diagnosztizálható? Mert ez nem indul. Most sikerült elhoznom az ovitól, de attól tartok az volt az utolsó indulása. :?

Azért annyira nem vagy messze, mert pl én itt vagyok melletted Csabán, ha gondolod ránézhetünk diaggal.

Tapatalk 4


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 20:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.04. 09:59
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Gyula
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Azért annyira nem vagy messze, mert pl én itt vagyok melletted Csabán, ha gondolod ránézhetünk diaggal.

Tapatalk 4


Üdvözlet földim :)
Annak örülnék mert van azért más furcsaság is. Küldök pü-t.

ÃœDV:Csabi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.13. 11:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
"Az én kedvesem"

Az én kedvesem ma reggel megszopatott. Beülök, ráadom a gyújtást, és a kormány olyan hervadtan ereszkedett az ölembe. Indítok, és kettő kattanás után semmi, még a műszerfalon sem látszik a megtett km a kijelzőn.
Az akksi total k.o., valami teljesen leszívta.

Az előzmény, hogy néhány napja indítás után a kímaventi maxra felpörgött 2 - sec-re, aztán leállt, és ha az ajtót nem csuktam be , és nem zártam be kulccsal a kocsit, akkor 2 - 3 percenként valami ventilátorzúgás hallatszott a kocsi alól.

Tv-m , Navi-m nincs beüzemelve, akkor valószínűleg a SÜNI halt be?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.13. 14:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
"Az én kedvesem"

SÃœNI


Szinte 100%.Töltsd fel az aksit és húzd le a süni csatiját éjszakára.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: kovessyroli
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 09:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.05. 10:32
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Villanyászt keresnék Veszprémben,mert senki nem tudja miért szívja le az aksimat..2 nap állás után a kocsi...És most bonuszként az ajtók közül is csak a vezető oldalt nyitja ki a központi. :(
Előzmény:megnyomtam az utastérbe a ajtózáró gombot..."ha egyáltalán ez a megnevezése" remélem tudtok segíteni előre is köszönöm.

Peti. :D

_________________
Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 10:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.07.29. 22:53
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! segítségeteket kérném , 96 os e39 ről lenne szó , vibrál a lámpája.. utána olvastam , kikaptam az lcm 2 modult szétszedtem átnéztem megtisztítottam vissza, de semmi ugyanúgy vibrál.. vettem bele új lcm modult ( azonos tipusszámú) rátettem viszont csak a bal refi , és a jobb oldali helyzetjelző világít , és sekép sehang... :( sajnos annyira nem értek hozzá , kérném segitségeteket!

előre is köszönöm , Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 11:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Face írta:
Sziasztok! segítségeteket kérném , 96 os e39 ről lenne szó , vibrál a lámpája.. utána olvastam , kikaptam az lcm 2 modult szétszedtem átnéztem megtisztítottam vissza, de semmi ugyanúgy vibrál.. vettem bele új lcm modult ( azonos tipusszámú) rátettem viszont csak a bal refi , és a jobb oldali helyzetjelző világít , és sekép sehang... :( sajnos annyira nem értek hozzá , kérném segitségeteket!

előre is köszönöm , Dani


Keress hozzáértő szakembert, akinek BMW Scannerje és INPA kábele is van. Vagy 2 az 1-ben.
Gondolom egy pötty is megjelent a napi számlálónál....

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 11:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.07.29. 22:53
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Face írta:
Sziasztok! segítségeteket kérném , 96 os e39 ről lenne szó , vibrál a lámpája.. utána olvastam , kikaptam az lcm 2 modult szétszedtem átnéztem megtisztítottam vissza, de semmi ugyanúgy vibrál.. vettem bele új lcm modult ( azonos tipusszámú) rátettem viszont csak a bal refi , és a jobb oldali helyzetjelző világít , és sekép sehang... :( sajnos annyira nem értek hozzá , kérném segitségeteket!

előre is köszönöm , Dani


Keress hozzáértő szakembert, akinek BMW Scannerje és INPA kábele is van. Vagy 2 az 1-ben.
Gondolom egy pötty is megjelent a napi számlálónál....



köszönöm a segítséget! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 12:45 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Gondolom egy pötty is megjelent a napi számlálónál....

Az szerintem csak óracsoport mahinációnál van.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 12:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
hamoriarpi írta:
Gondolom egy pötty is megjelent a napi számlálónál....

Az szerintem csak óracsoport mahinációnál van.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Elviekben az lcm cserénél is szokott nem?????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 13:02 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
Gondolom egy pötty is megjelent a napi számlálónál....

Az szerintem csak óracsoport mahinációnál van.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Elviekben az lcm cserénél is szokott nem?????

Én még lcm cserénél nem láttam csak óracsoportnál.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 13:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Schnitzer írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
Gondolom egy pötty is megjelent a napi számlálónál....

Az szerintem csak óracsoport mahinációnál van.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Elviekben az lcm cserénél is szokott nem?????

Én még lcm cserénél nem láttam csak óracsoportnál.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Mondjuk nekem is akkor világított,mikor az lcm-és óra lett cserélve a tv-navi berakásánál.
De lesz itt pár klubtag,aki már cserélt lcm-t,ők tudni fogják.Igaz Bence???????????Meg sorolhatnám..............


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 13:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Schnitzer írta:
admin írta:
Schnitzer írta:
admin írta:
hamoriarpi írta:
Gondolom egy pötty is megjelent a napi számlálónál....

Az szerintem csak óracsoport mahinációnál van.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Elviekben az lcm cserénél is szokott nem?????

Én még lcm cserénél nem láttam csak óracsoportnál.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Mondjuk nekem is akkor világított,mikor az lcm-és óra lett cserélve a tv-navi berakásánál.
De lesz itt pár klubtag,aki már cserélt lcm-t,ők tudni fogják.Igaz Bence???????????Meg sorolhatnám..............

Én múlt héten cseréltem egy LCMII-t egy 28i-ben, és nem világított semmi. Azért átírtuk a vin-kódot, biztos ami biztos.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.22. 13:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.07.29. 22:53
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B20
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor most hova vihetném ezzel a problémával? tudtok ajánlani valamit? :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator