2013.02.26. 13:04
Imco írta:Dzy987 írta:
A rádió típusát sajnos nem tudom +mondani mert még nincs kivéve...(gyári egyszerű cd-s !A központi zárra gondoltam, a kulccsal gombnyomásra nem nyílik-záródik, csak a hátsó zárakat viszi!A klímám már működik szerencsére!Voltam vele diagon és azt mutatta a számítógép h nincs benne rádió, vmiért nem tudott vele kommunikálni a másik két problémámra meg nem mondtak semmit!:S És ez 1 bmw-kel foglalkozó szervíz volt...pénzt nem kértek de többet oda sem viszem!
A diagot remélem nem a "szak" szervíz csinálta!
Máshol is csináltass egy diagot ha tudsz.
Midet viszonylag olcsón találsz, előtte beteszed tesztre és kiderül, hogy az romlott el vagy sem.
Környező klubtárs, bontó segíthet.
A centrállal lehet ajtóba a hiba. Diaggal végig lehet tesztelni egyesével ha jól emléxem.
PÉNZT NEM KÉRTEK! HAHA!
Vinném a midről a szlát plusz még a többit.
Egyesével építenem a kirakatba fizetési hajlandótlanság esetén!!!
Persze neked nem javaslom, mert talán azzal már bátorítanálak is!
Lesliéhez annyit, hogy ilyen helyen nem szabad hagyni a kocsit.
Ez egy olyan kapitális hiba, hogy az életbe csak egyszer hallottam.
Az az ember lovász mester volt, soha sem volt autója.
Nem mellesleg, nagyon kedvelem őt!
Egy du. jót akart és kicserélte az akkut alvó gyermeke autójába.
Máshogy nem ment neki, rákalapálta a sarút. -fordítva.
Zastava elektromos hálózata bánta.
Akkoriban az 1/3 autó ára volt kb. a javítás.
2013.02.26. 18:06
motoristen írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék '97. 528i-hez.
Menet közben kigyulladt a töltésjelzőm. Az autó megy szépen, akksinál rámértem, tölt. Az első biztosíték táblán kiégett a 15. számú 7.5 A. bizti.
Kicseréltem, a töltésjelző elaludt. Kb. 1 km-t mentem vele, aztán újra világított. Hazaérve megnéztem, megint a bizti. Nem cseréltem ki, mert gondolom annak oka van, ha kiég. De mi?
Ha valakinek volt már hasonló gondja, vagy van esetleg tippetek mi okozhat ilyen galibát segítsetek pls.
Válaszokat előre is köszönöm!
2013.02.26. 18:18
motoristen írta:motoristen írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék '97. 528i-hez.
Menet közben kigyulladt a töltésjelzőm. Az autó megy szépen, akksinál rámértem, tölt. Az első biztosíték táblán kiégett a 15. számú 7.5 A. bizti.
Kicseréltem, a töltésjelző elaludt. Kb. 1 km-t mentem vele, aztán újra világított. Hazaérve megnéztem, megint a bizti. Nem cseréltem ki, mert gondolom annak oka van, ha kiég. De mi?
Ha valakinek volt már hasonló gondja, vagy van esetleg tippetek mi okozhat ilyen galibát segítsetek pls.
Válaszokat előre is köszönöm!
Senkinek nincs tippje?
2013.02.26. 18:51
Dzy987 írta:barbrady írta:Dzy987 írta:Üdvözletem!
Nekem olyan gondom van,hogy polaritás csere történt az autóban /kedves szerelő/ (az autó:2002es e39 520d-136le) miután rányomta az akkumulátor negatívjára a pozitívot és fordítva 1sőnek szép szikrát vert /azt hitte gyujtáson van-régen rossz-/eztán rajta is tartotta h kerek legyen :/!Generátor füstölt (meghalt)ablaktörlő bekapcsolt,elektromos ablakok mentek kicsit +zavarodott!Computer szerencsére +maradt indult az autó töltés persze nem volt-azóta már van-!Na most amik maradtak gondok,Rádió nem kapcsol be dátumot időt mutatja!Elöl a központi nem megy csak manuálisan,elektromos tükrök sem!Ja és a digitklímában is cseréltek vmi védelmet...Esetleg vmi ötlet h mi lehet a probléma v vmi megoldás?!előre is köszönöm....
Hogy ért el a kábel? Hogy tudta rátenni a negatív sarut a pozitív sarokra? Direkt nagyobb, hogy ne lehessen.
Ezt sokan kérdezték tőlem,többen is, de itt vhogy kivételesen nem nagyobb és rátudta rakni....sajnos!Az aksit fordítva rakta be,el sem tudom képzelni h hogyan!Előtte nem igaz h nem látta h volt...áááh
2013.02.26. 19:00
2013.02.26. 19:01
petya1 írta:Sziasztok!
Nem működik a szivargyújtóm. Gondoltam megnézem a biztosítékokat. A táblázatban az 51-es. A kesztyűtartóban 45-ig van számozva. Én amatőr merre találom a többi biztosítékot????
Köszönöm a segítségeteket!!
2013.02.26. 19:17
Jerry írta:petya1 írta:Sziasztok!
Nem működik a szivargyújtóm. Gondoltam megnézem a biztosítékokat. A táblázatban az 51-es. A kesztyűtartóban 45-ig van számozva. Én amatőr merre találom a többi biztosítékot????
Köszönöm a segítségeteket!!
Jobb hátul az akksi felett.
2013.02.26. 19:35
petya1 írta:Jerry írta:petya1 írta:Sziasztok!
Nem működik a szivargyújtóm. Gondoltam megnézem a biztosítékokat. A táblázatban az 51-es. A kesztyűtartóban 45-ig van számozva. Én amatőr merre találom a többi biztosítékot????
Köszönöm a segítségeteket!!
Jobb hátul az akksi felett.
Megnéztem, de nincsenek beszámozva /legalábbis nem láttam/ és nekem így nem egyértelmű.
2013.02.26. 20:27
Gallaca írta:Dzy987 írta:barbrady írta:Dzy987 írta:Üdvözletem!
Nekem olyan gondom van,hogy polaritás csere történt az autóban /kedves szerelő/ (az autó:2002es e39 520d-136le) miután rányomta az akkumulátor negatívjára a pozitívot és fordítva 1sőnek szép szikrát vert /azt hitte gyujtáson van-régen rossz-/eztán rajta is tartotta h kerek legyen :/!Generátor füstölt (meghalt)ablaktörlő bekapcsolt,elektromos ablakok mentek kicsit +zavarodott!Computer szerencsére +maradt indult az autó töltés persze nem volt-azóta már van-!Na most amik maradtak gondok,Rádió nem kapcsol be dátumot időt mutatja!Elöl a központi nem megy csak manuálisan,elektromos tükrök sem!Ja és a digitklímában is cseréltek vmi védelmet...Esetleg vmi ötlet h mi lehet a probléma v vmi megoldás?!előre is köszönöm....
Hogy ért el a kábel? Hogy tudta rátenni a negatív sarut a pozitív sarokra? Direkt nagyobb, hogy ne lehessen.
Ezt sokan kérdezték tőlem,többen is, de itt vhogy kivételesen nem nagyobb és rátudta rakni....sajnos!Az aksit fordítva rakta be,el sem tudom képzelni h hogyan!Előtte nem igaz h nem látta h volt...áááh
Hogy-hogy nem nagyobb? Először a pozitív sarut kell rárakni, azt szerintem nem is lehet annyira összehúzni, hogy ne lötyögjön a sokkal kisebb átmérőjű negatív akkupóluson. Nagyobbra reszelte a sliccelést a sarun, hogy összébb menjen? Itt már fel kellett volna valaminek tűnnie! A negatív saru sem megy rá, bár már ha odapróbálja, annak annyi!
Te láttad mikor elkövette ezt az orbitális baromságot?
2013.02.26. 20:48
Dzy987 írta:Gallaca írta:Dzy987 írta:barbrady írta:Dzy987 írta:Üdvözletem!
Nekem olyan gondom van,hogy polaritás csere történt az autóban /kedves szerelő/ (az autó:2002es e39 520d-136le) miután rányomta az akkumulátor negatívjára a pozitívot és fordítva 1sőnek szép szikrát vert /azt hitte gyujtáson van-régen rossz-/eztán rajta is tartotta h kerek legyen :/!Generátor füstölt (meghalt)ablaktörlő bekapcsolt,elektromos ablakok mentek kicsit +zavarodott!Computer szerencsére +maradt indult az autó töltés persze nem volt-azóta már van-!Na most amik maradtak gondok,Rádió nem kapcsol be dátumot időt mutatja!Elöl a központi nem megy csak manuálisan,elektromos tükrök sem!Ja és a digitklímában is cseréltek vmi védelmet...Esetleg vmi ötlet h mi lehet a probléma v vmi megoldás?!előre is köszönöm....
Hogy ért el a kábel? Hogy tudta rátenni a negatív sarut a pozitív sarokra? Direkt nagyobb, hogy ne lehessen.
Ezt sokan kérdezték tőlem,többen is, de itt vhogy kivételesen nem nagyobb és rátudta rakni....sajnos!Az aksit fordítva rakta be,el sem tudom képzelni h hogyan!Előtte nem igaz h nem látta h volt...áááh
Hogy-hogy nem nagyobb? Először a pozitív sarut kell rárakni, azt szerintem nem is lehet annyira összehúzni, hogy ne lötyögjön a sokkal kisebb átmérőjű negatív akkupóluson. Nagyobbra reszelte a sliccelést a sarun, hogy összébb menjen? Itt már fel kellett volna valaminek tűnnie! A negatív saru sem megy rá, bár már ha odapróbálja, annak annyi!
Te láttad mikor elkövette ezt az orbitális baromságot?
Nem az szerencse!Nem is tudom h mit csináltam vna!Hát pedig ő vhogy rávarázsolta...:/!Közben a rádió megjavult, nem bírtam várni vele hát szétszedtem..ha már az autóhifis nem tudta, nem is értem h miért nem kb negyed óra alatt kiszedtem és hátul a rádióban van 1db 10-es bizti az ment ki!Szerencsémre!Kicseréltem és működik:)!1el kevesebb....
2013.03.13. 23:57
2013.03.15. 19:18
2013.03.15. 19:50
bertalan01 írta:Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni egy 96-os 540i-hez.
Neha fogja magat es leall.autopalyan is menet közben,meg allo helyzetben is.
elsö alkalom utan kiderult,hogy a pollenszürö alatti hazban lövi ki a masodik helyen levo 30A-os biztositekot.3-ik alkalomnal mar 2 ora varakozas utan sikerult csak beinditanom.persze kellett egy par
biztositek.majd beleraktam 3 nap alatt 2000 km-ert semmi gond.aztan megint.
Valaki tudna segiteni hogy pontosan miert felelös az a bizti.
Ha jol emlékszem piros-fehér volt mind2 vezetek ami a biztositekhoz megy.
Elöre is köszönöm!!!
2013.03.15. 21:39
2013.03.16. 19:01
2013.03.16. 19:04
bertalan01 írta:Most már ott tartunk,hogy az olajszint érzékelöre gyanakszunk.
Az tud még ilyen hibat okozni tudomasom szerint.
Valakinek valami ötlete van esetleg?
2013.03.16. 19:54
bertalan01 írta:Most már ott tartunk,hogy az olajszint érzékelöre gyanakszunk.
Az tud még ilyen hibat okozni tudomasom szerint.
Valakinek valami ötlete van esetleg?
2013.03.16. 20:14
2013.03.16. 21:48
bertalan01 írta:Diag volt a Boschnál.
ott a tank szellöztetö hibajat, vagy a szivosor csappantyu allito szelep hibajat állapitottak meg.
Ez igy van nekem a papiron is.
vagy vagyra jol behatarolták.
Beszeltem par regi bmw-sel,akik szerint ez zárlat,ami persze még nem lép föl allandoan.
es ezt tuti nem tudjuk kiolvasni.
mit javasoltok tovabbiakban?
Van valaki komarom esztergom megyeben,vagy esetleg pest közelben,aki
tudna evvel foglalkozni?
2013.03.18. 01:21