Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.24. 19:03

Zo78 írta:
barbrady írta:Jobb hátsó ajtó központi zárja reggelente nem nyílik elsőre, csak második-harmadikra. Utána már megy rendesen napközben. Az ablakemelő szintúgy. Nyomkodom, nem indul meg, csak kattogás hallatszik az ajtóból. Aztán elindul és utána már megy le-fel. Valaki találkozott már ilyennel?

Tapatalk


Jobb hátsó ajtó központi zárja: nincs nagy megfejtés szerintem, haldoklik.

Az ablakemelővel egyszerre?

Tapatalk

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.24. 20:44

barbrady írta:
Zo78 írta:
barbrady írta:Jobb hátsó ajtó központi zárja reggelente nem nyílik elsőre, csak második-harmadikra. Utána már megy rendesen napközben. Az ablakemelő szintúgy. Nyomkodom, nem indul meg, csak kattogás hallatszik az ajtóból. Aztán elindul és utána már megy le-fel. Valaki találkozott már ilyennel?

Tapatalk


Jobb hátsó ajtó központi zárja: nincs nagy megfejtés szerintem, haldoklik.

Az ablakemelővel egyszerre?

Tapatalk

Abból, hogy azért csak-csak elindul, inkább következtetnék mechanikai hibára.
Levenném a kárpitot, hogy jobban halljam-lássam, mit (nem) csinál, ha működtetném. :roll:

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.25. 09:45

Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.25. 20:24

tomi528i írta:Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...

Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: tomi528i
Értékelés: 4.76%

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.26. 06:31

Köszi a választ,Muha Ati mondta téged keresselek ha nem jutok
Dűlőre te lehet hogy tudsz segiteni csak valamiert pm-et nem tudtam irni.Szombaton kikapom megnézem elméletileg muszerfal reset utan ha nincs zárlat mukodnie kene vagy letezik, hogy szetcsapta a muszerfalat is?

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.26. 10:13

Gallaca írta:
tomi528i írta:Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...

Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.

Ilyen nekem is volt, hosszabb utakon jött elő, el volt dugulva a tankszellőztető aktív szenes szűrő, és a vákuum összeszívta a tankot, és olyankor kezdte "széthúzni" a vezetékeket is. Nekem javítva volt a tank alja az előző tulaj által, és amennyire láttam kicsit ki is lágyult, lehet ezért tudta ennyire összeszívni.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek RCKDJ az itt látható tagok köszönték meg: tomi528i
Értékelés: 4.76%

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.26. 19:06

RCKDJ írta:
Gallaca írta:
tomi528i írta:Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...

Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.

Ilyen nekem is volt, hosszabb utakon jött elő, el volt dugulva a tankszellőztető aktív szenes szűrő, és a vákuum összeszívta a tankot, és olyankor kezdte "széthúzni" a vezetékeket is. Nekem javítva volt a tank alja az előző tulaj által, és amennyire láttam kicsit ki is lágyult, lehet ezért tudta ennyire összeszívni.

Aham hát egy próbát megér a szellőztető merre van merre találom?le kell bontani a fél autót

Tapatalkkal küldve az én SM-G928F eszközömről

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.27. 10:10

tomi528i írta:
RCKDJ írta:
Gallaca írta:
tomi528i írta:Sziasztok.

Egy erdekes es idegesito problemam van,az egesz azzal kezdodott hogy lefekudt a tankszint mutatom roviddel utana meghalt az ac pumpa..oke titkos menuben minden nulla..kicsereltek az ac-t majd lattuk hogy a tankban a balos szintjelzo torott a jobbrol leszakadva 2 vezetek kicsereltuk mindketto kapott uj ac-t..minden jo 10km keresztul utana uj hibejelenseg tankora fekszik vizhofok kékbe le kulso homerseklet -40C hoppa oke..kulso homerseklet jelado csere vizjofok jelado csere..minden valtozatlan..jeladok rendben hibakódot nem hoz az auto mese nincs villamossagi szerelo valamit alkot mukodik megint 10km es vège...oke oracsoport csere. Uj ora bent. Minden oke titkosba is viz fasza tankszintmerok mernek kulso ho jo..kb 5km katt es megint minden érték vissza..semmi nem mutat normalis erteket.valaki valami ötlet? Az auto 1998.08 E39 M52B28 automata.Ha valaki tud valamit vagy esetleg valakit aki megcsinalja es nem ugy,hogy meg aznap megnyekken megkoszonnem es megfizetnem.koszonom...

Vegyétek ki a szintjelzőt, előfordul, hogy összeér az egész motyó, az AC csatlakozója a szintjelző vezetékével, vagy a fedélben ülő tápcsatijával. Először zárlatba küldi, aztán levagdossa a vezetéket a csatlakozóról vagy ezek variánsai. Szívtam már ezzel egy 20i-n, nem jöttem rá mi az oka, én már tankcserét javasoltam, olyan mintha a tulaj felfektetné, ( így felnyomná) a tank alját valahová rendszeresen. Ott is úgy kezdődött, hogy nem mért a szintjelző.

Ilyen nekem is volt, hosszabb utakon jött elő, el volt dugulva a tankszellőztető aktív szenes szűrő, és a vákuum összeszívta a tankot, és olyankor kezdte "széthúzni" a vezetékeket is. Nekem javítva volt a tank alja az előző tulaj által, és amennyire láttam kicsit ki is lágyult, lehet ezért tudta ennyire összeszívni.

Aham hát egy próbát megér a szellőztető merre van merre találom?le kell bontani a fél autót

Tapatalkkal küldve az én SM-G928F eszközömről

Ha jól emlékszem a jobb hátsó kerékdobot kellett kiszedni, és onnan lehetett hozzáférni.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek RCKDJ az itt látható tagok köszönték meg: tomi528i
Értékelés: 4.76%

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.29. 11:26

Sziasztok!

Eljött az idő, én is írok ide.

Amikor megvettem az autót nemrég, akkor feltűnt, hogy az utastérbeli szellőzőventi mintha nem fújna túl erősen. Hiába toltam fel maxra, változott folyamatosan az erősség, de maxon sem volt túl erős. Nem tudtam, hogy milyennek kell lennie, többet vártam tőle, de működött.

Tegnapi nagy eső után beülök az autóba, nem megy a venti egyáltalán. Nem fújt egy lehelletnyit sem. Nyomkodtam mindenhogy, semmi. Próbáltam kikapcsolni, autót leállítani, semmi. Aztán egyszercsak a piros lámpánál állva, magához tért, de nem úúúúgy ahogy eddig, hanem mint egy tornádó. Hamar rájöttem, hogy ennek kell lennie a normális fújási erőnek. Időnként viszont mintha megint lejjebb venne a fordulatból (lehet, hogy a klíma ha eléri a hőfokot akkor csökkenti a fújási erőt?)
Viszont azóta kikapcs-bekapcs után is fújja amit kell.

Na ez mitől lehetett? Találkozott már valaki ezzel? Igazából örülök neki, hogy végre jól működik, de picit bennem van a félelem, hogy mivan ha legközelebb is megáll és már nem indul be sose. Sünire tippelek, mennyi pénzért lehet olyat venni? Egyáltalán valaki futott már bele ilyenbe?
Köszi!

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.29. 12:29

blueboi69 írta:Sziasztok!

Eljött az idő, én is írok ide.

Amikor megvettem az autót nemrég, akkor feltűnt, hogy az utastérbeli szellőzőventi mintha nem fújna túl erősen. Hiába toltam fel maxra, változott folyamatosan az erősség, de maxon sem volt túl erős. Nem tudtam, hogy milyennek kell lennie, többet vártam tőle, de működött.

Tegnapi nagy eső után beülök az autóba, nem megy a venti egyáltalán. Nem fújt egy lehelletnyit sem. Nyomkodtam mindenhogy, semmi. Próbáltam kikapcsolni, autót leállítani, semmi. Aztán egyszercsak a piros lámpánál állva, magához tért, de nem úúúúgy ahogy eddig, hanem mint egy tornádó. Hamar rájöttem, hogy ennek kell lennie a normális fújási erőnek. Időnként viszont mintha megint lejjebb venne a fordulatból (lehet, hogy a klíma ha eléri a hőfokot akkor csökkenti a fújási erőt?)
Viszont azóta kikapcs-bekapcs után is fújja amit kell.

Na ez mitől lehetett? Találkozott már valaki ezzel? Igazából örülök neki, hogy végre jól működik, de picit bennem van a félelem, hogy mivan ha legközelebb is megáll és már nem indul be sose. Sünire tippelek, mennyi pénzért lehet olyat venni? Egyáltalán valaki futott már bele ilyenbe?
Köszi!


Ha manuálisan állítod a klímapanelen a ventillátor erősséget, akkor azt pontosan követnie kellene a ventillátornak, hőmérséklettől függetlenül. Ha nem így tesz, akkor 99% hogy rossz illetve haldoklik a sünid (Padre540-nél épp akciós :) ).

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.29. 20:11

Sziasztok.
Lenne valaki, aki ért a diagnosztikához és hoz gépet, a holnapi találkozón szánna rám egy negyed órát.
Van egy-két gondom. :facepalm:
:franko:

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.29. 20:53

bendegúz írta:Sziasztok.
Lenne valaki, aki ért a diagnosztikához és hoz gépet, a holnapi találkozón szánna rám egy negyed órát.
Van egy-két gondom. :facepalm:
:franko:

Reméljük nem légzsákkal kapcsolatos...

Asus Z00AD

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.07.30. 06:13

F_E_K_ írta:
bendegúz írta:Sziasztok.
Lenne valaki, aki ért a diagnosztikához és hoz gépet, a holnapi találkozón szánna rám egy negyed órát.
Van egy-két gondom. :facepalm:
:franko:

Reméljük nem légzsákkal kapcsolatos...

Asus Z00AD

Nem. Világítás, és a hátsó ablaktörlő.

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.08.15. 12:43

barbrady írta:
akela írta:Sziasztok!

Az lenne a problémám,hogy,ha álló motornál szól a rádió,kb tíz perc alatt lemerül az aksim. De amúgy akár két hét parkolás után is gond nélkül indul a paripa.
Találkozott valaki már ilyesféle hibával?

Milyen idős az akku?

Tapatalk



Nem tudom,biztosan nem fiatal,de mint írtam,két hét után is indít.Valahol hallottam,hogy a rádió egység-vagy mi a csuda szokott problémás lenni,de az informátor sem tudott konkrétabb megnyugtatóbb választ.

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.08.15. 15:58

akela írta:
Nem tudom,biztosan nem fiatal,de mint írtam,két hét után is indít.Valahol hallottam,hogy a rádió egység-vagy mi a csuda szokott problémás lenni,de az informátor sem tudott konkrétabb megnyugtatóbb választ.

Kb 10' alatt hozzáférsz a rádióhoz. Húzd le a modult és próbáld ki úgy is. Ha nincs változás akkor a rechnert.
Ha úgy sincs akkor a telefont. / ebből már láttam falánkot/
Ha így sem, akkor műszeres méregetés ajánlott.

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.08.15. 16:57

akela írta:
barbrady írta:
akela írta:Sziasztok!

Az lenne a problémám,hogy,ha álló motornál szól a rádió,kb tíz perc alatt lemerül az aksim. De amúgy akár két hét parkolás után is gond nélkül indul a paripa.
Találkozott valaki már ilyesféle hibával?

Milyen idős az akku?

Tapatalk



Nem tudom,biztosan nem fiatal,de mint írtam,két hét után is indít.Valahol hallottam,hogy a rádió egység-vagy mi a csuda szokott problémás lenni,de az informátor sem tudott konkrétabb megnyugtatóbb választ.

Ha két hét után is indít, akkor semmi nem szívja az aksidat. Örülj. Viszont ha már a végét járja az akku, egy kis fogyasztó pl bekapcsolt rádió is leszívja 15-20 perc alatt.

Tapatalk

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.09.05. 19:04

Köszönöm a válaszokat.
Vettem akksit,és Schnitzer kolléga tanácsára ránéztem a navi dvd olvasójára. Háát álltó helyzetben is dolgozhatott,mert meleg volt. / amúgy meg nem is használom,ugyanis Ausztriánál véget ér a" világ" a lemeze szerint./Most voltaképp nem merem visszakötni,nehogy ezt az akksit is tönkrevágja.
Amúgy tök érdekes,hogy a navi egység nélkül néhol több,máshol meg kevesebb funkció van a kijelzőn.
Állítólag van szaki aki gyógyítja ezteket az egységeket. Nem tudjátok véletlenül merre keressem?

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.09.05. 19:39

akela írta:Köszönöm a válaszokat.
Vettem akksit,és Schnitzer kolléga tanácsára ránéztem a navi dvd olvasójára. Háát álltó helyzetben is dolgozhatott,mert meleg volt. / amúgy meg nem is használom,ugyanis Ausztriánál véget ér a" világ" a lemeze szerint./Most voltaképp nem merem visszakötni,nehogy ezt az akksit is tönkrevágja.
Amúgy tök érdekes,hogy a navi egység nélkül néhol több,máshol meg kevesebb funkció van a kijelzőn.
Állítólag van szaki aki gyógyítja ezteket az egységeket. Nem tudjátok véletlenül merre keressem?

http://www.pixelfix.net

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.09.05. 20:26

akela írta:Köszönöm a válaszokat.
Vettem akksit,és Schnitzer kolléga tanácsára ránéztem a navi dvd olvasójára. Háát álltó helyzetben is dolgozhatott,mert meleg volt. / amúgy meg nem is használom,ugyanis Ausztriánál véget ér a" világ" a lemeze szerint./Most voltaképp nem merem visszakötni,nehogy ezt az akksit is tönkrevágja.
Amúgy tök érdekes,hogy a navi egység nélkül néhol több,máshol meg kevesebb funkció van a kijelzőn.
Állítólag van szaki aki gyógyítja ezteket az egységeket. Nem tudjátok véletlenül merre keressem?

Ha két hét állás után még megforgatta a motort, akkor semmi baja a navidnak. Nyugodtan visszakötheted.

Tapatalk

Re: Nagyon furcsa elektromos probléma! Biztosíték vagy más?

2016.09.11. 21:54

Van egy érdekes hiba, amit mindig kidob a diag:
Kép
Kép
Mindkét tükröt lehet minden irányba állítani. Úgy sejtem lehet köze hozzá, hogy az ajtón a tükör- és ablakemelőgombok panelja eléggé fel szokott melegedni.
Ti hogy keresnétek a hibát?
Hozzászólás küldése

VigLink badge