2016.07.24. 19:03
Zo78 írta:barbrady írta:Jobb hátsó ajtó központi zárja reggelente nem nyílik elsőre, csak második-harmadikra. Utána már megy rendesen napközben. Az ablakemelő szintúgy. Nyomkodom, nem indul meg, csak kattogás hallatszik az ajtóból. Aztán elindul és utána már megy le-fel. Valaki találkozott már ilyennel?
Tapatalk
Jobb hátsó ajtó központi zárja: nincs nagy megfejtés szerintem, haldoklik.
2016.07.24. 20:44
barbrady írta:Zo78 írta:barbrady írta:Jobb hátsó ajtó központi zárja reggelente nem nyílik elsőre, csak második-harmadikra. Utána már megy rendesen napközben. Az ablakemelő szintúgy. Nyomkodom, nem indul meg, csak kattogás hallatszik az ajtóból. Aztán elindul és utána már megy le-fel. Valaki találkozott már ilyennel?
Tapatalk
Jobb hátsó ajtó központi zárja: nincs nagy megfejtés szerintem, haldoklik.
Az ablakemelővel egyszerre?
Tapatalk
2016.07.25. 09:45
2016.07.25. 20:24
tomi528i írta:Sziasztok.
Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...
2016.07.26. 06:31
2016.07.26. 10:13
Gallaca írta:tomi528i írta:Sziasztok.
Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...
Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.
2016.07.26. 19:06
RCKDJ írta:Gallaca írta:tomi528i írta:Sziasztok.
Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...
Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.
Ilyen nekem is volt, hosszabb utakon jött elő, el volt dugulva a tankszellőztető aktív szenes szűrő, és a vákuum összeszívta a tankot, és olyankor kezdte "széthúzni" a vezetékeket is. Nekem javítva volt a tank alja az előző tulaj által, és amennyire láttam kicsit ki is lágyult, lehet ezért tudta ennyire összeszívni.
2016.07.27. 10:10
tomi528i írta:RCKDJ írta:Gallaca írta:tomi528i írta:Sziasztok.
Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...
Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.
Ilyen nekem is volt, hosszabb utakon jött elő, el volt dugulva a tankszellőztető aktív szenes szűrő, és a vákuum összeszívta a tankot, és olyankor kezdte "széthúzni" a vezetékeket is. Nekem javítva volt a tank alja az előző tulaj által, és amennyire láttam kicsit ki is lágyult, lehet ezért tudta ennyire összeszívni.
Aham hát egy próbát megér a szellőztető merre van merre találom?le kell bontani a fél autót
Tapatalkkal küldve az én SM-G928F eszközömről
2016.07.29. 11:26
2016.07.29. 12:29
blueboi69 írta:Sziasztok!
Eljött az idő, én is írok ide.
Amikor megvettem az autót nemrég, akkor feltűnt, hogy az utastérbeli szellőzőventi mintha nem fújna túl erősen. Hiába toltam fel maxra, változott folyamatosan az erősség, de maxon sem volt túl erős. Nem tudtam, hogy milyennek kell lennie, többet vártam tőle, de működött.
Tegnapi nagy eső után beülök az autóba, nem megy a venti egyáltalán. Nem fújt egy lehelletnyit sem. Nyomkodtam mindenhogy, semmi. Próbáltam kikapcsolni, autót leállítani, semmi. Aztán egyszercsak a piros lámpánál állva, magához tért, de nem úúúúgy ahogy eddig, hanem mint egy tornádó. Hamar rájöttem, hogy ennek kell lennie a normális fújási erőnek. Időnként viszont mintha megint lejjebb venne a fordulatból (lehet, hogy a klíma ha eléri a hőfokot akkor csökkenti a fújási erőt?)
Viszont azóta kikapcs-bekapcs után is fújja amit kell.
Na ez mitől lehetett? Találkozott már valaki ezzel? Igazából örülök neki, hogy végre jól működik, de picit bennem van a félelem, hogy mivan ha legközelebb is megáll és már nem indul be sose. Sünire tippelek, mennyi pénzért lehet olyat venni? Egyáltalán valaki futott már bele ilyenbe?
Köszi!
2016.07.29. 20:11
2016.07.29. 20:53
bendegúz írta:Sziasztok.
Lenne valaki, aki ért a diagnosztikához és hoz gépet, a holnapi találkozón szánna rám egy negyed órát.
Van egy-két gondom.
2016.07.30. 06:13
F_E_K_ írta:bendegúz írta:Sziasztok.
Lenne valaki, aki ért a diagnosztikához és hoz gépet, a holnapi találkozón szánna rám egy negyed órát.
Van egy-két gondom.
Reméljük nem légzsákkal kapcsolatos...
Asus Z00AD
2016.08.15. 12:43
barbrady írta:akela írta:Sziasztok!
Az lenne a problémám,hogy,ha álló motornál szól a rádió,kb tíz perc alatt lemerül az aksim. De amúgy akár két hét parkolás után is gond nélkül indul a paripa.
Találkozott valaki már ilyesféle hibával?
Milyen idős az akku?
Tapatalk
2016.08.15. 15:58
akela írta:
Nem tudom,biztosan nem fiatal,de mint írtam,két hét után is indít.Valahol hallottam,hogy a rádió egység-vagy mi a csuda szokott problémás lenni,de az informátor sem tudott konkrétabb megnyugtatóbb választ.
2016.08.15. 16:57
akela írta:barbrady írta:akela írta:Sziasztok!
Az lenne a problémám,hogy,ha álló motornál szól a rádió,kb tíz perc alatt lemerül az aksim. De amúgy akár két hét parkolás után is gond nélkül indul a paripa.
Találkozott valaki már ilyesféle hibával?
Milyen idős az akku?
Tapatalk
Nem tudom,biztosan nem fiatal,de mint írtam,két hét után is indít.Valahol hallottam,hogy a rádió egység-vagy mi a csuda szokott problémás lenni,de az informátor sem tudott konkrétabb megnyugtatóbb választ.
2016.09.05. 19:04
2016.09.05. 19:39
akela írta:Köszönöm a válaszokat.
Vettem akksit,és Schnitzer kolléga tanácsára ránéztem a navi dvd olvasójára. Háát álltó helyzetben is dolgozhatott,mert meleg volt. / amúgy meg nem is használom,ugyanis Ausztriánál véget ér a" világ" a lemeze szerint./Most voltaképp nem merem visszakötni,nehogy ezt az akksit is tönkrevágja.
Amúgy tök érdekes,hogy a navi egység nélkül néhol több,máshol meg kevesebb funkció van a kijelzőn.
Állítólag van szaki aki gyógyítja ezteket az egységeket. Nem tudjátok véletlenül merre keressem?
2016.09.05. 20:26
akela írta:Köszönöm a válaszokat.
Vettem akksit,és Schnitzer kolléga tanácsára ránéztem a navi dvd olvasójára. Háát álltó helyzetben is dolgozhatott,mert meleg volt. / amúgy meg nem is használom,ugyanis Ausztriánál véget ér a" világ" a lemeze szerint./Most voltaképp nem merem visszakötni,nehogy ezt az akksit is tönkrevágja.
Amúgy tök érdekes,hogy a navi egység nélkül néhol több,máshol meg kevesebb funkció van a kijelzőn.
Állítólag van szaki aki gyógyítja ezteket az egységeket. Nem tudjátok véletlenül merre keressem?
2016.09.11. 21:54