* *
Pontos idő: 2019.11.17. 16:32

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 299 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2015.10.01. 14:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2216
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
PeterE39 írta:
Zo78 írta:
Ugyancsak érdekes, hogy megváltozott az egyazon sebességhez tartozó fordulatszám tartomány: pl. eddig 4.-ben ~2000 ford/perc-nél 60 km/h volt a jellemző, ez most 70-73 km/h változott. :shock:


Az idézett mondatodat viszont erősen megkérdőjelezhetőnek tartom.
Azonos főtengely fordulatnál, és azonos sebességi fokozatban (nyomatékváltó áttételnél) garantáltan azonos lesz a sebesség is. Kivéve persze, ha időközben más áttételű difit, vagy nem váltóméret abroncsot tettél fel, esetleg csúszik a kuplungod, ami állandó sebességgel haladás esetén azért nem jellemző. Magyarán szólva, ha minden körülmény azonos, akkor a kerék kerületi sebessége sem lehet eltérő.


Egyetértek. ...és mégis.
Tény hogy ez elsőre feltűnt.
Lehet hogy az első benyomás megcsalta az érzékeimet.
Majd beszámolok, persze nem rousseau-i esszé terjedelemben. :facepalm:

Voltaire-szerű is jöhet :mrgreen:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 01:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.25. 17:42
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
E39 m52b25 1 vanos hengerfejemet levettem felújítás végett. Viszont a vanos szerkezet felhelyezésénél megállt a tudományom. Célszerszámmal nem rendelkezem, de ehez a mutatványhoz több bmw szerelő véleménye alapján nem szükséges.
Rengeteg írományt olvastam, youtubeot néztem, nagy szerelési útmutatót néztem de nem tiszta számomra a visszaszerelése.
Pl. a szívó veztengely fogaskerekét visszaforgatva húzható be a vanos szerkezet, hozzáteszi hogy keveset kell forgatni hogy behúzza, na most az hogy keveset az relatív. És akkor utánna meghúzni a puff tengelyen levő fogaskereket, érdekes.
Próbáltam olyat is hogy bekapattam a vanost, majd volt annyi helyem még hogy csillagvillással meghúzzam a szívó fogaskerekét (így kézzel forgatható).
Szóval van nàlam nem kis homály :)
Szerelők nem tudják vállalni, mert márc 15 ünnepek meg sok a munka bla bla...
Így én akarok neki esni. A vezérlés stimmel a fejemben de a vanos megkutyul mindent.
Van aki legalább dióhejban el tudná mondani hogy tegyem fel a vanos szerkezetet?
Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.02. 11:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Újra VANOS VANOS és VANOS...

A beteg egy M54B22 dupla vanos 520ia touring.
Az autó 8 hónapja van nálam. Fogyasztása város és elővárosi körülmények között 13-14 liter. Egy kicsit sokallottam. Bevette volna a gyomrom ezeket az értékeket, de a kocsi 100 fölött erőtlen és gyenge.Előzéskor 100 fölött elfogyott a kocsi húzó ereje. 4000 fordulatszám felett a motorhang megváltozik elkezdene húzni, de semmi nem történik a hang kivételével. Egyszerűen alig akar gyorsulni. A fordulatszámmérő mint egy tetü úgy kúszik fölfelé. Irányba vettem egy szerelő barátomat aki egy jó nevű szerelő a környéken de nem BMW specialista. Rádugta a műszert és kipufogó oldali vanos problémát írt neki. Szétkapta átnézte egy teljes műszakot dolgozott vele de nem jutott eredményre mert a titkokat nem ismeri ennél a típusnál. Sokat olvastam utána itt a fórumon is és tudom, hogy jeladó gond vagy valami ilyen probláma várható. Két dolgot szertnék kérdezni. Pécs környékén BMW fan szerelő aki találkozott már ilyen gonddal és tud segíteni.
A másik dolog egy klubtárs a környéken (somogy,tolna,baranya)520ia touring vassal.

Köszi....Karka


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.02. 16:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3628
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 725 alkalommal
Kapott köszik: 795 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Karka írta:
Sziasztok!

Újra VANOS VANOS és VANOS...

A beteg egy M54B22 dupla vanos 520ia touring.
Az autó 8 hónapja van nálam. Fogyasztása város és elővárosi körülmények között 13-14 liter. Egy kicsit sokallottam. Bevette volna a gyomrom ezeket az értékeket, de a kocsi 100 fölött erőtlen és gyenge.Előzéskor 100 fölött elfogyott a kocsi húzó ereje. 4000 fordulatszám felett a motorhang megváltozik elkezdene húzni, de semmi nem történik a hang kivételével. Egyszerűen alig akar gyorsulni. A fordulatszámmérő mint egy tetü úgy kúszik fölfelé. Irányba vettem egy szerelő barátomat aki egy jó nevű szerelő a környéken de nem BMW specialista. Rádugta a műszert és kipufogó oldali vanos problémát írt neki. Szétkapta átnézte egy teljes műszakot dolgozott vele de nem jutott eredményre mert a titkokat nem ismeri ennél a típusnál. Sokat olvastam utána itt a fórumon is és tudom, hogy jeladó gond vagy valami ilyen probláma várható. Két dolgot szertnék kérdezni. Pécs környékén BMW fan szerelő aki találkozott már ilyen gonddal és tud segíteni.
A másik dolog egy klubtárs a környéken (somogy,tolna,baranya)520ia touring vassal.

Köszi....Karka


Természetesen nehéz látatlanban autót javítani, de szerintem "összeesett" a katalizátor, ill. eltömődött a kip. rendszer.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.02. 19:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
Sziasztok!

Újra VANOS VANOS és VANOS...

A beteg egy M54B22 dupla vanos 520ia touring.
Az autó 8 hónapja van nálam. Fogyasztása város és elővárosi körülmények között 13-14 liter. Egy kicsit sokallottam. Bevette volna a gyomrom ezeket az értékeket, de a kocsi 100 fölött erőtlen és gyenge.Előzéskor 100 fölött elfogyott a kocsi húzó ereje. 4000 fordulatszám felett a motorhang megváltozik elkezdene húzni, de semmi nem történik a hang kivételével. Egyszerűen alig akar gyorsulni. A fordulatszámmérő mint egy tetü úgy kúszik fölfelé. Irányba vettem egy szerelő barátomat aki egy jó nevű szerelő a környéken de nem BMW specialista. Rádugta a műszert és kipufogó oldali vanos problémát írt neki. Szétkapta átnézte egy teljes műszakot dolgozott vele de nem jutott eredményre mert a titkokat nem ismeri ennél a típusnál. Sokat olvastam utána itt a fórumon is és tudom, hogy jeladó gond vagy valami ilyen probláma várható. Két dolgot szertnék kérdezni. Pécs környékén BMW fan szerelő aki találkozott már ilyen gonddal és tud segíteni.
A másik dolog egy klubtárs a környéken (somogy,tolna,baranya)520ia touring vassal.

Köszi....Karka

Mióta megvan az autóm kipufogó oldali vanos jeladó problémát ír. Sehogy sem sikerült megszüntetni. 4 jeladó csere, és egy vanos felújítás után sem!
A fogyasztásod -ennek ellenére- rengeteg. Bár az enyém manuál, de max 0,5-1 liter lehetne reális, ha egyáltalán indokolt valamennyi plusz.
Éppen játszom a fogyasztással és 9,2 a pillanatnyim az elmúlt 120 km-re. / Nagyon nyugodtba./ Egyébként 10,5-11 a nyári városim, pálya 150 tempomat 9,5, 130 tempomat 7,8 körül.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.02. 23:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Karka írta:
Sziasztok!

Újra VANOS VANOS és VANOS...

A beteg egy M54B22 dupla vanos 520ia touring.
Az autó 8 hónapja van nálam. Fogyasztása város és elővárosi körülmények között 13-14 liter. Egy kicsit sokallottam. Bevette volna a gyomrom ezeket az értékeket, de a kocsi 100 fölött erőtlen és gyenge.Előzéskor 100 fölött elfogyott a kocsi húzó ereje. 4000 fordulatszám felett a motorhang megváltozik elkezdene húzni, de semmi nem történik a hang kivételével. Egyszerűen alig akar gyorsulni. A fordulatszámmérő mint egy tetü úgy kúszik fölfelé. Irányba vettem egy szerelő barátomat aki egy jó nevű szerelő a környéken de nem BMW specialista. Rádugta a műszert és kipufogó oldali vanos problémát írt neki. Szétkapta átnézte egy teljes műszakot dolgozott vele de nem jutott eredményre mert a titkokat nem ismeri ennél a típusnál. Sokat olvastam utána itt a fórumon is és tudom, hogy jeladó gond vagy valami ilyen probláma várható. Két dolgot szertnék kérdezni. Pécs környékén BMW fan szerelő aki találkozott már ilyen gonddal és tud segíteni.
A másik dolog egy klubtárs a környéken (somogy,tolna,baranya)520ia touring vassal.

Köszi....Karka

Mióta megvan az autóm kipufogó oldali vanos jeladó problémát ír. Sehogy sem sikerült megszüntetni. 4 jeladó csere, és egy vanos felújítás után sem!
A fogyasztásod -ennek ellenére- rengeteg. Bár az enyém manuál, de max 0,5-1 liter lehetne reális, ha egyáltalán indokolt valamennyi plusz.
Éppen játszom a fogyasztással és 9,2 a pillanatnyim az elmúlt 120 km-re. / Nagyon nyugodtba./ Egyébként 10,5-11 a nyári városim, pálya 150 tempomat 9,5, 130 tempomat 7,8 körül.


Üdv...

Nem lenne gondom azzal,hogy a jeladó hibát kiírja. Inkább azzal van,hogy kerepel mint egy varrógép, sokat eszik és még egy 1.2-es vérmes széria gép is megeszi dombon felfelé a 170 lovas Touringomat :sírás:

A te autód Imco a hiba ellenére megy rendesen.vagy az is lomha?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.03. 09:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2216
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
Imco írta:
Karka írta:
Sziasztok!

Újra VANOS VANOS és VANOS...

A beteg egy M54B22 dupla vanos 520ia touring.
Az autó 8 hónapja van nálam. Fogyasztása város és elővárosi körülmények között 13-14 liter. Egy kicsit sokallottam. Bevette volna a gyomrom ezeket az értékeket, de a kocsi 100 fölött erőtlen és gyenge.Előzéskor 100 fölött elfogyott a kocsi húzó ereje. 4000 fordulatszám felett a motorhang megváltozik elkezdene húzni, de semmi nem történik a hang kivételével. Egyszerűen alig akar gyorsulni. A fordulatszámmérő mint egy tetü úgy kúszik fölfelé. Irányba vettem egy szerelő barátomat aki egy jó nevű szerelő a környéken de nem BMW specialista. Rádugta a műszert és kipufogó oldali vanos problémát írt neki. Szétkapta átnézte egy teljes műszakot dolgozott vele de nem jutott eredményre mert a titkokat nem ismeri ennél a típusnál. Sokat olvastam utána itt a fórumon is és tudom, hogy jeladó gond vagy valami ilyen probláma várható. Két dolgot szertnék kérdezni. Pécs környékén BMW fan szerelő aki találkozott már ilyen gonddal és tud segíteni.
A másik dolog egy klubtárs a környéken (somogy,tolna,baranya)520ia touring vassal.

Köszi....Karka

Mióta megvan az autóm kipufogó oldali vanos jeladó problémát ír. Sehogy sem sikerült megszüntetni. 4 jeladó csere, és egy vanos felújítás után sem!
A fogyasztásod -ennek ellenére- rengeteg. Bár az enyém manuál, de max 0,5-1 liter lehetne reális, ha egyáltalán indokolt valamennyi plusz.
Éppen játszom a fogyasztással és 9,2 a pillanatnyim az elmúlt 120 km-re. / Nagyon nyugodtba./ Egyébként 10,5-11 a nyári városim, pálya 150 tempomat 9,5, 130 tempomat 7,8 körül.


Üdv...

Nem lenne gondom azzal,hogy a jeladó hibát kiírja. Inkább azzal van,hogy kerepel mint egy varrógép, sokat eszik és még egy 1.2-es vérmes széria gép is megeszi dombon felfelé a 170 lovas Touringomat :sírás:

A te autód Imco a hiba ellenére megy rendesen.vagy az is lomha?

Annak muszály mennie, mert a cimbora 100 alatt szédül :lol:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.03. 09:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Karka írta:
Imco írta:
Karka írta:
Sziasztok!

Újra VANOS VANOS és VANOS...

A beteg egy M54B22 dupla vanos 520ia touring.
Az autó 8 hónapja van nálam. Fogyasztása város és elővárosi körülmények között 13-14 liter. Egy kicsit sokallottam. Bevette volna a gyomrom ezeket az értékeket, de a kocsi 100 fölött erőtlen és gyenge.Előzéskor 100 fölött elfogyott a kocsi húzó ereje. 4000 fordulatszám felett a motorhang megváltozik elkezdene húzni, de semmi nem történik a hang kivételével. Egyszerűen alig akar gyorsulni. A fordulatszámmérő mint egy tetü úgy kúszik fölfelé. Irányba vettem egy szerelő barátomat aki egy jó nevű szerelő a környéken de nem BMW specialista. Rádugta a műszert és kipufogó oldali vanos problémát írt neki. Szétkapta átnézte egy teljes műszakot dolgozott vele de nem jutott eredményre mert a titkokat nem ismeri ennél a típusnál. Sokat olvastam utána itt a fórumon is és tudom, hogy jeladó gond vagy valami ilyen probláma várható. Két dolgot szertnék kérdezni. Pécs környékén BMW fan szerelő aki találkozott már ilyen gonddal és tud segíteni.
A másik dolog egy klubtárs a környéken (somogy,tolna,baranya)520ia touring vassal.

Köszi....Karka

Mióta megvan az autóm kipufogó oldali vanos jeladó problémát ír. Sehogy sem sikerült megszüntetni. 4 jeladó csere, és egy vanos felújítás után sem!
A fogyasztásod -ennek ellenére- rengeteg. Bár az enyém manuál, de max 0,5-1 liter lehetne reális, ha egyáltalán indokolt valamennyi plusz.
Éppen játszom a fogyasztással és 9,2 a pillanatnyim az elmúlt 120 km-re. / Nagyon nyugodtba./ Egyébként 10,5-11 a nyári városim, pálya 150 tempomat 9,5, 130 tempomat 7,8 körül.


Üdv...

Nem lenne gondom azzal,hogy a jeladó hibát kiírja. Inkább azzal van,hogy kerepel mint egy varrógép, sokat eszik és még egy 1.2-es vérmes széria gép is megeszi dombon felfelé a 170 lovas Touringomat :sírás:

A te autód Imco a hiba ellenére megy rendesen.vagy az is lomha?


Közhelyeket fogok pufogtatni.
Kellene egy rendes diag, meg egy olyan ember, aki nem csak kiolvasni, de értelmezni is tudja.
Kipufogó oldali vanos hiba lehet, hogy csak az érem egyik oldala.
Muhaati szavai is megfontolandóak, mert önmagában egy vanos jeladó hiba (?) kizárólagosan nem feltétlenül okoz lomhaságot és túlfogyasztást.
A kerregést meg már nem is említem...

Ui. Közhely 2. : A B22 nem egy nyomatékbajnok, de - automataváltó ide vagy oda - nagyon szépen és rugalmasan lehet vele közlekedni... és őszintén: a szimpla sávos magyar úthálózatra, a sebességkorlátozott autópályákra pont elég is! (Lehet velem vitatkozni, de pl. egy V8-at itthon hogyan tud az ember fia rendesen úgy (ki)használni, ahogyan megérdemelné? Még a 30i is sok... Előzésnél rugalmasabbak, de a főutak többségén egyszerűen előzni is felesleges, mert egy vakegér úgyis eléd téved, és a tötymörgés marad...)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zo78 az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.03. 10:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 68 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
Sziasztok!

Újra VANOS VANOS és VANOS...

A beteg egy M54B22 dupla vanos 520ia touring.
Az autó 8 hónapja van nálam. Fogyasztása város és elővárosi körülmények között 13-14 liter. Egy kicsit sokallottam. Bevette volna a gyomrom ezeket az értékeket, de a kocsi 100 fölött erőtlen és gyenge.Előzéskor 100 fölött elfogyott a kocsi húzó ereje. 4000 fordulatszám felett a motorhang megváltozik elkezdene húzni, de semmi nem történik a hang kivételével. Egyszerűen alig akar gyorsulni. A fordulatszámmérő mint egy tetü úgy kúszik fölfelé. Irányba vettem egy szerelő barátomat aki egy jó nevű szerelő a környéken de nem BMW specialista. Rádugta a műszert és kipufogó oldali vanos problémát írt neki. Szétkapta átnézte egy teljes műszakot dolgozott vele de nem jutott eredményre mert a titkokat nem ismeri ennél a típusnál. Sokat olvastam utána itt a fórumon is és tudom, hogy jeladó gond vagy valami ilyen probláma várható. Két dolgot szertnék kérdezni. Pécs környékén BMW fan szerelő aki találkozott már ilyen gonddal és tud segíteni.
A másik dolog egy klubtárs a környéken (somogy,tolna,baranya)520ia touring vassal.

Köszi....Karka

Szia!

Pécsi lévén, saját tapasztalatból ajánlom neked a következő linken elérhető, pellérdi BMW szakszervizt: http://autosomogyi.hu/
Teljesen korrektek, 5e Ft-ért szakszerűen diagolnak neked egyet, és minden kérdésedre szerintem fognak tudni válaszolni. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.03. 13:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Karka írta:
Sziasztok!

Újra VANOS VANOS és VANOS...

A beteg egy M54B22 dupla vanos 520ia touring.
Az autó 8 hónapja van nálam. Fogyasztása város és elővárosi körülmények között 13-14 liter. Egy kicsit sokallottam. Bevette volna a gyomrom ezeket az értékeket, de a kocsi 100 fölött erőtlen és gyenge.Előzéskor 100 fölött elfogyott a kocsi húzó ereje. 4000 fordulatszám felett a motorhang megváltozik elkezdene húzni, de semmi nem történik a hang kivételével. Egyszerűen alig akar gyorsulni. A fordulatszámmérő mint egy tetü úgy kúszik fölfelé. Irányba vettem egy szerelő barátomat aki egy jó nevű szerelő a környéken de nem BMW specialista. Rádugta a műszert és kipufogó oldali vanos problémát írt neki. Szétkapta átnézte egy teljes műszakot dolgozott vele de nem jutott eredményre mert a titkokat nem ismeri ennél a típusnál. Sokat olvastam utána itt a fórumon is és tudom, hogy jeladó gond vagy valami ilyen probláma várható. Két dolgot szertnék kérdezni. Pécs környékén BMW fan szerelő aki találkozott már ilyen gonddal és tud segíteni.
A másik dolog egy klubtárs a környéken (somogy,tolna,baranya)520ia touring vassal.

Köszi....Karka

Szia!

Pécsi lévén, saját tapasztalatból ajánlom neked a következő linken elérhető, pellérdi BMW szakszervizt: http://autosomogyi.hu/
Teljesen korrektek, 5e Ft-ért szakszerűen diagolnak neked egyet, és minden kérdésedre szerintem fognak tudni válaszolni. :wink:


Sziasztok!

Még nem tudom mi lessz a sztori vége de 1-2 hét és kiderül majd valami. Igy nem marad a kocsi az biztos.
Ha sikerül orvosolni megírom itt a fórumon,hogy aki ebben a cipőben jár (és olvasom nem vagyok egyedül) infót kapjon tőlem is.
:diag :szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.03. 19:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:

Üdv...

Nem lenne gondom azzal,hogy a jeladó hibát kiírja. Inkább azzal van,hogy kerepel mint egy varrógép, sokat eszik és még egy 1.2-es vérmes széria gép is megeszi dombon felfelé a 170 lovas Touringomat :sírás:

A te autód Imco a hiba ellenére megy rendesen.vagy az is lomha?

Ahogy Svidrony kolléga írja! :D
Épp nevelem magam mert mér a VÉDA és újabban 180 a tempom az M0-án a kamerák alatt. :)

Elégedett vagyok az autómmal a paramétereihez képest.
VISZONT!
Van egy barátomnak / a bőrőséknél látható/ egy ugyan olyan autója mint az enyém.
1 évvel fiatalab és ~ 100000kmrel kevesebb van benne.
Na azt nem szeretem vezetni, mert akkor azt érzem mintha az enyémből ZO78 30ijébe ülnék.
Pedig tök egyforma a két vas. :(

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.04. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Karka írta:

Üdv...

Nem lenne gondom azzal,hogy a jeladó hibát kiírja. Inkább azzal van,hogy kerepel mint egy varrógép, sokat eszik és még egy 1.2-es vérmes széria gép is megeszi dombon felfelé a 170 lovas Touringomat :sírás:

A te autód Imco a hiba ellenére megy rendesen.vagy az is lomha?

Ahogy Svidrony kolléga írja! :D
Épp nevelem magam mert mér a VÉDA és újabban 180 a tempom az M0-án a kamerák alatt. :)

Elégedett vagyok az autómmal a paramétereihez képest.
VISZONT!
Van egy barátomnak / a bőrőséknél látható/ egy ugyan olyan autója mint az enyém.
1 évvel fiatalab és ~ 100000kmrel kevesebb van benne.
Na azt nem szeretem vezetni, mert akkor azt érzem mintha az enyémből ZO78 30ijébe ülnék.
Pedig tök egyforma a két vas. :(


Hali...

Jól értelmezem... Mind a kettő M54B22... és jelentős a teljesítménykülömbség?
Most nézek mint az edényes!!!

Ez lehetséges? Szakik....:help: :help: :help: :help:

UI.: Mértem ma egy gyorsulást (inkább erölködést) 0-100-ra 13,2mp és most figyelem! 0-130-ra 25,8mp !!!!!
Szép adat 100-ról 130-ra 12,5 mp


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.04. 20:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Karka írta:
Imco írta:
Karka írta:

Üdv...

Nem lenne gondom azzal,hogy a jeladó hibát kiírja. Inkább azzal van,hogy kerepel mint egy varrógép, sokat eszik és még egy 1.2-es vérmes széria gép is megeszi dombon felfelé a 170 lovas Touringomat :sírás:

A te autód Imco a hiba ellenére megy rendesen.vagy az is lomha?

Ahogy Svidrony kolléga írja! :D
Épp nevelem magam mert mér a VÉDA és újabban 180 a tempom az M0-án a kamerák alatt. :)

Elégedett vagyok az autómmal a paramétereihez képest.
VISZONT!
Van egy barátomnak / a bőrőséknél látható/ egy ugyan olyan autója mint az enyém.
1 évvel fiatalab és ~ 100000kmrel kevesebb van benne.
Na azt nem szeretem vezetni, mert akkor azt érzem mintha az enyémből ZO78 30ijébe ülnék.
Pedig tök egyforma a két vas. :(


Hali...

Jól értelmezem... Mind a kettő M54B22... és jelentős a teljesítménykülömbség?
Most nézek mint az edényes!!!

Ez lehetséges? Szakik....:help: :help: :help: :help:


Létezhet.
Imi ki nem mondva arra céloz, hogy az Ő gépe ugyanúgy menne, ha venné a fáradságot végre utánajárni a vanosnak és a jeladónak :wink:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
Karka írta:
Imco írta:
Karka írta:

Üdv...

Nem lenne gondom azzal,hogy a jeladó hibát kiírja. Inkább azzal van,hogy kerepel mint egy varrógép, sokat eszik és még egy 1.2-es vérmes széria gép is megeszi dombon felfelé a 170 lovas Touringomat :sírás:

A te autód Imco a hiba ellenére megy rendesen.vagy az is lomha?

Ahogy Svidrony kolléga írja! :D
Épp nevelem magam mert mér a VÉDA és újabban 180 a tempom az M0-án a kamerák alatt. :)

Elégedett vagyok az autómmal a paramétereihez képest.
VISZONT!
Van egy barátomnak / a bőrőséknél látható/ egy ugyan olyan autója mint az enyém.
1 évvel fiatalab és ~ 100000kmrel kevesebb van benne.
Na azt nem szeretem vezetni, mert akkor azt érzem mintha az enyémből ZO78 30ijébe ülnék.
Pedig tök egyforma a két vas. :(


Hali...

Jól értelmezem... Mind a kettő M54B22... és jelentős a teljesítménykülömbség?
Most nézek mint az edényes!!!

Ez lehetséges? Szakik....:help: :help: :help: :help:


Létezhet.
Imi ki nem mondva arra céloz, hogy az Ő gépe ugyanúgy menne, ha venné a fáradságot végre utánajárni a vanosnak és a jeladónak :wink:

Imi lusta, trehány, és csoró! ;) :)
Egyébként az említett autóban 180000km van az én 350000-mel szemben.
Látszik is rajtuk a különbség. :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.10. 20:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Aki rendelt már M54B30 dupla Vanos-hoz tömítéskészletet, belinkelhetné, hogy melyiket vette.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.11. 13:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
2literes.apenta írta:
Aki rendelt már M54B30 dupla Vanos-hoz tömítéskészletet, belinkelhetné, hogy melyiket vette.

amerikait
Ha angliából rendeled "egész"olcsó.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.11. 13:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Talán ez volt az: KATT!
Kb 2x ennyiért vettem 2 éve. Nem tudom, hogy lett ennyire olcsó.
Egyébként nincs ccm miatti különbség.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.04.11. 18:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Imco írta:
Talán ez volt az: KATT!
Kb 2x ennyiért vettem 2 éve. Nem tudom, hogy lett ennyire olcsó.
Egyébként nincs ccm miatti különbség.


Megrendeltem azt.
1500db-ot eladtak belőle, annyira szar nem lehet.
Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 21:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
FuReady írta:
Karka írta:
Sziasztok!

Újra VANOS VANOS és VANOS...

A beteg egy M54B22 dupla vanos 520ia touring.
Az autó 8 hónapja van nálam. Fogyasztása város és elővárosi körülmények között 13-14 liter. Egy kicsit sokallottam. Bevette volna a gyomrom ezeket az értékeket, de a kocsi 100 fölött erőtlen és gyenge.Előzéskor 100 fölött elfogyott a kocsi húzó ereje. 4000 fordulatszám felett a motorhang megváltozik elkezdene húzni, de semmi nem történik a hang kivételével. Egyszerűen alig akar gyorsulni. A fordulatszámmérő mint egy tetü úgy kúszik fölfelé. Irányba vettem egy szerelő barátomat aki egy jó nevű szerelő a környéken de nem BMW specialista. Rádugta a műszert és kipufogó oldali vanos problémát írt neki. Szétkapta átnézte egy teljes műszakot dolgozott vele de nem jutott eredményre mert a titkokat nem ismeri ennél a típusnál. Sokat olvastam utána itt a fórumon is és tudom, hogy jeladó gond vagy valami ilyen probláma várható. Két dolgot szertnék kérdezni. Pécs környékén BMW fan szerelő aki találkozott már ilyen gonddal és tud segíteni.
A másik dolog egy klubtárs a környéken (somogy,tolna,baranya)520ia touring vassal.

Köszi....Karka

Szia!

Pécsi lévén, saját tapasztalatból ajánlom neked a következő linken elérhető, pellérdi BMW szakszervizt: http://autosomogyi.hu/
Teljesen korrektek, 5e Ft-ért szakszerűen diagolnak neked egyet, és minden kérdésedre szerintem fognak tudni válaszolni. :wink:


Sziasztok!

Még nem tudom mi lessz a sztori vége de 1-2 hét és kiderül majd valami. Igy nem marad a kocsi az biztos.
Ha sikerül orvosolni megírom itt a fórumon,hogy aki ebben a cipőben jár (és olvasom nem vagyok egyedül) infót kapjon tőlem is.
:diag :szerintem


Üdv Mindenkinek!

Mint ígértem folytatom a vanos küzdelmet!
A vanos szétbontásakor olajsár volt rendesen a szerkezetben, ez tömített valamennyit nem az "O" gyűrűk. Kipucoltuk összeraktuk, még rosszabb volt mint előtte. Tömítéskészlet megrendel, összerak így már feszes a vanos tömít. A jeladó gond még mindig fennáll és kerepel is a vezérlés rendesen. A teljesítmény kis mértékben jobb lett mint amikor elkezdtük de közel sem jó. 3 fajta gyári minőségű jeladót (febi bilstein, hella, a harmadikra nem emlékszem) próbáltunk, de egyet sem fogadott el a rendszer. A kipufogó oldali jeladó hibát mindig visszaírta a computer és természetesen nem is indult el a a vezérlés. A szolenoidot kimértük, jók az ellenállási értékek a vanos mechanika is most jó kell hogy legyen. Nem tudom, hogy ha próbálok venni eredeti gyári jeladót sok ezresért azzal elindul-e? Kicsit már reményvesztett vagyok. Egyébként a jeladó amit hibásnak ír az a 1214-1438082-05 cikkszámú alkatrész. Ez van a jeladón. Az ETK 1214-7518628 !! alkatrészt írja!!! Most akkor lehet,hogy ezt már cserélték és nem is bele való? Ha valaki tud infót kérem segítsen, hogy melyik a bele való és eredetiben hol tudom megrendelni ami biztos forrás,és akkor melyiket!

Üdv...Karka


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 22:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
VIN alapján keresd meg az ETK-ban, vagy a bmw onlineteilen, hogy mi a cikkszáma a jeladónak.
Ezzel a számmal menjél el a bárdiba - unixba és rendelj hozzá egy normális minőségű jeladót.
Még én is cseréltem a régebbi 25ti-ben kipuff. oldali vez.tengely jeladót, mert időnként fulladt a motor és alig tudtam vele vánszorogni, de a csere után hibátlan lett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 299 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator