2016.05.07. 07:32
kovessyroli írta:VIN alapján keresd meg az ETK-ban, vagy a bmw onlineteilen, hogy mi a cikkszáma a jeladónak.
Ezzel a számmal menjél el a bárdiba - unixba és rendelj hozzá egy normális minőségű jeladót.
Még én is cseréltem a régebbi 25ti-ben kipuff. oldali vez.tengely jeladót, mert időnként fulladt a motor és alig tudtam vele vánszorogni, de a csere után hibátlan lett.
2016.05.07. 09:02
Karka írta:
Üdv Mindenkinek!
Mint ígértem folytatom a vanos küzdelmet!
A vanos szétbontásakor olajsár volt rendesen a szerkezetben, ez tömített valamennyit nem az "O" gyűrűk. Kipucoltuk összeraktuk, még rosszabb volt mint előtte. Tömítéskészlet megrendel, összerak így már feszes a vanos tömít. A jeladó gond még mindig fennáll és kerepel is a vezérlés rendesen. A teljesítmény kis mértékben jobb lett mint amikor elkezdtük de közel sem jó. 3 fajta gyári minőségű jeladót (febi bilstein, hella, a harmadikra nem emlékszem) próbáltunk, de egyet sem fogadott el a rendszer. A kipufogó oldali jeladó hibát mindig visszaírta a computer és természetesen nem is indult el a a vezérlés. A szolenoidot kimértük, jók az ellenállási értékek a vanos mechanika is most jó kell hogy legyen. Nem tudom, hogy ha próbálok venni eredeti gyári jeladót sok ezresért azzal elindul-e? Kicsit már reményvesztett vagyok. Egyébként a jeladó amit hibásnak ír az a 1214-1438082-05 cikkszámú alkatrész. Ez van a jeladón. Az ETK 1214-7518628 !! alkatrészt írja!!! Most akkor lehet,hogy ezt már cserélték és nem is bele való? Ha valaki tud infót kérem segítsen, hogy melyik a bele való és eredetiben hol tudom megrendelni ami biztos forrás,és akkor melyiket!
Üdv...Karka
2016.05.07. 09:59
2016.05.07. 12:41
bendegúz írta:kovessyroli írta:VIN alapján keresd meg az ETK-ban, vagy a bmw onlineteilen, hogy mi a cikkszáma a jeladónak.
Ezzel a számmal menjél el a bárdiba - unixba és rendelj hozzá egy normális minőségű jeladót.
Még én is cseréltem a régebbi 25ti-ben kipuff. oldali vez.tengely jeladót, mert időnként fulladt a motor és alig tudtam vele vánszorogni, de a csere után hibátlan lett.
Vagy ha nem is az Unixba, akkor itt a fórumon is érdeklődhetsz, nem tud-e valaki jó áron!
2016.05.14. 18:34
2016.05.14. 19:38
Karka írta:Szia Mindenki!
A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.
Üdv...Karka
2016.05.14. 20:26
nagy.matyika írta:Karka írta:Szia Mindenki!
A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.
Üdv...Karka
Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.
2016.05.14. 20:40
Karka írta:nagy.matyika írta:Karka írta:Szia Mindenki!
0-130km/h 26mp...
ennyit tud
2016.05.14. 20:48
Karka írta:nagy.matyika írta:Karka írta:Szia Mindenki!
A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.
Üdv...Karka
Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.
Szia!
Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!
A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...
ennyit tud
2016.05.14. 22:17
nagy.matyika írta:Karka írta:nagy.matyika írta:Karka írta:Szia Mindenki!
0-130km/h 26mp...
ennyit tud
Az nagyon durva. A váltó jól teszi a dolgát? Katalizátor nincs összeszakadva?!
2016.05.14. 22:20
barbrady írta:Karka írta:nagy.matyika írta:Karka írta:Szia Mindenki!
A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.
Üdv...Karka
Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.
Szia!
Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!
A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...
ennyit tud
Légtömegmérő tesztet csináltatok a diagon? Nem mindig ír hibát ha rossz, de a teszt megmutatja.
Tapatalk
2016.05.14. 22:32
Karka írta:barbrady írta:Karka írta:nagy.matyika írta:Karka írta:Szia Mindenki!
A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.
Üdv...Karka
Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.
Szia!
Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!
A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...
ennyit tud
Légtömegmérő tesztet csináltatok a diagon? Nem mindig ír hibát ha rossz, de a teszt megmutatja.
Tapatalk
A diagon semmi hibajel nincs csak ez a sensor hiba.
Lehúztam a légtömegmérőről a csatit semmi nem változott.
2016.05.14. 23:07
Karka írta:nagy.matyika írta:Karka írta:Szia Mindenki!
A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.
Üdv...Karka
Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.
Szia!
Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!
A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...
ennyit tud
2016.05.15. 09:38
Papi írta:Karka írta:nagy.matyika írta:Karka írta:Szia Mindenki!
A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.
Üdv...Karka
Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.
Szia!
Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!
A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...
ennyit tud
Sziasztok,
Az nem lehet, hogy a technikát itt is meg kell "tanítani" egy agresszívabb vezetésre, mint sok más autóban az elektronika miatt?
Nem ismerem az előéletét, de ha X ideig csak alig használták, egyik autó sem fog produkálni harapást. Még az egyszerű Off autóknak is napok kellenek, hogy megszokja a vezetési stílust a számítógépe, de akkor mindig agresszívan kell menni vele (már amennyire lehet - direkt visszaváltani, nyomni neki, stb), ha közben elengeded, akkor azonnal ellanyhul. Akadt (céges Toyoknál), amelyik a gyári érték alatt, 170 fölé alig akart menni. Kb egy hét után volt mondható, hogy na, ez már igen, vitte a 190-et is... Utána már hamarabb felfigyelt az autó a nyomatékosabb vezetési ingerekre...
Bocsánat, nem szerettem volna senkit sem megsérteni, főleg, ha hülyeséget beszélek...
Papi
2016.05.15. 12:07
barbrady írta:Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.
Tapatalk
2016.05.15. 13:21
nagy.matyika írta:barbrady írta:Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.
Tapatalk
Mert? Ha lehúzza és rossz a légtömegmérő, akkor pont, hogy változnia kellene pozitív irányba Ilyenkor egy középértékkel számol, így hamar kiderül az igazság, ezt pont neked nem kell magyarázni, de most szerintem fáradt voltál.
Azt hiszem már legelőször is írták és szerintem is a katalizátor van összerogyva. Le kell venni és szemre vételezni. Nem tudok másra gondolni, ami ilyen mértékben tudná fojtani a motort.
2016.05.15. 13:30
Karka írta:nagy.matyika írta:barbrady írta:Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.
Tapatalk
Mert? Ha lehúzza és rossz a légtömegmérő, akkor pont, hogy változnia kellene pozitív irányba Ilyenkor egy középértékkel számol, így hamar kiderül az igazság, ezt pont neked nem kell magyarázni, de most szerintem fáradt voltál.
Azt hiszem már legelőször is írták és szerintem is a katalizátor van összerogyva. Le kell venni és szemre vételezni. Nem tudok másra gondolni, ami ilyen mértékben tudná fojtani a motort.
Üdv!
Tehát ha lehúzom és semmi nem változik,akkor jó a légtömegmérő? Majnem rendeltem az előbb kínomban már egyet
Igen...ezt a katalizátor dolgot muhaati mester az elején már említette! Ha elviszem CO mérésre ott kiderülhet,hogy jó-e a katalizátor?
2016.05.15. 14:23
2016.05.15. 17:50
nagy.matyika írta:barbrady írta:Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.
Tapatalk
Mert? Ha lehúzza és rossz a légtömegmérő, akkor pont, hogy változnia kellene pozitív irányba Ilyenkor egy középértékkel számol, így hamar kiderül az igazság, ezt pont neked nem kell magyarázni, de most szerintem fáradt voltál.
Azt hiszem már legelőször is írták és szerintem is a katalizátor van összerogyva. Le kell venni és szemre vételezni. Nem tudok másra gondolni, ami ilyen mértékben tudná fojtani a motort.
2016.05.15. 17:51
Karka írta:nagy.matyika írta:barbrady írta:Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.
Tapatalk
Mert? Ha lehúzza és rossz a légtömegmérő, akkor pont, hogy változnia kellene pozitív irányba Ilyenkor egy középértékkel számol, így hamar kiderül az igazság, ezt pont neked nem kell magyarázni, de most szerintem fáradt voltál.
Azt hiszem már legelőször is írták és szerintem is a katalizátor van összerogyva. Le kell venni és szemre vételezni. Nem tudok másra gondolni, ami ilyen mértékben tudná fojtani a motort.
Üdv!
Tehát ha lehúzom és semmi nem változik,akkor jó a légtömegmérő? Majnem rendeltem az előbb kínomban már egyet
Igen...ezt a katalizátor dolgot muhaati mester az elején már említette! Ha elviszem CO mérésre ott kiderülhet,hogy jó-e a katalizátor?