Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Téma lezárva

E39 klubkártya.

2009.11.11. 00:36

Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:

Re: E39 klubkártya.

2010.03.11. 11:24

admin írta:Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:


Ezzel van valami fejlemény? Érdeklődnék klubkártya iránt.

Re: E39 klubkártya.

2010.03.12. 00:06

poqitito írta:
admin írta:Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:


Ezzel van valami fejlemény? Érdeklődnék klubkártya iránt.
Hát ha lesz egy megfelelő grafika a kártyára akkor azonnal gyártják :!:

Re: E39 klubkártya.

2010.08.06. 16:16

admin írta:
poqitito írta:
admin írta:Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:


Ezzel van valami fejlemény? Érdeklődnék klubkártya iránt.
Hát ha lesz egy megfelelő grafika a kártyára akkor azonnal gyártják :!:


Megszületett már a megfelelő grafikás kártya??? Rendelés feltétele??? :)

Re: re

2010.08.06. 16:28

hsb-530 írta:Én arra lennék kíváncsi, hogy pontosan miről szól ez a klubkártya dolog illetve, hogy mire lehet felhasználni (kedvezmények pl??) Ja igen más téma de képzeljétek ma reggel út közben egy kávészünetet követően az imádott verda nem indult trélert hívtam. Majd a megfelelő topicba képeket teszek fel és leírom, hogy mi a hiba... Roland


Mindenhol ahol kint a matrica,elfogadó helyeket a szolgáltató honlapján megtalálod

Agip kúton pl elfogadják 5% a kedv.

rendszámkeret

2010.08.08. 09:32

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a klubos rendszámkeretet ki kell érdemelni, vagy az átlag földi halandó is hozzájuthat bérmentesítés útján?

Re: rendszámkeret

2010.08.08. 11:51

drhamori írta:Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a klubos rendszámkeretet ki kell érdemelni, vagy az átlag földi halandó is hozzájuthat bérmentesítés útján?

Természetesen ki kell érdemelni! :lol:
Te már kiérdemelted, hisz regisztrált tag vagy és E39-ed van.
Igaz, az Oroszlán még az off Corsára is azt tette, hisz +25LE-t jelent :D
Odus-t keresd! a klubos rendszámkeret topicban.

2010.08.09. 14:37

A pólók is csak 500 hozzászólás felett járnak?
Már egy hónapja befizettem kettőt!

Nem sürgetek senkit!
De a szept-i talira már abban szeretnénk menni az asszonnyal. Hátha a kocsiról nem ismertek meg!

Üdv.

.........

2010.08.09. 15:45

Rjani530d írta:A pólók is csak 500 hozzászólás felett járnak?
Már egy hónapja befizettem kettőt!

Nem sürgetek senkit!
De a szept-i talira már abban szeretnénk menni az asszonnyal. Hátha a kocsiról nem ismertek meg!

Üdv.


Pocilaci intézte a pólókat, én is most írtam neki pü-t, te is beszéld meg vele, szerintem meglesznek a pólók. :)

Re: E39 klubkártya.

2010.08.09. 18:05

Sancool írta:
admin írta:
poqitito írta:
admin írta:Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:


Ezzel van valami fejlemény? Érdeklődnék klubkártya iránt.
Hát ha lesz egy megfelelő grafika a kártyára akkor azonnal gyártják :!:


Megszületett már a megfelelő grafikás kártya??? Rendelés feltétele??? :)


Ha kell segítség a grafika elkészítésében, szívesen megcsinálom. (Nyomdaiparban tevékenykedek) Keressetek bátran.

2010.09.26. 13:15

Az édesapám Skoda Fábiájához keresgéltem inspekció adatokat amikor bele futottam ebbe a Skodás fórumba:
LINK ODA

Érdemes elolvasni a tagdijról szóló részt. Nekem is néha megfordult a fejemben, hogy lehet erre kéne mennünk tovább.
Már mint az éves találkozók költsége, előre foglalók stb. miatt.

Jackson, aki belátott egy pillanatra a Skodások életébe

2010.09.26. 13:30

jackson írta:Az édesapám Skoda Fábiájához keresgéltem inspekció adatokat amikor bele futottam ebbe a Skodás fórumba:
LINK ODA

Érdemes elolvasni a tagdijról szóló részt. Nekem is néha megfordult a fejemben, hogy lehet erre kéne mennünk tovább.
Már mint az éves találkozók költsége, előre foglalók stb. miatt.

Jackson, aki belátott egy pillanatra a Skodások életébe

Helo
Felőlem mehet a dolog :franko:

csak ezt már akartuk DE mindig valami problémába ütközött a dolog

2010.09.26. 19:12

jackson írta:Az édesapám Skoda Fábiájához keresgéltem inspekció adatokat amikor bele futottam ebbe a Skodás fórumba:
LINK ODA

Érdemes elolvasni a tagdijról szóló részt. Nekem is néha megfordult a fejemben, hogy lehet erre kéne mennünk tovább.
Már mint az éves találkozók költsége, előre foglalók stb. miatt.

