* *
Pontos idő: 2025.11.17. 12:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.29. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kopasze-28 írta:
lepke írta:
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---


218 ezernél szívósor csere???????????+önindító??????bázzzzzzzeg...........
lassan a fél autót kicseréled zolikám :hangos:
azér ez szegyen ba....a+ :evil:

jó,én nem is megyek annyit,sőt a felét se,de az én autómba,250ezer van,és se szívósort se önindítót nem kellet cserélni,meg ilyen faszságokat..........



Helo Kopasz barátom
Két féle autótulajdonos létezik
1. Akinek darabjaira hullik a kocsi alatta, és beindításkor minden lámpa ég mint egy Karácsonyfa
2. Akinek MAJDNEM minden rendben, és azonnal hívja Alpina jani klubtársat és a szerelőt
NINCS az a 4-5 éves BMW amelyikben ne lenne 4-5 hiba


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.29. 20:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.21. 00:00
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E28
Motor tipusa: m20b20
Évjárata: 1985
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ezt értem én,de baszki,mért kell 218ezernél szívósort cserélni bassza meg :cry:

nem hiszem,h ez normális dolog,az h önindítót kell cserélni az még haggyán,mert te sokaat mész,megász,indítasz,egy naap ezerszer,de akkor se törvényszerű.

az,h féket kell cserélni,azt minden autón kell,meg a kopó alkatrésszek,gömbfejek és társaira gondolok

_________________
BMW Über Alles


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.29. 20:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
kopasze-28 írta:
lepke írta:
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---


218 ezernél szívósor csere???????????+önindító??????bázzzzzzzeg...........
lassan a fél autót kicseréled zolikám :hangos:
azér ez szegyen ba....a+ :evil:

jó,én nem is megyek annyit,sőt a felét se,de az én autómba,250ezer van,és se szívósort se önindítót nem kellet cserélni,meg ilyen faszságokat..........



Helo Kopasz barátom
Két féle autótulajdonos létezik
1. Akinek darabjaira hullik a kocsi alatta, és beindításkor minden lámpa ég mint egy Karácsonyfa
2. Akinek MAJDNEM minden rendben, és azonnal hívja Alpina jani klubtársat és a szerelőt
NINCS az a 4-5 éves BMW amelyikben ne lenne 4-5 hiba


"NINCS az a 4-5 éves BMW amelyikben ne lenne 4-5 hiba"

Én tudok 1 ilyet.

Kedden voltam műszakin vele. Odaérek, azt kérdezik, felkészítettem-e a vizsgára ?
Mondom persze.
Kérdik mit csináltam vele ? Mondom kijártam a garázsból és eljöttem ide.
Erre: próbaként először végigtoljuk a vizsgasoron, hátha valami nem jó.
Végigtolták, aztán kussba maradtak, mert minden hibátlan volt.
Erre: akkor rádugják a gépre, biztos van benne hiba. Küzdöttek vele kb 10 percet, de nem találtak semmit.

Aztán bekapcsolták a számítógépet és megcsinálták a műszakit.
+ a zöldkártyát is (ami valójában már nem is zöldkártya csak a matrica)

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.29. 20:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.29. 20:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.29. 20:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.29. 21:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)

Helo
Csak Németországból ne vásároljál autót (( kivéve 20-ezer kilométer alatt ))
De ne offoljunk :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.29. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)


Én nem bántam meg.
De azért fogyasztásban nem diesel, de nem is benzintemető.
A minőségi problémák ugyanúgy megvannak, mint Lepkénél (kormány alsó részének kopása).

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.29. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
tibi666 írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)


Én nem bántam meg.
De azért fogyasztásban nem diesel, de nem is benzintemető.
A minőségi problémák ugyanúgy megvannak, mint Lepkénél (kormány alsó részének kopása).


A mostani kb. 7.5l/100km-es nagy átlagot hoz. Javarészt autópályán, sok emberrel, megpakolva közlekedik, meg néha városban. A dízelek nem bírják annyira a kiképzést, ellenben a benzines egyszerűbb, megbízható szerkezet és ahogy írod, nem is vészes a fogyasztása. Ezért nézegetjük.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.04.30. 08:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Oroszlan írta:
tibi666 írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo
No majd akkor egy TALÁLKOZÓN ÁTVIZSGÁLJUK (( kettő hibát azért tudok a Tiéden is ))
Húszéves romhalmaz mikrobuszt vizsgáztattak nekem a napokban
Azon sem találtak semmi hibát


A hibák már orvosolva lettek ...
És Én csak 1-ről tudtam ...

1-et Én is tudok a Tiéden: diesel.


Oroszlán, annyi jót írsz már itt a benzinesedről, hogy mi is elkezdtük nézni az E61 525i-ket. :)


Én nem bántam meg.
De azért fogyasztásban nem diesel, de nem is benzintemető.
A minőségi problémák ugyanúgy megvannak, mint Lepkénél (kormány alsó részének kopása).


A mostani kb. 7.5l/100km-es nagy átlagot hoz. Javarészt autópályán, sok emberrel, megpakolva közlekedik, meg néha városban. A dízelek nem bírják annyira a kiképzést, ellenben a benzines egyszerűbb, megbízható szerkezet és ahogy írod, nem is vészes a fogyasztása. Ezért nézegetjük.


1 dolgot ne felejts el: az E61 kicsit nehezebb mint a limuzin.
Továbra is úgy vélem, hogy "normális" használat mellett, de azért haladva is, a különbség 2 liter a fogyasztásban, átlagban.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.05.20. 09:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.05.20. 10:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
TMagnum írta:
Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,


Muhaatihoz sokan hordják az autót, és szeretik! Őt itt az oldalon is megtalálod.
Én még a 5er Kft-t tudom javasolni, személyes tapasztalatom velük van, a család BMW-it bő 10 éve ők javítják. Elsőre kicsit lepukkant helynek tűnhet, de a szakértelmükről azt hiszem sok mindent elmond, hogy a múltkor egy Rolls Royce Phantomot is oda vittek javítani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.05.20. 10:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
TMagnum írta:
Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,


Muhaatihoz sokan hordják az autót, és szeretik! Őt itt az oldalon is megtalálod.
Én még a 5er Kft-t tudom javasolni, személyes tapasztalatom velük van, a család BMW-it bő 10 éve ők javítják. Elsőre kicsit lepukkant helynek tűnhet, de a szakértelmükről azt hiszem sok mindent elmond, hogy a múltkor egy Rolls Royce Phantomot is oda vittek javítani.


Köszönöm, meg fogom nézni mind a két javasolt verziót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.05.20. 21:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
TMagnum írta:
Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,


A váltóolaj csere sem egy nagy összeg, ha okosan csinálod, az olaj szűrővel együtt kijön 60.000Ft-ból + munkadíj. A kormányművel kicsit melléfogtál, mert 140.000Ft az ój.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2011.05.21. 08:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
TMagnum írta:
Sziasztok!

Én 4 hónapja vettem meg az autómat 80%-os biztossággal, hogy annyi km van benne, amennyit az óra ír és az előző gazdája sem hanyagolta el. Bár nem volt annyira elborult, mint én.
Ez 182.000.
Ezalatt az idő alatt a következőkre költöttem.

Olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere - 50.000-gyárira
Vezérműszíjtárcsa csere - 105.000 - gyárira
Kormánymű csere - 120.000 - bontottra
Furcsán nyikorgott a kormány, mire mondták, hogy csak egy fém gyűrűt kell megfordítani, mert ezt több autónál előfordult már, ebből lett, hogy ferde a kormányrúd, az kell cserélni, majd, hogy az sem segít, az kormányművet kell cserélni, így jutottunk el 15.000-ről 120.000-ra.
Nyári gumi - 180.000 - Bridgestone /okosba/

És még bőven lenne mit, bár ezek apróbb dolgok. (kavics felverődés, ajtó rányitás, tükör burkolat csere, ajtó belső burkolat, stb)
A tervezett következő nagyobb kiadás az az automata váltó olaj cseréje, de ebben a kérdésben még vakon vagyok.

A másik kérdés, amiben segítséget, tanácsot szeretnék kérni az az, hogy tudnátok-e ajánlani Bp-n megbízható, korrekt, és hozzáértő szervizt, ahova Ti is jártok esetleg.

Minden választ köszönök előre is!

Üdv,


A váltóolaj csere sem egy nagy összeg, ha okosan csinálod, az olaj szűrővel együtt kijön 60.000Ft-ból + munkadíj. A kormányművel kicsit melléfogtál, mert 140.000Ft az ój.


80 volt a bontott kormánymű. A 36-38 a két napos szerelés mire rájöttek, hogy azt kell cserélni... :-( Már, ha tényleg ez volt az, mert sajnos nem álltam ott mellette....de legközelebb ezt a hibát nem követem el. Teljesen bizalmatlanná váltam minden szervizzel.

Kétszer vittem el 5-10K-s apró szerelések miatt és két "fő" elemet ki is "kellett" cserélni kb 300K-ért....furcsa és gyanús még, ha lehetséges is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.06.09. 08:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Folytatásokban mindig hozzáírom, hogy meglegyen egyben.

2008-07-10
134.193 km - az utolsó szervíz az előző tulajnál még belgiumban.
-------------

2009-06-09
143.500 km
-------------
Első fékbetét, kopásjelző, tárcsa: 77.852 Ft
Gázpedál elektr.: 29.332 Ft
Izzítógyertya 6 db: 27.600 Ft
Kipuf. leömlő + tömítések: 111.825 Ft
Munkadíj: 30.000 Ft

2009-08-14
151.200 km
-------------
9l olaj: 25.000 Ft
Olajszűrő: 3.920 Ft
Levegőszűrő: 8.610 Ft
Üzemanyagszűrő: 9.702 Ft
Pollenszűrők: 6.275 Ft

2009-08-21
158.000 km
-------------
4 db GoodYear Excellence gumi: 126.000 Ft

2010-04-13
183.500 km
-------------
8,5l olaj: 38.250 Ft
Olajszűrő: 5.514 Ft
Levegőszűrő: 13.449 Ft
Fékolaj: 3.201 Ft
Foglaltságérzékelő 1db: 25.395 Ft
Egyéb segédanyag: 3.748 Ft
Munkadíj: 34.013 Ft
Szívótorok javítás: 24.413 Ft
(mondjuk ezt nem értem, miért vették külön a két munkadíjat a számlán... )


2010-08-04
194.800 km
-------------
Bal első ködlámpa: 29.261 Ft
(elütöttem egy kutyát)


2010-10-04
197.500 km
-------------
4 db Bridgestone LM35 téligumi: 192.000 Ft
Loctite klímatisztító: 3.500 Ft
Napfényvédő akasztófül: 700 Ft

2010-10-12
199.000 km
-------------
6 db izzítógyertya: 24.600 Ft

2011-03-22
206.000 km
-------------
Szívósor tömítésgarnitúra csere: 52.200 Ft

2011-04-06
209.000 km
-------------
Nyári gumi (michelin Pilot Sport 3 XL) + felni (BMW Styling 124): 510.000 Ft

2011-05-24
210.000 km
-------------
9l olaj: 22.500 Ft
Olajszűrő: 4.000 Ft
Pollenszűrő 2 db: 19.000 Ft
Levegőszűrő: 10.700 Ft
Generátor + klíma szíj: 13.400 Ft
2 db termosztát: 20.500 Ft
Főtengely ékszíjtárcsa: 97.600 Ft
Főtengelyszimering: 5.100 Ft
Vízpumpa + tömítés: 23.500 Ft
Genereátor szíjfeszítő: 16.500 Ft
Kartergáz szűrő: 12.000 Ft
Üzemanyagszűrő: 15.000 Ft
Pohártartó: 19.800 Ft (Az asszony letérdelte :D )
Munkadíj: 45.000 Ft
Ezek közül nem kellett volna mindent cserélni, csak úgy voltam vele, ha már szét van bontva, csináljuk meg rendesen, ugyanis még a gyári cuccok voltak az autón a szűrőket, olajakat leszámítva. Az ékszíjtárcsa éppen egy kicsit kottyant már.


Kocsira költve eddig: 1,740,960 Ft

Jelenleg még 2 dolog van ami hibádzik: Zavar, hogy az ablakemelő gomboknál kopott a műanyag. A csomagtér roló bal oldali kiakasztó motoros "pöcke" nem mindig működik. A kocsi ezen kívül tökéletesen működik. Lusta voltam/nem volt időm foglalkozni vele De mostmár ez következik


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.06.09. 13:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:



Jelenleg még 2 dolog van ami hibádzik: Zavar, hogy az ablakemelő gomboknál kopott a műanyag. A csomagtér roló bal oldali kiakasztó motoros "pöcke" nem mindig működik. A kocsi ezen kívül tökéletesen működik. Lusta voltam/nem volt időm foglalkozni vele De mostmár ez következik


Pont a héten vettem ablakemelő gomboknál lévő műanyagot, bontottan 10.000-ért. Esztétikailag, mint az új. Holnap kerül be. Reméljük úgy is működik!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.06.09. 18:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
TMagnum írta:
kzolee írta:



Jelenleg még 2 dolog van ami hibádzik: Zavar, hogy az ablakemelő gomboknál kopott a műanyag. A csomagtér roló bal oldali kiakasztó motoros "pöcke" nem mindig működik. A kocsi ezen kívül tökéletesen működik. Lusta voltam/nem volt időm foglalkozni vele De mostmár ez következik


Pont a héten vettem ablakemelő gomboknál lévő műanyagot, bontottan 10.000-ért. Esztétikailag, mint az új. Holnap kerül be. Reméljük úgy is működik!

Helo
Én már ezt az alkatrész NEM is cserélem
nagyon beleuntam félévente kicserélni, kintről ugysem látják


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.06.09. 19:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Én már ezt az alkatrész NEM is cserélem
nagyon beleuntam félévente kicserélni, kintről ugysem látják


szóval fél évet jósolsz neki?

Egy próbát megér, meglátom,de 3x-4x én sem fogom cserélni, az tuti.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2011.06.09. 19:50 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
TMagnum írta:
kzolee írta:



Jelenleg még 2 dolog van ami hibádzik: Zavar, hogy az ablakemelő gomboknál kopott a műanyag. A csomagtér roló bal oldali kiakasztó motoros "pöcke" nem mindig működik. A kocsi ezen kívül tökéletesen működik. Lusta voltam/nem volt időm foglalkozni vele De mostmár ez következik


Pont a héten vettem ablakemelő gomboknál lévő műanyagot, bontottan 10.000-ért. Esztétikailag, mint az új. Holnap kerül be. Reméljük úgy is működik!

Helo
Én már ezt az alkatrész NEM is cserélem
nagyon beleuntam félévente kicserélni, kintről ugysem látják

Azért Zoli mert olyan a kezed mint a csiszolópapír.Ez igazgató urak kezéhez van tervezve :nyelves:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator