2016.05.15. 18:14
Azért szokták lehúzatni a légtömegmérőt, hogy kiderüljön, hogy utána jobban megy-e az autó. Ha rossz a légtömegmérő, akkor ha lehúzod persze, hogy jobban fog menni, mert majdnem azzal a légtömeggel fog számolni, ami ideális lenne és nem csapja be a motorvezérlő elektronikát a téves infó, amit a hibás légtömegmérő közöl. Egyébként azért tették bele, mert ha lehúzod, akkor csak egy középértékkel számol, ami hellyel közzel jó, alacsony, közepes és magas fordulaton is, de az ideálistól eltér. Ha viszont jó a légtömegmérő, akkor a lehúzástól nem fog megtáltosodni olyan mértékben, hogy határozottan változzon a teljesítmény.barbrady írta:
Nem voltam fáradt. Ha lehúzod a légtömegmérőt és nem változik semmi, akkor minek tették bele? Dísznek?
Tapatalk
2016.05.15. 18:19
nagy.matyika írta:barbrady írta:Nem voltam fáradt. Ha lehúzod a légtömegmérőt és nem változik semmi, akkor minek tették bele? Dísznek?
Tapatalk
Azért szokták lehúzatni a légtömegmérőt, hogy kiderüljön, hogy utána jobban megy-e az autó. Ha rossz a légtömegmérő, akkor ha lehúzod persze, hogy jobban fog menni, mert majdnem azzal a légtömeggel fog számolni, ami ideális lenne és nem csapja be a motorvezérlő elektronikát a téves infó, amit a hibás légtömegmérő közöl.
Tehát megkérdezem így konkrétan, ha lehúzott légtömegmérővel nem megy jobban az autó, akkor miért ítéled hibásnak a benne lévőt, amikor gyakorlatilag azt méri, amit kell, ezért nincs differencia Tudom nem végítélet, amit írsz, de ne vezesd félre szegényt, mert most nincs igazad.
2016.05.15. 18:23
barbrady írta:Ha jó a légtömegmérő, és lehúzod akkor szarabbul fog menni az autó. Ha rossz, akkor jobban. De ha semmi nem változik, akkor a légtömegmérő nem csinál semmit, tehát rossz.
Tapatalk
2016.05.15. 18:36
nagy.matyika írta:barbrady írta:Ha jó a légtömegmérő, és lehúzod akkor szarabbul fog menni az autó. Ha rossz, akkor jobban. De ha semmi nem változik, akkor a légtömegmérő nem csinál semmit, tehát rossz.
Tapatalk
Az azért nem igaz, nagyon kicsi az esélye, hogy a légtömegmérő teljesen tökéletesen, azt mérje amit kell. Olyan meg nincs, hogy a légtömegmérő nem csinál semmit. Vagy szakadás áll fenn, vagy pedig mér, vagy jól vagy kevésbé. Szakadás esetén vagy túl nagy eltérés esetén pedig szól általában, de ha nem, akkor is az élő diag vagy a teszt megmondja. A helyzeten nem változtat, mert annak a légtömegmérőnek nincs baja.
2016.05.15. 18:38
barbrady írta:És azt is, hogy Bmw-hez JÓL értő illetővel diagolni kell.
Tapatalk
2016.05.15. 19:29
2016.05.15. 20:46
2016.05.15. 22:15
Meszizotya írta:Sziasztok!
Karka!
Mennyi fogyasztásod? Mennyit forog a motor száznál? Nálad ez a kocsi mindig így ment?
Hengerfej levétel után hogy állítottátok be a vezérlést? Célszerszámmal, vagy mint én, lemásoltam egy másikról.
Nekem is ilyen motor van a gépben és nem valami vadállat.. Igaz az enyém manuál, de a dombok Pécs felé kifognak rajtam.
Persze ezek nem dízelek..A végsebesség hibátlan, pont leszabályoz.. (Lezárt német autópálya)
Arra gondoltam hogy nem cserélt valaki, sunyi módon, difit a pudvába? Esetleg.. Csak mert én pont ilyenbe agyalok.
kovessyroli!
A hidraulikus egységet kell csak levenni. Ha a vezérlést nem bontod meg nem kell célszerszám.
2016.05.15. 23:26
nagy.matyika írta:barbrady írta:És azt is, hogy Bmw-hez JÓL értő illetővel diagolni kell.
Tapatalk
Akkor legalább ebben egyetérthetünk. Nem mondom, hogy kár volt megbontani a blokkot, de legalábbis hülyeség. Mindegy, a jövőre nézve hosszú távon mindenképpen pozitív, már ha jól rakták össze.
2016.05.15. 23:50
rockerekhu írta:Sziasztok!
Azert azt vegyetek figyelembe ezek mar nem mai kocsik kopast kompresziot,es 20i ha jol tudom ez a legkisebb motor amivel ezek a kocsik szerelve lettek es egy majd 2 tonas kasztnit kell mozgatnia.Ne varjatok tole olyan teljeseitmenyi,gyorsulast
2016.05.16. 11:36
Karka írta:rockerekhu írta:Sziasztok!
Azert azt vegyetek figyelembe ezek mar nem mai kocsik kopast kompresziot,es 20i ha jol tudom ez a legkisebb motor amivel ezek a kocsik szerelve lettek es egy majd 2 tonas kasztnit kell mozgatnia.Ne varjatok tole olyan teljeseitmenyi,gyorsulast
0-130km 25...26mp?
azért mégis csak jelen kellene lennie 170 LE maradványinak nem?
2016.05.16. 17:39
NagyMatyas írta:NagyMatyas
2016.05.23. 14:20
kovessyroli írta:Van a youtube-on egy csomó videó a Vanos gumitömítések felújításáról - cseréjéről.
Belinkelek egy videót, hogy mire is gondolok.
Csak az nem tiszta nekem, hogy ezt a leszerelt vanos egységet célszerszámmal kell beállítani és csak úgy lehet pontosan visszatenni, vagy megy anélkül is.
Itt pedig a készlet hozzá:
vanos tömítések
Ja, és miből tudom megállapítani, hogy kopottak a tömítések?
A motornak szép hangja van, teljesítménye szerintem megvan.
2016.08.23. 17:15
2016.08.24. 08:28
2016.08.24. 15:28
Imco írta:jamborj írta:Sziasztok!
vanos szelepeket, tömítéseket cseréltem.
Van ezután valamilyen teendő? Adaptáció vagy tanítás vagy ilyesmi?
Köszi a segítséget!
Nincs. Megfelelően szereld össze a vezérlést.
2016.08.24. 16:28
jamborj írta:Imco írta:jamborj írta:Sziasztok!
vanos szelepeket, tömítéseket cseréltem.
Van ezután valamilyen teendő? Adaptáció vagy tanítás vagy ilyesmi?
Köszi a segítséget!
Nincs. Megfelelően szereld össze a vezérlést.
Köszönöm! Még egy kérdés lenne
A vezérműtengely jeladókat hogy tudnám tesztelni? korábban volt már a hibalistában, de ki lett törölve, azóta nem jött vissza,de nem megy a vanos sajnos a felújítás után sem...
van inpa csak nem vagyok benne még otthon, csak ismerkedem vele
2016.08.25. 10:50
jamborj írta:Köszönöm! Még egy kérdés lenne
A vezérműtengely jeladókat hogy tudnám tesztelni? korábban volt már a hibalistában, de ki lett törölve, azóta nem jött vissza,de nem megy a vanos sajnos a felújítás után sem...
van inpa csak nem vagyok benne még otthon, csak ismerkedem vele
2018.12.15. 16:13
2020.02.22. 15:22