Jackson, aki belátott egy pillanatra a Skodások életébe


Szia Jackson!!
Egyetértek veled és támogatom az ötletet,de ugye azért ez nem azt jelenti,hogy a BMW E39 fórumról átpártolsz az OFF Skoda Fábiások táborába :?: :?: :lol: :lol:
üdv
Pityu

Kártya

2010.09.26. 19:18

Ha meglesz az új klubkártya én is vevő vagyok egyre
üdv
Pityu

2010.09.27. 00:46

Sziasztok!

Az Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületének (Opel Klub) alelnökeként szívesen mesélek az előnyeiről és hátrányairól egy hivatalosan bejegyzett klubnak! Ha érdekel dobjatok egy püt...

Üdv.: Anti

2010.09.27. 01:08

Atommano írta:Sziasztok!

Az Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületének (Opel Klub) alelnökeként szívesen mesélek az előnyeiről és hátrányairól egy hivatalosan bejegyzett klubnak! Ha érdekel dobjatok egy püt...

Üdv.: Anti


Szerintem sokunkat érdekel.

2010.09.27. 08:20

Akkor röviden megpróbálom leírni:

A MOTE (Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) 2005-ben lett hivatalosan bejegyzett klub, tehát már pár év tapasztalat van a hátunk mögött! Egy ilyen hivatalos klubnak meg vannak az előnyei és a hátrányai is természetesen.
Előnyei:
- Adó 1%-a utalható a klubnak
- Számlaképes
- Támogatók a különböző adományokról számlát kérnek, ezért ez előnyt jelent egy-egy találkozó szervezésekor, amikor szponzorokat keresünk (habár ma már ez sajnos így is, úgy is nehéz)
- Szerződés a különböző kedvezményadó partnerekkel, így nem csak szóbeli megállapodás alapján működik a kedvezményrendszer
- Non-profit alapon gazdálkodhat az egyesület a tagdíjakból, reklámokból befolyt összeggel
- Bármilyen formában hivatalos megjelenés (a találkozós esetében a területfoglalási engedélyek, önkormányzatokkal való egyeztetések, rendőrségi papírok felvonulás, szlalomversenyek esetén)

Na kb ennyi az előnye...nézzük mi az ami hátulütője a dolognak:
- Kötelező klubtagsági díj, ami szűkíti a kört a tagok esetében. Ez jó dolog is, meg nem is... ez egy bizonyos szűrő is, tehát nem boldog boldogtalan lesz klubtag, ugyanakkor nyilván kevesebben, mint ha egy sima regisztrációval azzá válhat bárki. Azt viszont tudni kell, hogy akik most regisztrált tagok, és húdeklubhűek, abban a percben, hogy fizetni kell, meg fog változni a véleményük, jó páran el fognak szivárogni, és az újak sem fognak csőstül dőlni.
- Folyamatos költségekkel jár, mint könyvelő, ügyvéd, APEH esetében felmerülő bármilyen ügy intézése.
- Közgyűlések, folyamatos kapcsolattartás. El kell olvasni, hogy egy egyesület esetben milyen kötelezettségek vannak, hogyan határozatképes, stb.

A MOTE esetében 11 fő az egyesületi tagság létszáma, így bármilyen döntés esetében elég nekik összegyűlni, szavazni, határozni. A klasszikus klubtagok a valóságban támogatók, így nincs szavazati joguk. Mi ezt úgy próbáltuk kialakítani, hogy a 11 fő-t úgy raktuk össze, hogy egy egy kisebb csoport (vagy típus szerint vagy lakhely szerint delegálhatott egy-egy főt a vezetőségbe, így az képviseli az érdekeiket)
Mi kétféle klubtagsági lehetőséggel álltunk elő. Egy olcsóbb verzióval (3.500 HUF/év), ami érvényes a klubtalálkozón való kedvezményes részvételre, valamint a www.opelforum.hu oldalon található fórum korlátlan használatára.
A drágább verzió (5.000 HUF/év) tartalmazza a teljes kedvezményrendszert, a klubtalálkozókon való kedvezményes belépés lehetőségét, valamint a különböző cégekkel létrehozott szerződéses kedvezményeket.
Mindkét esetben a klubtagoknak névre szóló plasztik tagsági kártya jár, a drágább verzió esetében ez az EDC kártya maga a klub saját arculatára szabva. Tavaly még járt matrica és rendszámkeret is, de a vezetőség úgy döntött, hogy költségkímélés szempontjából ezek nem járnak automatikusan a tagsággal, ellenben továbbra is megvásárolhatók. Az EDC-ről itt olvashattok: www.edc.hu

Összefoglalva, ami egyik zsebünkbe bejön, azt a másikon ki kell adnunk... Nem vagyunk előrébb mint egy nem hivatalos klub, már ami az anyagiakat jelenti, viszont az éves nagy találkozó szervezésekor igen nagy előnyt jelent ez számunkra.

Na így hirtelen ezek jutottak eszembe, remélem tudtam segíteni.

2010.09.27. 08:40

Atommano írta:Akkor röviden megpróbálom leírni:

A MOTE (Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) 2005-ben lett hivatalosan bejegyzett klub, tehát már pár év tapasztalat van a hátunk mögött! Egy ilyen hivatalos klubnak meg vannak az előnyei és a hátrányai is természetesen.
Előnyei:
- Adó 1%-a utalható a klubnak
- Számlaképes
- Támogatók a különböző adományokról számlát kérnek, ezért ez előnyt jelent egy-egy találkozó szervezésekor, amikor szponzorokat keresünk (habár ma már ez sajnos így is, úgy is nehéz)
- Szerződés a különböző kedvezményadó partnerekkel, így nem csak szóbeli megállapodás alapján működik a kedvezményrendszer
- Non-profit alapon gazdálkodhat az egyesület a tagdíjakból, reklámokból befolyt összeggel
- Bármilyen formában hivatalos megjelenés (a találkozós esetében a területfoglalási engedélyek, önkormányzatokkal való egyeztetések, rendőrségi papírok felvonulás, szlalomversenyek esetén)

Na kb ennyi az előnye...nézzük mi az ami hátulütője a dolognak:
- Kötelező klubtagsági díj, ami szűkíti a kört a tagok esetében. Ez jó dolog is, meg nem is... ez egy bizonyos szűrő is, tehát nem boldog boldogtalan lesz klubtag, ugyanakkor nyilván kevesebben, mint ha egy sima regisztrációval azzá válhat bárki. Azt viszont tudni kell, hogy akik most regisztrált tagok, és húdeklubhűek, abban a percben, hogy fizetni kell, meg fog változni a véleményük, jó páran el fognak szivárogni, és az újak sem fognak csőstül dőlni.
- Folyamatos költségekkel jár, mint könyvelő, ügyvéd, APEH esetében felmerülő bármilyen ügy intézése.
- Közgyűlések, folyamatos kapcsolattartás. El kell olvasni, hogy egy egyesület esetben milyen kötelezettségek vannak, hogyan határozatképes, stb.

A MOTE esetében 11 fő az egyesületi tagság létszáma, így bármilyen döntés esetében elég nekik összegyűlni, szavazni, határozni. A klasszikus klubtagok a valóságban támogatók, így nincs szavazati joguk. Mi ezt úgy próbáltuk kialakítani, hogy a 11 fő-t úgy raktuk össze, hogy egy egy kisebb csoport (vagy típus szerint vagy lakhely szerint delegálhatott egy-egy főt a vezetőségbe, így az képviseli az érdekeiket)
Mi kétféle klubtagsági lehetőséggel álltunk elő. Egy olcsóbb verzióval (3.500 HUF/év), ami érvényes a klubtalálkozón való kedvezményes részvételre, valamint a www.opelforum.hu oldalon található fórum korlátlan használatára.
A drágább verzió (5.000 HUF/év) tartalmazza a teljes kedvezményrendszert, a klubtalálkozókon való kedvezményes belépés lehetőségét, valamint a különböző cégekkel létrehozott szerződéses kedvezményeket.
Mindkét esetben a klubtagoknak névre szóló plasztik tagsági kártya jár, a drágább verzió esetében ez az EDC kártya maga a klub saját arculatára szabva. Tavaly még járt matrica és rendszámkeret is, de a vezetőség úgy döntött, hogy költségkímélés szempontjából ezek nem járnak automatikusan a tagsággal, ellenben továbbra is megvásárolhatók. Az EDC-ről itt olvashattok: www.edc.hu

Összefoglalva, ami egyik zsebünkbe bejön, azt a másikon ki kell adnunk... Nem vagyunk előrébb mint egy nem hivatalos klub, már ami az anyagiakat jelenti, viszont az éves nagy találkozó szervezésekor igen nagy előnyt jelent ez számunkra.

Na így hirtelen ezek jutottak eszembe, remélem tudtam segíteni.


Köszönjük szépen!

Klubkártya volt itt is csak logót kell cserélni hogy legyen megint...
Befizetésre volt már több próbálkozás,de sose jött össze...

2010.09.27. 09:22

MChris írta:
Atommano írta:Akkor röviden megpróbálom leírni:

A MOTE (Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) 2005-ben lett hivatalosan bejegyzett klub, tehát már pár év tapasztalat van a hátunk mögött! Egy ilyen hivatalos klubnak meg vannak az előnyei és a hátrányai is természetesen.


Köszönjük szépen!

Klubkártya volt itt is csak logót kell cserélni hogy legyen megint...
Befizetésre volt már több próbálkozás,de sose jött össze...


Köszi!
A problémás résszel már én is találkoztam más vonalon.

2010.09.27. 16:53

MChris írta:
Atommano írta:Akkor röviden megpróbálom leírni:

A MOTE (Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) 2005-ben lett hivatalosan bejegyzett klub, tehát már pár év tapasztalat van a hátunk mögött! Egy ilyen hivatalos klubnak meg vannak az előnyei és a hátrányai is természetesen.
Előnyei:
- Adó 1%-a utalható a klubnak
- Számlaképes
- Támogatók a különböző adományokról számlát kérnek, ezért ez előnyt jelent egy-egy találkozó szervezésekor, amikor szponzorokat keresünk (habár ma már ez sajnos így is, úgy is nehéz)
- Szerződés a különböző kedvezményadó partnerekkel, így nem csak szóbeli megállapodás alapján működik a kedvezményrendszer
- Non-profit alapon gazdálkodhat az egyesület a tagdíjakból, reklámokból befolyt összeggel
- Bármilyen formában hivatalos megjelenés (a találkozós esetében a területfoglalási engedélyek, önkormányzatokkal való egyeztetések, rendőrségi papírok felvonulás, szlalomversenyek esetén)

Na kb ennyi az előnye...nézzük mi az ami hátulütője a dolognak:
- Kötelező klubtagsági díj, ami szűkíti a kört a tagok esetében. Ez jó dolog is, meg nem is... ez egy bizonyos szűrő is, tehát nem boldog boldogtalan lesz klubtag, ugyanakkor nyilván kevesebben, mint ha egy sima regisztrációval azzá válhat bárki. Azt viszont tudni kell, hogy akik most regisztrált tagok, és húdeklubhűek, abban a percben, hogy fizetni kell, meg fog változni a véleményük, jó páran el fognak szivárogni, és az újak sem fognak csőstül dőlni.
- Folyamatos költségekkel jár, mint könyvelő, ügyvéd, APEH esetében felmerülő bármilyen ügy intézése.
- Közgyűlések, folyamatos kapcsolattartás. El kell olvasni, hogy egy egyesület esetben milyen kötelezettségek vannak, hogyan határozatképes, stb.

A MOTE esetében 11 fő az egyesületi tagság létszáma, így bármilyen döntés esetében elég nekik összegyűlni, szavazni, határozni. A klasszikus klubtagok a valóságban támogatók, így nincs szavazati joguk. Mi ezt úgy próbáltuk kialakítani, hogy a 11 fő-t úgy raktuk össze, hogy egy egy kisebb csoport (vagy típus szerint vagy lakhely szerint delegálhatott egy-egy főt a vezetőségbe, így az képviseli az érdekeiket)
Mi kétféle klubtagsági lehetőséggel álltunk elő. Egy olcsóbb verzióval (3.500 HUF/év), ami érvényes a klubtalálkozón való kedvezményes részvételre, valamint a www.opelforum.hu oldalon található fórum korlátlan használatára.
A drágább verzió (5.000 HUF/év) tartalmazza a teljes kedvezményrendszert, a klubtalálkozókon való kedvezményes belépés lehetőségét, valamint a különböző cégekkel létrehozott szerződéses kedvezményeket.
Mindkét esetben a klubtagoknak névre szóló plasztik tagsági kártya jár, a drágább verzió esetében ez az EDC kártya maga a klub saját arculatára szabva. Tavaly még járt matrica és rendszámkeret is, de a vezetőség úgy döntött, hogy költségkímélés szempontjából ezek nem járnak automatikusan a tagsággal, ellenben továbbra is megvásárolhatók. Az EDC-ről itt olvashattok: www.edc.hu

Összefoglalva, ami egyik zsebünkbe bejön, azt a másikon ki kell adnunk... Nem vagyunk előrébb mint egy nem hivatalos klub, már ami az anyagiakat jelenti, viszont az éves nagy találkozó szervezésekor igen nagy előnyt jelent ez számunkra.

Na így hirtelen ezek jutottak eszembe, remélem tudtam segíteni.


Köszönjük szépen!

Klubkártya volt itt is csak logót kell cserélni hogy legyen megint...
Befizetésre volt már több próbálkozás,de sose jött össze...

Így van eddig is jól meg voltunk az elmúlt 5évben.Kártya új terve meg a héten elkészül elméletileg.És mehet újra a gyártás.
Téma lezárva

VigLink badge