* *
Pontos idő: 2024.05.21. 15:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2014.12.07. 11:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv! :D
Szolenoid cserélve, berágtam, vettem gyári siemens vezérműtengely jeladót. Most már végre tudom, milyen érzés a vroooooooommmmmmm! :D nagyon brutál jó lett az autó! :taps: Sokkal könnyebben indul, sokkal egyenletesebben húz minden tartományban. :D

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2014.12.07. 14:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Üdv! :D
Szolenoid cserélve, berágtam, vettem gyári siemens vezérműtengely jeladót. Most már végre tudom, milyen érzés a vroooooooommmmmmm! :D nagyon brutál jó lett az autó! :taps: Sokkal könnyebben indul, sokkal egyenletesebben húz minden tartományban. :D

mennyibe kerül egy gyári jeladó?én is úgy érzem jobban kellene húznia,főleg alsó fordulaton.megtisztítottam a légtömegmérőt,egy ideig jól is húzott,de most megint nem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2014.12.07. 23:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
waresz írta:
Üdv! :D
Szolenoid cserélve, berágtam, vettem gyári siemens vezérműtengely jeladót. Most már végre tudom, milyen érzés a vroooooooommmmmmm! :D nagyon brutál jó lett az autó! :taps: Sokkal könnyebben indul, sokkal egyenletesebben húz minden tartományban. :D

mennyibe kerül egy gyári jeladó?én is úgy érzem jobban kellene húznia,főleg alsó fordulaton.megtisztítottam a légtömegmérőt,egy ideig jól is húzott,de most megint nem.


Nem foglalkozom ezzel túl régen, de szerintem félig rossz jeladó nincs. És a check engine lámpa is csak diagnosztikai beavatkozás során törölhető. Márpedig ha van valami jeladó hiba, akkor check engine tutira világít,( és a diagnosztika is kimutatja). Az enyémben nem, mert valami lelkiismeretes bunkótróger a jeladó csere helyett kibarmolta belőle. Ha ez a lámpa nem világít, akkor a titkos menü 2-es pont álló motornál, és, ha akkor sem világít, akkor te is meg vagy tréfálva. :D a gyári jeladó pedig VDO dobozban érkezik, kedvezmény nélkül kb 30ezer ft-ért, de ha van valami cimborád, akár féláron is hozzajuthatsz pl unixnal. Vigyázat! Többféle van. Impulzus jeladókent fut, és úgy is van vagy 3 féle.

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2014.12.08. 09:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Az enyémben nem, mert valami lelkiismeretes bunkótróger a jeladó csere helyett kibarmolta belőle. Ha ez a lámpa nem világít, akkor a titkos menü 2-es pont álló motornál, és, ha akkor sem világít, akkor te is meg vagy tréfálva. :D

Ugye milyen rosszul esik, ha más trógerkodik?! :mrgreen:
Lehet, hogy hihetetlen, de én már hallottam olyanról is, aki a 3000 Ft-os fékkopásjelzőt is kitrógerolta a kocsijából. Pár év múlva olvassuk majd az új tulaj hasonlóan keserű hozzászólását erről a szakbarbárról. :nyelves:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, PeterE39
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2014.12.09. 00:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
waresz írta:
Az enyémben nem, mert valami lelkiismeretes bunkótróger a jeladó csere helyett kibarmolta belőle. Ha ez a lámpa nem világít, akkor a titkos menü 2-es pont álló motornál, és, ha akkor sem világít, akkor te is meg vagy tréfálva. :D

Ugye milyen rosszul esik, ha más trógerkodik?! :mrgreen:
Lehet, hogy hihetetlen, de én már hallottam olyanról is, aki a 3000 Ft-os fékkopásjelzőt is kitrógerolta a kocsijából. Pár év múlva olvassuk majd az új tulaj hasonlóan keserű hozzászólását erről a szakbarbárról. :nyelves:


:D köszi, ez jogos. :D de ha eladnám az autót most hogy a vételárat már ráköltöttem, igazi barom lennék.

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2014.12.09. 21:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
waresz írta:
Az enyémben nem, mert valami lelkiismeretes bunkótróger a jeladó csere helyett kibarmolta belőle. Ha ez a lámpa nem világít, akkor a titkos menü 2-es pont álló motornál, és, ha akkor sem világít, akkor te is meg vagy tréfálva. :D

Ugye milyen rosszul esik, ha más trógerkodik?! :mrgreen:
Lehet, hogy hihetetlen, de én már hallottam olyanról is, aki a 3000 Ft-os fékkopásjelzőt is kitrógerolta a kocsijából. Pár év múlva olvassuk majd az új tulaj hasonlóan keserű hozzászólását erről a szakbarbárról. :nyelves:


"Lelkiismeretes igyekezetünk hülyeséggel vegyes, mert mi vagyunk azok, akik egy E39-et gatyába ráznak... másnak."
(Egy kedves ismerősöm szavai, szabad átfogalmazásban.)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 19:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.10. 14:22
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem akarlak elszomoritani,de ezt én is végig jártam,csal épp "eredeti GYÁRI MEYLE" vezteng jeladóval.3hónap után kampec,visszakértem az árát,és az se volt egyszerű,mert nem szakműhelyben volt beszerelve......de megoldodott,pénzt visszakaptam,ugye fél év garancia,és elektromos alkatrészekre felbontás után nem igazán jár,ez itt a bökkenő.
A GYÁRI BMW JELADÓ,GYÁRI BMW emblémás dobozban ,gyári bmw cikkszámmal zacskóban érkezik,és minden bmw alkatrészben bele van sütve a gyári cikkszám,amit etkában kereshetsz.
Vettem gyári bmw emblémásat,30ropi,és ez a bajom 10 évre megoldodott :D
Csak van még több is :)



waresz írta:
atti523i írta:
waresz írta:
Üdv! :D
Szolenoid cserélve, berágtam, vettem gyári siemens vezérműtengely jeladót. Most már végre tudom, milyen érzés a vroooooooommmmmmm! :D nagyon brutál jó lett az autó! :taps: Sokkal könnyebben indul, sokkal egyenletesebben húz minden tartományban. :D

mennyibe kerül egy gyári jeladó?én is úgy érzem jobban kellene húznia,főleg alsó fordulaton.megtisztítottam a légtömegmérőt,egy ideig jól is húzott,de most megint nem.


Nem foglalkozom ezzel túl régen, de szerintem félig rossz jeladó nincs. És a check engine lámpa is csak diagnosztikai beavatkozás során törölhető. Márpedig ha van valami jeladó hiba, akkor check engine tutira világít,( és a diagnosztika is kimutatja). Az enyémben nem, mert valami lelkiismeretes bunkótróger a jeladó csere helyett kibarmolta belőle. Ha ez a lámpa nem világít, akkor a titkos menü 2-es pont álló motornál, és, ha akkor sem világít, akkor te is meg vagy tréfálva. :D a gyári jeladó pedig VDO dobozban érkezik, kedvezmény nélkül kb 30ezer ft-ért, de ha van valami cimborád, akár féláron is hozzajuthatsz pl unixnal. Vigyázat! Többféle van. Impulzus jeladókent fut, és úgy is van vagy 3 féle.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.03.11. 14:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!Kis tanácsra lenne szükségem!Igaz nem E39,ezért elnézést kérek előre.Egy 2004-es évjáratú E46 320i-ről van szó (automata).(Egy barátomé)
A történet nagyjából:A srác a megvételtől kezdve lomhának érezte,1-2hónap elteltével diag (itt pontosan nem tudom mi volt a hiba)de mindenesetre "kitalálták" hogy a vanost fel kell újítani.Ez megtörtént,az autó továbbra is lomha,hullámzó a teljesítmény,alacsony fordulaton sokszor lomha,a váltó 1percig gondolkodik mire felvált pl. 3-ból 4-be.Na közbe történt egy váltófelújítás is (elvileg teljes,de abba az emberbe máris nem bíznék akihez vitte)Tegnap volt nálam,ránéztem mi most a hiba.Kipróbáltuk,a váltó az iszonyat vaj puhán vált az biztos.Egyetlen hiba van benne "a kipufogó szelep nincs végállásba".
Személy szerint én arra gyanakszom,hogy nem jól lett beállítva a vanos.A mágnesszelepek jók.(Hogy jól lettek-e visszatéve ezt nem tudom).Na de!Még egy biztos,vanos csatlakozókat lehúzva egyenletes a teljesítmény és jól megy.Próba közben még van egy olyan jelenség is,amikor már kb. fél perce megy az ember vele egy sebességgel pl. 60Km/h,a fordulatszámmérő elkezd ingadozni ~100-200-at le fel szép egyenletesen,mindaddig csinálja,amíg nem adok gázt pl.Szinte beleremeg "morog" ilyenkor az autó.Ezt csak én kérdezem közbe.....ez nem pl. a wandler hibája szokta előidézni?Bár,amikor le van húzva a vanos csati,akkor nem ingadozik.Minden más része teljesen jó egyébként,a légtömegmérő is jó.A motor selymesen hangtalanul jár,olajat nem eszik.
Debrecen környékén kihez vigye a srác,aki tutira érti a dolgát,és 100% hogy be tudja jól állítani a vanost?
Köszönöm előre is!
Még egy fontos dolog kimaradt: A városi fogyasztás 15liter környékén mozog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.03.11. 17:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Debrecen környékén kihez vigye a srác,aki tutira érti a dolgát,és 100% hogy be tudja jól állítani a vanost?


Én Budapestről a BST -hez (Nyíregyháza) vittem az autót amikor az akkumulátor fordított polaritású behelyezése miatt nagyon sok minden elromlott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.05.29. 21:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Félve teszem fel a kérdést....
Ha alapjáraton figyelve, enyhén megpöccintem a gázt úgy hogy kb 1500-ig felpörög majd hirtelen elengedem a gázt, és a vanos felső burkolatánál a fordulatszám visszaesésnél enyhe kis kerregö hangot hallok akkor vanos vagyis jobban mondva lánccsörgésre gyanakodhatok?

Előre is köszönöm a segítséget!

Cseptomi1211


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.05.29. 21:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:30
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

A kipufogó oldali jeladó hibát írt be állandóan (2001. 520i M54B22), ma ki lett cserélve SWAG jeladóra, mintha jobban is menne az autó, viszont kuplung kinyomáskor leesik a fordulatszám 500 környékére, viszont rögtön vissza is megy 700-ra, nem fullad le, de előtte ilyen nem volt. Ha megállok, tökéletes az alapjárat, nem ingadozik. Hibakódot nem tárolt azóta. Ez a jeladó is rossz lehet?

Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.05.30. 11:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.19. 14:02
Hozzászólások: 105
Tartózkodási hely: Budapest-Debrecen
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
Johny540 írta:
Debrecen környékén kihez vigye a srác,aki tutira érti a dolgát,és 100% hogy be tudja jól állítani a vanost?


Én Budapestről a BST -hez (Nyíregyháza) vittem az autót amikor az akkumulátor fordított polaritású behelyezése miatt nagyon sok minden elromlott.


Attól függ, mit szeretnél csinálni az autóval.

Ha komolyabb motorikus, elektromos BMW specifikus probléma - Vollai Feri (csak Bömbit javít, gyári alkatrészekkel, számlásan)
Ha olaj, szűrők, fék stb. cseréje akkor tudok egy olcsóbb, de nem BMW specifikus szerelőt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.08.19. 06:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kipuff oldali vezermutengely jeladot kell cserelnem a kocsiban.
A RealOEM 116$ koruli arat hoz. Az ebayen egy Lett gyerek hirdet 21.55-ert. Azt mondja, genuine, vagyis eredeti. Meg az is ott van, hogy FEBI Bilstein. A ketto nem uti egymast? Tenyleg a FEBI a gyari beszallito?
Az en kocsimhoz ezt hozza a katalogus:
12147518628
A hirdetesben:
12147506273
Ha jol lattam, akkor a 273-ast valtotta a 628-as.
Most akkor jo-e ez nekem vagy sem? :)
HIRDETES

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.08.19. 07:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Jerry írta:
Kipuff oldali vezermutengely jeladot kell cserelnem a kocsiban.
A RealOEM 116$ koruli arat hoz. Az ebayen egy Lett gyerek hirdet 21.55-ert. Azt mondja, genuine, vagyis eredeti. Meg az is ott van, hogy FEBI Bilstein. A ketto nem uti egymast? Tenyleg a FEBI a gyari beszallito?
Az en kocsimhoz ezt hozza a katalogus:
12147518628
A hirdetesben:
12147506273
Ha jol lattam, akkor a 273-ast valtotta a 628-as.
Most akkor jo-e ez nekem vagy sem? :)
HIRDETES


Nem tudom a VIN számodat, de szerintem neked a 12141438082 kell a masinába.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.08.19. 07:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Jerry írta:
Kipuff oldali vezermutengely jeladot kell cserelnem a kocsiban.
A RealOEM 116$ koruli arat hoz. Az ebayen egy Lett gyerek hirdet 21.55-ert. Azt mondja, genuine, vagyis eredeti. Meg az is ott van, hogy FEBI Bilstein. A ketto nem uti egymast? Tenyleg a FEBI a gyari beszallito?
Az en kocsimhoz ezt hozza a katalogus:
12147518628
A hirdetesben:
12147506273
Ha jol lattam, akkor a 273-ast valtotta a 628-as.
Most akkor jo-e ez nekem vagy sem? :)
HIRDETES


Amennyire tudom, ebből a jeladóból (is) a gyári jöhet csak szóba. Hogy a gyári alatt mit (milyen beszállítót) kell érteni, majd a hozzáértőbbek megmondják, de szerintem nem Febi... Korábban itt valaki írta, hogy Swag-gel próbálkozott, sikertelenül. Inkább egy bontott, de jó gyári, mint egy új akármilyen.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.08.19. 08:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Jerry írta:
Kipuff oldali vezermutengely jeladot kell cserelnem a kocsiban.
A RealOEM 116$ koruli arat hoz. Az ebayen egy Lett gyerek hirdet 21.55-ert. Azt mondja, genuine, vagyis eredeti. Meg az is ott van, hogy FEBI Bilstein. A ketto nem uti egymast? Tenyleg a FEBI a gyari beszallito?
Az en kocsimhoz ezt hozza a katalogus:
12147518628
A hirdetesben:
12147506273
Ha jol lattam, akkor a 273-ast valtotta a 628-as.
Most akkor jo-e ez nekem vagy sem? :)
HIRDETES


Amennyire tudom, ebből a jeladóból (is) a gyári jöhet csak szóba. Hogy a gyári alatt mit (milyen beszállítót) kell érteni, majd a hozzáértőbbek megmondják, de szerintem nem Febi... Korábban itt valaki írta, hogy Swag-gel próbálkozott, sikertelenül. Inkább egy bontott, de jó gyári, mint egy új akármilyen.

Igy tudom én is. Csak a gyári, de ki a gyári gyártója? Ezek szerint nem a FEBI BILSTEIN páros?

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.08.19. 08:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Amit én vettem a 96 os autóba,az VDO dobozban jött,és tuti gyári Siemens volt,mert nem csak hogy tökéletesen ugyanolyan volt(még a fröccsöntési sorják is) hanem még a siemens,és bmw felirat is egyértelműen kivehető volt rajta,csupán látható szándékossággal el voltak barmolva ezek a jegyek(mintha forrasztó pákával elkenték volna a műanyagot) tehát gyári volt,csak nem bmw-s csomagolásban gondolom nem adhatnak bmw alkatrészt. Mint a bmw emblémás és az embléma nélküli lemförder lengőkar..

Tapatalk-kal küldve az én GT-I9300-el

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek waresz az itt látható tagok köszönték meg: 2 Jerry, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.08.19. 15:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Igy tudom én is. Csak a gyári, de ki a gyári gyártója? Ezek szerint nem a FEBI BILSTEIN páros?


Legjobb tudomásom szerint a Febi semmit nem szállít a BMW-nek. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.08.19. 19:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Amit én vettem a 96 os autóba,az VDO dobozban jött,és tuti gyári Siemens volt,mert nem csak hogy tökéletesen ugyanolyan volt(még a fröccsöntési sorják is) hanem még a siemens,és bmw felirat is egyértelműen kivehető volt rajta,csupán látható szándékossággal el voltak barmolva ezek a jegyek(mintha forrasztó pákával elkenték volna a műanyagot) tehát gyári volt,csak nem bmw-s csomagolásban gondolom nem adhatnak bmw alkatrészt. Mint a bmw emblémás és az embléma nélküli lemförder lengőkar..

Tapatalk-kal küldve az én GT-I9300-el


Ahogy mondod. Én a Corteco toronycsapágyakkal voltam ugyan így. Ott is szépen ki volt reszelve a gyári szám :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.08.19. 19:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
nagy.matyika írta:
waresz írta:
Amit én vettem a 96 os autóba,az VDO dobozban jött,és tuti gyári Siemens volt,mert nem csak hogy tökéletesen ugyanolyan volt(még a fröccsöntési sorják is) hanem még a siemens,és bmw felirat is egyértelműen kivehető volt rajta,csupán látható szándékossággal el voltak barmolva ezek a jegyek(mintha forrasztó pákával elkenték volna a műanyagot) tehát gyári volt,csak nem bmw-s csomagolásban gondolom nem adhatnak bmw alkatrészt. Mint a bmw emblémás és az embléma nélküli lemförder lengőkar..

Tapatalk-kal küldve az én GT-I9300-el


Ahogy mondod. Én a Corteco toronycsapágyakkal voltam ugyan így. Ott is szépen ki volt reszelve a gyári szám :roker:


Ne legyetek már ennyire naívak. Aki már dolgozott minőségbiztosított környezetben és látott már beszállítói szerződést, annak nem kell magyarázni...

Amiben nincs benne a BMW jel és a cikkszám, az minden valószínűség szerint megbukott a minőségellenőrzésen. Érdekes, hogy ezek a cuccok hogyan jutnak ki, node az emberi leleményességet nem szabad lebecsülni.

Ami eredeti Sachs, Bilstein stb. az saját márkanéven, saját cikkszámmal kerül forgalomba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 37 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator