* *
Pontos idő: 2025.10.29. 10:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 21:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Jeeeh írta:
Sziasztok!
***
Szívósort is azért cseréltem, mert riogattak, eltörik a pillangó szelep, megpapizza, azt törik a motor. Itt a kezemben a leszerelt, semmi baja, csak kormos, tengelyek nem lógnak.
***
Kipuff sor a mai napig repedt, épp ma stíröltem, esetleg kicserélem magam, vagy leveszem, és meghegesztem, hisz ugy is elreped ismét, mivel lemezből van sajtolva! :x
***

Szívósornál nem feltétlenül szükséges a csere, elég lehet a KIHERÉLÉS 8O
A leömlőt szokták E39 25d-re cserélni, az öntvény, nem lemez, nem reped.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 21:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
***
Szívósort is azért cseréltem, mert riogattak, eltörik a pillangó szelep, megpapizza, azt törik a motor. Itt a kezemben a leszerelt, semmi baja, csak kormos, tengelyek nem lógnak.
***
Kipuff sor a mai napig repedt, épp ma stíröltem, esetleg kicserélem magam, vagy leveszem, és meghegesztem, hisz ugy is elreped ismét, mivel lemezből van sajtolva! :x
***

Szívósornál nem feltétlenül szükséges a csere, elég lehet a KIHERÉLÉS 8O
A leömlőt szokták E39 25d-re cserélni, az öntvény, nem lemez, nem reped.


Nekem is herélve lett.....azt lehet tudni pontosan mit okoz a herélés ? Nekem aszonták csak az alapjárati emissziót javítja és nem lesz még annyi motorfék se ......

Nekem most ezek jönnek:

Izzításvezérlő, aztán kimérik az izzítógyertyákat......ÉÉÉSSS szelepfeldéltömítés amihez ki kell szedni a porlasztókat.....
( tömítés 9e , munkadíj 25e....)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 21:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
SoundkeY írta:
kzolee írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
***
Szívósort is azért cseréltem, mert riogattak, eltörik a pillangó szelep, megpapizza, azt törik a motor. Itt a kezemben a leszerelt, semmi baja, csak kormos, tengelyek nem lógnak.
***
Kipuff sor a mai napig repedt, épp ma stíröltem, esetleg kicserélem magam, vagy leveszem, és meghegesztem, hisz ugy is elreped ismét, mivel lemezből van sajtolva! :x
***

Szívósornál nem feltétlenül szükséges a csere, elég lehet a KIHERÉLÉS 8O
A leömlőt szokták E39 25d-re cserélni, az öntvény, nem lemez, nem reped.


Nekem is herélve lett.....azt lehet tudni pontosan mit okoz a herélés ? Nekem aszonták csak az alapjárati emissziót javítja és nem lesz még annyi motorfék se ......

Nekem most ezek jönnek:

Izzításvezérlő, aztán kimérik az izzítógyertyákat......ÉÉÉSSS szelepfeldéltömítés amihez ki kell szedni a porlasztókat.....
( tömítés 9e , munkadíj 25e....)


Ha rákattintasz a linkre a fórumon írják, hogy szinte semmi változás... Igazából az alapjárati emisszión variálnak ezek a kártékony kis lemezkék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 21:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ha rákattintasz a linkre a fórumon írják, hogy szinte semmi változás... Igazából az alapjárati emisszión variálnak ezek a kártékony kis lemezkék.


Ahaaa meg mellesleg leállítják vészmódban a motort, ha befosna a Valvetronik és felpörögne miatta a motor amikor nem kéne.

Jackson, aki ezt olvasta a N62 vagy N54 gyári tanfolyami doksijában

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:02 
jackson írta:
Ahaaa meg mellesleg leállítják vészmódban a motort, ha befosna a Valvetronik és felpörögne miatta a motor amikor nem kéne.

Jackson, aki ezt olvasta a N62 vagy N54 gyári tanfolyami doksijában


M57-ben elég ritka a Vavetronic :-) Itt a tangencionális csatorna pillangóiról van szó, nem a fojtószelepről.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára 204d1 2010.09.15. 12:12-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:05 
kzolee írta:
Szívósornál nem feltétlenül szükséges a csere, elég lehet a KIHERÉLÉS 8O
A leömlőt szokták E39 25d-re cserélni, az öntvény, nem lemez, nem reped.


Az E39 leömlője kisebb átmérőjű mint az E60 lemez leömlője. Már módosított rajta a gyár, az új nem reped el.

A szívócső kiherélésről tud a motorvezérlő...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
jackson írta:
Ahaaa meg mellesleg leállítják vészmódban a motort, ha befosna a Valvetronik és felpörögne miatta a motor amikor nem kéne.

Jackson, aki ezt olvasta a N62 vagy N54 gyári tanfolyami doksijában


M57-ben elég ritka a Vavetronic :-) Itt a tangencionális csatorna pillangóiról van szó, nem a folytószelepről.


Nem is néztem mikori, jogos az az új motorra szólt.

Jackson, aki nem szeret csonkolni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:10 
jackson írta:
204d1 írta:
jackson írta:
Ahaaa meg mellesleg leállítják vészmódban a motort, ha befosna a Valvetronik és felpörögne miatta a motor amikor nem kéne.

Jackson, aki ezt olvasta a N62 vagy N54 gyári tanfolyami doksijában


M57-ben elég ritka a Vavetronic :-) Itt a tangencionális csatorna pillangóiról van szó, nem a folytószelepről.


Nem is néztem mikori, jogos az az új motorra szólt.

Jackson, aki nem szeret csonkolni


Ez sem talált! :-)

Diesel motorban egyáltalán nem volt és nem is lesz Valvetronic, mivel az csak rontana a hatásfokán.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hoppá Jackson Mester !

Itt van egy szakember is ...

1 fekete pont Jacksonnak.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Hoppá Jackson Mester !

Itt van egy szakember is ...

1 fekete pont Jacksonnak.

Helo
Majd holnap elmondom ki Ő :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
lepke írta:
Oroszlan írta:
Hoppá Jackson Mester !

Itt van egy szakember is ...

1 fekete pont Jacksonnak.

Helo
Majd holnap elmondom ki Ő :wink:


na ne csigázz! csak nem a gázolajpüspök vagy mi!? :lol: :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
lepke írta:
Oroszlan írta:
Hoppá Jackson Mester !

Itt van egy szakember is ...

1 fekete pont Jacksonnak.

Helo
Majd holnap elmondom ki Ő :wink:


na ne csigázz! csak nem a gázolajpüspök vagy mi!? :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:
Ostoba Vényócas!!!

Dízelpápa! :lol: :lol: :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
ja ja tudtam, hogy valami színesruhás! :lol: :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 22:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Oroszlan írta:
Hoppá Jackson Mester !

Itt van egy szakember is ...

1 fekete pont Jacksonnak.

Helo
Majd holnap elmondom ki Ő :wink:


Gondolom.
Kb 11.-ig leszek Magyarországon, ha lehetne addig vagy utána is lehet, de akkkr csak röviden.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.15. 07:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én tudom ki ő.......eléggé a toppon van szakmailag ! :P

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.15. 07:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
Én tudom ki ő.......eléggé a toppon van szakmailag ! :P


Ez látszott az írásból.
Rövid, lényegretörő, célirányos, semmi rizsa, semmi körítés.

Jackson mester: gatyát felkötni ...

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.16. 15:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
***
Szívósort is azért cseréltem, mert riogattak, eltörik a pillangó szelep, megpapizza, azt törik a motor. Itt a kezemben a leszerelt, semmi baja, csak kormos, tengelyek nem lógnak.
***
Kipuff sor a mai napig repedt, épp ma stíröltem, esetleg kicserélem magam, vagy leveszem, és meghegesztem, hisz ugy is elreped ismét, mivel lemezből van sajtolva! :x
***

Szívósornál nem feltétlenül szükséges a csere, elég lehet a KIHERÉLÉS 8O
A leömlőt szokták E39 25d-re cserélni, az öntvény, nem lemez, nem reped.


Hali! Köszi az ötletet!
Jani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.16. 16:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
jackson írta:
204d1 írta:
jackson írta:
Ahaaa meg mellesleg leállítják vészmódban a motort, ha befosna a Valvetronik és felpörögne miatta a motor amikor nem kéne.

Jackson, aki ezt olvasta a N62 vagy N54 gyári tanfolyami doksijában


M57-ben elég ritka a Vavetronic :-) Itt a tangencionális csatorna pillangóiról van szó, nem a folytószelepről.


Nem is néztem mikori, jogos az az új motorra szólt.

Jackson, aki nem szeret csonkolni


Ez sem talált! :-)

Diesel motorban egyáltalán nem volt és nem is lesz Valvetronic, mivel az csak rontana a hatásfokán.


Azt olvastad hogy én a N62 és N54-ről írtam ugye? És az dízel?

Jackson, aki arra a kettőre gondolt

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.16. 17:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
SoundkeY írta:
Én tudom ki ő.......eléggé a toppon van szakmailag ! :P


Ez látszott az írásból.
Rövid, lényegretörő, célirányos, semmi rizsa, semmi körítés.

Jackson mester: gatyát felkötni ...


Na álljon meg a menet:
Jackson, amatőr
204d1, neki ez a szakmája tehát profi
Na nehogy már össze akarjatok hasonlítani. :lol: Látom örömmel tölti el a tagságot, hogy van nálam okosabb. Én inkább azt sajnálom, hogy amikor piszkálnak a fórumunkon lévő válaszok minősége miatt. És amikor próbálom javasolni a tagságnak nem izzó kiszedéssel kell javítani a hibákat még többen szóvá is teszi.

Igen szükségünk van minél több szakira a fórumon. És rendszeresen baszogatom a szakikat ha oltári hülyeséget ír valaki (akár én is) akkor igen is javítsák ki mivel úgy tanulunk és ne csak röhögjenek magukban. Ne a fórumra beírt marhaságot tekintse valaki szentírásnak. Ami amúgy az ilyen fórumos rendszerek szokásos hibája.

Jackson, aki már százszor írta neketek hogy benzines alapon megy az agyam a repcsiben nincs gázolaj

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.16. 18:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
( tömítés 9e , munkadíj 25e....)

Ne már! Az nem sok 1 kicsit? Vagy az wallisos? Már a munkadijról beszélek.
Nekem -E 39 benyásba- 14e volt a tömités garniturával együtt.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator