* *
Pontos idő: 2024.04.19. 07:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 279 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 528i AC kérdés
HozzászólásElküldve: 2011.10.26. 12:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
jackson írta:
Jerry írta:
Sajnos egyelőre nem lett meg a hiba.
Nálam annyi történik, hogy szépen megy amíg ki nem ürül a tank. De ha úgy állítom le, hogy 15 liternél kevesebb van benne, akkor már nem lehet újra beindítani, csak úgy, ha 5 literes kannából töltök a tankba.
Vagyis ha jól sejtem, akkor a betöltőnyílás oldalán lévő üzemanyagszivattyú rendesen teszi a dolgát, előre tolja a cuccot, amíg van. A visszaérkező maradék gázolaj viszont nem jut át hozzá, ha már csak 15 lityi van benne. Na de miért jut át menet közben? És miért jut át, amikor 80 liter van benne?
Pls, fejtsük meg közösen!


Valami kosz a sugár szivattyúba talán amitől lecsűkűl és már kisebb nyomás esetén nem tudja átpakolni. De lehet akár a hozzá vezető csöveken. Semmi gáz csak a fél tank cuccost kell kipakolni hozzá :lol:

Jackson, akinek szerencsére nincs ilyen baja

Na akkor igyekszem kisírni a cégvezetéstől majd egy szabad napot, amikor Muha mester is ráér és megbízom a feladattal. Persze ha engedi én is csavarhúzót ragadok és bontom, amit mond. Ne csak ő legyen könyékig gázolajos.

Jaaa, hogy neked diesel az autó, ahhoz aztán végképp nem értek..nem tud ott valahogy lelevegősödni a rendszer, ha már kevés benne a cucc?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.10.26. 12:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyébként megkaptam a PIERBURG szivattyút és a dobozában kb A0-ás méretű leírás van nagy képekkel mellékelve+minden részletesen leírva, mire kell figyelni kivételnél-berakásnál stb. Ha érdekel valakit szívesen megosztom valahogy..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.10.26. 18:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
greeen54 írta:
Egyébként megkaptam a PIERBURG szivattyút és a dobozában kb A0-ás méretű leírás van nagy képekkel mellékelve+minden részletesen leírva, mire kell figyelni kivételnél-berakásnál stb. Ha érdekel valakit szívesen megosztom valahogy..


Ez is jó lenne a tippek trükkök rovatba. Beszélj adminnal hogy tegye ki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.02. 09:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
greeen54 írta:
Egyébként megkaptam a PIERBURG szivattyút és a dobozában kb A0-ás méretű leírás van nagy képekkel mellékelve+minden részletesen leírva, mire kell figyelni kivételnél-berakásnál stb. Ha érdekel valakit szívesen megosztom valahogy..


Ez is jó lenne a tippek trükkök rovatba. Beszélj adminnal hogy tegye ki.


Ok, hol találom admin-t??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.02. 10:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
greeen54 írta:
barbrady írta:
greeen54 írta:
Egyébként megkaptam a PIERBURG szivattyút és a dobozában kb A0-ás méretű leírás van nagy képekkel mellékelve+minden részletesen leírva, mire kell figyelni kivételnél-berakásnál stb. Ha érdekel valakit szívesen megosztom valahogy..


Ez is jó lenne a tippek trükkök rovatba. Beszélj adminnal hogy tegye ki.


Ok, hol találom admin-t??


Privát üzenetet kell neki küldeni. Ha bonyolult számodra Privát üzenet rendszer (én is néztem elsőre amikor beirod a ID nevet és csak gomb nyomásra pakolja be a cimzettek mellé jobbra) akkor keres egy admin üzenetet és annak az alján nyomd meg a PÜ gombot.

Jackson, aki elmondja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.07. 10:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el :) Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.07. 15:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
greeen54 írta:
Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el :) Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!

Jöhet a rajz, de nem valakinek, hanem mindenkinek ide, a fórumra! :wink:
A mutatód a realitást mutatja :?:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.08. 09:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
greeen54 írta:
Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el :) Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!

Jöhet a rajz, de nem valakinek, hanem mindenkinek ide, a fórumra! :wink:
A mutatód a realitást mutatja :?:

Szia, már lebeszéltem adminnal, kiteszi a tippek és trükkök rovatba. Most scanneltem be, leírom hozzá a leírni valókat, tapasztalataimat és remélhetőleg 1-2 napon belül meg is találod! ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.08. 22:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
greeen54 írta:
simi64 írta:
greeen54 írta:
Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el :) Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!

Jöhet a rajz, de nem valakinek, hanem mindenkinek ide, a fórumra! :wink:
A mutatód a realitást mutatja :?:

Szia, már lebeszéltem adminnal, kiteszi a tippek és trükkök rovatba. Most scanneltem be, leírom hozzá a leírni valókat, tapasztalataimat és remélhetőleg 1-2 napon belül meg is találod! ;)

Köszönjük :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.09. 19:56 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
greeen54 írta:
simi64 írta:
greeen54 írta:
Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el :) Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!

Jöhet a rajz, de nem valakinek, hanem mindenkinek ide, a fórumra! :wink:
A mutatód a realitást mutatja :?:

Szia, már lebeszéltem adminnal, kiteszi a tippek és trükkök rovatba. Most scanneltem be, leírom hozzá a leírni valókat, tapasztalataimat és remélhetőleg 1-2 napon belül meg is találod! ;)

Köszönjük :!:
Kint van :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.10. 18:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
simi64 írta:
greeen54 írta:
simi64 írta:
greeen54 írta:
Sziasztok! Na, kicseréltem a benzinszivattyút..azért nem írtam eddig az eredményről, mert a csere óta nem indult az autó. ( 1,5hete :S) Nos, a kicserélésében semmi bonyolultság, nehézség nincsen, persze oda kell figyelni, mindent ugyanúgy tenni vissza mint előtte, nem belekoszolni a tankba, tehát ilyen alap dolgok. Sőt nekem most el is van eggyel fordítva a pumpa, mert rövid a benzincső és még így is teljesen jól működik, nem kell bele mindig 20 liter üzemanyag, meg ilyen hülyeségek sincsenek vele..tökéletesen működik! Nem kell tehát hinni a rémhíreknek. Márkás szivattyú kell, ennyi. Az autó egyébként azért nem indult, mer amikor megállt a pumpa miatt, annyira beköpte a gyertyákat, aztán meg megszívta magát, hogy komoly szaki indította el :) Most teljesen jó.. Cseréljétek tehát nyugodtan, ha valakinek kell a rajz, küldöm szívesen! Adios!

Jöhet a rajz, de nem valakinek, hanem mindenkinek ide, a fórumra! :wink:
A mutatód a realitást mutatja :?:

Szia, már lebeszéltem adminnal, kiteszi a tippek és trükkök rovatba. Most scanneltem be, leírom hozzá a leírni valókat, tapasztalataimat és remélhetőleg 1-2 napon belül meg is találod! ;)

Köszönjük :!:
Kint van :!:


Aranyos anyag de én csak fenntartásokkal publikáltam volna. A biztonsági részek totál hiányoznak. Lásd amit irtam:
LNK az üzemanyagtank topikhoz

Jackson, aki óvatosságra inti a szereljünk otthon amatőrök üzemanyag szivattyút témában

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.10. 18:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:
Aranyos anyag de én csak fenntartásokkal publikáltam volna. A biztonsági részek totál hiányoznak. Lásd amit irtam:
LNK az üzemanyagtank topikhoz

Jackson, aki óvatosságra inti a szereljünk otthon amatőrök üzemanyag szivattyút témában


Jacksonnak tökéletesen igaza van! Nagyon jópofa a balinkelt ábrasor a netről, de ez nem mindíg igaz.

Nem véletlenül tanultuk, gyakoroljuk, tapasztaljuk az autószerelés fortélyait. Az előírások pici nembetartásával igen nagy gondot lehet okozni. De maradjunk csak a csere folyamatánál. Nem cseréltél nyomó-gégecsövet! Ha szerencséd van, le lehet szedni a régit, és visszarakni az új AC-ra. Még több szerencsével ott is marad, és nem reped szét. Ha egy előzés közben reped meg, és puff a vége, akkor ........ Ha véletlenül kicsíped a nagykarikát, lesz meglepetés a kútnál, amikor elsőnek teletankolsz!
Meg kéne érteni végre, az autószerelő azért van, hogy autót szereljen. Én sem sütök otthon zsemlét, hanem veszek a péknél.
Sőt, hidat sem építek, ezt hagyjuk meg Lepkének. Természetesen sok mindent otthon is meg lehet oldani, csak bele kell gondolni a lehetséges következményekbe! Természetesen mindent meg lehet otthon buherálni, megfelelő intuícióval, és szerszámkészlettel. DE: Az autószerelés NEM JÁTÉK!

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.10. 23:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.03. 00:00
Hozzászólások: 615
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
jackson írta:
Aranyos anyag de én csak fenntartásokkal publikáltam volna. A biztonsági részek totál hiányoznak. Lásd amit irtam:
LNK az üzemanyagtank topikhoz

Jackson, aki óvatosságra inti a szereljünk otthon amatőrök üzemanyag szivattyút témában


Jacksonnak tökéletesen igaza van! Nagyon jópofa a balinkelt ábrasor a netről, de ez nem mindíg igaz.

Nem véletlenül tanultuk, gyakoroljuk, tapasztaljuk az autószerelés fortélyait. Az előírások pici nembetartásával igen nagy gondot lehet okozni. De maradjunk csak a csere folyamatánál. Nem cseréltél nyomó-gégecsövet! Ha szerencséd van, le lehet szedni a régit, és visszarakni az új AC-ra. Még több szerencsével ott is marad, és nem reped szét. Ha egy előzés közben reped meg, és puff a vége, akkor ........ Ha véletlenül kicsíped a nagykarikát, lesz meglepetés a kútnál, amikor elsőnek teletankolsz!
Meg kéne érteni végre, az autószerelő azért van, hogy autót szereljen. Én sem sütök otthon zsemlét, hanem veszek a péknél.
Sőt, hidat sem építek, ezt hagyjuk meg Lepkének. Természetesen sok mindent otthon is meg lehet oldani, csak bele kell gondolni a lehetséges következményekbe! Természetesen mindent meg lehet otthon buherálni, megfelelő intuícióval, és szerszámkészlettel. DE: Az autószerelés NEM JÁTÉK!

:taps: :franko: :taps: :franko: :taps: :franko: :taps: :franko: :taps: :franko: :taps: :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.10. 23:29 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
DE: Az autószerelés NEM JÁTÉK!

El is vettem a fiamtól az autókat :!: Nézek neki Barbi babát :roker:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.11. 00:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
jackson írta:
Aranyos anyag de én csak fenntartásokkal publikáltam volna. A biztonsági részek totál hiányoznak. Lásd amit irtam:
LNK az üzemanyagtank topikhoz

Jackson, aki óvatosságra inti a szereljünk otthon amatőrök üzemanyag szivattyút témában


Jacksonnak tökéletesen igaza van! Nagyon jópofa a balinkelt ábrasor a netről, de ez nem mindíg igaz.

Nem véletlenül tanultuk, gyakoroljuk, tapasztaljuk az autószerelés fortélyait. Az előírások pici nembetartásával igen nagy gondot lehet okozni. De maradjunk csak a csere folyamatánál. Nem cseréltél nyomó-gégecsövet! Ha szerencséd van, le lehet szedni a régit, és visszarakni az új AC-ra. Még több szerencsével ott is marad, és nem reped szét. Ha egy előzés közben reped meg, és puff a vége, akkor ........ Ha véletlenül kicsíped a nagykarikát, lesz meglepetés a kútnál, amikor elsőnek teletankolsz!
Meg kéne érteni végre, az autószerelő azért van, hogy autót szereljen. Én sem sütök otthon zsemlét, hanem veszek a péknél.
Sőt, hidat sem építek, ezt hagyjuk meg Lepkének. Természetesen sok mindent otthon is meg lehet oldani, csak bele kell gondolni a lehetséges következményekbe! Természetesen mindent meg lehet otthon buherálni, megfelelő intuícióval, és szerszámkészlettel. DE: Az autószerelés NEM JÁTÉK!

NEkem is ilyen vakvágányon tanult visszaszerelésem volt, erről Ati tud :) Sajnos ez olyan pontja az autónak, amit ha visszateszel, minden faszának tűnik... persze aztán mégsem. Simán vissza lehet tenni szarul, vagy csak a tömítés tekeredik el és jön az Ati által említett teletankolsz és folyik dolog! :)
Nekem odáig fajult, hogy szó szerint leállt a kocsi a sok levegőtől, amit beszívott....
Szerintem ha otthon csinálja valaki, akkor legalább ellenőriztesse le valakivel, ha végzet. Persze olyannal, aki ért is hozzá!
Még egyszer mondom, nálam is minden jónak tűnt, aztán mégsem...

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.11. 11:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
jackson írta:
Aranyos anyag de én csak fenntartásokkal publikáltam volna. A biztonsági részek totál hiányoznak. Lásd amit irtam:
LNK az üzemanyagtank topikhoz

Jackson, aki óvatosságra inti a szereljünk otthon amatőrök üzemanyag szivattyút témában


Jacksonnak tökéletesen igaza van! Nagyon jópofa a balinkelt ábrasor a netről, de ez nem mindíg igaz.

Nem véletlenül tanultuk, gyakoroljuk, tapasztaljuk az autószerelés fortélyait. Az előírások pici nembetartásával igen nagy gondot lehet okozni. De maradjunk csak a csere folyamatánál. Nem cseréltél nyomó-gégecsövet! Ha szerencséd van, le lehet szedni a régit, és visszarakni az új AC-ra. Még több szerencsével ott is marad, és nem reped szét. Ha egy előzés közben reped meg, és puff a vége, akkor ........ Ha véletlenül kicsíped a nagykarikát, lesz meglepetés a kútnál, amikor elsőnek teletankolsz!
Meg kéne érteni végre, az autószerelő azért van, hogy autót szereljen. Én sem sütök otthon zsemlét, hanem veszek a péknél.
Sőt, hidat sem építek, ezt hagyjuk meg Lepkének. Természetesen sok mindent otthon is meg lehet oldani, csak bele kell gondolni a lehetséges következményekbe! Természetesen mindent meg lehet otthon buherálni, megfelelő intuícióval, és szerszámkészlettel. DE: Az autószerelés NEM JÁTÉK!

:franko: :D Köszönöm a hurrogásokat!! Egyébként tökéletesen igazatok van...veszélyes üzem otthon ilyet csinálni és tényleg ezért van az autószerelő! Ezzel csak az a baj, hogy autószerelő már nem sok van..inkább ,,alkatrész cserélők" vannak akikhez ha elviszi az ember az autót a régi hiba megszűnik, helyette viszont 10 másik lesz..a ,,szerelő" hibájából kifolyólag. (elvittem olajcserére az autót, letörték a nívó csövét tőben a blokkról..+ utána mindig lelevegősödött a rendszer a szűrő csere miatt! csak 1 példa volt)
Persze, aki otthon nekiáll, annak 120%-osan oda kell figyelnie! Én ezt azoknak szántam, aki az intések ellenére is meg fogják csinálni egyedül. Azt meg ne haragudjatok, nem írtam oda, hogy VIGYÁZAT !! A BENZIN GYÚLÉKONY!!! ...aki ezekkel nincs tisztában, az valószínű nem is kezd bele. Az is természetes dolog sztem, hogy a tömítéseket jól tesszük vissza, és előtte leellenőrizzük! Ha szar, csere! Jó, ezekhez a dolgokhoz kell némi érzék...az autószerelőt talán a garancia miatt találom jobb megoldásnak, hacsak nem márkaszervizbe viszed, ahol már kettőnél több bmw-t láttak. A szerelő is csak egy ember..jó, lelkiismeretes szerelő pedig nagyon kevés van ezt valljuk be!
Végszónak: Aki nekiáll kicserélni tényleg vigyázzon! ÉS CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2011.11.14. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönjük szépen!
Laci :!: Vedd el tőle a Barbit :!:
Add vissza az autót! :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2012.03.25. 23:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló, írjon nekem valaki privit, akinek 528i sima automatája van. Lenne pár kérdésem! Köszi előre is! Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2012.11.07. 18:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.07.26. 12:15
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok.

nekem egy olyan gondom van, hogy a balfasz autószerelőm elhagyta a kerékőr csavarnak a kiszedésére alkalmas célszerszámot! (olyan, mint egy bitfej)! gyári....
gumisoknak nincs:D

nem tudják beazonosítani alvázszám alapján sem...

tudnátok ebben segíteni?

köszönöm szépen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 528i (A) tulajok ide!!!
HozzászólásElküldve: 2012.11.07. 18:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Toffi88 írta:
sziasztok.

nekem egy olyan gondom van, hogy a balfasz autószerelőm elhagyta a kerékőr csavarnak a kiszedésére alkalmas célszerszámot! (olyan, mint egy bitfej)! gyári....
gumisoknak nincs:D

nem tudják beazonosítani alvázszám alapján sem...

tudnátok ebben segíteni?

köszönöm szépen!


Bemész a legközelebbi Bmw márkakereskedésbe, ott van nekik minden fajta, végigpróbálják, és amelyik jó, azt megveszed. 3000 ft körül lesz az ára.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 279 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator