* *
Pontos idő: 2024.04.19. 05:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 104  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.01.13. 16:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
soldier1981 írta:
És még egy kérdés: hol a francban van a 76-os biztosíték(40A)?????


Előnyös lenne hozzá, legalább a típus kitöltése az adatlapon.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: soldier1981
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2013.01.13. 18:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
soldier1981 írta:
És még egy kérdés: hol a francban van a 76-os biztosíték(40A)?????


Előnyös lenne hozzá, legalább a típus kitöltése az adatlapon.

528i, ha jól emlékszem.. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.13. 18:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
soldier1981 írta:
Imco írta:
soldier1981 írta:
És még egy kérdés: hol a francban van a 76-os biztosíték(40A)?????


Előnyös lenne hozzá, legalább a típus kitöltése az adatlapon.

528i, ha jól emlékszem.. :D

Tökmindegy, mert mindegyiknek szar helyen van. Le kell hozzá venni a kesztyűtartóban lévő biztitáblát és emlékeim szerint ott mögötte van :facepalm:

Kép
Kép
Kép

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek simi64 az itt látható tagok köszönték meg: soldier1981
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.14. 19:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.07. 15:59
Hozzászólások: 31
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
soldier1981 írta:
Imco írta:
soldier1981 írta:
És még egy kérdés: hol a francban van a 76-os biztosíték(40A)?????


Előnyös lenne hozzá, legalább a típus kitöltése az adatlapon.

528i, ha jól emlékszem.. :D

Tökmindegy, mert mindegyiknek szar helyen van. Le kell hozzá venni a kesztyűtartóban lévő biztitáblát és emlékeim szerint ott mögötte van :facepalm:

Kép
Kép
Kép

Vagy lehet az előtét ellenállás ment ki(süni)?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.14. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
soldier1981 írta:
Vagy lehet az előtét ellenállás ment ki(süni)?

Lehet.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 01:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma megpróbáltam égőt cserélni a csomagtérben abban a világítótestben, ami a csomagtér fém részébe van bepattintva.
Olyan égő van benn, aminek nincs foglalata, csak 2 drót az alján.
KIvettem az égőt, bele akartam tenni az újat, de bénáztam, és volt egy kis szikra az égő lábainál.
Abban a pillanatban elaludt a csomagtetőben lévő belső világítás is.
Gondoltam, kiment egy biztosíték.
Kicseréltem a jobb hátsó doblemez fölöt egy 10A-os biztosítékot, mert az kiment.
Megnéztem elöl is a kesztyűtartóban, de ott láthatóan nem égett ki egyik sem, vagy csak nem láttam jól.
Volt már valakinek ilyen?
A kesztyűtartóban melyiket nézzem meg pontosabban?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 08:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Ma megpróbáltam égőt cserélni a csomagtérben abban a világítótestben, ami a csomagtér fém részébe van bepattintva.
Olyan égő van benn, aminek nincs foglalata, csak 2 drót az alján.
KIvettem az égőt, bele akartam tenni az újat, de bénáztam, és volt egy kis szikra az égő lábainál.
Abban a pillanatban elaludt a csomagtetőben lévő belső világítás is.
Gondoltam, kiment egy biztosíték.
Kicseréltem a jobb hátsó doblemez fölöt egy 10A-os biztosítékot, mert az kiment.
Megnéztem elöl is a kesztyűtartóban, de ott láthatóan nem égett ki egyik sem, vagy csak nem láttam jól.
Volt már valakinek ilyen?
A kesztyűtartóban melyiket nézzem meg pontosabban?


Nincs külön biztije, a GM-től kapja a feszt.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 08:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
kovessyroli írta:
Ma megpróbáltam égőt cserélni a csomagtérben abban a világítótestben, ami a csomagtér fém részébe van bepattintva.
Olyan égő van benn, aminek nincs foglalata, csak 2 drót az alján.
KIvettem az égőt, bele akartam tenni az újat, de bénáztam, és volt egy kis szikra az égő lábainál.
Abban a pillanatban elaludt a csomagtetőben lévő belső világítás is.
Gondoltam, kiment egy biztosíték.
Kicseréltem a jobb hátsó doblemez fölöt egy 10A-os biztosítékot, mert az kiment.
Megnéztem elöl is a kesztyűtartóban, de ott láthatóan nem égett ki egyik sem, vagy csak nem láttam jól.
Volt már valakinek ilyen?
A kesztyűtartóban melyiket nézzem meg pontosabban?


Nincs külön biztije, a GM-től kapja a feszt.



A képen látszik mik kapják még ugyan onnan, ezek mennek?

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Nincs külön biztije, a GM-től kapja a feszt.


Köszi.
A jiégett biztosítékot kicseréltem járó motornál, de nem javult meg.
Aztán ma reggeli indítás után jó volt újra minden.
Gondolom újra kellett indítani a rendszert.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.28. 13:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.16. 16:40
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Esztergom -Budapest
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kínomban beírom mert hátha valakinek volt már hasonló gondja, és van rá megoldás...
Fűtéssel van gondom, meg nyáron a klímával is volt hasonló.

Kímélő üzemmódban használom az autómat (528i) mert csak akkor hozom ki a garázsból ha a másik nincs otthon.
Beindítom megmondom a fűtéskonzolnak hogy legyen meleg, de nem csinál semmit. Hallom hogy a szervómotorok mozgatják a szellőzőzárókat meg minden csak meleg nem jön belőle.... megyek vele mondjuk egy laza 50 km-et és nincs fűtés... valami jön de nem az igazi hogy 28fokra állított vezérlőnél kabátban ülök. Hiába állítom manuálisan a befújás erejét meg mindent nem változik semmi.
Majd volt olyn eset hogy egy ilyen menet után egy mélygarázsban álltam (fűtött) ledolgoztam egy műszakot majd reggel beültem és voalá, minden ment ahogyan kell....

Próbáltam már azt is hogy az üzemi hőfok elérése után félreállok autó restart, de nem oldja meg 100%ban a dolgot.

ugyanez tapasztalható volt a klímával is nyáron.

Valakinek valami ötlete van? az is segítség ha ki tudom szűrni valahogy a rossz alkatrészt.

Nekem a következő gondolataim voltak: levegős fűtésrendszer, süni, fűtőmotor, klímapanel.

Köszi asegítséget...

Ja és viszonylagsürgős lenne a dolog mert újabban az asszony hordja vele a gyerkőcöt bölcsödébe és nem akarom megfagyasztani őket:)


Péter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.28. 13:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bigspider írta:

Nekem a következő gondolataim voltak: levegős fűtésrendszer, süni, fűtőmotor, klímapanel.

Köszi asegítséget...

Ja és viszonylagsürgős lenne a dolog mert újabban az asszony hordja vele a gyerkőcöt bölcsödébe és nem akarom megfagyasztani őket:)


Péter


Légteleníteni magad is tudod, a hűtő topicba lépésről lépésre le vagyon írva.
Fűtőmotort hallod hogy megy vagy sem. A manuális állirtásara nem változik a sebessége?
A süni sokkal gonoszabban rendetlenkedik, ha elmúlik.
Klímapanelt egyszerű cserével tudod szűrni, akár kölcsönbe is.
Tesztre jó bele bármi, e39 első X5.
A fűtés csapod tapogasd meg, hogy müxik-e. Fűtés topicba részletezve.
Illetve egy diagot is rádughatsz, talán súg valami okosat!

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.28. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Imco írta:
bigspider írta:

Nekem a következő gondolataim voltak: levegős fűtésrendszer, süni, fűtőmotor, klímapanel.

Köszi asegítséget...

Ja és viszonylagsürgős lenne a dolog mert újabban az asszony hordja vele a gyerkőcöt bölcsödébe és nem akarom megfagyasztani őket:)


Péter


Légteleníteni magad is tudod, a hűtő topicba lépésről lépésre le vagyon írva.
Fűtőmotort hallod hogy megy vagy sem. A manuális állirtásara nem változik a sebessége?
A süni sokkal gonoszabban rendetlenkedik, ha elmúlik.
Klímapanelt egyszerű cserével tudod szűrni, akár kölcsönbe is.
Tesztre jó bele bármi, e39 első X5.
A fűtés csapod tapogasd meg, hogy müxik-e. Fűtés topicba részletezve.
Illetve egy diagot is rádughatsz, talán súg valami okosat!


Fűtéscsapot, termosztátot ellenőrizd le :szerintem is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2013.01.28. 23:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:

Fűtéscsapot, termosztátot ellenőrizd le :szerintem is.


El ne felejtsd kitisztítani a klímapanelben lévő kis motor ventillátorát!

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.12. 17:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.04.05. 00:00
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Stuttgart
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Egy olyan problémám van, hogy világít folyamatosan a féklámpám ha ráadom a gyújtást . Próbáltam lehúzni a csatit a féklámpakapcsolóról akkor sem hagyja abba. Tippetek ? LCM hiba vagy más.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára laza07 2013.02.12. 23:09-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.12. 20:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.05.06. 21:57
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: BUDAPEST
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
99'-es 528ia
A problémám a következő amivel hozzátok fordulnék!
Elment az áram a szivargyújtóból ,de minden más működik!
A biztosítékok látszólag jók ,a szivargyújtót kiszedtem a vezetékek a helyükön ,szakadást nem láttam!
Már az is nagy segítség lenne ha tudnátok küldeni egy biztosíték tábla kiosztást, mert sajnos nekem nincs meg,
vagy ha tudjátok melyik biztosíték tartozik hozzá kérlek írjátok meg!

A válaszokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.12. 21:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
agardilaci írta:
Sziasztok!
99'-es 528ia
A problémám a következő amivel hozzátok fordulnék!
Elment az áram a szivargyújtóból ,de minden más működik!
A biztosítékok látszólag jók ,a szivargyújtót kiszedtem a vezetékek a helyükön ,szakadást nem láttam!
Már az is nagy segítség lenne ha tudnátok küldeni egy biztosíték tábla kiosztást, mert sajnos nekem nincs meg,
vagy ha tudjátok melyik biztosíték tartozik hozzá kérlek írjátok meg!

A válaszokat előre is köszönöm!

Szia.Azért nem találod a kivert biztit,mert ennek hátul van a csomagtérben jobb oldalt,az aksi fölött. :wink: Valószínű hogy az ment ki.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Schnitzer 2013.02.12. 21:28-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.12. 21:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
agardilaci írta:
Sziasztok!
99'-es 528ia
A problémám a következő amivel hozzátok fordulnék!
Elment az áram a szivargyújtóból ,de minden más működik!
A biztosítékok látszólag jók ,a szivargyújtót kiszedtem a vezetékek a helyükön ,szakadást nem láttam!
Már az is nagy segítség lenne ha tudnátok küldeni egy biztosíték tábla kiosztást, mert sajnos nekem nincs meg,
vagy ha tudjátok melyik biztosíték tartozik hozzá kérlek írjátok meg!

A válaszokat előre is köszönöm!

Angolul
Németül
Németül
Szivargyújtó 39-es :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.12. 21:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.05.06. 21:57
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: BUDAPEST
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igazán gyors válasz volt! :franko:
Köszönöm a segítséget,holnap meg is nézem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.12. 22:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
agardilaci írta:
Igazán gyors válasz volt! :franko:
Köszönöm a segítséget,holnap meg is nézem!


Nálam a 7-es bizti ha jól emléxem.
/kesztyűtartóban/

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.12. 22:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.05.06. 21:57
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: BUDAPEST
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2064 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 104  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator